40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Onnea onnea Putunen! Hienoa että saatte plussia tähän pinoon :). Jospa se tarttuisi muillekin.

Ottis, luitko eilen mun viestiä? Sitä jossa kirjoitin, että kastele ihmeessä yksi testi, jos vuoto jäi oudon lyhyeksi. Ystäväni oli vastaavassa tilanteessa raskaana.
 
Ottis
Suklaaruutu Jäi viestisi eiliseltä huomaamatta, mutt näin sen nyt kyllä. Kiitos huolenpidosta :kiss:. Voi taivas ku oliski ihanaa jos olis noin kuin sinun ystävälläsi, että vuodosta huolimatta olisin raskaana, mutt sen verran ihme vuoto oli, ett aamusta dippasin, vaikka ajattelinkin olevani ihan pöhkö ja negahan se oli, ei siitä pääse yli eikä ympäri :'(.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Ottis, kiitos sanoistasi. Niin minäkin toivoisin, että me se toinen ihanuus saataisiin - jos ei nyt, niin ainakin jossain vaiheessa. Toivon sinulle myös omaa pientä nyyttiä. Älä menetä toivoa, vaan usko ihmeisiin!
 
Ottis
Kiitos Salme71 ja Mafinka :kiss:. Kai nämä fiilikset ovat kierron tässä vaiheessa ihan 'normaaleja'. Nyt mua ei vaan huvita yhtään mikään ja kaikista vähiten se, että ukko kotona käydessään luetteli ainakin 7 asiaa mitä pitäisi tehdä. Mun mielestä vähäpätöisin oli, ett pitäis hänen kotipaikaltaan lähteä pellolta hakemaan jotain pensasta. Teki mieli kysyä, mikä listassa on number one, mutt en uskaltanut alkaa ärsyttää ja kun ukko näki, ett alan keittää kahvia sanoi lähtevänsä tekemään jotain (en kuullut mitä) ja niin meni menojansa, etten edes perävaloja ehtinyt nähdä. Rasittavinta on, että kun raskaan (siis oikeasti todella raskaan) työviikon jäljestä haluais vain olla, ei se ainakaan hyvällä omatunnolla onnistu ku toinen on kuin elohopea. Miehelle liike on tärkeintä, ei niinkään päämäärä =). Mua rassaa sekin, ett kotona on siivottu viimeksi kuukausi sitten ja miehen häsläysten vuoksi mulla ei olisi siihenkään mukamas aikaa. Paitsi, että nyt kun ukko lähti omille teilleen ja sää on mitä ihanin, vedän mä ulkovermeet niskaan ja lähden pihaa rapsuttamaan. Jospa usko, toivo ja mielenrauha löytyisi haravanvarresta :).
 
Ottis
Hissua näyttää olevan. Hilluin pihalla haravan varressa kolme ja puoli tuntia ja jos ei muuta niin ainakin kropassa tuntuu. Enää yksi oja siistimättä ja sitten on piha ok. Sangriaa tässä nautiskelen ja sauna lämpenee. Pitää yrittää ottaa ilo irti tästä ei-raskaudesta, prkl :mad: :LOL:.
 
Voi siua Ottiksein..lämmin, empatiasympatia silitys
täältä mur-mur(ilta)

Mie olen iiiiiihan poikki kun käväisimme 2.5h reissun Prismalle - osteltiin omat&talkooeväät.
Meillä tosiaan on huomenissa ne perinteiset kevättalkoot: pientä siivoilua ja lähinnä mukavaa yhdessäoloa sekä grillailua ja kurkunhin kostuketta hieman
(nyt jo avasin yhden mantsikka-raparperi siidukan)


Toivottelen mukavaista iltaa ja huomiselle ++++++++++ ryöpsähdys aivan!!!


Ps. miulla täällä nyt hieman pelko pers***sä, että nouseeko lämmöt - vaiko ei?
..olleet t o d e l l a matalalla parisen päivää..nyt mittasin 37C..mutta voipi johtua vaan väsymyksestähin..huominen aamu näyttää sitten, missä mennään.
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin Ottis - dippasin mie päivällä kertaalleen O-testin..
..ja kyllä aika vahva viivanen vielä tuli..ei kummiskaan saman vahvuinen kontrolliviivasen kanssa.

Olettekos flikat jäkispeliä kattelemasssa kun niiiiin hissua täällä?;)
..hienon maalin kyllä teki se Granlund, nuori poikanen!

