40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Moikat!
Mie vaan sitä ett dippasin tänään aamupvllä negan davidilla.. en uskonutkaan eett se voi mitn näyttää mut ei sit YHTÄÄN viivanpaikaa ees!!
Juu, meni testailuhalut taas!!! :kieh:
Ja muutenkin mulla ruvennut nuo hormoonit vissii sekottaa päätä kun olen paljon kiukkuisempi ja ahistuneempi kuin ennen... liekö sekin siihen syynä että ukon kanssa heti kärhämää ku tulin töistä ja kaupasta...
Vituttaa ihan pienkikin asia. Nytkin olin tyytyväinen kun lähti Venäjälle tankkaamaan autoaan ett voin olla ees HIUKAN omissa oloissani.. kun se bensa+tupakka halvempaa siellä Venäjällä!
Avasin toisen oluenkin kun nautin ja meen kohta saunaan ja sit olen vaan ja rentoudun!! Poika lupas käyttää koiratkin viimoisella lenkillä joten mamman ei tarvii kui keskittyä itteensä!!!!:)
Tsemit nyt kumminkii k<ikille piinailijoille ja sori omanapainen viesti!!!!!
Nyt saunaan, ehkä myöhemmin palaan linjoille kommentoimaan teidän ihunien kommentteja!! MOIKAT!!!!:hug:

Minttu, ikävä tuo nega:hug:..mutta hei!..siulla vas-ta dpo9:wave:

Nauti ihunainen täysin rinnoin itsesi kera siellä - saunoen ja oluista siemaillen!:kiss:

..miekin täällä pizzaa vedän kitusiini ja huuhtelen sitä punkulla ales.:p

Monen olen täällä huomannut kirjoittelen noista hormonien vaikutuksista kehoon&mieleen - jokainen nainen kun reagoi vielä tavallaan.
..jaksuja noiden hormooni "ryöpsähtelyiden" kanssa:hug:

Viimeksi muokattu:
SAIPPA OON SAMAA MIELTÄ kanssasi että rotan lailla syö!!!!!! Mulle on jopa tullu silmäpussit!!!! tiedättekö mitä se on ku pärstässä näkyy ett joku stressaa... ei oo kaikki kohdaallaan????? Voi kun ois vaan helpoo luovuttaa ja sanoo EI SITTEN!!!
Ja jatkaa elämää entiseen tapaan... (tosin ilman ehkäisyä tietty!!! :)) Mutta loppuikää ei voi näin elää ett saako kaikki laskut maksettua ennenku perintäkarhu tulee.... no tätähän tää on... velkaa velan perään.. se jos mikä stressaa. Ja se on mihin meiän rahkeet lopulta riittää.. voi olla ett kuukaus vielä ja sit se on siinä..

En kyl oo varma ett saisinko clomeja ilman ultrakäyntejä... onko tietoa tuosta?
Ja Lutinuksia myös... no hitto soikoon... juur manasin hormonit alimpaan h...ttiin!!!
Saunassa siis käyty ja oli kyl ihanan nautinnollista ihan yksin:D
Koht meinaan lämpösen leivän laittaa mulle ja pojalle jos se haluu..:p

Just laitoin ja kyl oli hyviä!!

Saippa samaa täälläki et pitäis vaan koittaa sitä luopumisfiilistä... mut se ei oo helppoa, ei!!

Kiitos MUR MUR!!! :heart:
Poika juur yläkertaa kipitti kera lämpimien leipien.. oli kiire kuulemma koneelle ku joku oottaa,,, juu sitä se on se nykyaika... ettei tavata ihmisiä vaan koneella keikutaan yötä myöten.. nii... itte en tee mitään, en;) Ukko joskus suutuspäissään ottavansa koneeni *kaniin* :LOL: Joo, eiköhän minullakin oo siihen sananvaltaa!!!:saint:

MUR MUR toivon että poikasi tauti talttumassa!!! Hus siitä:stick:
Kiitos toivotuksisita!! Heti rennompi fiilis kun saa olla ittekseen! Ei tarvi joka hetki vatvoa jos herralla jotain valittamista...

