Onnenarpa ja Janne Antin

vierailija
Tämä sivu on siitä hyvä, ettei täällä näe mitään yläpeukkuja. Eli lietsojat ei pysty näkemään kuinka moni on samaa mieltä. Lietsojat ei saa tuulta pöksyihin yhtä helposti. Sitten vaan paukutellaan samat kommentit ja toistellaan samoja asioita kuin jo aiemmissa keskusteluissa. On siinäkin paljon järkeä. Ja kyllä on täälläkin ollut jo vihapuhetta, mutta te vaan suljettu silmät siltä, kun te kirjoitatte sen.
 
vierailija
Mitä varten tässäkin otsikossa lukee Onnenarpa ja Janne Antin ja sitten aihe on ainoastaan Janne? Janne ei ole mukana enää Onnenarvassa. Noh joku kirjoitti kommentin Katriesta että pisteet hänelle.
 
vierailija
Tämä sivu on siitä hyvä, ettei täällä näe mitään yläpeukkuja. Eli lietsojat ei pysty näkemään kuinka moni on samaa mieltä. Lietsojat ei saa tuulta pöksyihin yhtä helposti. Sitten vaan paukutellaan samat kommentit ja toistellaan samoja asioita kuin jo aiemmissa keskusteluissa. On siinäkin paljon järkeä. Ja kyllä on täälläkin ollut jo vihapuhetta, mutta te vaan suljettu silmät siltä, kun te kirjoitatte sen.
Pyydän sinua nyt kertomaan, miksi kaikkien pitäisi vain tykätä Jannesta? Miksi ei saisi olla pitämättä? Miksi mitään mitä Janne tekee tai sanoo, ei saisi kritisoida tai esittää omia näkemyksiä? Miksi kaikkien pitäisi vain kuorossa huokailla kuinka se Janne on ihana, lutuinen, symppis, valloittava persoona... Oma arvaukseni tähän on se, koska Janne on niin eläinrakas. Se saa teidät fanit lääpälleen? Jos Jannella ei olisi niitä lemmikkejä eikä hän olisi profiloitunut niin eläinrakkaaksi ihmiseksi, tuskin fanittaisitte Jannea niin paljon?
 
vierailija
Pyydän sinua nyt kertomaan, miksi kaikkien pitäisi vain tykätä Jannesta? Miksi ei saisi olla pitämättä? Miksi mitään mitä Janne tekee tai sanoo, ei saisi kritisoida tai esittää omia näkemyksiä? Miksi kaikkien pitäisi vain kuorossa huokailla kuinka se Janne on ihana, lutuinen, symppis, valloittava persoona... Oma arvaukseni tähän on se, koska Janne on niin eläinrakas. Se saa teidät fanit lääpälleen? Jos Jannella ei olisi niitä lemmikkejä eikä hän olisi profiloitunut niin eläinrakkaaksi ihmiseksi, tuskin fanittaisitte Jannea niin paljon?
En osaa sanoa muista mutta minä en edes ole Janne fani. En vain siedä että kenestäkään puhutaan tuolla mitalla sontaa. Se on epänormaalia.
 
vierailija
Te Janne-fanit olette siitä huvittavia, että olette hieman ristiriitaisia tapauksia. Toisaalta te julistatte "Stop kiusaamiselle!" ettekä siedä pienintäkään kritiikkiä Jannea kohtaan. Mutta sitten taas toisaalta haukutte Onnenarvan uuden juontajan Katrien lyttyyn. Kirjoitatte Jannen facessa Katriesta mm.

-Ei ole juontaja-ainesta.
-En tykännyt uudesta juontajasta
-Katson hiukan millainen juontaja. Ei ollenkaan mukava. Ei sovi tähän lähetykseen.
-Tästä kyllä puuttuu lämpö ja kiinnostus soittajia kohtaan. Jättää kylmäksi.
-Ei vaan lähe.
-Hän ei ole hyvä. Liian kova ääninen.