Mie täällä vielä avasin Mansikkaisen kuohuviinijuoma tölkin..hmmmm..ihan hywää!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur, mun sangrian maistelut jäi puoleen lasilliseen ku miehen piti låhteä jotain pumppua korjaamaan. Pikasesti kävin saunas ja ny oon jo tunnin palellu jollain helvatan vedenottamolla ja vain six, ett ukko joi ihtensä humalaan alle puolen tunnin siitä ku tuli kotiin. Saa maksaa tän ja kalliisti. Onnex autos Webasto, ett pääsin lämmittelemään. Kiitos symppaushalisilityksestä. Peukuttelen onnistuvan oviksen puolesta :heart:. Mulla oikea munis juilii vieläkin tai jo.. Ehtoota kaikille :wave:!
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa[

Ottis (43)...................kp3/24-30........yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp7/?...............yk1........3
Nöpsö (42).................kp9/29-32........yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp10/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp10/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp12/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp14/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp14/24...........yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp17/23-30......yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp21/28-30......yk3............4
putunen (41)...............kp22/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp24/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71...........kp28/28...........yk6.......3.
oliivitar (40)...............kp30/27-30......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





mur-mur(45).............dpo1
Mindy<3 (40)............dpo8
pikkutirri (41)............dpo9
putunen (41).............dpo11
Oliivitar (40).............dpo16


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Moikat kaikille!!!
... ja Putuselle super mahtavat onnittelut ja tarraliimaa ja teippiä ja hetnappoota ja ihan kaikkea että pieni pysyis kiinni ja tarrais lujaa ja ihan sinne loppuun asti!!!:heart:

Ottikselle lämmin halaus:hug:
...tääl toinen joka on ihan maissa ja sellanen tunne et ei tästä mitään tuu...päivittäjä kiltti vois huomen poistaa mut tuolta RKTT-listalta tilaa viemästä...mä luulin et mul ois ollu tänää(eilen) dbo10 ja tein ilta pisusta Davidin herkällä testin ja eihän siihen mitään tullu..tietenkään...vähän kutkutti ajatus et jos ois ees pikkusen haamuttanu sen Pregnyl irrotus piikin takia, mutta ei sitäkään..ei vaikka kuinka oon käännelly ja väännelly testiä eri valoissa pitkin yötä(oon töissä..) ja sekin et mulla ei oo enää lämmötkään ylhäällä:(...en tiiä mikä kierto tää oli, vaikka mulla oli niin kovat odotukset tästä kun ultrattiin se kunnon follikin ja riittävät limikset ja viel se Pregnyl varmistamaan irtoamista..normaalisti mulla on lämmöt pysyny sinne menkkoihin asti ylhäällä..tai ainakin pidemmälle kun nyt...mä oon jotenkin niin pettyny...siihenkin ettei nyt tärppi käyny mut enempi pettyny omaan kehooni et MIKS MÄ EN TOIMI????? Ja mulla edelliset raskaudet on aina lähten samantien..tää on varmaan rangaistusta siitä et ennen on sujunu niin helposti...annanko mä olla ja luovutan???? Jatkanko mä näillä Clomeilla..mulla on yhteen kiertoon ja vingunko mä lääkäriltä lisää?? Tuhlaanko mä sen yhen satsin seuraavaan kiertoon vaikka ois vasemman "vuoro" ja mä oon ihan varma etten siltä puolelta ovuloi ollenkaan??? Toimiiko ne vuorotellen??? Voi että... tää vuos oli aikaa ja siitäkin puolet mahollisuuksista pois jos joka toinen kk ei ovuloi ollenkaan...

Anteeksi tää super omanapainen purkaus..mun on vaan noustava täältä suosta ja uutta kiertoa kohti..onneks mä oon nyt täällä töissä ja saan täällä yksin potea tätä pettymystä..jaksan sitten huomenna olla kotona taas iloinen itseni..tää tän kierron pettymys menee nyt tässä...ja joo tiedän et tänään oikeesti on VASTA dbo10 ja aamupissistä tulee r-testi tehdä, mut tunnen mä kroppani ja huomaan ettei tunnu miltään ja lämmötkin alhaalla...

Hienoa et Suomi voitti!!

Hienoa et Mintun testi näyttää negaa..sä pääset uuteen alkuun...

Mur-murille hyvää talkoo päivää ja jos vaan viittit ni poista mut tolta RKTT-listalta.

Kaikille meille täällä plussa onnea ja jaksamista tässä raskaassa lajissa!!!

Mafingalle terkkuja..ihanaa et pääset koht muuttaa oman kullan kainaloon...

Viikon päästä me ollaan jo Mallorcalla ja jos jotain positiivista ni mä saan siellä ottaa alkoa!!! Vaikka oisin mä niin mieluusti ollu tästä syystä ottamatta:'(
 


Hyvää huomenta ihanaisille! Täälläpä ollutkin eilisiltana aika hiljaista.

