40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
WP - Ouuu nouuuuuu - kihojaaaaa!!!!|O
..osaan k u v i t e l l a sen riesan määrän, vakka en henk koht olekkaan sitä kokenut, jaksuja kovasti niiden kuvatusten hävitykseen:hug:

Hei..teithän sie nyt reklaamaation tuonne Postille TAI firmaan, mistä ne Maitohappobagteerit tilasit???
..kannattaa ehdottomasti!

Mafinka - olipa mukavasti siun FSH-arvot laskeneet!:wave::heart:
..mie sen pöpöisen siun luotais..Noiiiinikkään..:stick: kepitän poiijjes!


..ja tuosta miun tupekin polttelusta sen verta..

En ota siittä mitään stressiä..ajattelein, että poltan jos poltan joskus kun siltä tuntuupi - ja thats it!;)
..olen tosiaan seurapolttaja enämpi ja kun alkomahoolia nautin, maistuu tupekki paremmalta(mukamas!!!!:whistle:)..ja sitten viel kun hermoooo meinaa mennä, käyn tupskulla myös(paitti nyt en melkein kuukauteen)..Juuuh, että noin mie sen fundeerasin..

Onhan muulla ollut vuosiahin välissä, etten ole vaan halunut öyhyytellä - en itsekään voi sietää sitä hajua, joka tulee vaatteisiin, hiuksiin, käsiin jne..Yäks!:$

Lilleriina, siulla onhin vuotta nuorempi tuo nuorimmaiseis, kuin miulla - miulla ekaluokkalainen ja vanhempi täytti tammikuussa juuri 25v.=)

..ja Lilleriina - ihuna lukea siun juttujais!:wave:

..ja muuten..miullahan se hööööörmööni kierukan kutale oli 3.5v..ja olin kuin "ilmestyskirjan peto" aina!:vampire:
..jouti veks mokoma!


anjamarita
- voi kunpa..k u n p a NYT se onnistuis, sen 9kk kestäis ja palkinto sitten syliin:heart::kiss:


ON..mie taas usiamman hetken(3h) ettinyt sitä kesämökkeroistä meille heinäkuulle..ei meinaa passelia taas löytyä..Höh!:rolleyes:

Jos löytyy sopiva hinnaltaan, on: lemmikkien tulo kielletty, liian pieni, jossain hornan kuusessa, tai ei ole ranta siinä lähellä(se on oltava!)..samperi, en paremmin sano..

No, etsintä jatkukoon, vielä on aikaa(kokemuksesta tiedän, jotta maaliskuussa ei heinäkuulle tahdo enää sopivia löytyä, missä kaikki natsaisi - usian vuoden kokemus tästähin)

Semmoista "lemppari" mökkiä, ei vielä vastaan ole tullut..aina jotahin negaa sitten ollunna pidemmän päälle..mökin vuokran antajiahin ollunna vuosien varrella joka junaan - huh, sanon mä!:O

To-ki kompromisseja voidaan tehdä(ja joudutaanhin varmasti)..mutta rantsu täytyy olla ja tilat 4:lle aikuiselle+lapselle+koiralle, ettei tartte nenu toistensa pe****ssä viikoa nyhjätä..:kieh:
..hermo siinä muutoin menee.


Vaan, nyt on jotahin puraistava..niin päätä alkoi särkemään - liikaa konehen äärellä oleilua!:x

Heipsistä hei ja illan jatkoja!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
anjamarita Onnea munisten kasvatteluun ja maanantain punktioon :heart:!

minttu2011 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Täysillä uutta ja onnekkaampaa kiertoa päin :kiss::heart:!

