40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs mieltä olette - onko tämä jo O-plussa?..
..a a v i s t u k s e n on heikomi tuo testiviivanen

..nytpä on "Mata Haria" leikittävä illasta..kunhan mies vain jaksaisi lempiä - tulee töistä vasta 18.30 pintaan..: /(läksi aamusta kuuden pintaan..)
 
Nyt 8min yli vaikutusajan, ovat viivat aikas tasavahvat.
..kyllä mie taidan tämän nyt plussaksi laskea.=)

Dippaan vielä myöhemmin toisen ja huomennahin varmistelen, että alkaako jo haalistumaan.
Tuntemusten(masu turvoksissa, väääääääsyyyyy ja hieman "venyvää" liukkautta alakerrassa)perusteella Oili huomenissa pyyhältäis.

Follikkelivaihe piteni parilla päivää..pari vuotta sitten - Kp11 on miulla ollut 12mm folli(limis 7mm)..follin koko ei kovin hyvä päiviin nähden, mutta Ovis olihin silloin v a s t a Kp15 ja folli ollut varmaan tuon 20mm ainahin.
..toivon kovin, että NYT olisi siellä jo huomenissa muhevampi yksilö.:)
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur; vielä herra Hakkaraisesta :p Kopioin suoraan 'ominaisudet'-kohdasta osoitteen, missä kuva sijaitsi ja liitin sen sitten tekstikenttään 'lisää kuva'. En siis tallenna noita kuvia omalle koneelleni.

Olen vähän kuva- ja hymiöfriikki. =)
 
Heissan :wave:

Ensiksi kiitoksia plussatoivotuksista! :kiss: Tänä aamuna tuli kuin tulikin dipattua, vaikka eilen illalla päätin, että En. Alaselkää ja -vatsaa juimi kyllä niin, että oksat ja pienet männynkävyt alta pois Ja negatiivinen tuijotti jälleen liuskalta... Höh... Kääntelin ja vääntelin ja aloin jo näkemään viivan paikkaa. Huomasin että varjossa näkyy paremmin kuin auringossa :LOL: Tämä on niiiin koukuttavaa. Siinä kyllä Putunen on oikeassa


Tulipa aamusta kissakin käytettyä eläinlääkärissä. Toinen kun on sellainen takkukasa tehtyään keväiset ristiretkensä; Ei tehoa normitrimmerit eikä sakset: / Onneksi tällä kertaa ei tarvinnut nukuttaa laisinkaan :heart: Pysyi sylissä ja antoi karvansa leikata, nyt toinen on niin... kaunis...

Toivottavasti Mur-murin oili on saanut muhevan meheväksi kehittyä!!!! Jotta siitä vallan siimahännät innostuu
 
Viimeksi muokattu:
Putunen; elämme jännittäviä aikoja! =) Olishan se kiva torstain kunniaksi saada vähän väriä testiin! Toivotaan, että rapistelut tuottavat tulosta!


ON: Kiertopäivä 8 menossa, mutta mitään ovistuntemuksia ei vielä ole ilmaantunut. Kun en ole koskaan ennen tikuttanut ovista, niin en oikein tarkkaan tiedä, milloin se ovishuippu olisi. Yleensä (jostain syystä) olen huomannut, että kun ovis lähestyy, niin olen miehen kimpussa koko ajan kiehnäämässä. Miekkonen tietysti on tyytyväinen ja suorittaa kansalaisvelvollisuutensa kiitettävällä innokkuudella. :D
 
putunen noita oireita olen kyllä minäkin alkanut kuulostelemaan enemmän ja vähemmän sen jälkeen kun aloin raskautumisesta haaveilemaan. Ja nyt kun olen alkanut noita testejäkin tekemään niin siellä roskiksella tulee kieltämättä kyllä joskus (aika usein) käytyä tonkimassa :LOL::LOL:

mur-mur Olen ollut huomaavinani että näissä halpistesteissä on hieman laatueroja, joten tulkitsisin tuon jo ovikseksi ellei se testiviiva muutu tummemmaksi kuin kontrolliviiva :heart: Ihanaa että pääset lempimään illalla :D Ja mistäs sen tietää vaikka sinullakin sieltä sunnuntailta sellainen ihanan vahva ja voimakas simppanen putkessa odottaa :heart:

oliivitar On niin ihana jänskättää muiden puolesta noita rapisteluja, plussapuuuhkauksia sinne kovasti :kiss:

Kiitos suloisille Teille toivotuksista :hug: Ihanaa että pääsen tänään vauvanvaateostoksille. Miehen siskontytär sai eilen pienen tytön ja tänään lähden innolla lahjaostoksille haaveilemaan :heart::heart::heart:
 
Mur-murille tsemppiä miehen kaatoon iltasella! :heart::heart: Toivottavasti miehesi jaksaa vielä kuntoilla työpäivän päätteeksi!! ;)

Oliivittarelle suurpahoittelut negasta. Höh. Harmillista kerrassaan! Mutta vielä ei heitetä toivoa kankkulan kaivoon, vaan uskotaan siihen ++++ ilmestymiseen.

