40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
ILTAA IHUNAT!! :heart:
Harmi kun tollaiset häiriköt tuppaa yrittää tyssäämään meidän jutskan! No eihän me niistä välitetä, ei!!!!

Minullakin jännäks veti päivä.. ens olin jännäämässä mun entisen lätkäporukan pelejä (HYvin meni, 2 3:sta voittivat..) Sitte olimme siskonpojan synttäreillä ja sitte oli nuo vaalit. Tosin mun ehdokas ei päässyt jatkoon ..... äänestinkin puoluetta, mulle ei ollut selkeetä suosikkia noissa ehdokkaissa.
No toinen kierros onkin sit jännä... kyl täytyy varmaan siinäkin heittää kortensa kekoon! Juu se on sit muutaman viikon päästä.

Täti tulenee viimeistään keskiviikkona. Mulla jo mahaa turvoksii siihen malliin:(
No ens kierto tärppikierto... eiks niin??? Kaikki peliin ja täysillä vaan!! Tosin meinasin nyt ettei edes punaviiniä.. ei kai se siitä voi olla kiinni...
 
Juu OAAK olin minäkii jotain haamua näkevinäni... jos sit näin oikein.. tsempitykset että olis plussa tulollaan!!!=)

WB mulla ollut kanssa hiivatulehdus ja ei voi kuvailla kuin kiusallista se on.. hyvä jos on rauhoittumaan päin!! Mulla myös tänään ennen suihkuun menoa oli jotakin kutinaa mut onneks hävis suihkun jälkeen!! Se on inhaa kun kutisee ja pitäis pystyä normaalisti toimia!!!! Ei voi oikein raapiakaan!:LOL:
 
Minttu - olit reipas kun kävit äänestämässä=)
..miulla siitähin on jo aikaa vierähtänyt..mies kävi viime vuonna - tänään ei.

Mie taas tirsat otin soffalla ja juuri heräilin..kattelen elokuvan ja koetan uudestaan pötkähtää.

Suloisia unikuvia ihunille:heart:..
 
Ihan puhdas nega oli sitten aamupissasta - ja taitaa tätikin päässyt lumen läpi kyläilemään. Pikkiriikkesen turhua oli paperissa.

Toivottavasti alkaa vuoto vasta huomena - jolloin olisi kp 25 niin ei kauheasti olisi lyhentynyt toi kierto.
No minä ilmoittelen sitten koska voi laittaa kp1 :)

Ei muuta kun reippahin mielin uutta ovista metsästämään - päätin että kun tikut loppuu niin toive saa kanssa loppua - onneksi niitä on vielä vino pino :D
 
Heips ihunaiset :)
"juostu" kilsa taas altaassa ja nyt väsy aivan hirvee :( Kohta lähettävä käppäseen pojun hakuun eskarista niin jospa ulkona hieman heräisi :)
OOAK voi harmitus kun täti sittenkin pukkaa kyläileen:mad: Voimahali:hug:
Valoja Päälle saisit laittaa itse valot "yläkertaan" ja miettiä kahesti kannattaako tulla arvostelemaan toisten kirjoituksia...Tämä olkkari on ainakin miulle tärkeä henkireikä ja varmasti monelle muullekkin. Ja eihän sinun ole pakko lukea meidän kirjoituksia jos nuin paljon alkaa ahistamaan..Mutta se siittä.Täti pitäisi kyläillä To-Pe viimestään että niitä tässä sitten ootellaan ja huokailaan kun tietää aika sata varmasti ettei tärppi ole käynyt vaikkakin ollaan ihan kiitettävästi pöllyytelty peittoja ja oviksen suurinpiirtein bongasin kipuilusta ja limoista :)
leikkauspäivää VIELÄKIN ootan tulevaksi ja odotus tuntuu yhtä pitkältä kun nälkävuosi:(
Mutta nyt pakko hypätä housuihin ja menoksi.Muksua päivää kaikille ja tietenkin +++++tuulia:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Taitaa olla täti täälläkin tulossa, kun yöllä jäi tuhrua paperiin. Sen jälkeen ei kyl mitään. Tissien vihlonta kyllä epätyypillistä menkkojen alkupäivälle. Ootan pari päivää ja testaan taas. Jos ei plussaa tule, niin taitaa olla kystavaivoja. :/
 
OOAK - voi miten kurja ja surku jos noin..:(..lämmin halitus täältä:hug:

tattiselle&Onnille täältä d=)b - kuin myös muillehin piinailijoille!:heart::heart::heart:

tattinen - olet tooooosi reipas!:wave:
..olen kade:rolleyes:..;)..vaan ihka oikiasti - hienoa, jotta terveyttäs vaalit&kuntoilet!



