40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Nonni, torstai saattaa olla toivoa täynnä!

Pahoittelut negoista sekä punanutun tulosta, aina vaan pettymys niin suuri:(.

Josko Ottiksella ukko tuosta vielä avautuisi anteliaaksi, tai sitten otat ja jätät, jos mitään ei tule, tunnepuoli tietenkin ratkaisee, kukin itse tietää mitä elämältää tahtoo.
Joillekkin se lapsettomuus on kaiken aa ja oo, toiset saa kuin itsestään, toisille suoranainen työ ja tuska, ja ihmeen kautta onnistuminen yllättää ja saa elämän tuntumaan, elämisen arvoiselta. Vaikeita asioita, ei aina voi ymmärtää.

Uskoa, toivoa ja rakkautta sekä sitä pientä omaa kullan nuppua, täältä meille toivon, itse voisin jäädä saamatta lisää, joskin jollekkin lapsettomalle sen ennemmin soisin, jos vain vaikuttaa asiaan, voisin.

Hyvää yötä, talletuksille korkoja, ensi vuonna sitten tilin tyhjennys:)

-Anne-

Viimeksi muokattu:
OOAK ++++++++++++UUTISIA SIELTÄ OOTELLAAN!!!!

ON: Mulla nyt vissiin DPO8 mut en dipannu viel.. jos sitä viikonloppuna.. kun en jaksa uskoa tärppiin, sen verran olo oireeton..

Nyt tulee lunta! Ukko saa ajelle taas mönkkärinsä kanssa.. kohta tosin lähtee sinne tatuointiin ajamaan,,, sit on kuulemma hänen kuvansa valmis jalassa. En kyl jaksa ymmärtää noita. Rahaa laittaa tuollaisiin. Mulla ei oo eikä varmaan tuukkaan ikinä. Menen illaksi töihin.

Noniin dipattu:
Kävin kahvit juomassa (tai yritin, enhän minä sitä kyennyt juomaan kun halusin vaan tiiraamaan tulosta - mutta yritys hyvä kymmenen - musta tuntuu etten mä näe aamusin mitään :D)

Tulos: viiden minsan sisään haamujen haamu - siis sellainen haamu etten ole satavarama onko se siinä vai ei vai onko se vaan mun oma toive.

Nyt mä jännään täällä mur-mur sun tulosta :)

Tilasin tosiaan eilen illalla lisää testejä joten saas nähdä tuleeko ne huomiseksi - eihän tätä kestä hullukaan :D

minttu2011
jee päsee suakin jännäämään!

Mahtavaa päivää kaikille - täällä tule lunta vaakatasossa - nyt koiran kanssa lenkille. Miäs on kolannut kukonlaulun aikaan pihan - mä en tajua mistä se repii tuon energiansa!

Lisäys: arvon siskot kyllä se taisi vaan olla mun mielikuvitusta se haamujen haamu :/

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Whisky Peat (36).......kp3/30-35..........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp4/20-30..........yk.4............1.
anjamarita (43).........kp4/28-41..........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)...........kp5/25-26..........yk25......................1.
Clearblue (41)...........kp14/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)...............kp15/26-28........yk6.......4./1.yht.
bugsy (41)................kp18/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......kp18/26............yk1....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41).............kp20/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........kp22/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp23/32-37........yk n.1v......................2.
Onni71 (40)..............kp33/25-28........yk3.....................5./1.yht.
Ninni-70 (41)............kp41/30?...........yk1.......................3.
MrsBree (41)............kp43/28.............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41)........kp45/24.............yk7.........1.
Barbarella (40)..........kp?/?................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?................yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri

Glearblue (41)........dpo1
Saippa (41)............dpo3
annekristiina (46)...dpo4
bugsy (41).............dpo5
Minttu2011 (43).....dpo8
OOAK (49).............dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
OOAK - no voihan..:hug:..
..mutta siullahan vasta dpo9!..kyllä hyvin harvoin silloin näkyykään testissä mitään punaviivasia.

Mie olen dipannut haamuja yleensä vasta dpo12..tuo dpo10 dippaus ei tullut testiajalla ja en sitä oikeaksi plussaksi katso.