OTTIS!! VOI EI JÄLLEEN KERRAN!!!! MITEN UKKOSI VOI KUVITELLA OLEVANSA HOLHOTTAVASI????? Et voi siis luottaa mihinkään asiaan minkä soisit edes velvollisuudekseen tekevän kun sulla TYÖESTE!!!!!!!!!!!! En tajuu sun miehen logiikkaa, sehän pitää kaikkea itestään selvänä ett sä hoidat......
No, SORI tää kommentointini mutta en voi edes käsittää! Mun mies ei kyl ikinä tollasta ett mulla joku tärkee jutska ja sit menee puihin... OU NOU!

Anteeks taas, mut mun oli ihan pakko kommentoida....:whistle:
Toivon kumminkin sulle ja miehellesi hyvää ja sopuista viikonloppua!!!:heart:

minttu2011 Kiitos ja kiitos kaikille muillekin jotka jaksavat peukutella mun puolesta - itse olen kyllä hyvin skeptinen :) Varmaan saisin sydärin tai jotain jos plussa pamahtaisi :)

Ajattelin ihan lyhkäisyydessä kertoa minun upeasta 21v. edellisestä avioliitostani.
Mies aina viime tippaan keksi jotain etten voinut mennä vaikka kavereiden kanssa kahville - se nautti suunnattomasti kun minä aloin itkemään.
Ihan hirveää elämää päivästä toiseen - kunnes eräänä päivänä eräs meidän yhteinen ystävä (mies) laittoi mulle huumorilla höystetyn viestiin.
Exäni (joka siis luki kaikki postini, seurasi kännykkääni ja mm seurasi minua töihin että varmasi menin sinne enkä muualle) luki tämä viestin ja seuraavan kerran kun avasin läppärini sen välissä oli eropaperit.
Tätä hetkeä olin odottanut - allekirjoitin suit vikkelään ja kiikutin ihan itse ne eteenpäin :)
Exäni totesi että huoran kanssa en ala elämään...
Sitten se tietty katusi, mutta suureksi onnekseni olin tavannut viikko myöhemmin kahvilla ollessani nykyisen mieheni - ja minä pysyin kovana.

Kiusa tietty jatkui ja jatkuu edelleen. Exä lupasi allekirjoittaa takuupaperit jotta saisin uuden talomme minun osuuden maksettua omalla lainalla ja kas kummaa, edellispäivänä kun piti allekirjoittaa niin hän ilmoitti ettei allekirjoita...onneksi asia järjesty.

Exäni asuu yhdessä omistamassamme paritalonpuolikkaassa edelleen ja tällä viikolla putosi pommi - yhtiövastikkeet maksamatta - lainan korot maksamatta (olimme siis sopineet että hän voi asua siinä jos maksaa nämä huimat 300 euron kuukausikulut).
No ei ollut maksanut ja pankki ilmoitti että nyt riitti ja rahat tiskiin ja taloyhtiö ilmoitti että vastikkeet menee ulosottoon.
Pankin kanssa sain sovittua että maksan heille 600 euroa kuukaudessa mutta yhtiövastike velkoihin ei mun rahat riitä....

600 euroa on iso raha - etenkin kun on muitakin menoja, ja minä olen käsityöläinen ja leipä on pitkin maailmaa. Onneksi on tilauksia... mutta kyllä minä sille rahalle muuta käyttöä keksisin.

Olen siinä onnekkaassa asemassa että minulla on ihana uusi mies. Se ymmärtää, lohdutta ja jaksaa kannustaa :) Arvatkaapa vaan haluaisinko niin antaa sille sen vauvan - ja miten paljon haluaisin saada juuri hänen lapsen!

Exä on jotenkin onnistunut kääntämään lapseni minua vastaan - toista vuotta on nyt mennyt ja nyt vanhin ja nuorin on alkanut taas pitää yhteyttä, mutta pelkään pahoin että keskimmäisen olen kadottanut ikiajoiksi :(

Tuo kaikki kävi mielessäni kun koiran kanssa seikkailin äsken ulkona ja ajattelin kertoa vähän omasta taustastani kanssa.