mur-mur Niinhän se on, mur-mur, ett vähintäänkin pitää käydä kurkkaamassa mitä tänne kuuluu ja jos ei jaksakaan kommentoida sillä hetkellä, on kiva ku voi 'tykätä' =).
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).........kp3/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
Ninni-70 (41).............kp6/30?............yk2.......................3.
Whisky Peat (36).......kp10/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp11/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43).........kp11/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)...........kp12/25-26.........yk25......................1.
Clearblue (41)...........kp21/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)...............kp22/26-28........yk6.......4./1.yht.
bugsy (41)................kp25/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......kp25/26.............yk1....(2007) 5./2.yht.
MrsBree (41).............kp26/28.............yk2.......3.yht.
OOAK (49).................kp27/26-28........yk1..(Km1992)4/1yht.
tattinen (41).............kp27/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
sarialeksandra (40)...kp30/32-37........yk n.1v......................2.
Onni71 (40)..............kp39/25-28........yk3.......5./1.yht.(Kp37:heart:)
mariikka70 (41)........kp?/24...............yk7.........1.
Barbarella (40).........kp?/?.................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35).kp?/?.................yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





Glearblue (41)........dpo8
Saippa (41)............dpo10
annekristiina (46)...dpo11
bugsy (41).............dpo12
OOAK (49).............dpo16




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Morienttes kaikille ihanaisille neitosille, ja vielä kertaallaaeen kiitokset kaikille kaikesta.. (Eikös Urpilaisen Jutta ollut kovin kiittäväinen aina, niin määkin voin olla, vaikken poliitikko olekaan:snotty:).

Ihanaa oli töistä tullessa huomata, että hitsin hitsi, valoa näkyvissä vielä neljän jälkeenkin! Kevät tulla jolkuttaa, eikä oo enää ku 5 kk;tta niin on Juhannusta juurikin juhlittu..

Mulla masua taas kummasti riepoo:(.. Oon sellainen "masu-immeinen", reogoin kaikkeen mahdolliseen vatsallani, ja nyt taas on tuo suolen toiminta sen verran hitasta, että taitaa pieru pyöriä vatsassa, eikä ulos löydä..Plääh! (no jo, justiinhan
tässä on sinunkaupat tehty, että kaikki olkoon nyt sitten yhteistä, kuten tämä vatsani toiminta :D).. Sen lisäksi, et oon stressi-vatsa, niin mun hyviin piirteisiin tai luonteenominaisuuksiin voi lisätä myös luulotaudin! Mulla on luultavasti joka hetki joku tauti etenemässä kehossani, ja se kyllä sitten unohtuu, kun keksin uuden oireen ja uuden taudin..rasittava piirre kyllä, mutta toisaalta taas, yritän ottaa sen niin lunkisti, etten sitten huomaa olleskaan, jos oikeesti oiskin jotain pahasti vialla :kieh:..

Pahoitteluni Mintulle ja muille punanutun kynsiin joutuneille, ja eikun uutta kiertoa kohti..Keväthän on tietysti sitä lemmen-aikaa, ja avot, sittehän alkaa plussia ropisemaan, kun vähän vielä kevätaurinko pilkistämään alkaa, ja ensi talvena het lokakuusta alkaen onkin ihan mieletön ryysis 40+-äidit palstalla kertomassa synnytyskokemuksistaan ja ihanista vaaveista..Serverit senkus kaatuilee,(vai mitkä ne oli,jotka välillä Kaksplussallakin temppuilee ?);)

Mä taas hypin asiasta kymmenenteen, mutta kun oli siitä kp?-listalle menosta tai tulosta puhe, niin eikös se oo just se lista, jossa on nuo yrityskerrat jne..mukana? Mäkun en oikeen siihen viitsia itseäni tunkea, kun sitten pian luulen, että on oikeesti yritystä ilmassa, ja tulenkin tikku-riippuvaiseksi:confused:! Toisaalta taas, sieltähän näkis oman kiertonsa helpommin kuin allakkaa tutkaamalla, mutta mä nyt vielä kuiteskin mietin, ja sitten muutan mieltäni, kuten Aikuisen naisen oikeus ja velvollisuus on!!!

