40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
PIti vielä sanomani Ottikselle, että varmasti oli ihana Portugalin reissu! Itsekin haluaisin lähteä jonnekin, kun en ole pitkään aikaan missään käynyt. Kävin muutama vuosi sitten Madeiralla ja tykästyin paikkaan tosi paljon. Portugalissa en ole koskaan käynyt, joten lieneekö ilmasto samanlainen kuin Madeiralla. Mukavan lämmintä, muttei liian kuuma. Näköjään elämä on yhtä haaveilua milloin mistäkin asiasta. =)
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa[

Ottis (43)...................kp2/24-30........yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp6/?...............yk1........3
Nöpsö (42).................kp8/29-32........yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp9/27.............yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp9/27-29........yk2........2
AinoEmilia (?).............kp11/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp13/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp13/24...........yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp16/23-30......yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp20/28-30......yk3............4
putunen (41)...............kp21/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp23/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71...........kp27/28...........yk6.......3.
oliivitar (40)................kp29/27-30......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





mur-mur(45).............dpo0
Mindy<3 (40)............dpo7
pikkutirri (41)............dpo8
putunen (41).............dpo10
Oliivitar (40).............dpo15


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Omanapaisesti heti laitan(taas:whistle:)kuvasta ihmeteltäväksenne..

..pikasen näkyi heilahtaneen kamera kun on sumuinen..

Mutta..viiva piirtyi nopsempaan kun eilen ja on hitusen vahvempi, kuin eilisessä testissä.(vaikka ei kuvasta uskois)

Mikäli lämmöt nousee tänään - on ovis ollunna..jos taas ei, katson sen olevan huomenissa ja muutan tietojani tuonne RKTT-listalle.

Nyt vain täytyis saada tänähin iltana sitä piliä!:p
..woe woe, saas nähdä kuin käy..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä olen taas kurkkimassa ja kuokkimassa =)!
Ottis, jos vuoto noin oudosti ja vähään loppui, niin pissi ihmeessä vielä varmuudeksi tikkuun.
Mun yhdelle hyvälle ystävälle kävi niin, että luuli menkkojen alkaneen. Vuoto kuitenkin loppu päivän lorotuksen jälkeen kuin seinään ja tämä ystävä olikin raskaana :heart:. Syy vuodolle ei ikinä selvinnyt, mutta raskaus eteni hyvin loppuun saakka.
 
Ottis
mur-mur Kiitos päivityksestä ja että korjasit ton mun kp:n :kiss:. Sitä tsekatessa huomasin unohtaneeni merkitä kalenteriin menkkojen alkamisen. Niin sitä oppii luottamaan, että päältä saa tarvittaessa tiedon, ettei muista pientä punaista pallukkaa kalenteriin merkitä :ashamed:.

Salme71 Menin asetuksiin, sieltä avattareen ja vaikka mulla vanha kuva oli, tarkistin, että rasti on alemmassa ruudussa (en muista mitä siinä lukee) ja siitä sitten 'browse' eli suomeks kai 'lataa' ja sitten hain omista tiedostoista tuon kuvan ja tallensin sen klikkaamalla alareunasta kohtaa 'tallenna muutokset'. Se ei välttämättä näy jos samalla kertaa tulet heti tänne, vaan vasta seuraavalla kerralla. Nyt näkyi heti. Mullakin on joskus ollut niin, etten ole saanut avatarta muutettua.

Omiin tiedostoihinhan pääsee mm. valitsemalla ensin oma tietokone tms ja hakemalla sieltä. Käynpä kurkkaamassa mitä tuolla on, etten ihan läpiä päähäni löpise.
 
Ottis miulla on normisti seuraavan päivänä ollut O-testin viivanen - edellisen päivän vahvasta viivasesta, jo heikompi.
..panee miettimään, ettei vain Oili siellä yrittäis..ja yritäis vaan tulla, eikä sitten onnistu..
Mutta jos huomenna viiva haalennut ja lämmöt nousseet, huokaisen kyllä helpotuksesta.:)
..lämmöt nyt 36.8 - ovat nousseet kyllä tämän viikonhin lämmöistä..hmmmm..
Taitaa se munarakkula tänään puhjeta, niin kuin miulla on yleensä käynythin - 12-24h sisään O-plussasta.