OOAK:hug:
Onneksi siun tiellesi, elo toi sen rakkaan vielä:heart:

..saanko udella..jäivätkö lapset aikoinaan erossa isälleen?

Mie täällä väsystä silmät ristissä..toinen lasi punkkua menossa kun siskon kera niin intensiivisesti keskustelin puhelimessa, että unhoittui vallan lasin täyttö:D

..ja minua kismittää(ja saa*****ti )tuo mieheni..
Mies meni nukkumaan kun vielä keskustelin siskoni kera puhelimessa..hän sitten mieltään alkoi osoittamaan, miten hän nyt ei saa unta kun mie puhun siskoni kera!

Puhun siskoni kanssa puhelimessa n. 1x/2kk välein ja silloinhin yleensä päivällä/alkuillasta - en puolen yön seutuvilla.
..nyttenhin sen tein vain siksi kun on viikonloppu ja miehellähin vapaata huomenna - saa nukkua siihen saakka kun nukuttaa.

Mies on niin s a a t a n a n herkkä uninen ja jos on jotahin kovempaa ääntä(nyt miun puhe ääni, välistä nauroin)ei hän saa unta..
(hän makkarissa, mie olkkarissa - ovi kiinni)
..on tottunut arkisin, että on helvetin hiljaista kun hän asettuu maate.
(mie istun koneella ja naputtelen hiljaa näppistä tai katson telkkua)

Hänen syntymä kodissaan(maalla)on totuttu menemään nukkumaan ajoissa ja on sitten hiljaista kuin haudassa!:O

Mie taas olen kaupunkilainen ja tottunut ääniin ympärilläni - ei naapureidekaan äänet ole häirinneet(ellei nyt ihan sodaksi asti ole alettu..)

Arkisisin en siis koskaan hänen untaan häiritse - hällä kun herätys monasti jo klo. 05.00
..en puhu iltaisin puhelimessa juuri sen takia, vaikka kiva olisi(pitäis mennä veskiin/saunaan puhumaan)

Meillä on keittiö-olkkari yhteistä tilaa - ei ovea.

..nyt jos sitten miulla juttu ker-ran-hin maistui siskoni kera, mies osasi senhin ilon miulta pilata temputtelullaan ja huutelemalla(enpä viitsi edes toistaa, mitä sanoi..:()

Kyllä onhin vaikiaa..ihan kuin olisi kaksi lasta miulla välistä täällä kotona:eek:..sen toisen "kasvukivut" mie hyvin Äitinä ymmärrän&jaksan - en aikuisen miehen temputtelua!

..nyt se hyväkäs koisaa tuolla, kuorsaus kuului jo..helvata sentäis, että ottaa kupolista!:mad:
..taisi juutas jo humaltua, joi yksin melkein pullon punkua.

Taidan täyttää kolmannen lasin ja ottaa huikopalasta:p

Mie olen enempi nautiskelija, en kaada % juomaa kurkkuuni tappotahtia..miehellä se paha vika usein - eikä tunne sit rajojaan ja humaltuu liikaa.
..sillä se muuten miulle nythin uskaltautui "avautua" - hieman "pullisteli"..:LOL:

Hyv Yöt ihunat:heart:
..minua ei sitten tossun alle saa, ei millään;)..oli yö ja en ääntäni viittinyt kauhiasti korottaa..kunhan huominen koittaa, hieman miestä "jututan":kieh:

Kyllähän mie miestäni arvostan ja hänen parastaan ajattelen, viikolla saa hän unta kalloon vetää aivan rauhassa.
..jos olisin vain "mi-nä, mi-nä" viis veisaisin moisesta.