Juup, *mur-mur*, varmaan aika samanlaisia "JaniPettereitä" löytyy meiltä molemmilta, meillä kanssa poika tuo eskari, ja vanhin on "vasta" 22, sulla on etulyöntiasema, kun oot kauemmin ollut äippänä:kiss:!

Ei vaineskaan, nyt taas höpäjin ihan liikaa omaa napaa, mutta kun niin on kiva jutustella, varsinkin kun kukaan ei pane hanttiin..:LOL:!!

Lempeää iltaa itse kullekin, ja uskokaa tai älkää, taidan vielä tulla notkumaan tänne illan päälle, joten pitäkää ovi auki;)!

Lilleriina:wave:
 
Hei taasen kaikki Ihanaiset!

Ihanaa on todellakin kun tänne saa ja voi höpöttää aivan mitä sylki suuhun ja ajatuksiin tuo :D

Lilleriina Minullakin tuo massu on kiusotellut, itseasiassa jo koko viikon etten oikein tiedä onko tätsy tulossa (myöhässä on), suoli ärtynyt ja pieru hukassa :LOL::LOL::LOL:

Ostin ruokatunnilla r-testin Prismasta ja "puikotin" parin tunnin vanhaan pisuun, blanko - mutta nyt taas "roskishaamu", ihana saada aina tuolla puikolla noita roskishaamuja - edes niitä kun muuten on aina vaan blancoa :LOL::LOL::LOL:

Tulis nyt tätsy kylään - tai oikeastaan siirtyis vielä ensi viikolle kun kerta lähden huomenna kullan kainaloon :heart::heart::heart:

Mutta nyt kaupan kautta kotiin :) Ihanaa iltaa kaikille!
 
Lilleriina - höpäjä sie niin paljon kuin haluat, ihuna lukea!:kiss:

Heti kun vain hihkaiset, siut päälistalle laitamma!:wave:(pääsee sieltä poijjes sit kun haluaapi)

Mafinka
- jääköön täti jonnehin matkan varrelle vain kupeksimaan ja se ihunainen plussakeiju, voisi tuoda siulle tuliaisia!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
MAFINKA: minullakin jo kaapissa "kummittelee" Prisman raskaustesti, mitä merkkiä sulla oli mistä sen roskishaamun sait? Itselläni tosin ihan liian aikaista alkaa vielä tikuttelemaan, mutta saas nähdä, miten viikonvaihteen yli selviän :D
 
Arvatkaas kuka löysi ensi kesäksi meitin perheelle mökkeröisen?

No mie mie!!!!!:D

Rautalammilta löytyi 60 neliön talviasuttava mökki+Aitta - täysin varusteltuna(koneet ja muut härpäkkeet) hintaan 490e/vko.
..ja meitin Sallikin on sinne Tervetullut.

..ai et-tä mie olen tyytyväinen:)..on niin viihtyisästi sisusteltuhin se mökki - omistaja siinä itse oli asunut vuoden päivät rakentamisen jälkeen.
Mökki rakennettu 2008

..ny vain kesää ja kärpäsia odottelemaan:flower:;)
 
Kumma kyllä tuo Pregcheck kun antaa toisille niin selkeän haamuisen testiajan jäkeen - ja toisille ei mitään?
..on varmaanhin se virtsan koostumus , joka vaikuttaa..

Miullehan se viime kierrolla ilmestyi Apteekin omaan 1h jälkeen dippauksen ja oli selkeästi vaaleanpunertava..

Kerran aiemminhin sain ja oli varppina yritystä kun menkat pikkasen(pari päivää)viivästyi ja oloiset olleet tärpistä kertovat..sitten vuosin kuin pistetty sika ja olin kipiä:$..

Mutta eipä miulla muulloin Pregcheckin tai Apteekin omiin ole noita viivasia tullutkaan, kuin tärpin käydessä.

Mafinka, siun pitäis kokeilla joku toinenhin loppukierto - tuleeko silloinhin tuollainen tulos?
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas!