Ensiksi pikkutirrille lohtuhalaus. :hug: Ymmärrän hyvin pettymyksesi, kun sitä niin kovasti toivoo, ja sitten -ei mitään. Ja kun edelliset raskautesi ovat alkaneet niin helposti. Sinulla on kuitenkin kaikki hyvät edellytykset tulla raskaaksi, joten kuten jo aiemminkin todettua, älä menetä toivoa.:heart:

Ottikselle lähettelen myös myötätuntohalauksen. :hug: Aikamoista kaksilahkeista siellä kotonasi 'pitelet'. : / :)

Mur-murille mukavaa talkoopäivää! Toivotaan, että sää suosii.


ON: kp 11 menossa ja pupuilua jatkettu ahkerasti. :D Jos yhtään kroppaani osaan kuunnella, niin ovis+ tässä alkuviikosta odottelisin. Tai jos olen yhtään kärryillä näiden ovisten bongaamisissa. Testaamallahan sen tietysti saisi helposti selville, mutta jotenkin olen vielä tässä vaiheessa haluton lähtemään siihen rapistelurumbaan. : /

Taidanpa vielä köllähtää miekkosen viereen nukkumaan. Molemmista makkareista kun kuuluu vienoa houkuttelevaa tuhinaa. Miesväki siis vetelee vielä sikeitä!
 
...tääl toinen joka on ihan maissa ja sellanen tunne et ei tästä mitään tuu...päivittäjä kiltti vois huomen poistaa mut tuolta RKTT-listalta tilaa viemästä...mä luulin et mul ois ollu tänää(eilen) dbo10 ja tein ilta pisusta Davidin herkällä testin ja eihän siihen mitään tullu..tietenkään...vähän kutkutti ajatus et jos ois ees pikkusen haamuttanu sen Pregnyl irrotus piikin takia, mutta ei sitäkään..ei vaikka kuinka oon käännelly ja väännelly testiä eri valoissa pitkin yötä(oon töissä..) ja sekin et mulla ei oo enää lämmötkään ylhäällä:(...en tiiä mikä kierto tää oli, vaikka mulla oli niin kovat odotukset tästä kun ultrattiin se kunnon follikin ja riittävät limikset ja viel se Pregnyl varmistamaan irtoamista..normaalisti mulla on lämmöt pysyny sinne menkkoihin asti ylhäällä..tai ainakin pidemmälle kun nyt...mä oon jotenkin niin pettyny...siihenkin ettei nyt tärppi käyny mut enempi pettyny omaan kehooni et MIKS MÄ EN TOIMI????? Ja mulla edelliset raskaudet on aina lähten samantien..tää on varmaan rangaistusta siitä et ennen on sujunu niin helposti...annanko mä olla ja luovutan???? Jatkanko mä näillä Clomeilla..mulla on yhteen kiertoon ja vingunko mä lääkäriltä lisää?? Tuhlaanko mä sen yhen satsin seuraavaan kiertoon vaikka ois vasemman "vuoro" ja mä oon ihan varma etten siltä puolelta ovuloi ollenkaan??? Toimiiko ne vuorotellen??? Voi että... tää vuos oli aikaa ja siitäkin puolet mahollisuuksista pois jos joka toinen kk ei ovuloi ollenkaan...

Anteeksi tää super omanapainen purkaus..mun on vaan noustava täältä suosta ja uutta kiertoa kohti..onneks mä oon nyt täällä töissä ja saan täällä yksin potea tätä pettymystä..jaksan sitten huomenna olla kotona taas iloinen itseni..tää tän kierron pettymys menee nyt tässä...ja joo tiedän et tänään oikeesti on VASTA dbo10 ja aamupissistä tulee r-testi tehdä, mut tunnen mä kroppani ja huomaan ettei tunnu miltään ja lämmötkin alhaalla...
pikkutirri halaus sulle..
täällä myös yksi samoilla fiiliksillä..
7ivf tehty ja yli kaksikymmentä pas siirtoa ja yksi ainoa rakas saatu syliin asti (6km) :(
Kahteen siirtoon enää soluja (jos on..)
Kaikki aina mallikkaasti hoidoissa ja lääkäri optimistinen..mutta ei..luovutustyötä olen pikkuhiljaa alkanut tehdä. Kyllä on vaikia paikka ihmiselle kun syli ja sydän huutaa pienoisia lisää..

ON;ei hymynaamaa vielä testissä eli menopur jatkuu ja huomenna uusi o-testi.Viimeistään tiistaina pregnyl jos ei hymynaama ilmesty. Jospa se kuitenkin irrottas sittes muniksen..

Kaikille seesteistä viikonloppua ja jaksuja "kamppailuun"
 
Ottis
Pikkutirri Symppaushalitus täältä :hug:. Muistan varsin hyvin kuinka toiveikkaana lähdit tähän kiertoon. Varmasti kirveli katella sitä negaa kaikissa mahdollisissa valoissa ja asennoissa :'(. Olen niin pahoillani, vaikka, täytyy edelleen muistaa, että dpo10 ja iltapisu ei välttämättä anna luotettavaa tulosta vaan toivoa vielä on :kiss::heart:.

