40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
putunen En muuta osaa sanoa kuin IHGUA toivotaan että viikonloppu vahvistaa viivan :D :heart::heart:

mur-mur Taisi olla Teillä niin oikea paikka kun olla ja voi "Baby´s in the air... baby´s in the air" :D muistatteko soundin, tosin taisi olla että "love is in the air" minusta sama juttu :heart::heart::heart:mutta toivotaan niitä tärppiplussia tällekin kuulle ja meillä taitaakin olla se yksi jo "tulollaan" ja parit seuraavatkin ... :kiss:

Itse olen vain "onnesta soikeena" koska muutan joko tässä tai ensi kuussa kullan luo ja sitten tosissamme päästään kuumeilemaan Teidän Ihkujen kanssa :heart::heart::kiss::heart::heart: ellen ole sitä ennen hukkunut tuonne "viinipataan" :LOL: :LOL::LOL:Mindy<3 IIIks, pian saadaan sitten sinuakin jännittää ... :D:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voihan vitsi, miten on miun munasarjat kipuiset ja heti alkoi tisut myös kihelmöitsemään..kylläpä nyt pitkään kestää..

Oliivitar..jospa siulla on siellä masukassa ollunna yriystä ja hormoonit nyt tuon "maidonhin" sai nousemaan.
Miulla tuli elokuun tärpissä juuri löylyssä vasemmasta rinnasta vaaleaa, maitomaista nestettä.

Mindy<3 sinne myös siulle kovat +++++++++ puuuuhkut:whistle::heart:
..ei mee kauaa kun pääset rapistelemaan R-testejä..:rolleyes:
 
Mafinka..mihis "viinipataan" sie olet pääs laittanna?..hiks!..ja tolleen
Olen kuule niiiiiin onnellinen puolestais kun sie pääset samaan sänkyyn nukkumaan vakituiseen oman kullan kainaloiseen.:kiss:
..mutta sie se vasta olethin varppina ihan SuperHyper onnellinen:heart: - pyöriikö sukat ihan jalassa(vaiko pikkarit..)
 
mur-mur Ihanainen, olen opetellut huonon tavan ja lipitän viiniä melkeinpä joka ilta :ashamed: Mutta rakkaudesta ja onnesta olen sokeana, sukat kenties pyörii jalassa sillä minä en paljoa pikkareita käytä ja siksi ihanainen mieheni kiusottelee että olen "Ankkalinnasta kotoisin" :D

Sinulle puuuuuuuuuhkutan sitä oikeaa plussaa!!! Minulla ei vielä ainakaan ole käyrät nousseet joten ehkä en ole sittenkään ovuloinut :(

Natti natti kuitenkin Teille kaikille, ihanaa mennä nukkumaan kun voi jänskätä edes Teitin puolesta |O|O|O Hyvää yötä :heart:
 
Vai että Ankkalinasta Mafinka on..:LOL:
..No, sittenhän meitä on kaksi - Yes!
..minähin hiimaillut ilman pöksylöitä koko päivän....pelkkä kesämekko päällä.

Laitan pöksyt silloin kun jonnehin olen menossa tai kun täti vierailulla..niin muuten..hassu juttu,..ilman pöksylöitä on kiva olla!!!!!
..ei tule kuulkaas vaippaihottumaakaan..


Illan jatkoja ja nukkukaatte hyvin kun on unen aika:heart:
 
Viimeksi muokattu:
:LOL: Mafinka ja mur-mur :LOL: Ihanaiset Iinekset! Meillä mies jo kuolaa, kun on hame päällä... ehdottelee ja helmoja nostelee... Häätyykin ensi kerralla jättää ne pöksyt pois :D Saiskohan tuo slaagin?

Kalastusonnea Whisky Peatille ;)

Tässä kierrossa on kyllä ollut oireita olan takaa; uusia ja vanhoja. Saattaapi tuo alakerta olla ihmeissään, kun on saanut pitkästä aikaa kylpeä simppasissa. Hyvä niin, alkaa hormonitoiminta kunnolla jylläämään. Ja kyllähän sitä on aivan erilailla tietoinen omasta kropastaan kuumeilun aikana

Mindy<3 Plussapuuhkutus :heart:++++++++++++++++++:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Ihana kuulla että "meitä on muitakin":D Ainakin se kuumottaa miestä eli jos on ongelmia niin kokeilkaa ;)

oliivitar minulla ainakin keho on alkanut toimimaan aivan uudella tavalla sen jälkeen kun aloitin taas rakkauselämän :) ehkä keho menee välillä "tauolle" tai kuten joillakin eläimillä "horrokseen"... Toivottavasti voin saada siten sen pienokaisen tissilleni :D ja elämäämme !

Hyvää yötä Teille kaikille Ihguille |O:kiss:

P.S. On se kummaa kun täältä ei tahdo jaksaa olla poissa ollenkaan :D
 
Hei vielä!
Unohdin kai ohimennen mainita että mun r-testi oli tänään nega. TEstasin sen päiväpissasta mut ei tullu ees viivanpaikkaa! Että alusta lähetään, kunhan täti tulee!