Ps. Minttu, soittelin tänään yteispäivystykseen ja sain poikaselle puhelinreseptin - Ataraxia..jospa tuo kauhia kutina talttuis sillä.
(ei auttanut Aerius tai vesirokkovoide)

Lapsi hädissään noista näppylöistä, pelkää jotta jää tuon näköiseksi.
Eilen ilmoitti naama pitkänä: "Äitiiiii, nyt on pippelissähin näppyjäääää"!!!!!|O..voi poikastani:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss bamse
mur-mur Kun kaikki tuo tapahuit äxäni kanssa lapset olivat jo aikuisia - siitä ei ole kun pari vuotta.
Vanhin ja kesimmäinen olivat jo muuttaneet pois omiin koteihinsa omien ukkojen kanssa - poika joka silloin oli 19 asui vielä kotona.

Vesirokko on tosi kurja tauti, toivottavasti talttuu nopeasti.

Samalaisen viivanpaikan tai mnkä lie testasin tänään - ei ole kun noita Davidin testejä jotta saava kelvata - mutta minusta kyllä tuntuu että täti tulee visiitille.
Viime kierron venyttyä tosi pitkäksi se olisi kyllä mukavaa jos tulisi ajallaan.

Nyt aloittelemaan töitä että saa tienattua kokoon exän elannon...tai ainakin sen asumiskustannukset... ottaa hippasen nuppiin etten sanoisi

Mur-mur Vinkki tuohon vesirokon kutinaan; Soodavesi. Tepsii. Meillä oli toissakesänä kaikilla rokot ja vuoronperään istuivat kylvyssä, mihin laitoin soodaa. Ja sitten meillä oli keittiössä soodavesiämpäri, missä kastelimme pikkupyyhkeitä ja pitelimme rakkojen päällä. Vanhan kansan vinkkejä ;) Ja tepsivät.
Toivottavasti pian helpottaa :kiss:

Plussakasta Tammikuuta Arvon Naisille :heart:

Oliivitar ja Poika 30+5

Huomenia!

Täällähän on hirmusti juttua tullut, mukavaa....

Ottis mua oikeasti kans harmittaa sun puolesta. Jos oikeasti olet sitä mieltä, että miehes ei sun elämänlaatua paranna, niin kannattaako sitä pitää nurkissa murisemassa?

Sulla on vielä aikaa lapsikin saada, mutta tuo mies taitaa olla ihan oikeasti este, eikä vaan hidaste. Jos olisi oikeasti halunnut lapsen, niin olisi varmaan silloin suostunut niihin testeihin, kun muistelen, että kerroit ettei se halunnut virallisiin testeihin lähteä aikoinaan.

Moni on raskautunut nopsaanin, kun on mies vaihtunut. Mutta tietenkään se ei ole itsetarkoitus, vaan jos ajattelee, että haluaako ihan loppuelämän viettää murjottaen ja kuitenkin tuo sun miehes pihtailee tuossa vauvautumisasiassa.
Mutta en tule neuvomaan, jokainen tekee omat päätöksensä omien tunteidensa pohjalta, mutta ei kannata jäädä suhteeseen, jos siitä ei tule muuta kuin pahaa mieltä. Kyllä sullekin on jossain se "parempi" puolisko, ja sullakin on oikeus onneen. Kuuluis siihen sitten lapsi tai ei. Mutta voimia ja jaksuja.

OOAK mukavaa kun jaksoit jakaa elämäntarinaasi. Jotenkin ihmnen tulee paljon lähemmäksi, kun saa lukea, mitä asioita on elämässään käynyt läpi. Toivotaan nyt tsemppejä teille, ihanaa että olet uuden miehen löytänyt, ja nyt saat vauva-asioita viedä eteenpäin.

Olen kertoillut täällä monin sanoin mieheni veljestä, joka on niin minua riepova ihminen, niin ymmärrän kyllä tuon tarinasi. Nyt mieheni veljellä on menossa aika kova taistelu lapsistaan ex-vaimonsa kanssa, joka taas on minun hyvä ystäväni. Ja tämä miehen veli on kääntänyt koko suvun tuota ex-vaimoa vastaan. Anoppikin on niin poikansa puolella, että oksennus meinaa jo lentää. Miten oikeasti voi kaikki perhe-elämän ongelmat johtua vain toisesta, mutta toinen on kuin enkeli, vaikka oikeasti onkin äitiään hyysäävä nilkki.