*mur-mur*; meiän eskarilainen lähti yks ilta pihalle pimeään leikkimään JaniPetteriä, kun iskä oli löytänyt niin SUUREN jääpuikon, joka oli ihan selvästi JP:n miekka:)!
Meilläkin on muutes koiruli! Se on nyt 10-kuinen hupsu, poika, jonka verissä virtaa lapinkoiraa sekä samojedia:)! Aivan pöhkö, tosin onneksi hieman rauhoittunut sitten pahimpien hönötysten, mutten kuiteskaan koskaan, ikinä, milloinkaan tajunnut, kuinka paljon työtä on koiranpennussa!!! Meiän eka koira, ja täytyy sanoa, että alussa oli ihan semmonen "babyblues", kun tuntui, etten mitään tajua, enkä koko otusta ymmärrä:ashamed:! No, ehkäpä se on ihan kehityskelpoinen kuiteskin, ja ollaan jo eka käytöskurssikin sen kanssa käyty..(tosin näin meiän kesken, olikohan siitä mitään hyötyä??:popcorn:)

Kiva, kiva, että löysitte möksän, mieluisenne! Ne on monasti niin eri totuus, kun sen mökin näkee, mitä se olikaan esitetekstissä!! Mekin ollaan muutamassa muinoin oltu, ja huhhuh, kaikenlaista sitä näkeekin! Hups, tästä tulikin yks vähän "hävytön" tai hävyttömän hyvä juttu mieleen; oltiin justiinsa vuonna 1999(eli siis viime vuosituhanna!!) semmosella vuokramökillä, joka oli kyllä tosi hieno ja kiva ja ihan veden äärellä.. NO sillonen nuorimmaisemme oli 8 kk, ja kerran kun oli hää soppelisti päiväunilla, ja muut lapset sopuisasti jotain kivaa puuhasivat, niin mehän lähettiin ukkelin kanssa pieneen lemmenleikkiin; kylmään saunaan:xmas:!! Kivaa oli, ja molemmat tyytyväisinä siitä sitten päivän puuhiin, kunnes muutaman viikon jälkeen selvisi se totuus, että APUVA!!! Meille tulee vauva!! Tää oli sen yllärivauvan syntytarina, joten toisaalta juu, mökkeily voi olla oikein hedelmällistäkin, kaiken muun kivan lisäksi:heart:!

Mua alka jo nolottaa tää palstaterrori;kukaan muu ei uskalla enää ees olkaariin tulla, kun mä ja suuri suuni viedään kaikki happi:|!! Teen semmosen lupauksen, etten koskaan kirjoita, ellei ole tullut muiden kirjotuksia väliin!! Elkää peljätkö, ovi on auki ja istun taas hetken ihan hissunkissun nurkassa=)!

Jos en enää tänään tule, niin huomenna varmasti ja Kauniita Unia, plussien kuvia!!

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Lilleriina - lupaa ja vanno!..ettet nyt sitä kirjoitteluais lopeta, vaikka ei olis kukaan muu välillä kirjoitellutkaan!!!?
..kyllä miekin täällä monasti yksiksein olen höpäjänyt..;)

Tuosta "mökki tärpistä"
..näinhän miullehin kävi heinäkuussa 2011..oli kuule oikia, hikinen karapula p**o:whistle: ja siitä tärppäs..ei vain kestänyt matkassa, kuin rv5+6 asti..

Meitin Salli täytti 14.1 7kk..hän on kk-mäyräkoiran/Bretagnen bassetin mix sekoitus.
..mulla noita karvakorvia oli sinkkuna olleissan kolme - 2koiraa ja kisuli:heart:


Taidan saunaan tästä joutua..nälkäkin vaivaa - mooooonta tuntia viime syönnistä.