ON.. täti tuli, tänään Kp27..onneksi ei tuon lyhykäisempi kierto.
Taisi se O+ sitten kum-mis-kin olla siitä vahvemmasta viivasesta..vaikka, oireet kertoili toista.
Miulla tuo luteaalivaihe, on aika nakutettuna sen 14vrk.

..Lugethan lopetin Jo dpo10 joten siitä ei viipyily johtunut.

Ensiviikon lopulla hieman juhlintaa kun miehellä synttärit - 40v.
..vaihtelua normi viikonloppuun sitten jos vieraitahin saadaan.=)


Mukavaista päivää jokaiselle!
:kiss:
..täällä tullut viikon veran lunta ja vielähin taivas antaa - lunta taas satelee. ..ja pakkasta välillä 6-15C.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Morjenstus :)! Tänään ajattelin töistä tultuani, etten nyt käviskään täällä ekana, kun on tilaisuus siihen, mutt kummasti vaan nämä sivut vetää puoleensa.

Jos toi Valoja päälle-nimmarin kirjoituksen loppuosio oli tarkoitettu minulle, niin vastaus on kyllä -Olen monestikin yrittänyt saada niskalenkin miehestä ja usein onnistunutkin. Tuppaa vaan olemaan niin jäärä toi mun ukkoni, ettei nuhteita sitten enää kauan muista. Eilen aamulla (miks mun pitääkin aina aamusta nostaa kissa päydälle :LOL:?) valaisin miestä meidän suhteen laadusta. Vähän turhankin kovin sanoin, mutt näytti siitä jotain hyötyä olevan. En nyt viiti täällä pahemmin kirjoitella millä kommentilla sain miehen 'heräämään', mutt täytyy tunnustaa, ett tunsin tyydytystä, kun kerrankin jokin sanomani meni siihen malliin perille, että mies kysyi "Miksi...?" ja siitä päästiinkin vähän syvempään analyysin. Sen puoleen metka kapistus toi mies, että kun hänelle joku asia valkenee, on sitten taas mitä lutusinta ja ihaninta, mutt kuten sanottu, usein sitten työ ja stressi vie mielen niin kireälle, ettei hänellä muuta olekaan mielessä ja taas ollaan liemessä.

WP Toivottavasti alakerta alkaa olla kondiksessa.

Minttu2011 Kurjuus kumminkin jos täti sittenkin tekee tuloaan :hug:. Tsemppiä :kiss:.

OOAK Pahoittelut negasta :hug:. Paremmalla onnella ja täysin purjein kohti uutta kiertoa :kiss:.

Ninni-70 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon :heart:!

mur-mur Jokos sulle täti tuli vai odotuttaako??

ON Meillä oli varsin äänekäs viikonloppu, sillä tyttökissaan iski mouru päälle ja lauantai varsinkin oli melkoista pitelemistä, ett sai neitosen pysymään sisällä ja pihalta hätisteltyä kollit wegs. Panee väkistenkin miettimään, miks ihmiset eivät leikkauta kissojaan, sillä toisten vaivoinahan ne sitten kiimassaan ja huumassaan pyörivät. Mä en sunnuntaita vastaisenakaan yönä paljoa nukkunut, kun yksi istua ulkoportailla mouruamassa. Viime yö meni paremmin eikä voi kuin hyvää tuuria kiitellä, että poika leikattiin perjantaina, muuten olisi ollut sisätiloissakin kissoissa pitelemistä :LOL:. Tytölle pitäis nyt vaan mahdollisimman pian saada aika leikkaukseen. Lekuri suositteli, ett se leikattas kuukauden päästä samalla kun rokotukset vahvistetaan, mutt luulenpa, ett yritän saada uutta aikaa aikaisemmin.