Kaikille tuo mies syöttää paskaa, koska tieän asioiden toisenkin puolen. Siksihän miehen veli oikein laittoi viestiäkin, että tuo ex-vaimo ei ole minulle hyvää seuraa. Joopa joo, minähän varmaan kuuntelenkin tuon sovinistisian ohjeita. Kaiken lisäksi vielä nuorempi kuin minä ja aina on ollut neuvomassa joka asiassa. Naurettavinta on, että aikoinaan ennen eroaan tuli neuvomaan miten avioliitto hoidetaan ja että sen pitää olla vakaa. Hah, hah, onneksi en sen ohjeilla ole elänyt, meillä nyt liittoa takana kesällä 24 vuotta.
Lapsetkin on saanut kääntymään äitiään vastaan, aivan samoin kuin sinullakin OOAK, mutta nämä lapset ovat vasta iältään 11 ja 13. Muutenkin paha ikä, kun murkkuikä painaa päälle, niin en kyllä kadehdi tuota ystävääni.

No se siitä, olette saaneet kyseiseen asiaan niin paljon lukea vuodatusta, että parasta jättää asia siihen. Vaikka uusia tempauksia olisi asian tiimoilta. Miehen äiti täyttää 75v tässä kuussa, niin ensin tämä hyväkäsveli porvarisiskoineen aikoivat pitää äidilleen ruokailutapaamisen. Mutta kun meillä niitä lapsia riittä, niin keksivät, että lapsia ei sitten saa sinne tuoda. No arvatkaa olisimmeko olleet edes menossa.

Nyt sitten päättivätkin, että pitävät keskenään juhlat. Juhlikoot ihan rauhassa vaan. Harmittaa lasten puolesta, kun toinen mummu ei välitä minkään vertaa tavat lapsenlapsiaan. Ei ikinä ole käskemättä käynyt meillä koko 24 vuoden aikana. Vain pakolliset syntymäpäivät, jos on päässyt tämän nilkkiveljen kyydissä. Ajatelkaa, on autot ja ajokortit, mutta ei tule meille, niin ei tule. Omapa on asiansa, kun ei halua tulla. Argh...:kieh: alkaa ottaan nuppiin. Nyt en edes ajattele mokomia.

Mur-mur voi kehveli noita äijiä joskus. Osaavat olla niin lapsellisia. Koita jaksella. Ja paranemisia pikkupoikaselle.

Minttu harmitus tuo nega. Tuo on niin totta, että kaiki maksaa liikaa. Meillä nyt parempi tilanne, mutta vielä vuosi sitten oltiin aivan katastroofin partailla. Sitten aloin itse tekemään oikein budjetin jokaiselle kuukaudell, ja nyt ollaan saatu asiat järjestykseen. Tuo raha on sellainen, joka oikeasti koettelee hermoja niin, että ei oikein tiedä milloin pinna katkeaa. Mutta onneksi pystyin hakemaan apua, sitä sainkin ja nyt ollaan balanssissa. Tämä rahaongelma oli siis lähes koko meidän historian aikana kestänyttä, mutta pakko oli ottaa mun vastuu koko raha-asoista ja panna tiukasti suu säkkiä myöten. Ja nyt on onneksi saatu asiat hoitoon. Rahat on tiukoilla, mutta saadaan kuitenkin nyt maksut hoidettua ajallaan ja voidaan elää ja hengittää. Siis ihan oiekasti hengittäminen tuntui helpommalta, kun saatiin asiat kuntoon. Ja hermot ei ole niin kireällä ja kaikin puolin parempaa elämää. Ei raha tuo onnea, mutta se, että asiat on järjestyksessä, niin se tuo rauhan.

Nyt maratoonari tekstailija jättää palstatilaa muillekin.

Kuulemisiin!

Ja oliivitarhan se siellä on käynyt. Voi kun olet jo pitkällä, ihanaa...

Ottis
Oivikki Ihanaa :heart:! Onnea hurunenän siirtoon =).