Oliko se testi millä dippasit, sellainen ohkainen liuskamallinen - herkkä 10mIu/ml testi?
..jos näin, ne muutoinhin näyttävä huonommin tärpin kuin esim. 25mIU/ml-herkkyyttä olevat testit.

Mie voin näin kokemuksen syvällä rintaäänellä kertoilla=)(ja moni, moni muuhin plussaneista)

..odotellaan nyt vielä - peukutuksia:heart:

Mie täällä henkisesti jo valmistaudun pettymykseen suureen..
Ei tunnnu mitään - missään!!!:(
..miulla kun ei oireettomia raskauksia ole ollut..ja niitä takana kummiskin 2 onnistunutt ja 4 keskeytynyttä..voi voi tätä ahdistuksen määrää tassiissa:ashamed:

..kyttään Posti Paten tuloa..ja samalla kuiteshin en haluis dipata olleskaan!:O

Pystyiskin olemaan ja odottelemaan tuonne dpo16 asti..silloin jos ei vuotoa kuuluisi - dippais vasta.
Lugethan mie laitan viimoset huomenna, silloin jos ei mitään testissä näy - ei tule näkymäänkään..vuoto alkaa yleensä 3vrk:n päästä viimosen Lugen laitosta.

Viimeksi muokattu:
mur-mur juu sellainen liuskamallinen se oli 10mIu/ml ja niitähän mä nykäisin sitten lisätilauksen kokonaista 40 kpl :/

Mikä sitten olisi sellainen kohtuuhintainen 25mIU/ml testi? Suosituksia :D

Hitsinvitsi mä luulin että 10mIu/ml on herkempi kun 25mIU/ml ja näyttäisi nopeammin :)

OOAK - No niinhän sen pitäishin olla, jotta 10 näyttää aiemmin, kuin 25..
..mutta kun se useasti näissähin kuumeilu pinoissa todettu, ettei välttämäti pidä paikkaansa.:eek:

Osalla taas nuo testit ON kyllä näyttäneet plussan jo aikaiseen, mutta ei sitten vahvene viivanen kovin nopsaan.

Ovat ihan toimivia, älä olleskaan huoli - plussan näyttävät varmasti jos pisussa raskaushormoonia tarpeeksi.:wave:

Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur mua ihan jänskättää kamalasti sun puolesta. Itse en ole koskaan saanut sitten seitsemän vuoden jälkeen haamuun haamua testiin. Mä olisin tuosta ihan täpinöissäni ja OOAK samat sanat sullekin.
Voiskohan mur-mur lisätä mut RKTT-listalle eli dpo 3. Kiitos kaunis =)

• Tykkää
Reactions: Mafinka
Nii-in, helpompaa olis laittaa hanskat naulaan ja todeta, että tää oli tässä. Mä olen kyllä sen verran itsepäinen, etten osaa ihan helposti luovuttaa. Kyllähän tämä naista syö rotan lailla kuukausi kuukauden jälkeen, äh. Ihan tyhmää,että edes aloitin koko projektin. Olis vaan pitänyt tyytyä siihen mitä on, mut aina sitä vaan haluaa jotakin lisää. No näillä mennään, eikä muuta voida. Mehän ei kuitenkaan voida tietää vaikka se tärppi lymyilee jossakin hyvin lähellä :) Tsemppiä sinne mur-murille

Ottis
Saippa Enpä tuota tiedä varmaksi sanoa onko se luovuttaminenkaan helppoa. Itse täällä kärvistelen katkeruuteni kanssa ukkoa kohtaan. Sanatkin tuntuu olevan kielen päällä valmiina, jos ne vain saisi kakistettua ulos. Tuo mun ukkoni kun on sellanen, ett hänelle ei normaali puhe mene jakeluun ja olen jotenkin niin väsynyt suuttumiseen, etten viiti alkaa edes koko asiasta puhua.

Varmaan koskaan aiemmin en ole ollut näin 'varma' turhan haaveilun lopettamisesta, sillä turhaahan se on, kun ei pääse koskaan edes jännäilemään, kun ei sitä piliä saa ajoissa. Ja katkera olen. Toisaalta tällanen varma pilitön kierto on helpompaa silleen, kun ei tarvi turhaan haaveilla, mutt sit siinä on se toinenkin puoli, kun ei ole se haaveettomuus itsestä kiinni, vaan tässä kärvistelen ihan ilman omaa syytä. Syytä ja syytä!! Kai syytä on minussakin, kun en sunnuntaina viitsinyt vokotella miestä petipuuhiin, vaikka olis varmaan silloin onnistunutkin, mutta toisaalta olen minä syytön taas siihen, ettei seksi nappaa, ei sitten niin millään eikä mitenkään. Jotain suurta ja ihmeellistä pitäis tapahtua, ett löytäisin ns. rakkauden uudelleen tuota miestä kohtaan. Tässä ollaan samassa kämpässä kuin veli ja sen sisko. thihi.. :LOL:.

Pikkuhiljaa se kaikkista synkin pilvi on kuitenkin munkin pääni päältä lipumassa pois, sillä ajatukset alkaa pikkuhiljaa hakeutua asioihin, jotka saattais itsestä tuntua hyviltä ja osaa keskittyä jo niihinkin eikä vain siihen, ett sama mitä ajattelet tai haaveilet, tyssää kaikki siihen, että "Mitä jos olenkin silloin raskaana?" jne..

Ottis
OOAK Haamulle vahvistumista :heart:!

mur-mur Älähän sie maalaile piruja seinille vaan usko lujasti, ett viiva vahvistuu ja se vahvistuu :). Peukkuja :heart:!

Minttu2011 Kiitos kauniista sanoistasi. Varmaa on, etten tätä pinoa ihan heti jätä. Enhän minä osaa, vaikka haluaisinkin =). Sen puoleen olisi hyvä pysytellä poissa, ettei iskis pientä ja salakavalaa kateutta teitä muita kohtaan, kun lueskelen kuinka te pääsette piinailemaan jne., kun itse jään ihan osattomaksi. Se on surullista ja totta, sillä tänään huomasin, kun päivällä kävin täällä lueskelemassa, ett pienen kateuden kirpaisun tunsin. Eikä se kuitenkaan ole kaikki, vaan toinen puoli minusta elää ihan vilpittömästi mukana teidän muiden haaveissa ja toivoo sitä parasta lopputulosta itsekullekin. Ristiriitaista :). Toisaalta siis vaan itteäni kiusaan täällä roikuskelemalla, sillä sen puoleen olisi helpointa jos voisi noin vain haaveet totaalisesti nakata wegs ja pysyä pois näiltä saiteilta, joissa se kuitenkin pienenä kaipuuna nousee joka kerta pintaan.

Viimeksi muokattu:
OOAK

mur-mur Älähän sie maalaile piruja seinille vaan usko lujasti, ett viiva vahvistuu ja se vahvistuu :). Peukkuja :heart:!

..en maalaile en..m u t t a..kyllähän mie tämän jo tiesin(jos en niin järjellä, niin sydämessä)..miusta tulutkin aika haaveksija tämän kohta 3v aikana,(maaliskuussa) minkä täällä "kuumeillut"
..ja mie kun en normisti kauheasti haaveksi..

Toisaalta siis vaan itteäni kiusaan täällä roikuskelemalla, sillä sen puoleen olisi helpointa jos voisi noin vain haaveet totaalisesti nakata wegs ja pysyä pois näiltä saiteilta, joissa se kuitenkin pienenä kaipuuna nousee joka kerta pintaan.

Juurikin noin, täytyis miun pystyä tekemään - ihan kokonaan pysyä pojjes täältä.
..muutoin ei tämä haaveilun lopettaminen tästä mihinkään etene..
.

Ottis Itse olen yrittänyt kehitellä muuta ajateltavaa, mutta kyllähän vauvahaaveet siellä taustalla koko ajan ovat. Ajettelin tänä vuonna käynnistää remontti- ja sisustusprojektin sekä erilaisia liikuntaharrastuksia nuorimmaisen kanssa.
Josko nämä saisivat haaveet unohtumaan. Kuitenkin siinä remonttia tehdessä mietin, että mihin se pinnasänky laitetaan, arrg :whistle: On se kumma, jos mies ei ymmärrä, milloin niitä peittoja pitää heilutella, mikäli mielii jotakin saada aikaiseksi :( Sulla on kyllä harvinaisen pitkä ja venyvä pinna tuon miehesi kanssa. Ei voi muuta kuin ihailla :)

Ottis
Saippa Ei ehkä niinkään ihailla ku tunnustaa vaan, että mä olen harvinaisen jääräpäinen tai sitten totaalisen tyhmä :LOL:.