Saatoipa siksikin testi reagoida eilistä vahvemmin kuin Oili pyyhältää paikalle aivan koht siltään!=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Okke Salme71, vaihdoin taas kuvan, ett muistan miten se tapahtuu =). Ota ensin tuolta ylhäältä Asetukset, sitten muokkaa avataria ja sen jälkeen rasti ruutuun käytä avataria (x) ja valitse vaihtoehto 2 - lataa kuva tietokoneeltasi. Koneen valikko avautuu. Koska en muistanut mikä kuva on mikäkin, valitsin kuvakkeisiin Näkymät -> keskikokoiset kuvakkeet ja näin mitä kuvia mulla ko. tiedostossa on. Sitten, valitse kuva klikkaamalla sitä ja sen jälkeen avaa. Asetusvalikko palautuu näkyviin ja siitä klikkaat alareunasta tallenna muutokset ja that's it.
 
Ottis
mur-mur Toivotaan oviksen nyt oikeasti tulevan ja tapahtuvan, ettei jäisi pelkäksi yritykseksi. Saitko sinä jo ne Clomifenit postista? Oon nyt niin hatarapää etten muista :ashamed:.
 
Ottis ei ole vielä Clomit tulleet. Ensi viikolla pitäis postilooraan kolahtaa ja tällä viikolla Progesteroni voiteen.

Miulla on Luget kyllä neljälle kiertoa lääkäri kirjoittanut(niitä saan tarvittaessa lisääkin)
..ja aloitan ne Sunnuntaina dpo3 mikäli ovis tänään.

Clomit siis kesäkuun kierrolle vasta.(sikäli, mikäli saapuvat..)
..ja jospa ei tartteiskaan, kuin Lugeja laitella alakertaan..nimittäin..jos pieni tarraiskin NYT:heart::)..saahan sitä haaveilla:rolleyes:

Pupustelut jäi vaan kahteen kertaan - sunnuntaille ja keskiviikolle.
Sunnuntain lemmiskelyn tallettelut, eivät melko varmasti ole jaksaneet tälle päivää(4vrk)..eilisen varaan siis tämä kierto.:|
 
Viimeksi muokattu:
Ottis..muuten..huomasitkos, että olin jättänyt siulle terkkuja tuonne toiselle palstalle, jonne myös kirjoittelet?!=)
..laittelin sen niin innoissani silloin Äitienpäivänä kun tänne ei päässynnä ja sie haamuilit..
 
Viimeksi muokattu:
Pikapikaa viesti teille: tein iltapisusta cb testin, kun ei postipate tuonutkaan mitään (niin jouduin ostamaan apteekista). Siihen tuli HETI selvä, mutta haalea ja leveä pystyviiva, joka siinä on edelleen. Dpo 10 siis nyt, eli ihan kohtuullisen varhain näkyy :). Kuvaa en ehdi valitettavasti ottaa ja laittaa, kun olen juuri mökille lähdössä. Voi kunpa pysyisi!! :heart: Kiitos kaikista peukutuksista teille ihanaisille :kiss:

Heips ja hyvää viikonloppua! Yritän käydä kuulumisia kertomassa jossain kohtaa :wave:
 
Ottis
Mur-mur Huomasin sun viestin toisella palstalla ja kiittelinkin :). Oli kyllä kurja tilanne ku kerrankin olisi ollut jotain kivaa kerrottavaa (vaikkakin väliaikaista) eikä tänne päässytkään :(.

Sunnuntain ja keskiviikon pupustelut on ainakin mun 'teoriani' mukaan onnistuneet teillä nappiin :heart:. Et siis tulkitsekaan plussaksi tuota tän päivän vahvempaa t-viivaa? Oli miten oli, mutt minä peukuttelen kaikia mahdollisin raajoin, että sun ei tarttiskaan alkaa käyttää niitä Clomeja, joita Posti-Pate tuo, vaan plussa tulisi jo nyt :kiss:.