OOAK Mun koneessa varmaankin haamusensori ku näin ohuen viivan, en siinä c-kirjaimen kohdalla, vaan siitä lähempänä kontrolliviivaa =). Peukutuksia, ett vahvistuisi!

HUOMENTA!:heart:

OOAK! Minua rupes suututtaa sun puolesta... kuin sä nyt ex-miehesi asuntoa makselet? Eikö hällä omia tuloja joilla hoitelee? Kuulostaa sairaalta tuo mies... haluaa tehdä kaikkensa jotta elämäsi olisi hankalaa... Voi juma miten törkeää! Kyllä luulisi joku keino olevan jotta pääsisit hänestä lopullisesti... Ihanaa kun olet uuden rakkauden löytänyt!!! Ja saisit lapsen kanssaan vielä! Tsemppiä!:hug:

MUR MUR IHUNA! :heart: Onpas miehesi ollut kärttyinen... olisit korvatulppia ehdottanut!!:)
Toivottavasti pyytelee anteeksi... on se veemäistä jos ei voi elää vapaasti omassa kodissaan,, kun hänellä ei ollut edes herätystä aamulla...
Mulla muuten kävi mielessä.. olen siinä suhteessa samanlainen kuin miehesi että olen sillai herkkäuninen ett mies joutuu laittamaan telkusta äänen melkein pois jotta saisin nukutuksi.. meillä on sellainen taiteovi makuuhuoneen ja olkkarin välissä (aikanaan minä sen vaatimalla vaadin.. kun halusin ett siinä olis ees joku...) tosin valohan paisteleepi läpi kun siinä on sellaiset kuviolasit.. mut on mies ymmärtänyt että jos meen töihin aamusta niin on suostunut hiljentämään... muina päivinäkin menen kyl aina nukkumaan ennen häntä.. kun hän on kotona ja tykkää kukuskella pikkutunneille.. minä en jaksa yleensä.. oon melkein jo puoliltaöin viimeistään unten mailla. Mies nukkuu olohuoneessa melkein pääsääntöisesti kun kipujensa vuoksi kuulemma helpompi niin. Kyl häntä ymmärrän..
Aikaisin nukkumaanmnoaikani taitaa aamuvuoropäivinäkin olla jotain 22.30. Sit jos on monta aamua peräjälkeen niin tulee univelkaa helposti.. Mut saan ne sit kuitattua kun on vapaata.. nytkin vetelin tonne 10.30 käytyäni vessassa ja koirat laskemassa pissille välillä.. on se vaan niin ihanaa kölliä niin pitkään ku haluaa!!!

Muuten dippasin taas ja nega oli.. tosin ei aamun ekasta pisusta.. Lopetin eilen lutinuksetkin ja säästän ens kiertoon. Oireita ei oo mitään ja tädin pitäis tuossa ens viikolla tulla käymään. Ett hutikuti tais olla jälleen:( Saas nähdä.. nyt mennyt jo 3 kiertoa ja 3 vielä ois jäljellä.. niin sit olis se maksimi clomeilla.
Ehdotin tossa miehelle että voitaisko mennä vaikka yhdessä syömään illalla johonkin.. niin harvoin missään käydään. Pojan haudalle kynttilät täytyy viedä tänään..
Nyt siivoilemaan vähän ja sitte ulos, on niin hyvä ilmakin että lenkillä pitää kyl käydä ainakii lyhyesti..Lunta tullut reippaasti.. mies ollut jo lumitöissä pihalla ja naapureitakin käy auttelemassa kun on se mönkijä.

Sori tuli omaa reippasti...

OLIIVITAR! Kiva kuulla sustakin välillä, sulla jo mennyt yli puolenvälin! Tsempit loppuodotukseen!!!!!!:hug::heart:

BUGSYLLE kiitos tsemppaamisesta!! Ei tuo raha oo ollut löysässä pitkään aikaan meilläkään. Mies ollut kohta 4 vuotta kotona ja minä pienituloisessa työssä.. Mut vauvahaave on vielä olemassa ja katotaan kuin käy.. Tän vuoden oon antanut itelleni aikaa.. sanoinhan että sit kun oon 45v niin se loppuu.. mulla siihen aikaa vielä reilu vuosi... Jaksuja teidän poppoolle! Kyllä oli törkeetä tuo että kun on iso katras niin ei kelpuuteta edes syntymäpäiville!!!!!!!!!:mad:Kiukuttaa tuollainen! No ehkä se on parempi kun ette mene miehesi kanssakaan. Minä en ainakaan olis missään tekemisissä kanssaan...