Oliivitar, kattisi on varmaan hauskannäköinen karvat leikattuna ja ojennuksessa! :) Meidän kissojen lääkärikäynnit oli aina yhtä tuskaa, kun eivät tykänneet matkustaa autossa olleskaan. Onneksi se oli melkein vain se kerran vuoteen tarkistuskäynti. Sitä naukumista ja hammasten kiristystä ei kyllä olisi useammin jaksanutkaan... :D
 
Mafinka - Jeps, miekin huomasin, että esim. kotroliviivanen, saattaa olla erivahvuinen!
..en kauhiasti viitsi ladata odotuksia tälle iltaa jos tallettelut ei onnistukkaan(kokemusta niiiiiiin monelta kerralta:|..)..kun mies väsy hän todellahin on V Ä S Y ja painuu pahnoille vilkkaasti ysin jäljestä, ennen kymppiä..siinä ei miun viettely yritykset auta yhtään..:ashamed:

Toivon toki parasta..mennään nyt virran mukana..jos vaikka
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur; No niin, koetetaampas. Eli siis kun olet googlannut kuvan, jonka haluat kopioida, niin vie kursori kuvan päälle ja klikkaa hiiren oikeanpuolimmaista näppäintä. Sitten valitset kohdan 'ominaisuudet'. Tämän jälkeen maalaat 'osoite (URL)'- kohdasta sen pitkän osoitepötkön. Kopioit sen ihan normaalisti. Tämän jälkeen liität kuvan tänne Kaksplussan sivuille. Eli 'lisää kuva'. Sen jälkeen 'syötä kuvan URL-osoite' ja OK.

Näin minä olen noita kuvia liitellyt tänne. En tiedä, onko se oikeaoppisesti tehty, mutta näyttäisi ainakin toimivan. Toivottavasti en selittänyt kauhean epäselvästi.
 
Ymmärsin oikein hyvin Salme - Kiitos:flower:..mutta kun miulla ei tule näkyviin sitä "ominaisuudet" kun napautan hiirulaisen oikiaa näppäintä?!..
..voisikohan johtua siitä kun olen Mozillan kautta netissä?
 
Viimeksi muokattu:
Hei mur-mur...... Täällä oliivitar taas loitsuinensa :LOL:

Iske tulta Ilmarinen,
välähytä Väinämöinen
miehen mieltä miekkoselle
potenssia poikaselle
jotta ottavi etehen
kupehista kouristavi!


Ja Tämä löytyi myös "Kätevän emännän" nykynaisen loitsuista ;)


Kuvan liittäminen onnistui!
 
Viimeksi muokattu:
Hellou!
Tulin tarkastaan mikä kp on meneillään ja täältähän se löytyi!!
mur-mur mäkin kokeilin tota kuvan liittämistä ja mozilla minullakin..en osaa minäkään :/

Huomenna ultra..katsellaan munis tilanne,et onko kasvuillaan yhtään.Minähän en ovuloi välttis joka kierrossa vaikka tikut väittääkin niin.Se on ultrallakin tarkastettu joten tikkuihin ei minulla ole uskomista vaikka ne kuinka näyttelis hymynaamaa.

Saan samalla suuntaa siirtopäivästä jos sieltä johtofollia löytyy..
joten huomisiin tunnelmiin!!

Anteeksi omanapaisuuteni..:/
 
nöpsö, älä olleskaan pyytele anteeksi:kiss:
..omanapaisuus on olkkarissamme sallittua.:)

Toivon, että sieltä siulta hyvä follikkeli löytyisi ja siirtopäivä lyötäisiin lukkoon:heart:

Miekään en muuten luota noiden O-testien kertomaan 100%..enemminhin jos lämmöt on n. 3 päivää oviksesta eteen päin koko ajan t a s a i s e s t i ylhäällä, se miulla merkki ovuloimisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur; onpas harmillista, ettei onnistu. En osaa sanoa, että miksei. Ehkä sitten johtunee siitä mozillasta.


Nöpsölle tsempitykset huomiseen ultraan!


Oliivitar; minä olen opiskellut yliopistossa mm. folkloristiikkaa. Erityisesti jäi mieleeni Kalevalasta pidetty kurssi. Se kielen rikkaus ja käyttö; aivan mahtavaa! Ja nimenomaan se on ihmeellistä, että ihmiset suusanallisesti ovat sukupolvelta toiselta siirtäneet runomuotoisia tarinoita ja kertomuksia yms. eteenpäin.

Oma suosikkini kalevalamittaisista runoista on hieman surumielinen, mutta silti jotenkin niin viehättävä:

Alahall om allin mieli
uiessa vilua vettä,
alempana armottoman
käyessä kylän väliä.

Syän on kylmä kyyhkysellä
syöessä kylän kekoa,
vilu vatsa varpusella
juoessa vilua vettä;

kylmemp on minun poloisen,
kylmemp on minun sitäkin

(Larin Paraske)
 
Mafinka; minä ostelin tosi paljon vaatteita ja leluja siskoni tytölle silloin, kun hän oli ihan pieni vauva. Oli aivan ihana hypistellä kaikkia niitä pieniä vaaleanpunaisia hörsöjä ja hörhelöitä. Annoin itselleni täysin luvan hurahtaa vaaleanpunaisiin unelmiin. Ajattelin myös, että jos koskaan en omaa vauvaa saisi, niin ainakin nautin nyt, kun saan ostella edes sisareni vauvalle vauvojen ihania juttuja.
 

Yhteistyössä