Putunen Hienoa, ihana, upeeta jos näin on, että plussaa näyttää :heart:. Mä mietin, ett teitkö sä sen Cb:n +testin, johon pitää tulla plussa siihen isompaan ikkunaan? Onko siinä isommassa ruudussa siis ihan plussa (+) näkyvissä? Tuleekos siihen muuten poikki- vai pystyviiva siihen isompaan ikkunaan myös :confused:, siis joka tapauksessa? Miten ihminen voi olla näin harvapäinen, ettei muista :ashamed:. Mullahan se sellainen ns. haamutti viime vaiko toissakierrossa?? Peukkuja, että pikkuinen kyydissä pysyy :heart::kiss:.
 
Ottis - siihen tulee juuri sellainen sininen plus-merkki. Se testi näyttää vääriäkin haamuja, ainakin mulla on näyttänyt ja monella muulla, mutta tuo näytti nyt vähän vahvemmalta kuin mun yhden aiemman kierron väärät haamut (saattoihan silloin kyllä olla kemiallinenkin). Vaakaviiva tulee joka tapauksessa siihen isompaan ikkunaan. Kiitokset peukutuksista!! :hug: Nyt tässä vasta onnea ja varjelusta tarvitaankin, kun on vasta ihan ihan ihan alkuun päästy. Mutta hyvä että edes alkuun =).
 
Ottis
Putunen Jee :wave:. Nyt uskallan hurrata sun kanssas :hug::kiss:=):LOL::), sillä tarkistin, että siinä + testissä kontrolliviiva on vaakaan ja testiviiva pystyyn (naturligt!), jos on raskaana. Mulla ja joillakin muillakin on näet eka kerran niillä testatessa käynyt niin, että on jo ehtinyt hihkua, kun testiruutuunkin on tullut viiva, mutt sepä ei riitäkään, kun siinä pitää näkyä se plussa eli myös pystyviiva, ett tulos olis positiivinen. Ihanaa :saint::heart:. Saan viimein lisätä jonkun yrjöklubiin. Olettekos muuten huomanneet, ett tänne on tullut aika 'huonosti' noita plussia viime aikoina? Toivottavasti kesä tekee ihmeitä ja plussiakin alkaa ilmaantua kuin sieniä sateella.

ON Mä menin vuoteeseen lukemaan kolmen aikaan ja ku alko nukuttaa, käännyin kyljelleni ja muutamaan kertaan kuolan suupielestä pyyhittyäni nukahdinkin ja heräsin viiden aikaan, kun mies tuli kotiin. Tämä sanoo ekana, ett oliskohan aika jo nousta :LOL:. Luuli mun maanneen koko päivän. Oli miten oli, mutt mitä sikeimmästä unesta mut herätti ja virkoaminen otti totisesti voimille. Kävin kakkoseni luona viemässä tuliaiset ja nyt vain odottelen, ett saisin laittaa saunan lämpenemään ja pääsisin kylpemään oikein kunnolla. Reissussa rähjääntyy, vaikka olis kuinka hyvät tilat reissun varrella.

Salme71 Kirjoittelit haaveista :). Mullahan tieto tästä matkasta on ollut jo monta kuukautta samoin kuin reissu systerin kanssa ulkomaille eli olen oikeasti elänyt 'jotain kivaa odottaen' pitkän aikaa. Tänään jo huomasin ajattelevani, että nyt ei sit olekaan enää mitään jännättävää ja yllätin itseni haaveilemasta kesän lomamatkasta miehen kanssa. Ulkomaankeikkahan me aina heitetään, mutt ollaan alettu viritellä ajatusta 3-4 päivän Helsinki-lomasta, joten se täytynee hoitaa ensin alta pois. Norjaankin joskus haluaisin ja mies haluaa Viroon. On niin paljon paikkoja, joissa pitäis ehtiä käydä.

Työkavereitten kanssa alettiin haaveilla, ett päästäis joskus reissuun ihan aikuisten kesken. Saman porukan kanssa on yksinkertaisesti toteuttamatta yhteinen saunailtakin kuin myös se 'vähän rennompi' tyttöjen ilta mun toisen työyksikön porukan kanssa. Haaveita on monenlaisia ja monien ihmisten kanssa. Meidän täältä olkkarista piti (pitää) lähteä syssymmällä yhteiselle mökkilomalle =), muistattekos sen??
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Ollaan kirjoiteltu yht'aikaa. Ihanaa, mä melkein pompin tuolillani, sillä musta toi on aivan mahtava juttu, ett jo dpo10 toi testi näyttää jotain. Mulla se on haamuttanut yhden ainoan kerran ja silloinkin hyvin heikosti ja joskus dpo13 tai dpo14. se tosin osoittautui mulla vääräksi hälytykseksi, mutt olen käsittänyt, ett tuo testi on aikalailla luotettava. :hug:
 
Ottis kylläpä se eilinen oli se "virallinen" O-plussa.