PÄIVÄNJATKOT!!! Nyt oikeesti täytyy alkaa hommeloihin!! MOIKS!!:hug:

Ottis
Minttu2011 ja bugsy Kiitos kommenteista :). Sen verran rauhaa rakastan, ett vielä eilisen illan maltoin olla valistamatta miestä, mutt tänä aamuna sit avasin sanaisen arkkuni ja sanoin miehelle nimenomaan tuosta, ett hän on este mun raskautumiselle ja ett se, etten ole äiti, ei tee minusta huonompaa ihmistä, millaisena hän näyttää minua pitävän. Muita vastauksia en saanut kuin 'ai' ja 'niin', joten se siitä keskustelusta. Nyt mies on herra yksin tietää missä, mutt mä nautin siitä kun saan olla yksin kotona.

Eilinen ilta meni ihan ok, sillä miehen veli tuli tänne naisystävänsä kanssa ja mm. golfattiin Wii'llä ja hauskaa oli ilman alkoholia.

Minttu2011 Pahoittelut negasta :hug:. Kiva, ett sait illalla vähän omaa aikaa ja relattua. Asuttaispa mekin rajan pinnassa, ett voisin lähettää miehen välillä "Venäjälle" =).

Mur-Mur ja Ottis kiitos onnea tässä tosiaan tarvitaan saa nähdä mitä lääkäri oikein tuumailee.

OOAK tsemppiä. Kovassti peukuttele edelleen viivanvahvistumista.

Minunnkin pitäisi budjetti tehdä, kun tulot putosiva niin paljon tuossa kun jäin hoitovapaalle.

Tein tänän jansonin kiusausta, se on yksi lepiruokiani. Lunta on niin paljon, että ei pääse vaunuilla eteenpäin, toivottavasti tulevat kohata auraamaan huomenna pitäisi käydä äänestämässä ja kaupassa.

Tervehdys! Täällä onkin ollut parisuhde/talouskiemuroita monella. Harmi. Meillä kummallakaan ei varsinaisia exiä ole, toki jotain teiniajan juttuja, mutta ne nyt oli "sellaisia". Ollaan yhtä pidetty 16 & 18 -vuotiaista lähtien, eikä vaihtoon ole ollut syytä. Ei aina ole ollut ruusuista meilläkään, mutta niin vain ollaan eteen päin tahkottu.

).( PIIIIITKÄSTÄ aikaa eilen alkoi alapäässä kutina :( En ole IKINÄ käyttänyt mitään hiivalääkettä, mutta tänään marssin apteekkiin ja ostin. Sen yhden pillerin, minkä pitäisi auttaa. Lääkärille en lähtenyt jonottamaan, täällä lapsetkin istuvat 4 - 6 tuntia odottamassa, joten nou tänks. Aikaisemmin olen lääkinnyt kutinaa -uskokaa tai älkää- hapanmaitotuotteilla, mutta nyt en enää jaksanut sitä poltetta ja kutkutusta. Menkat lopuillaan juuri, liekö nyt ärtynyt taas noista siteistä tms. Prkle. Tänään kp 5, joten uutta matoa koukkuun ja silleen :)

Lippu korkealle siskot!!

OOAK - tuliko se viivanen siihen samoille paikoille, kuin tuohon edelliseenkin?..ja testiajalla?
..jos viitsit, jaksat ja haluat - mie tiirailisin mieluusti sitähin..:)

Sille viivaselle vahvistumista selkeäksi plussaksi toivon edelleen:heart:

Ihan ***** tuo miehesi kun lapsethin(osan)sinua vastaan saanut:mad:
..siis - hänhän tekee tuon ihan taktikoidusti, että jättää nuo asumiskulunsa maksamati..ju*****ta mikä mies!:O..sorry kun näin suoraan sanon..