Nöpsö Toivottavasti nyt pikkuinen saa hyvän alun ja pääsee rakentamaan pesää sun kohtuusi. Kyllä se ovis sieltä tulee :hug::kiss:.

Salme71 Viisaasti ajateltu, kun olet päättänyt olla lähtemättä mukaan rapistelurumbaan, sillä sitähän se totisesti on. Ovista rapistelen tosin ainakin minä vähän vähemmän aikaa kuin sitten sitä tulosta. R-testien rapistelu se vasta rassaavaa on.

mur-mur Toivottavasti sulla on kiva talkoopäivä. Meillä tuulee valtavasti ja kylmästi. Ne iltajutskat ainakin on sitten kivoja, uskon niin.

Ukon kanssa laitettiin aamusta peruna maahan. Hänhän ei sitten enää illalla juonut, kun liikkeelle lähdettiin ja vasta kotiinpäin ajellessa hoksasin, ett mähän olisin välillä voinut käydä mökillä. Paitsi, että juu kaksi autoahan sinne kirmasi tielle seisomaan meidän auton jälkeen, joten en oliskaan päässyt pois. No, ajatella saa :rolleyes:.

Mieheltä aamusta tinkasin, miksi alkoholia pitää juoda sellaisella vauhdilla, että onko kiire humalaan ja tämä sanoo, että pitää juoda nopeasti, että ehtii nukkumaankin. Voi perkkules, naurattas, jos ei toinen olisi ollut niin tosissaan. Ja kiire tuolla ukolla näyttääkin olevan koko ajan. Aamusta luetteli taas mitä pitää saada tehtyä. Kehotin priorisoimaan eli päättämään mikä on tärkeintä, mutt niin siinä kävi, ett mun piti päättää, että potut maahan ekana purkeista ku ne on sirkalla jo eikä ukko osannut sitten päättää sitäkään mihin ne laitetaan. Meni ab. 2 minsaa ku mä kiskasin eilisestä savun hajuiset ulkovaatteet päälle ja lähdin puhdistamaan herralle perunamaata ja tämä tulee perään kysymään, että mitä hän tekee :LOL:. Joskus ihan toivoton tohelo toi mun ukkokultana. Eilen vannoin, että jos hänestä tulee samanlainen hatarapää ku äidistään, niin on turha kuvitella saavansa minusta omaishoitajaa.

Ja sitten vielä lisää omaa napaa. Jokunen aika sitten, kun jäin yksin kotiin, menin tietty ekana testilooralle ja otin sieltä viimeisen r-testin ja dippasin sen. Ihan testiaikaan tuli ikkunaan näkyviin leveä viiva t-viivan paikalle ja minä jo kauhistelemaan, ett herran jee, minä olen sittenkin raskaana ja hirvitti ku eilen join sitten ku oltiin yösaunassa käyty. No, eipä mitään, utelias ku olen, niin testinhän minä avasin ja viiva osoittautui ns. optiseksi harhaksi, eli liuska oli mennyt kuprulle t-viivan kohdalta ja kun lasissa oli naarmu (siks noi testit on inhottavia :mad:), näytti ja näyttää edelleen siltä kuin siinä olisi toinen c-viivaa vahvempi viiva vieressä ja sen verran epämääräisen värinen tuo 'viiva' on, että sitä saattaisi erehtyä luulemaan oikeaksi viivaksi. Mitä tästä opimme, joskus on ihan viisastakin avata tikku ja tsekata mitä sen lasin takaa näkyy :saint:.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)...................kp4/24-30........yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp8/?...............yk1........3
Nöpsö (42).................kp10/29-32........yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp11/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp11/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp13/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp15/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp15/24...........yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp18/23-30......yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp22/28-30......yk3............4
putunen (41)...............kp23/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp25/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71...........kp29/28...........yk6.......3.
oliivitar (40)...............kp31/27-30......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





mur-mur(45).............dpo2
Mindy<3 (40)............dpo9
putunen (41).............dpo12
Oliivitar (40).............dpo17


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Iltoja ihunaiset:heart:

..hissukkaista täällä..

Talkoot oli mukavat ja juuri sisustauduttiin - kauhean kitkerä savun haju seurana:p

Poikanen suihkussa ja nukkumatin maille hänet kohta laitellaan - sauna lämpenee miulle&miehelle, muutama oluthin vielä jemmassa.=)

Kympiltä alkaa sitten ne euroviisut, saas nähdä miten käy..

Mukavaista iltaa teille jokaiselle.:wave:

Ps. Lämmöt nousseet 37.2..johtuneeko sitten %juomasta?..huomenna katson aamulämmöt - tänään 36.4 joten ovis e h k ä oli kuitenhin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä