Morjenstus
! Tänään ajattelin töistä tultuani, etten nyt käviskään täällä ekana, kun on tilaisuus siihen, mutt kummasti vaan nämä sivut vetää puoleensa.
Jos toi Valoja päälle-nimmarin kirjoituksen loppuosio oli tarkoitettu minulle, niin vastaus on kyllä -Olen monestikin yrittänyt saada niskalenkin miehestä ja usein onnistunutkin. Tuppaa vaan olemaan niin jäärä toi mun ukkoni, ettei nuhteita sitten enää kauan muista. Eilen aamulla (miks mun pitääkin aina aamusta nostaa kissa päydälle
?) valaisin miestä meidän suhteen laadusta. Vähän turhankin kovin sanoin, mutt näytti siitä jotain hyötyä olevan. En nyt viiti täällä pahemmin kirjoitella millä kommentilla sain miehen 'heräämään', mutt täytyy tunnustaa, ett tunsin tyydytystä, kun kerrankin jokin sanomani meni siihen malliin perille, että mies kysyi "Miksi...?" ja siitä päästiinkin vähän syvempään analyysin. Sen puoleen metka kapistus toi mies, että kun hänelle joku asia valkenee, on sitten taas mitä lutusinta ja ihaninta, mutt kuten sanottu, usein sitten työ ja stressi vie mielen niin kireälle, ettei hänellä muuta olekaan mielessä ja taas ollaan liemessä.
WP Toivottavasti alakerta alkaa olla kondiksessa.
Minttu2011 Kurjuus kumminkin jos täti sittenkin tekee tuloaan :hug:. Tsemppiä :kiss:.
OOAK Pahoittelut negasta :hug:. Paremmalla onnella ja täysin purjein kohti uutta kiertoa :kiss:.
Ninni-70 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon :heart:!
mur-mur Jokos sulle täti tuli vai odotuttaako??
ON Meillä oli varsin äänekäs viikonloppu, sillä tyttökissaan iski mouru päälle ja lauantai varsinkin oli melkoista pitelemistä, ett sai neitosen pysymään sisällä ja pihalta hätisteltyä kollit wegs. Panee väkistenkin miettimään, miks ihmiset eivät leikkauta kissojaan, sillä toisten vaivoinahan ne sitten kiimassaan ja huumassaan pyörivät. Mä en sunnuntaita vastaisenakaan yönä paljoa nukkunut, kun yksi istua ulkoportailla mouruamassa. Viime yö meni paremmin eikä voi kuin hyvää tuuria kiitellä, että poika leikattiin perjantaina, muuten olisi ollut sisätiloissakin kissoissa pitelemistä
. Tytölle pitäis nyt vaan mahdollisimman pian saada aika leikkaukseen. Lekuri suositteli, ett se leikattas kuukauden päästä samalla kun rokotukset vahvistetaan, mutt luulenpa, ett yritän saada uutta aikaa aikaisemmin.
Jännäksi veti vaalien tulosilta eilen. Mies oli niin pettynyt tulokseen, ett suru hiipi munkin mieleeni, vaikka mun oma ehdokas pääsi jatkoon. Toisella kierroksella äänestetään varmaankin samaa henkilöä =).