Onko hänellä nyt ihan p a p e r i l l a oikeus asua tuossa entisessä kodosanne niin pitkään, kuin haluaa?
..etkö häntä saisi siitä poijjes?..

Mie huonosti tunnen näitä asioita: /..eli..hänen on siitä asunnosta puolikas..eikö?
..ja ei suostunut silloin eron hetkellä maksamaana toista - siulle kuuluvaa puolikasta, siulle rahana?..asunto olisi hälle kokonaisuudessaan silloin jäänyt..

Tarkoituksellista kiusaa miun ymmärtämykseni mukaan..kiusa, se on pienikin kiusa - ja ei tuo todellakaan ole mikään pieni kiusa!

Mitä luulet - aikooko hän jatkossakin ihan ilmatteeksi siinä asustella?..mie jotenhin luulen näin.:(

Jaksuja&voimasia siulle kovasti:kiss:

WP - mie syön nykyään koko ajan maitohappobagteereja kapseleina - noita:
Ratiopharm | Maitohappobakteeri
..on samassa tuota B-vitamiiniahin.

Ei ole enää sitä alakerran ärsyyntymistä ollutkaan:)
..muistaa vain sen 2tbl/vrk ottaa..ja välistä voi käyttää alakertaan laiteltaviahin:
GYNOCAPS 14 KPL - Yliopiston verkkoapteekki
..noitahin löytyy eri merkkejä/valmistajan - kuten:
LactoLady 60 tabl. - 19,40EUR - Verkkoapteekki.fi
Vagi-C emätinpuikko 6 kpl - Apteekkituotteet.fi verkkoapteekki
LACTAL EMÄTINGEELI 7X5 ML - Apteekkikulma.fi
LACTAL BALANS EMÄTINPUIKKO 7 KPL - Apteekkikulma.fi
FEMIFLOR 10 KAPS - Apteekkikulma.fi
..ja muitahin löytyy, tässä vain joitahin.

Viimeksi muokattu:
Mulla on kanssa sellaisia pureskeltavia maitohappotabuja, niitä kiskotaan koko perheen voimin. Mulle ei vaan noi siteet oikein sovi, oon ennenkin saanut niistä mm. ihottumaa. Mulla on kuukuppi yleensä käytössä, ja kestositeitä. Nyt käytin pitkästä aikaa myös tamponeja, liekö ollut virhe.

Mutta katselin kyllä noita alakerran maitohappopillereitä apteekissa, mutta pihinä ajattelin tilata netistö :D

mur-mur
Kökkö - nakkasin tikun roskiin ja roskat on ulkona :/ No aamulla kun tikutan niin en heitä pois vaan otan sulle kuvan siitä :D Sitten se on tietty ihan blanko! No sitten se on :)

Ei se nyt varmaan ihan millilleen ollut samassa paikassa, mutta testiajan sisällä se siihe tuli ja pysyi kunnes heitin menemään parisen tunita testin jälkeen.

Jos kykenen pystyn olemaan pissaamatta vähään aikaan niin voi ottaa toisen - noitahan on nyt mitä tikuttaa aina kun mieli tekee

Viimeksi muokattu:
OOAK - jäänpä siis odottelemaan siun dippailujasi!:wave:

Minttu - meillä pitäisi laittaa normi säle/liukuovi eteisen puolelta menevään, keittiön oviaukkoon ja sitten n. 2m leveään - sille olkkarin puoleiselle oviaukolle..ei oikein iske kun maksais maltaita!:eek:
..taitais ne korvatulpat tulla huokeammaksi..heiiii, siinäpä onhin hyvä 40v synttärilahja miehellein -korvatulpat koko vuodeksi!..:LOL:

Kiitti Oliivitar soodavesivinkistä, voi kun sen eilen olisinhin jo kuullut, olisin kopaissut ennen tuo n. 20e lääkkeen ostamista.
..pääasia, jotta poikasen oloinen nt "kutiamaton":)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä