40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heippa, nyt Ottikselle vaan viestiä, että heitä ukkos pihalle ja kipinkapin lapsettomuusklinikalle YKSIN. Ukkos on epämiellyttävä tyyppi, kohtelee sua erittäin huonosti ja olen tuostakin lukenut että jos poika käy alvariinsa hoitolaitoksessa katsomassa äitiänsä ei siinä äiti ole tärkeä vaan itselleen yrittää todistaa ja hyvittää menneitä. (Ugh olen puhunut, enkä halua loukata sua)

Muille plussapuhureita

-Minni & Kilu(tar) 19+4
 
Glearblue Se haamujen haamuhan ei varmaan ollut siinä ollutkaan :) Kun otin tikun "suurennuslasin" alle tarkasteltavaksi - ei siinä ainakaan enää mitään ollut :/

Taisi olla sumuisten aamusilmien sumuinen haave :p

Ylihuomena taas kokeillaan tuleeko mitään...jos vaikka tällä kertaa menisi ulos ja työntäisi päänsä hankeen että herää eikä näe päiväunia ennenkun tiiraa tikkua :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Glearblue
Mie jo itteni tuolta piinailulistalta poistelin ja Lugetkin lopettelin - eilen otin viimoset..tulee vuoto sitten aika ajallansa sunnuntaina.



Piinailulistalla mooooonta ihunaista vielä, laitanhin..
..PLUSSIA TULEMAAN!!!:heart::heart::heart:


Mukavaa illan jatkoa itte kullekkin:wave:
..mie koitan tänään aiemmin mennä mammimaan kun on huomenna työpäivä.

Mies poikasta hoitelee huomenna kotona, on reppana vesirokossa ja aivan täynnä näppyjä jotka kutisee.: / kuumettahin on.
Ostettiin Apteekista vesirokkovoidetta ja annoin allergialääkettä, jospa se helpottaa kutisemista - ainahin rauhallisesti lapsi nukkuu nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minni007 Veit sanat suustani :).

anjamarita Mykkäkoulua on pidetty täälläkin, mutt se lähinnä minusta lähtösin, sillä ärsyttää niin nämä ovisoireet, ettei paljoa mikään nappaa, kun tietää, ettei sitä piliä kuitenkaan saa ja ruinaamaan en ala =).

OOAK ja mur-mur Teille peukutuksia ihan satasella, ett testiin toistakin viivaa tulisi ja vahvana :heart:!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Gb Kiitos :hug:. Kai tässä on jossain vaiheessa asiallisesti tilanteesta puhuttava, mutt nyt just tilanne on sellainen, ett mulla on täysi piteleminen itessäni, etten alkaisi rähistä ja siksi olen mieluummin hiljaa. Tuo ajatus, ettei mies loppuviimein lasta oikeasti haluakaan on kyllä käynyt mielessä, tänäänkin. Keinohan se on ollut pitää minut lieassa tämäkin :headwall:.

Niin juu ja toinen syy lähes rauhaisaan rinnakkaiseloon on ollut siinä, ett katit pitää viedä aamulla lääkäriin, rokotukset sun muut tarkistukset ja pojulta poistetaan pallit ja koska mulla on aamulla palaveri, on miehen kissat vietävä ja sillä en ole viittinyt häntä kovin jututtaa, ettei tule riitaa ja joudun sittenkin olla palaverista pois. Oma lehmä ojassa tässäkin :).
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Kiitos Ottis..vaan nyt mie päätin, jotta dippailut jää=)
..jos sunnuntaina ei jostahin syystä vuotoa kuulu,(tulee varmasti)sitten vasta dippaan.

Tämän kerran miun päätöksein pitää;)..ja helppoa se jo on, koska lämmöthin laskeneet - pysyvät nyt alempana koko ajan..siitä monasti se 3vrk mennyt ja täti kurvaa.

Nyt haen jotahin "purtavaa"..jos kaakaota keitteleis ja ihan ruisleipää juustolla-namis:p

:attn:Huom! Kohta alkaa(23.30)Yle kakkosella..

Silminnäkijä: Kohtalokas kauneusleikkaus

Halpa kauneusleikkaus Puolassa aiheutti Christinalle pysyvän aivovaurion. Kuka on vastuussa leikkausturismista?
 