Jännäksi veti vaalien tulosilta eilen. Mies oli niin pettynyt tulokseen, ett suru hiipi munkin mieleeni, vaikka mun oma ehdokas pääsi jatkoon. Toisella kierroksella äänestetään varmaankin samaa henkilöä =).
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni-70 (41).............kp3/30?.............yk2.......................3.
Whisky Peat (36).......kp7/30-35..........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp8/20-30..........yk.4............1.
anjamarita (43).........kp8/28-41..........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)...........kp9/25-26..........yk25......................1.
Clearblue (41)...........kp18/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)...............kp19/26-28........yk6.......4./1.yht.
bugsy (41)................kp22/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......kp22/26.............yk1....(2007) 5./2.yht.
MrsBree (41)............kp23/28.............yk2.......3.yht.
OOAK (49)................kp24/26-28.........yk1.....(Km1992)4/1yht.
tattinen (41).............kp24/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........kp26/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp27/32-37........yk n.1v......................2.
Onni71 (40)..............kp36/25-28........yk3.......5./1.yht.
mariikka70 (41)........kp49/24.............yk7.........1.
Barbarella (40).........kp?/?.................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?................yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





Glearblue (41)........dpo5
Saippa (41)............dpo7
annekristiina (46)...dpo8
bugsy (41).............dpo9
Minttu2011 (43).....dpo12
OOAK (49).............dpo13




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Hello lomilta, onpas täällä isot kp:t meikäläisellä. :) ei kuitenkaan raskaana olla.
Täällä kp:t 23/28. Roan täyttää jo ensi viikolla 10kk. Huh kun aika rientää. Ja sitten pian mies täyttää vuoden ja minä 42v. Mitäs tänne kuuluu? Pitää ruveta lukemaan.
 
Siis nyt on täti rynnännyt ihan liian monen luo kylään - tuohan on ku Joulupukki aattoiltana - punaisineen nuttuineen ja joka paikkaan säntää yhtäaikaa. Ikävää, kyllä niitä plussa uutisia mielummin lukis. Eli yhteishali kaikille joilla alkoi taas se uusi kierros. :hug:

Minäkin kävin tänään vesijuoksemassa (kukahan tuonki nimen on keksinyt,vauhti kun ei siellä altaassa päätä huimaa!) Tänään tunsin jo pientä menkkamaista juilintaa, pitikin katsoa listasta, että mikä kp. se onkaa menossa kun en oo kerennyt vielä piinaileenkaan. Eihän se perkuleen täti tännekin jo oo tulossa!!??? Tosin täti kyllä tulee isompien kipujen saattamana. Tuokin kummaa, että vieläkin neljän lapsen jälkeen pitää menkkakivuista välillä siihen malliin kärsiä, että saa ihan kipulääkettä välillä ottaa. Nuorena kivut olikin sitä luokkaa, että makasin vaan sängyssä ja "tein kuolemaa".

Mutta toivotan mukavaa alkanutta viikkoa kaikille teille!
 
Eihän siulle vielä täti kurvaa CB - nyt vasta dpo5..ettei vaan olisi muuta jomotusta?..;)..Toivon kovin!:heart:

Niin miekin tänään 1mg Panadol tabua työnsin kitusiini, sen verta kolottaa joka paikkaan, tuo "akan hupakko":kieh:
..ja oviskivuthan miulla repi aina p**s reiästä saakka vielä alle 40vuotiaaksi saakka - kuumavesipullo oli masulla monasti, ei lääkkeet juuri auttaneet.