Noh Janne-fanit. Nuo kommentitko sitten ei muka ole kiusaamista??! Jos nuo kommentit koskisi Jannea, ne olisivat ilman muuta ilkeää kiusaamista ja rikosilmoitukset olisi jo vireillä. Mutta kun kyseessä onkin "vain" Katrie, niin eihän noissa mitään pahaa ole. Omia mielipiteitä vain. Jep jep!
 
vierailija
Toi yksi tuolla haukkuu Jannen vaatteet. Ok. Tuolla logiikalla sitten varmasti haukut kaikkien vaatteet joista et tykkää. Vai? Jotenkin en jaksa uskoa että ne sun vaatteetkaan on niin upeat. Pointti on, että täällä haukutaan yksi mies pystyyn ihan kaikesta.
 
vierailija
Et tunne häntä. Jos tuntisit oikeasti, puhuisit suoraan hänelle asiasi etkä kirjoittaisi nimettömästi täällä.

Taidan kyllä itse tietää paremmin kuin sinä että tunnenko ja sinun ei tarvitse tulla räpättämään.
Voin vaikka jokapäivä suoraan keskustella Jannen kanssa jos soitan ..
Kirjoitathan sinäkin nimettömänä täällä,et taida uskaltaa muuten kirjoittaa.
 
vierailija
Tuolle joka sanoi että ne Janne fanit haukkuu uuden juontajan. Jos te Janni vihaajat puhuisitte noin Jannesta, se olisikin asiallista kritiikkiä mutta te vedätte hänen seksuaalisuuden mukaan, hänen yksityiselämän, te haukutte hänet lyttyyn painostaan, ruokavaliosta yms. Ja tuo on teidän mielestä ihan asiallista. Ei hyvää päivää. Tämä maa on tuhon oma jos teikäläisiä syntyy lisää.
 
vierailija
Taidan kyllä itse tietää paremmin kuin sinä että tunnenko ja sinun ei tarvitse tulla räpättämään.
Voin vaikka jokapäivä suoraan keskustella Jannen kanssa jos soitan ..
Kirjoitathan sinäkin nimettömänä täällä,et taida uskaltaa muuten kirjoittaa.
Noh keskustele suoraan hänen kanssa! Ja tottakai minä voin nimeni kanssa täällä kirjoittaa kun en kirjoita mitään hävettävää mutten viitsi kirjautua joka hemmetin sivulle mitä Suomessa nykyään pyydetään
 
vierailija
Toi yksi tuolla haukkuu Jannen vaatteet. Ok. Tuolla logiikalla sitten varmasti haukut kaikkien vaatteet joista et tykkää. Vai? Jotenkin en jaksa uskoa että ne sun vaatteetkaan on niin upeat. Pointti on, että täällä haukutaan yksi mies pystyyn ihan kaikesta.
Ei hyvää päivää! 🤦 Vai että haukutaan pystyyn??! Jos siis ei pidä Jannen pukeutumistyylistä, niin se on pystyyn haukkumista? SELVÄ!!! Anteeksi nyt vaan että mua "häiritsee" nähdä tonttulakkipaita kesähelteissä. Mun mielestä tonttulakit kuuluu jouluun, ei kesään. Ja anteeksi että mua häiritsee kun Janne juontaa hyväntekeväisyysarpajaisia naamiaiskaupasta ostetusta puvussa. Varmaan uutisankkuritkin voi sitten mennä ostamaan vaikka gorilla-asun ja lukea uutiset gorillaksi pukeutuneena... Miten sinut saisi tajuamaan, että omat mielipiteet EI OLE pystyyn haukkumista!!!! Vaikka minun oma mielipide eroaa sinun mielipiteestä, ei se silti tee siitä vielä vihapuhetta tai pystyyn haukkumista. Oi luoja teidän kanssanne... 🤦🤦🤦🤦🤦🤦
 
vierailija
Ei hyvää päivää! Vai että haukutaan pystyyn??! Jos siis ei pidä Jannen pukeutumistyylistä, niin se on pystyyn haukkumista? SELVÄ!!! Anteeksi nyt vaan että mua "häiritsee" nähdä tonttulakkipaita kesähelteissä. Mun mielestä tonttulakit kuuluu jouluun, ei kesään. Ja anteeksi että mua häiritsee kun Janne juontaa hyväntekeväisyysarpajaisia naamiaiskaupasta ostetusta puvussa. Varmaan uutisankkuritkin voi sitten mennä ostamaan vaikka gorilla-asun ja lukea uutiset gorillaksi pukeutuneena... Miten sinut saisi tajuamaan, että omat mielipiteet EI OLE pystyyn haukkumista!!!! Vaikka minun oma mielipide eroaa sinun mielipiteestä, ei se silti tee siitä vielä vihapuhetta tai pystyyn haukkumista. Oi luoja teidän kanssanne...
Missä sääntö ihminen ei saa pukeutua kotonaan miten haluaa? Hänen on asiansa. Se että sä vedät siitä kierroksia on huvittavaa.
 