Ottikselle tsemppejä ja pitkää pinnaa miehesi kanssa! Ehkä parisuhdeterapiasta voisi ollakin apua. Se tietysti vaatii, että molemmat ovat halukkaita ja valmiita siihen. Tai, niinkuin Minnikin mainitsi, ovi heilumaan (helpommin sanottu kuin tehty!). Voi, kun jotenkin voisi auttaa!!

Mur-mur, voi kun minua harmittaa sinunkin puolesta! Luulen, että me kaikki täällä niin toivottiin sitä oikeata plussaa sinulle. Olet aina niin empaattinen ja jaksat tsempittää muita. Jaksuja nyt kuitenkin!!

Ja OAAKille (ja tietysti muille RKTT listalaisille) kovasti onnea!

ON- mullakin on vähän blues olo, kun tuntuu/pelkää, että oma keho alkaa antaa periksi... olen nyt yrittänyt löytää ovista, mutta hailakita viivoja vaan tulee. Menkatkin oli tosi oudot- tuli vaan kovasti puhdasta ja kirkasta verta, mutta aika vähän mitään muuta. Onkohan mulla edes mitään limakalvoa ollutkaan?? Ja aina aikaisemmin on vahva ovisviiva tullut jo nyt, kp7 (mulla on on kierto vain 21-22 päivää). Ja muutenkin olen aika hyvin tuntenut oviksen, ja nyt ei mitään. Ja alakerta on kuiva kuin Sahara kesähelteellä. Mulla on vielä sukurasitteena se, että äidilläni oli vaihdevuodet jo alle 45 vuotiaana. Ei muista tarkkaan, että milloin, mutta muisteli, että jonkin verran yli 4 kymppisenä. Kun sain asiasta tietää reilu vuosi sittenn (ei olla ikinä oikeen osattu äidin kanssa näistä asioista jutella), niin aloin silloin jo hoputtaa miestäni tosi toimiin. Se vaan hoki, että onhan meillä aikaa.. No, onhan se nyt luvannut sinne ivf hoitoihin lähteä, jos mitään ei tapahdu ennen kevättä. No, heikolta näyttää, että mitään tapahtuu- saatan tosin kuivua kasaan ennen sitä. Huoh!

No, tulipa vuodatettua. Toivottavasti, tämä ikävä olo katoaisi jonnekin...
 
Ottis
Rena Puhkun blues-fiilistä pois sun ajatuksistasi. Varhain on sun äidillä vaihdevuodet alkaneet. Mun mammani oli 46 vuotias, kun synnytti minut ja mun kaksosveljeni, joten sen puoleen mulla olis vieläkin miltei pari vuotta aikaa piinailla.

Kiitos Kauniista ajatuksesta ett auttaisit jos vain jotenkin voisit. Tässä pitää nyt vaan miettiä asioita kantilta jos toiselta. Mieshän tänä aamuna tuotti odotetusti pettymyksen, kun ei lähtenytkään viemään katteja lekuriin, vaan mä jouduin sumplimaan työni niin, että sain hommat hoidettua. Neitikissa odotti kopassa autossa sen aikaa ku kävin pikaisesti palaverin alussa ja sillä aikaa lääkäri odotti pojun nukahtamista. Kun menin takas, nipsastiin kivekset wegs ja kaikki oli lopulta ohi puolessa tunnissa ja pääsin minäkin töihin. Kävin päivän aikana kaksi kertaa kattomassa, ett herralla on kaikki hyvin ja ruokkiksenkin olin kotona. Onneks meillä on täällä kuitenkin kaikki niin lähellä, ettei matkoihin tuhraantunut aikaa.

Nyt on sellanen fiilis, ettei huvita tehdä yhtään mitään. Poju on jo vähän heräillyt, joten sen puoleen on kaikki kunnossa. Ukon vaan taidan lähettää kuuta kiertävälle radalle, kun tulee kotiin.

mur-mur Surullista jos se täti sittenkin tulee :'(. Ehdin jo alkaa elätellä toiveita sunkin puolestas. Tsemppiä :hug:!
 
Pikainen kyssäri:

Tuleeko Davidin r-testiin aina haamu/viivan paikka? Siis taas tuli haamujen haamu/viivan paikka testiin. Tämä siis ilmeistyi alle minuutissa siihen.
Tällä kertaa se ei hävinnyt kokonaan vaan kun kääntää vähän testiä se näkyy...
 
OOAK - toisilla tulee ja vahvempana, kuin toisilla..olispas vastaus:eek:;)
..m o n i siis sanoo, että jokin viivanen aina tulee.