Pitkästä aikaa tuli miulle oikkein kunnon oviskipuiset - huh, huh kun saattuikin kovasti:x:O(peppureikään saakka säteile:whistle:)..mutta samalla ihunaa, koska tiedän NYT ovuloineeni.:)
..nyt alkoi sitten se piiiiitkääääää kun nälkävuosi vuottelu..huoks

Pitänee muutama testi tilailla jemmaan.;)
 
Putunen Ihanaa!!! Täällä sydän aivan läpättää puolestasi sun Me saimme sen plussan tänne! Dippaile dippailun ilosta vahva plussa ja laita meille kuva, jookosta =)


Omaa napaa: Jo se on kumma... Tänään saunan jälkeen tisseitä tuli maitoa :confused: En ole imettänyt 5 kk:teen ja maidontulo on kyllä loppunut (Ei ole mies tullut ainakaan kylläiseksi :LOL:) Saas nähdä mitä tämä nyt tarkoittaa....

Mur-mur Onnittelut Oilista
 
Viimeksi muokattu:
HEIPS KAIKKI IHANAISET!!!!!!:)
IHANAA PUTUNEN!!!:heart::heart::heart:Tuu ihmeessä heti kertomaan ku viiva (tai siis plussa) vahvistuu!) ONNEA TEILLE.... PYSYKÖÖN KYYTILÄINEN MATKASSA!!!!!:heart:

SALME: SUOMI MITALIPELEISSÄ!:D:attn: JEE, HUOMEN ON JÄNNÄYKSEN PAIKKA, TOIVON ETTÄ VASTAAN TULIS VENÄJÄ, MUT IHAN SAMA, VOITTAA PITÄÄ KUITENKII ETTÄ LOPPUOTTELUUN PÄÄSTÄISIIN!!!!!!! =)

PAHOITTELU OLIIVITTARELLE JA OTTIKSELLE(SANOINKO JO?) TÄDISTÄ! MINÄ KIELI PITKÄLLÄ OOTAN TÄTIÄ KUN VUOTO LAKANNUT JA PUPUILTIIN JO SILLOIN SAUNASSA, AAMULLA EI ENNÄTTÄNY KUN NUKUTTIIN NIIN PITKÄÄN... MUTTA ONHAN TÄSSÄ AIKAA.. HUOMENNA MENNÄÄN MÖKILLE VIIKONLOPUKSI, OON VIELÄ SAISSULLA JA ENS TORSTAINA AION YRITTÄÄ DUUNIIN,,, SE ON VAKAA AIKOMUS! EILEN OLI VIIMEINEN KUNTOUTUS JA NYT ON AAVISTUKSEN PAREMPI JO. PITÄÄ TOIVOA ETTEI TULE TAKAPAKKIA!

JOO KOHT SUIHKUUN JA SIT KATTOMAAN TAAS PELIÄ, VAIKKEI OOKKAAN SUOMEN PELI... TÄNÄÄN SIIS JO SIIVOTTU JA OSIN PAKATTUKIN... PALATAAN JA HYVÄT ILLANJATKOT JA HYVÄT YÖT!!!!!!:hug::heart::D
 
Ottis
Okke mur-mur =), toivottelen siis sinulle onnekasta ja hedelmällistä RKTT-aikaa :heart:!

Oliivitar Hormonihyppy sulla varmaankin.

Whisky Peat Kireitä verkkoja :wave:!

Minttu2011 Kiva, että jaksat innostua peleistä. On varmasti mahtavaa kun voi elää jossain mukana noin voimakkaasti. Kivaa mökkeilyä teille viikonloppuna ja toivotaan olonkin viimein petraantuvan :hug:.
 

Yhteistyössä