vierailija
Se että Jannen sairautta ja seksuaalisuutta pilkataan on vihapuhetta. Luin myös muualla keskustelun jossa sanottiin että ei häntä raiskattu vaan hän keksi asian. Voin kertoa että kukaan ei keksi tuollaista. Minut on raiskattu ja että te viitsitte edes vihjata että joku valehtelee siitä on kyllä niin alhaista.
 
vierailija
MUMMO! Rakas ystäväni vauvapalstalta 😘 Koetko nyt epäonnistuneesi tehtävässäsi, kun et ole vieläkään saanut tätä aloitusta poistettua? Vai oletko liian kiireinen vahtiessasi vauvapalstaa kuin haukka uusien Janne- aloitusten varalta..? Jaxuhalit ja tsempit mummolle 😘
 
vierailija
MUMMO! Rakas ystäväni vauvapalstalta Koetko nyt epäonnistuneesi tehtävässäsi, kun et ole vieläkään saanut tätä aloitusta poistettua? Vai oletko liian kiireinen vahtiessasi vauvapalstaa kuin haukka uusien Janne- aloitusten varalta..? Jaxuhalit ja tsempit mummolle
Moi vihapilleri. Olen alle 30v mutta toivottavasti joskus mummo myös. En yritä saada tätä poistettua ollenkaan. Työni on jo tehty vauva palstalla. Hyvinhän se meni.
 
vierailija
No olihan se todella typerää ja naurettavaa yli 50vuotiaalta " mieheltä" pukeutua naamiaisvaatteisiin töihin tai muuten ryppyisiin kotivaatteisii ja onnenarvassa mainostaa omia bisneksiään ( väärä ohjelma siihen) ja Janne itse myös mainostelee jatkuvasti kuinka on Homo,kuinka homona oleminen vaikuttaa normi arkeen( ei ystäviä) ja sairastaa Hiv:ä jopa lehdissä on kertonut molemmista niin kyllä niitä keskustella saa ilman että mummo vetäsee herneitä nenuun.
 
vierailija
No olihan se todella typerää ja naurettavaa yli 50vuotiaalta " mieheltä" pukeutua naamiaisvaatteisiin töihin tai muuten ryppyisiin kotivaatteisii ja onnenarvassa mainostaa omia bisneksiään ( väärä ohjelma siihen) ja Janne itse myös mainostelee jatkuvasti kuinka on Homo,kuinka homona oleminen vaikuttaa normi arkeen( ei ystäviä) ja sairastaa Hiv:ä jopa lehdissä on kertonut molemmista niin kyllä niitä keskustella saa ilman että mummo vetäsee herneitä nenuun.
Se on Jannen asia, että puhuu. Ei ole meidän. Hei mistä tää sun mummo vihaa tulee? Eiks sulla ole mummoa?
 
vierailija
No olihan se todella typerää ja naurettavaa yli 50vuotiaalta " mieheltä" pukeutua naamiaisvaatteisiin töihin tai muuten ryppyisiin kotivaatteisii ja onnenarvassa mainostaa omia bisneksiään ( väärä ohjelma siihen) ja Janne itse myös mainostelee jatkuvasti kuinka on Homo,kuinka homona oleminen vaikuttaa normi arkeen( ei ystäviä) ja sairastaa Hiv:ä jopa lehdissä on kertonut molemmista niin kyllä niitä keskustella saa ilman että mummo vetäsee herneitä nenuun.
Miksi mies on lainausmerkeissä?
 
vierailija
MUMMO! Rakas ystäväni vauvapalstalta Koetko nyt epäonnistuneesi tehtävässäsi, kun et ole vieläkään saanut tätä aloitusta poistettua? Vai oletko liian kiireinen vahtiessasi vauvapalstaa kuin haukka uusien Janne- aloitusten varalta..? Jaxuhalit ja tsempit mummolle
Meikä sai poistettua myös yhden ketjun, jossa oli 150 kommenttia ja suurin osa niistä haukkui Jannea. Katsos ei se aina kannata rähjätä palstoilla.
 

Yhteistyössä