Mie dippasin eilen viimosen dippaukseni ja juurikin tuollaisella herkällä, David liuskalla - ei tullunna kuin vaalea viivanpaikka näkyviin kun testi kostea.

Nyt kun testi kuivunut jo - näkyykö viivanen vielä?

Laita ihmeessä kuvaa tänne meille tiirailtavaksi!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Rena:hug:

Se on kyllä kurjaa jos oma kroppa alkaa ns. pettämään..:(

Mie toivon, jotta tuo blues oloinen siulla pian väistyy ja toiveet taas nousisi pintaan - usko siihen, että tärppi käy ja kestää sen 9kk:heart::kiss:

Ps. Miun Äiti oli 40v kun tuli mummoksi..ja samaten iski "mummo tautihin" - se aivan labrakokein varmistettiin.
..eli, mie en siis seuraa Äitini jalanjälkiä tässä asiassa - toivon, jotta et siekään omasi.:)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur juu kyllä se viiva siinä vielä on - ei se kadonnut mihinkään - yritin napsia kuvia mutta en saa sellaista missä se näkyisi - hassua se näkyy kameran näytöllä mutta kun siirrän se koneelle se ei näy....

huu! se on ihan oikea haamu kun näy enää kun koneelle siirtää...toki voin sen siirtää tuonne aijaa.comiin niin saatte kummastella että mistä tuo OOAK nyt oikein puhuu :LOL:
 
Tänään mietin..että: onpa miulla tyyni ja tasainen oloinen - ei yhtään PMS..
..ei satu masuun tai selkään..hoh hoijaa..

Nyt ne sit alkoi - ne tutun oloiset täti fiilarit!|O
..selkään sattuu, masua jyystää:$

NYT mie otan J P Chenet Marlot'a(vaikka vasta kuun vaiheessa piti miehen synttäreillä:saint:)
..sen verta vaan vituttaa tuo koko p**ka-akka joka tulollaan ja nämä kivut!:mad:

..kattokaas - syyhän se on tä-mä-hin punkku lasin kallisteluun..:D

Synttäreille ostanhin tuota toista: J P Chenet Cabernet-Syrahia.
Alko - Tuotteet - J. P. Chenet Cabernet-Syrah
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa tuon "C" kirjaimen kohilla voisi tiirailla että pitääkö mun simmulääkärille seuraavaksi suunnistaa - mutta sinäänsä jos se aina antaa haamun, niin se varmaan teki sen nytkin :D



En siis elättele mitään toiveita (oppinut olemaan toivomatta) kiinnosti vaan tämä viiva asia kun en ole aikasemmin käyttänyt Davidin testejä.
 
OOAK - en tiedä mitä muut täällä tuossa näkevät?..mutta mie näen punaviivasta.=)

Sen verta kummiskin kertoilen, jotta: Kun ikää lisää tulee, saattaa R-testit(juurikin herkät)antaa sellaisia hormonaalisia viivasia..en nyt tarkkaan muista, mikä sen aiheuttaa - jokin hormoni kuitenhin.

Mie tätä nyt olen opiskellut ja miettinyt noita omia viivasiani..josko siitä johtuvia?
..mutta yleensä jos hormoonitestit jo näyttävät, että nainen menopausaalisessa iässä, saattaa noita punertavia viivoja testiin tulla.

Olitkos sie käynyt missään hormooni kokeissa?..millaisia tuloksia sait jos kävit?

MUTTA
..siehän voisit viikonloppuna vaikka kokeilla sellaisella "epäherkemmällä"(25mIU/ml) testillä, mitä se näyttäis?:)


Kauhean kovasti toivon, että olisi ihka oikia plussan alku tuo!:kiss::heart:

..ja vielä..viivanpaikka, on väritön tai harmaa..mutta haamu on jo plussa, mikäli punertavaa viivasessa ja se tullut testiajalla!:heart:

Mie kopion siun testikuvan kansiooni ja suurentelin sitä hieman - silleen se punaviivanen sieltä esiin nousi.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
OOAK peukutukset viivan vahvistumiselle! Minä en nähnyt punaista, mutta en osannut suurentaa kuvaa. Omasta kokemuksesta komppaan mur-muria, jos punaväriä testiaikana niin plussa. Minulla tuli usein viivanpaikkoja. Kerran tuli testi aja jälkeen vähän punaväriäkin liuskatestiin. Tytön odtuksen alussa sain ensin tois himmeän punaviivan ( testasin herkällä liuskalla ja aika aikaisella päivällä), joka näkyi paremmin kameran näytössä, kuin livenä ja tosi hitaasti sitten lähti vahvistumaan...