Sauna jotenhin autto nyt pahimpaa..nyt kaffen keittoon ja lämmitänhin meille iltapalaksi pannulla lettusia:p

Heips!:wave:

Ps. Onhin ne miehen juhlat 4.2 - juuri oviksen aikoihin..eipä juuri innostais kun olen aina silloin niin kipiä ja huono tuulinenhin..:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä outo täti - pikkuriikkisen vetistä vuotoa - siis niin vähän että muutamasta tipasta puhun koko päivän aikana....no ei ole siis vielä kp1 kun ei vuoda
Enpä ole ennen vuotanut vetistä vuotoa - ja yleensä kyllä alkaa aikas pian kunnon vuoto kun täti ilmoittaa että nyt tulen kylään....samoi täälläkin rinnat vielä tosi arat ja lämpö koholla.

Kokemuksia???

Ihanaa iltaa kaikille, minä jatkan töitä :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas!

Olen yrittänyt pysyä teidän perässänne :wave: eli luen viestejä hullun lailla mutta aina tulee lisää tekstiä, enkä meinaa millään saada kaikkia luetuksi, mutta en luovuta ;) luen ja luen ja olen hengessä mukana vaikka harvoin kirjoittelenkin.

Pahoitteluni kaikille tädin vierailusta ja parisuhdeongelmistakin täällä on kirjoiteltu ja ne vasta kinkkisiä ovat :hug: mutta onneksi olette niistä selvinneet ja uusi elämä odottaa ja ehkä myös se vauva sen uuden kanssa :heart: toivon sitä kovasti.

Mutta tuo kirjoitus, joka pitäisi jättää omaan arvoonsa mutta enpä jätäkkää :mad: vai että pitäisi tehdä muutakin kuin täällä vinkua, vai miten se meni.
Voi kuule.... mitä kaikkea me ollaankaan muuta tehty kuin purettu tuntojamme täällä että sen pikkuisen saisimme. Ehkä kirjoittajan arvomaailmaan (mikä se on?) ei kuulu se kaikki tuska ja kipu jota tunnemme kuukausi toisemme perään, tikuttelut, lääkkeet, hoidot ja kaikki mahdollinen mitä käymme läpi..:mad:

No jokainen taplaa tyylillään, ja meitähän mahtuu moneen junaan :stick:

Mutta ihanaa että tämä palsta on olemassa ja saamme jakaa tuntojamme täällä...
...mitä muutakaan tekisimme kun meillä ei ole muuta tekimistä...

Pirteitä pakkaspäiviä vaan kaikille ja pidetään lippu korkeella :heart:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni-70 (41).............kp4/30?.............yk2.......................3.
Whisky Peat (36).......kp8/30-35..........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp9/20-30..........yk.4............1.
anjamarita (43).........kp9/28-41..........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)...........kp10/25-26..........yk25......................1.
Clearblue (41)...........kp19/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)...............kp20/26-28........yk6.......4./1.yht.
bugsy (41)................kp23/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......kp23/26.............yk1....(2007) 5./2.yht.
MrsBree (41)............kp24/28.............yk2.......3.yht.
OOAK (49)................kp25/26-28.........yk1.....(Km1992)4/1yht.
tattinen (41).............kp25/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........kp27/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp28/32-37........yk n.1v......................2.
Onni71 (40)..............kp37/25-28........yk3.......5./1.yht.(Kp37:heart:)
mariikka70 (41)........kp?/24...............yk7.........1.
Barbarella (40).........kp?/?.................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?................yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





Glearblue (41)........dpo6
Saippa (41)............dpo8
annekristiina (46)...dpo9
bugsy (41).............dpo10
Minttu2011 (43).....dpo13
OOAK (49).............dpo14




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
*Ihunaista pakkaspäivää täältähin!*

(mittari näyttää -13C ja taivaalta satelee hiljaksiin kimaltelevia hiutaleita):)

Poikanen pääsi vihdoin ulkoilemaan kunnolla ja huomenna sitten kouluun..alkoi jo sisällä olo rassaamaan niin lasta, kuin aikuisiahin.


Mukavaa päivää itte kullekkin ja niitä..++++++++
 
Ottis
Gb Jospa juilinta tosiaankin on jostain muusta kuin tädin tulosta johtuvaa :)?? Peukkuja :heart:!