Nyt hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia!!!!:heart::D|O
 
Vasta näin myöhään ehdin koneelle, kun mies oli töissä koko illan ja poika harvinaisen huomionkipeä. Mikään ei ole ihanampaa ilmeisesti kuin roikkua äiskän lahkeessa kiinni, ettei voi hetkeksikään päästää irti. Siivosin pojan vaatekaappia jja laittelin kierrätykseen pieneksi jääneitä kuteita, niin sen verran sain rauhaa, kun annoin pojan järsiä uusia kesäsandaaleja. Niitä piti ihmetellä ja jäystää ihan tohkeissaan... =) Täytyy kyllä ihmetellä, että miten äkkiä lapset kasvavat. Vasta äsken poika oli ihan tirpunen, niin nyt jo saa laittaa päälle 86 senttisiä housuja ja paitoja...=)


Putuselle mahtionnittelut! Aivan mahtava uutinen! Toivon niin sydämestäni, että saisit sen pysyvän plussan++++ :heart::heart::heart:


Ottikselle kiitokset neuvoista. Jostain syystä en vain saa pienennettyä kuviani tarpeeksi. Siinähän taisi olla joku pikselienimmäismäärä tms. Täytynee kokeilla vähän vireämmässä olotilassa. |O

Minttu; Kertakaikkisen upeaa, että Suomi pääsee mitalipeleihin!!! Venäjää vastaan onkin sitten aikamoista vääntöä!
Minulle tuli tänään postista varausvahvistukset niihin ensi vuoden MM-mitalipeleihin. Itse liput saan vasta marraskuussa. Täytyy sanoa, että odotan innolla!
 
Mintulle pahoittelut negasta! :hug:Mutta nyt vaan kohti uutta kiertoa ja uusia toiveita! =):heart:

Mur-murille, Mindylle ja pikkutirrille suuret ++++++tuuletukset! jännäpäivät lähestyvät kivasti. Oliivittarelle tsemppiä tulevaan kiertoon!

Kauniita unosia kaikille teille ihanaisille naisille!
 
:)Huomenta ihanaiset!

Kiitokset kaikista onnnitteluista :heart::kiss: jokaiselle !!

Tuhlasin tänä aamuna sen toisen cb plus testin, joka oli eilisessä pakkauksessa. Siihen tuli taas ihan sekunnissa se plussa + ja jo selvästi eilisiltaista vahvempi. Yöllä tuntui siltä, kuin joku tekisi pienenpienellä lapiolla kuoppaa tuonne kohtuun. Kaiversi ja jomotteli - se tuntui vain hyvältä :). Mullakin on tuohon samaiseen testiin tullut dpo 12 ja 13 haamulaisia kuten Ottiksellakin, mutta niitä jouduin odottamaan noin vartin verran, ennen kuin ilmestyivät. Ja silloin on ollut kemiallinen kyseessä. Nyt tuli siis se pystyviiva ihan heti.

Oon nyt vieraalla koneella (joka toimii tosi oudosti - heittää kaikki hymiöt ihan alkuosaan tekstiä josta ne pitää leikata sitten haluttuun kohtaan...), poissa kotoa, ilman kameraa ja iltapäivällä jo ilman konettakin, mutta jos vain viiva vahvistuu (mukana Apteekin testi, jonka ehkä teen ylihuomenna tai maanantaina), niin laittelen kuvaa vaikkapa maanantai-iltana, jos tilanne vielä tällainen hyvä. Silloin taitaa ollakin jo dpo 14, siis maanantaina.

Kiitokset vielä ihanista tsempeistä mur-mur, Ottis, Mafinka, minttu, pikkutirri, Mindy, oliivitar, Salme, Whisky Peat ja muut! Nyt on hyvä mieli, jalat onneksi maassa, mutta paremmalta tämä tilanne nyt näyttää kuin on näyttänyt viimeiseen vuoteen (jona aikana yritystä on ollut). Takapakki tulee jos on tullakseen, mutta nyt ainakin olen onnellinen =).

Plussapuuhkua edelleen Oliivittarelle, pikkutirrille ja Mindylle ja tärppionnea mur-murille!!! Palailen maanantaina olkkariimme. Voi kunpa mulla oisi Teille hyviä uutisia silloin.
 
Loistavaa Huomenta Putunen Tämä on niin ihanaa! :heart:

Ja Huomenat kaikille muillekin ihanaisille :) Voisiko aamu paremmin alkaa kuin katsomalla Plussaa!

Salme Onko sinun Avattaressa poikasi? Aivan ihuna :kiss: Voiko noita Avattaria suurentaa?
 
putunen :heart: ihanaa..ONNEA!!

eilen limis 7mm,joka hyvä kp;n nähden.13 mm follikkeli oli kasvamassa ja lauantaina aloitan tikuttelut ja ja pregnyl vahvistamaan irroitusta kun saan hymynaaman tikkuun.
Siirto näillä näkymin ensiviikon lopulla..(taas lisäyksenä tää,et jos huurut selviee sulatuksesta..)