Äsken lumia luodessa olin kaivanut kaikki katkeruudet esiin miestä kohtaan ja valmiina tulemaan tupaan pitämään saarnaa, kun tämä sitten tuli jo ovella vastaan ja oli lähdössä äitiään kattomaan. Sanoin, ett alkaa jo epäilyttää toi äiti, ett mikä se onkaan, kun pitää joka toinen päivä käydä kattomassa. Juu, itse olin mukana sunnuntaina ja perjantaina ja tietenkin on hyvä, ett poika äidistään välittää, mutt olis kiva ku välillä välittäis minustakin. Ja tietty mun mieltäni kaivelee sekin, kun meillä kävi eilen kylässä yks mun kaiffari, josta mies taannoin humalassa sanoi ihailevaan sävyyn, että "Se on sentään äiti.", aivan niinkuin minä kuuluisin alempaan kastiin, kun EN OLE ÄITI. Vaan kun mulle ei anneta edes mahdollisuutta tulla äidiksi, tai hän ei siis anna. Ja muistelinpa kuinka töissä muutama kuukausi sitten kävi entinen pomo ja niin ihaillen puheli mun työkaverilleni (ollaan samaa vuosiluokkaa) kuinka hänestä on äitiyden myötä tullut jotenkin.. en muista enää sanaa millä häntä kuvasi, mutt ei se kauaksi madonnasta tai vähintäänkin äiti Teresesta heittänyt. Huomaatte varmaan, että musta on tulossa hapan vanha akka =) näitten ajatusteni kanssa ja se ei ainakaan tälle suhteelle lupaa hyvää. Onneksi ei tänä vklna, vaan seuraavana on tiedossa keikka työkavereiden kanssa ihan pääkaupunkiseudulle ja saan olla ainakin yhden yön ja illan rennossa ja kivassa seurassa.

Meillä nyt menossa juuri tämä EUPHONIAn kirjoittama lyhyt hoito =) kun joku sitä tässä taannoin kyseli. Kaksi päivää olen vasta pistellyt ja mielialat heittelee häränpyllyä, ukkelin kanssa puhelakossa kun niin ärsyttää, saapi ite tehdä aloitteen sit kun haluaa :mad: mitähän viikon päästä sitten kun nyt jo näin......

MURMUR elähän nyt vielä heitä rukkasia nurkkaan.....

Tsemppiä kaikille tsempityksiä tarvitseville :)

ANJAMARITA: Minä sitä "lyhyen kaavan" IVFää ihmettelin. Onnea hoitoon ja tuokoon se plussia mukanaan!

MUR-MUR: peliä ei ole menetetty! Mikäli se täti punainen ei ole vielä kylään tullut, niin suotta sä vielä "maatasi myyt"

OOAK: sinun visiittisi tais sit jäädä lyhyeksi, tulit ja plussasit heti! Onnea kovasti ja vahvistukoon viivasi! Turhistahan ne viivat ei ilmesty!

OTTIS: voi harmi tuota sinun tilannettasi. Ettekö voisi ihan asiallisesti puhua tilanteestanne miehesi kanssa? Oletteko harkinneet vaikka ihan pariterapeutille menoa? Voiko jopa olla sitten niin, ettei miehesi sitä lasta edes halua?

Itselläni tuli tänään semmoinen rauhallinen fiilis: nyt on hetkeksi tikuteltu, ovis löydetty ja homma hoidettu siltä osin kuntoon. Nyt voi olla hetken ts. sen pari viikkoa ihan normaalisti (varmaan helpommin sit kuitenki sanottu mitä tehty), mutta ihan jees, että etes muutaman päivän saa olla ajattelematta, milloin juot kuinkakin paljon ja milloin pissit purkkiin ja missä! Mutta saas nähdä, innostuuko tässä sit itekki tilaileen jotain netti-r-tikkuja kasapäin :)

Yhteistyössä