Heipsistä hei huomisiin!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Mahtavaa että löysit möksän lomanajaksi :) Siitä testistä, mulla jopa ovistesti näyttää hailua melkeinpä kierron missä välissä tahansa, aivan blanco se testiviiva ei ole koskaan. Luinkin ohjeista että vaihdevuosien alla näitä testejä ei kannattaisi käyttää? Voihan olla että mulla tuo FSH heittelee minkä sattuu ja että tuo 13,5 oli "sattumoisin" noin alhainen ja että se olisikin nyt taas aivan jotain muuta...

Ystävättäreni sai ainokaisensa ollessaan 40 + vaikka olivat "yrittäneet" yli 15 vuotta raskautua. Ja ainoa "vika" mikä löytyi tutkimuksissa oli korkea FSH, eli ihmeitä sattuu :)

Lilleriina Melkoisen yhdistelmän ensimmäiseksi koiraksi olette hankkineet mutta kärsivällisyyttä. :LOL: Hienoa että olet mennyt koulutukseen koiran kanssa, itselläni sakemanni jonka kanssa olen käynyt jos minkälaisissa koulutuksissa, mutta meillä on vihdoinkin BH (käyttäytymiskoe) takaplakkarissa :D Kunhan pääsen kullan luo niin alan taas harrastamaan toden teolla jälkeä tuon neidin kanssa. Huomaan että se tarvitsee tekemistä jotta pää kestää, eikä ihme kun on pennusta asti tottunut tosi toimiin, huokaus!

Glearblue Minulla Pregchekin testipuikko, plussan pitäisi tulla näkyviin minuutin kuluttua ja negan varmistuminen kolmen minuutin sisällä. Listalta jäin pois koska en voi olla varma että päästään pupustelemaan oikeaan aikaan kun asutaan niin kaukana toisistamme (toistaiseksi). Tuntuu siltä etten koskaan pääse kullan luo :'( Kp mulla varmaankin jotain 34?

Kone tökkii niin pahasti että lähden neidin kanssa lenkille, vielä ihanan lauha sää niin tarkenee :)

IIIIIhanaista päivää IIIIhanille Naisille :D :kiss:
 
mur-mur Mahtavaa että löysit möksän lomanajaksi :) Siitä testistä, mulla jopa ovistesti näyttää hailua melkeinpä kierron missä välissä tahansa, aivan blanco se testiviiva ei ole koskaan. Luinkin ohjeista että vaihdevuosien alla näitä testejä ei kannattaisi käyttää? Voihan olla että mulla tuo FSH heittelee minkä sattuu ja että tuo 13,5 oli "sattumoisin" noin alhainen ja että se olisikin nyt taas aivan jotain muuta...

Ystävättäreni sai ainokaisensa ollessaan 40 + vaikka olivat "yrittäneet" yli 15 vuotta raskautua. Ja ainoa "vika" mikä löytyi tutkimuksissa oli korkea FSH, eli ihmeitä sattuu :)

Lilleriina Melkoisen yhdistelmän ensimmäiseksi koiraksi olette hankkineet mutta kärsivällisyyttä. :LOL: Hienoa että olet mennyt koulutukseen koiran kanssa, itselläni sakemanni jonka kanssa olen käynyt jos minkälaisissa koulutuksissa, mutta meillä on vihdoinkin BH (käytöskoe) takaplakkarissa, joka oikeuttaa kisaamaan :D Kunhan pääsen kullan luo niin alan taas harrastamaan toden teolla jälkeä tuon neidin kanssa. Huomaan että se tarvitsee tekemistä jotta pää kestää, eikä ihme kun on pennusta asti tottunut tosi toimiin, huokaus!

Glearblue Minulla Pregchekin testipuikko, plussan pitäisi tulla näkyviin minuutin kuluttua ja negan varmistuminen kolmen minuutin sisällä. Listalta jäin pois koska en voi olla varma että päästään pupustelemaan oikeaan aikaan kun asutaan niin kaukana toisistamme (toistaiseksi). Tuntuu siltä etten koskaan pääse kullan luo :'( Kp mulla varmaankin jotain 34?