OOAK Enpä osaa vetisestä vuodosta mitään sanoa. Ohutta verta siis vuotaa ilman klimppejä vai muuten vaan vetistä, ettei punaväriä ollenkaan? Ettei se sitten ns. valkovuotoa ole? Monillahan se on hyvin runsasta ihan raskauden alkumetreillä.

sarialeksandra Niinpä, täällä niitä ikäisiään myötäeläjiä löytyy muittenkin asioiden kuuin raskautumisen tiimoilta ja esim. mun kohdalla on päivän selvää, etten niinkään pitkään olisi jaksanut yrittää 'yksin' raskautua, ellei tänne olisi voinut tuntojaan kierron eri vaiheissa purkaa.

mur-mur Pahoittelut tädin tulosta ja siitä, että taas näytti olevan yritystä, vaan ei 'tärpännyt' sittenkään :hug::kiss:.

ON Mun ei näemmä pitäis tulla töistä kotiin ollenkaan, sillä vaikka siellä olisin kuinka virkku, iskee täällä totaalinen väsy ja tekis mieli mennä päikkäreille. Päikkäreitä olenkin nyt harrastanut melkein joka päivä joululoman jälkeen :(. Pitäis varmaan se päivän eka savu jättää vetämättä ensimmäisenä kotiin tultuaan. Luulen, ett siinä suurin syy näihin väsykohtauksiin :ashamed:.

Niin alkaa olla pölyistäkin, ett pitäis jo kiireen vilkkaa imuroida koko huusholli läpi, mutt kummasti ne illat menee pölyssäkin, kun ei pidä kovin kirkkaita valoja päällä :LOL:.

Ps. Mä varasin mieheltä kysymättä ja ihan omin nokkineni meille matkan viikolle 17. Töistä mulla on silloin pitkä vapaa viikonloppu, joten omaa lomaa ei tarvi ottaa ku 3päivää. Jos ajankohta on miehen mielestä huono, saan toisen puolen matkasta varmasti myötyä jollekin kaverille, sillä matka oli hurjan halpa, kun hyödynsin messualennuksia =). Jee! Pitkältä tuntuu aika viikolle 17 olevan, mutt kiva, ett on jotain mitä odottaa.
 
Heiä hei ja *kopkop*!

Täällä olisi yksi uusi "naapuri" pyrkimässä olohuoneenne lämpöön?!
Olen seurannut niin monen muun tavoin, jo KAUAN tätä ihanaista porukkaanne, ja ajattelin nyt rohkaista mieleni, josko saisin tulla teille silleen "vilttiketjulaiseksi".. Meillä ei varsinaista yritystä ole, tosin mieheni yksi kaunis päivä tuumi, että mitä jos??? Otin sen kyllä ihan silleen huumorilla, että juu u, jos vaihdat nuorempaan, niin johan varmasti vauvan vielä saat..

Mähän olen jo ihan seniori-puolta, 45-v, mutta edelleen kuukautiset tulee aikasta ajallaan ja hyvin olen pysynyt kiukkuisena tiettyyn aikaan kuusta:D.. Tilailin jossain vaiheessa NIITÄ halpoja testejä ovista varten, kun joku niitä mainosti(taisi olla tuo mainio *mur-mur*), ja pissin puikkoon ja lirutin pississä ihan omaksi huvikseni... Viime kierto sitten jo vähän hätkähdytti, kun tulikin ovis-testiin aika vahva viiva joskus lähellä oletettua punanutun vierailua, ja menkatkin myöhästyi jonkun hetken.. Mutta löysihän se täti tännekin.

Meillä ei ole mitään "oikeaa" ehkäisyä, lähinnä varottu keskeisimpiä päiviä, ja muuten sitten harrastettu "ei loppuun asti"-kivaa.

Mulla ei nyt allakkaa tässä, joten en osaa justiinsa sanoa kierron päiviä, muttei kait sen niin väliä, jos tulisin vain sinne olkkarin nurkkaan vähän potemaan maailman tuskaa ja varsinkin nauramaan/nauttimaan hyvässä seurassa?!

Kovasti kiitoksia, jos vanha rouva vielä joukkoon kelpaa<3

Lilleriina
 

Yhteistyössä