Ja nyt töihin :vampire:
 
Nöpsö; hienoja uutisia toit! :) Hirmuisesti onnea huuru-ukkojen sulatukseen ja sitten siirtoon! Pidetään kovasti peukkuja!

ON:
Minulla kp 10 tänään. Pupustelut aloitettu viime yönä ja suunnitelma olisi jatkaa samaa rataa tässä viikonlopun yli.
Ovishuippu varmaan sattuu sitten sunnuntaille tai maanantaille. Täytyy myöntää, että tämä lapsenteko on kyllä aika nautinnollista puuhaa, hih. :)
 
putunen itku meinasi päästä kun niin kovasti liikutuin!! Ihanaa, onnea matkaan :kiss::heart::heart::heart: Kuulostaa siltä että pikkuinen aikoo porautua kunnolla kiinni ja kulkea matkassa perille saakka!!! Ihanaa viikonloppua!

Plussapuuhkua tosiaankin+++++++++++++++++ Oliivittarelle, pikkutirrille, Mindylle ja tärppionnea mur-murille, Salmelle ja miulle (en ole vieläkään varma joko se oili kävi) :D

Nöpsö Voi kuinka upeita uutisia sinullakin, toivotaan että pikkupakkasalkiot selviytyvät hyvin :heart::heart:

Salme Samaa mieltä olen kanssasi pupustelusta :D Tosiaankin suloinen poika sinulla :eek::heart:

Lähden taas oman kullan luokse, pian lopullisesti :heart::heart::heart:

Ihanaista viikonloppua! Tulen kyllä varmasti lueskelemaan tunnelmia pyhän aikana :D

Toivottavasti ehdin katsomaan jääkiekkoa illalla etten istu autossa tien päällä! Suomi voittoon!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Olen vakaasti sitä mieltä, että tämä viikonloppu on onnen viikonloppu kaikin tavoin. :heart:
Ensiksi Suomi voittaa Euroviisut, sitten jääkiekon maailmanmestaruuden ja kaiken hyvän lisäksi täällä ropisee plussia+++++++

Näin se on kuulkaa leidit! Kaikilla rintamilla voittoon!
 
Heips pikaisesti ihkuille naisille:D

IHANAA PUTUNEN SINÄ TEIT SEN!!!!!! Toivottavasti se kestää:heart:On niin ihanaa lukea kun joku täällä plussaa, on se niin harvinaista herkkua!!!!!!

SALME! Ihana kuva kullannupustasi! Näkee että söötti poika on vaikka kuva on aiaks pieni! Hurrataan Suomi tänään voittoon Venäjästä!!!!! Jes! Hauskaa pupuiluviikonloppua teille, koittakaas saada simppaset talletettua! Mulla toi negatiivinen r-testi onkin nyt niinkuin positiivisessa mielessä hyvä kun km:n jälkeen pitääkin tulla nega ja sit tulla yhet menkat.... Nyt en kyl taas tiedä kun jotain tuhrua taas tuli vähän että onks menkat tulossa vai ei......Toivottavasti ei kovasti vuoda mökillä!

Nöpsölle onnea matkaan siirtoon!!!!

Ja kaikille muillekin HYVÄÄ VIIKONVAIHDETTA JA PUPUILKAAS AHKERASTI; NIIN MEKIN JOS VUOTO EI ESTEENÄ!!!!!!!:heart:=)
 
Ottis
Putunen Aivan ihanaa, että viiva vahvistuu. Nyt näyttää todella hyvältä :). Peukuttelen kaikin mahdollisin raajoin ja irtokappalein, että tämä pikkuinen saisi kyydissä pysyä :heart:. Kerrohan kun haluat yrjöklubiin, niin sut sitten sinne lisään.

Salme71 Mulla on sellainen kutina, että kyllä teille vielä toinen pieni suodaan :heart:. Onnea oviksen metsästykseen ja simppajahtiin. Se näyttääkin olevan jo hyvällä tolalla :). Ihqu toi sun pikkunen :kiss:.

Oliivitar Voi ku ihanaa, että pääsette reissuun. Yllärit on kivoja, jos ne on positiivisia =). Tähän mennessä voisin sanoa, ett mun mies on yllättänyt mut useammin negatiivisesti kuin positiivisesti, mutt eihän sitä tiedä, vaikka hänkin vielä oppisi ;).

Minttu2011 Toivottavasti tuhruttelu loppuu, ett pääsette pupustelemaan :heart:.

mur-mur Vieläkö tänään ovista dippailet?

ON Mulla jäi vuoto lopulta siihen pikkasen vajaaseen 2 vuorokauteen. Yöllä ei ollut tullut siteeseen tippaakaan ja sen heitinkin pois ja nyt on pysynyt pöksytkin puhtaina. Mutt kyllä se vuoto keskiviikkona olikin niin rankkaa, ett takuulla tyhjeni kaikki.

Jotenkin on luovutusfiilikset päällä. Mä en jaksa henkilökohtaisesti uskoa, että meillä koskaan tärppäisi :'(, niin se vain on :ashamed:.
 

Yhteistyössä