Kone tökkii niin pahasti että lähden neidin kanssa lenkille, vielä ihanan lauha sää niin tarkenee :)

IIIIIhanaista päivää IIIIhanille Naisille :D :kiss:
 
Ottis
Mafinka Peukutuksia, että viiva siitä vahvistuisi :heart:!

mur-mur Onnittelut mökin löytämisestä :kiss:. Kuulostaa hyvältä :).

Lilleriina Hauska tarina tuo teidän yllärivauvan alkuunpano :LOL:. Niin sitä pitää =).

ON Töistä pikaseen naputtelen. En tänään enää käy kotona, joten tämä ainoa shaanssi päästä kurkkaamaan tänne. Lähden ip reissuun ja kotiudutaan huomeniltana joskus myöhään. Plussakkaita tuulía tänne :heart:! Ja hauskaa viikonloppua :wave:! t. Ottis
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mafinka - mie hieman korjailen: Pregcheckin testin tulkitsemisaika on max. 5min.:wave:

..ja juu - nuo O-testit saattavat näyttää vahvaahin viivasta koko kierron premenopausaalisilla naisilla.(LH-koholla koko ajan)

Myös R-testi voi reagoida näyttäen plussaa, vaikka ei oikea tärppi olekkaan käynyt.

Itselläni oli nuo hormoniarvot vielä hyvät vajaa 1v sitten..mitähän nyt?..
Progesteroni oli kuitenhin aika alhainen eräs kerta kun kävin testissä..se oli: 26.4.2011 12.4/Kp20..edellinen labrakoe olihin tärppikierrolla(elokuu/2010)ja Proge päälle 31..vaan ei sekään tärppi kestänyt.

Siksi noita Keltarauhashormoneja olen välistä käyttänyt - silloin kun olen bongannut oviksen selvästi!

Meillähän oli muuten ennen Sallia sellainen yhdistelmä kuin: Suomenlapinkoira/Skyenterrieri..olipas hän aika herkkä ja kui-ten-hin niiiiin ittepäinen - ei miellyttämishaluinen juurikaan!;)..kuitenhin aivan lutunen, ihuna:heart:

Ei Sallikaan ole mikään paimenkoira - ihan riistaviettinen ja menee minne kuono näyttää kun ulos päästään - ei kuule, ei näe.(jos irti)

Pitkilleen en olekkaan enää uskaltanut niin pitää, mies mettässä päästää ja sanoihin, että ei enää tule niin mieluusti luo kutsuttaessa - pitää olla namipalaa jemmassa houkuttimena.:)
..eikä olla käyty mitään kouluja:D..eka ja toka koirulin kera kävin.


Miulla alkoi eilen muniksissa taas Kp4 niiiin imakasti ne kasvukipuiset:x aivan jomotteli kummasti..vuotoahin vielä(viides päivä)..tämähin kertoo jo siitä miulla, jotta yritystä taisi olla..aina ne kesken meneet vuodelleet 5-7vrk - normisti kolmas jo vuodoton päivä melkeinpä.(tippa tai pari)

Dippasin eilissä iltana(uteloitti)O-testin - haalea viivanen tuli..nythin tässä istuksiessa konehella juimii muniksiin ja selkään, tisujahin kihelmöi..auuuts!:$
(taitaapi Oili vierailla tällä kierrolla jo aikaiseen?..)

..juuuuu ja se ovis oli viime kierrolla varppina kun lämmöt laski vasta kolmantena vuotopäivänä siihen normi lukemiin-->36.6C(oviksen jälkeen kolmas päivä-->37.1..Lugejen aloituksen jälkeen nousivat vielä pikkasen-->37.3-37.4)

Lugethan mie lopetin jo dpo10


MUkavaista illan köllykkää itte kullekkin:kiss:

Ottikselle mukavaa reissua!:wave:

Mafinka - kunpa pääsisit pian kultaseis kainaloiseen:heart:

PLOP PLOP jokikiselle:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Terpat taas, kaikki ihqut ja ihmeellisen neidot=)!