Itse sain tilattua ajan klinikalla lääkärille keskustelmaan siitä ainokaisen huurunenän siirto mahdollisuudesta. Aika on helmikuun alussa :)

+++++ sadetta lumisateen mukana toivottan tänne kaikille.
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Whisky Peat (36).......kp4/30-35..........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp5/20-30..........yk.4............1.
anjamarita (43).........kp5/28-41..........yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)...........kp6/25-26..........yk25......................1.
Clearblue (41)...........kp15/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)...............kp16/26-28........yk6.......4./1.yht.
bugsy (41)................kp19/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......kp19/26............yk1....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41).............kp21/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........kp23/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp24/32-37........yk n.1v......................2.
Onni71 (40)..............kp34/25-28........yk3.....................5./1.yht.
Ninni-70 (41)............kp42/30?...........yk1.......................3.
MrsBree (41)............kp44/28.............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41)........kp46/24.............yk7.........1.
Barbarella (40)..........kp?/?................yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35..........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?................yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





Glearblue (41)........dpo2
Saippa (41)............dpo4
annekristiina (46)...dpo5
bugsy (41).............dpo6
Minttu2011 (43).....dpo9
OOAK (49).............dpo10




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
OOAK - onko siulla jemmassa ovis testejä?
..olisit sellaisella voinut kokeilla, että onko LH-koholla?!

Jos tulee vahvat viivaset O-testillä, saattaa olla niin, jotta R-testi reagoi siihen LH hormoniin.
..vaan..toisillahan se O-testi reagoi myöskin tärpin käydessä - HCG&LH-hormonihan sillä tapaa "serkuksia"..

Siulla nyt tänään dpo10 ja ihku oikiasti vois jo tuollaista haaleaa haamuista alkaa tulemaanhin:heart:

Onneksi siulla on nyt kunnon "arsenaali" noita R-testejä siellä!:D

Oivikki - ihunaa, voi kun pian saisithin huurunenun kyytiin - toivon kovasti siskoa tai veikkaa siun tyttöselleis:heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
OOAK tekee työtä käskettyä :D dippasin siis O-testin :)

Totta - mullahan näitä testejä on kun olisin vallan tukkuri :LOL:

Raportti 10 min jälkeen - yhtä surkea haamu/viivan paikka kun tuossa r-testissä....hyvä vai huono juttu??? ehkä hitusen vahvempi - mutta pitää kyllä ihan kakkulat ottaa pois ja nostaa nenän eteen tikku että sen näkee :D

Lisäys: pissu oli ihan kunnon pissua - en ollutkaan käynyt vähään aikaan toiletissa :D
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur - ei ole niinkään sanottua että o-testi reagoi raskauden aikana hcg-hormoniin - LH-tasot ovat myös koholla raskaudessa. Lukee siinä eräässä hormonitekstissä jonka linkitin taannoin :) Istukka sitä erittää, kuin myös keltarauhashormonia. Toisilla lh ei kohoa alkuraskaudessa niin paljoa että varhaisilla dpoilla saisi lh-plussaa vaikka r-testit jo näyttävät viivasta.

Anteeksi kun tuppasin teidän jutteluun mukaan, on vaan herännyt itsellä mielenkiinto mitä kaikkea hormonaalista alkuraskaudessa tapahtuu ja mistä epämääräiset haamuilut voisi johtua jos ei kyse olisikaan raskaudesta. Mielenkiinnolla jään seuraamaan OOAKin testailuja taustalle :)
 
Ei mitään ongelmaa Pikkuinen - tuppaa vaan!:wave:

Noinhan mie kirjoittelein: vaan..toisillahan se O-testi reagoi myöskin tärpin käydessä - HCG&LH-hormonihan sillä tapaa "serkuksia".

Serkuksiahan, nuo hormonit toisilleen on - toisella "lakki" päässä - ja toisella ei.

Juu, tiedän, että se LH hormoni myöskin saattaapi olla koholla tärpin käydessä.:)

Do diin..OOAK - siulla Ei mitä ilmeisemmin ainakaan _testin mukaan_ ole LH-hormoni koholla - siittä ei siis punaviivanen johdu.

Nyt vain jatkat dippailua..ja jos viivanen vaan vahvistuu - luulen, jotta se on SITÄ!;):heart:
 

Yhteistyössä