Näin myöhään piti oottaa, että pääsin koneelle, kun meijän typykkä, 16v, oli "tietsikkahuoneessa" laulelemassa SingStaria parin ystävänsä kanssa.. MÄ jo huokailin alakerrassa siihen malliin, että hohhoijaa, kaitpa ne kamut nyt sentäs lähtee Salkkareita kattomaan, ja lähtivätkin sitten, JESS! Kone on hetken minun:saint:!

Hemmetti soikos, mä oon varmaan rieskasta raskaana, kun tuo pötsi senkus paisuu ja mitään ei tuu poies, vaikka Levolackia hörpin jo pullon suusta suoraan: /! Aivan sata varmasti vatsa alkaakin toimimaan juuri sillä hetkellä, kun ei tarttis; esim.työpalaverissa tai sitten kun juuri palvelen jotain mahtavan hankalaa asiakasta jonkun kovin monimutkaisen asian tiimoilta:vampire:!! Yritäppä siinä sitten vikkelästi ja varsinkin "viksusti" päästä veskiin.. Ja kun vihdoinkin pääset asiakkaasta eroon ja nilkutat ryppyreikä tiukkana vessaan, niin siellä on juuri joku toinen samalla asialla, pitemmän kaavan mukaan, niin kuulkaa; ei paljon hampaita naurata, ei:$!!

Tänään taas on ollut sellainen päivä,että ihan hirveästi ihania vauvoja tullut vastaan!!! Ja isoja, ihania massuja ja vaunujakin tullut silmäiltyä turhankin innokkaasti.. *auts*, nyt tukistan vähän järkeä tähän hönöön päähäni!

Ovistestejä en kuiteskaan aio tilata, EN!! Mä luulen ja kuvittelen tunnistavani ovikseni, mutta kyllä sekin aikamoista rakettitiedettä tuppaa olemaan!! Kun on semmoinen "etana-ellin" olo limoineen, niin sittenhän se seksittely voikin olla jo liian myöhästä, kait? Mun ei oo tarttenu koskaan tutustua noihin jutskiin oikeen kunnolla(ja toisekseen, mä oon niin hemmetin kärsimätön oppiakseni mitään uutta (sen lisäksi, että mulla on se luulotauti;), joten mutu-tuntumalla oon aiemmin pelannut.. Parista lapsesta vieläpä tiedän sen hedelmöitysajankohdankin, mutta juuri kun iltatähteä toivoimme, niin meni muutama tovi, ennenkuin natsas, ja olin silloin 38v.. Välillä oon miettinyt ja vähän ukkelillekin vihjassut "tjottailusta", mutta sitten joku pupu menee kuiteskin pöksyyn!:O Mä kait alitajunnassani kuiteskin pelkään niin kovin sitä, että joutusin tekemään jonkin radikaalin ratkaisun esim.vauvan sairauden takia, tai sitten sitä, että vauvalla olisikin jokin niin surullinen sairaus kuin esim.autismi!, ja sitähän ei etukäteen voi todeta.. Tosin koskaan,kukaan,ei voi saada varmuutta yhtään mistään tässä elämässä :|! En kyllä ole missään aiemmassa raskaudessani käynyt edes veriseulassa, enkä ole myöskään koskaan tiennyt etukäteen tulokkaan sukupuolta.. Se se vasta on ihanaa, kun koko paketti on suuri yllätys; sen tietää kuka hän on, muttei kuiteskaan läheskään kaikkea siitä, millainen hän on:heart:!

Anteeksi, jos puhuin liikaa tosta asiasta, en halua loukata ketään, enkä varsinkaan pahoittaa Teidän mieltä, jotka ensimmäisestänne haaveilette:ashamed:!

Ottikselle huisin hauskaa iltaa, missä lienetkin..(toivottavasti jossakin mukavassa paikassa huisin hauskassa seurassa), ja kaikille muillekin pirtsakkaa perjantaita.. En tässä kohtaa vielä lupaa, että pysyn poissa olkkarista lopun iltaa, mutta kahtellaan:wave:

Lilleriina
 
Onni71:
IHANAA ! ONNEA ! :hug:
LilleriinaTervetuloa kuumeilemaan !
ON:Minä se yritän lähteä täältä, mutta aina vaan tänne palaan... Tästäkään kierrosta ei mitään toiveita, mieli on jonkun verran matalana,kun on ollut niin rankkaa että musta on imetty kaikki mehut... Huomenna sentään pääsen taas vesijuoksemaan mukavassa seurassa. Miksi tämä naisen mieli ei vois vaan luopua tuosta vauvahaaveesta, koska katson sen meidän kohdalla jo mahdottomuudeksi...
Aina vaan se toivonkipinä elää, vaikka kierto toisensa jälkeen oon tiennyt ettei oo mahkuja... Mutta nyt ihanaiset naiset HYVÄÄ YÖTÄ !
 
Viimeksi muokattu:
Lilleriina - juuripa niinä "Etana Ellin" limoilu päivinä kovasti vaan simoja talettelemaan;)
Silloin simppaset pääsee hieman limojen avustamana kroolailemaan sutjakammin ja muutoinhin sen liman PH-hyväinen simppasia ajatellen - elelevät pidempään, he kun herkkiä nuupahtamaan.

Ei siis laisinkaan myöhästä!:wave:
..ittelläni esim. ovis yleensä toisena "limottelu" päivänä=)..ja niitä kosteita päiviä on tasan kolme!
 
Viimeksi muokattu:
Miksi tämä naisen mieli ei vois vaan luopua tuosta vauvahaaveesta..

Älä muuta virka Ninni69..halitus sinne siulle *mur-mur*(ilta):hug:
..pieni toivon hippunen on vain jäljellä ja sitä miehin vaalin vaan..
 
Viimeksi muokattu:
Himskatti kun käväisin taas Nukku-Matin mailla n. 25min..juups, näinköhän taas valvoskellaan aamun tuntiloihin?!:O

..kyllä taas tietää, mistä armoton väsy juontaa - no, Oili se tulee muutaman päivän päästä..näin aina, hoooohhoijaaa|Okun haukotuttaa.

Lämmöthin 36.9..tuossa ne sitten alkaa pysymään aina alkuillasta/illasta(vaikka silloin ei oikia oppisesti mittailla lämpöjä)siihen saakka, kunnes nousevat 37.1C - ja ylikin, jääden sinne..silloin "hän" käynyt kylässä:)

..vuotellaan siis..ja kait sitä täytyis tuota miestähin lähestyä - "sillä tapaa"..ei oikein tuo neitseellinen sikiäminen luonnistu miulta..:D



Toivottelen ihunia unukoita, nähkää..++++++++unikuvia!
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).......kp4/27-29..........yk1v 5kk( 04/11)...3.
Ninni-70 (41)...........kp7/30?.............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp11/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp12/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp12/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)..........kp13/25-26.........yk25......................1.
Clearblue (41)..........kp22/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)..............kp23/26-28........yk6.......4./1.yht.
bugsy (41)...............kp26/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46)......kp26/26.............yk1....(2007) 5./2.yht.
MrsBree (41)............kp27/28.............yk2.......3.yht.
OOAK (49)................kp28/26-28........yk1..(Km1992)4/1yht.
tattinen (41).............kp28/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
sarialeksandra (40)...kp31/32-37........yk n.1v......................2.
mariikka70 (41).........kp?/24...............yk7.........1.
Barbarella (40).........kp?/?.................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35).kp?/?.................yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





Glearblue (41)........dpo9
Saippa (41)............dpo11
annekristiina (46)...dpo12
bugsy (41).............dpo13
OOAK (49).............dpo17




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä