40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Sariella09 kiitos vielä Clomi tiedoista:)

Taitaa olla, että Clomeja max. se 6 kiertoa yhteen perään(paketissa kai neljään kiertoon/20kpl) ja sitten taukoa.

Juu, kyllä mie taidan sen lekuri reissun Gynelle jättää, vaikka ensin siihen aikaa jo olin varailemassa..en jaksa sitä "saarnaa"..lannistaa vain lisää:(
..tulee pieni jos on tullakseen näin - luomuna.

Mintulle Lugesteronista..
Lääkeinfo.fi - LUGESTERON® 100 ja 200 mg kapseli, pehmeä (LEIRAS FINLAND)

Mikäli keltarauhasen toiminassa häikkää, saattaa alkanut raskaus topata siihen.
Luget(mukailee omaa progesteronia/keltarauhashormoni) saattavat tuoda apuja esim. hedelmöityshoidoissa ovat aina siinä loppukierrolla mukana(olikohan se 3vrk oviksesta?)

Miullahan viime testissä oli Progesteroni vain sen 12.2/Kp20..alhainen arvo siis, pitäisi olla vähintään 25 onnistunutta raskautta ajatellen.

3 kiertoa käytin jo Lugeja..nyt otan käyttöön myöskin, m i k ä l i se Ovis sattuisi vielä tulemaan.
(hieman on tuntemuksia taas siihen suuntaan kyllä..)

Bongasin äskettäin veskireisulla limoja..en vain ole 100 varma, onko O-limaa, vaiko jäämiä mieheltä:confused:

Ei ollut kananmunavalkuasen oloista, ennemminkin hyyyyyvin venyvää valkoista, hieman kellertävää..sellainen "klöntti"..:whistle:

Voisikohan vielä olla spermaa?..lemmittiin viimeiks sunnuntaina:)

Mie en muutoinkaan ole kova "limoittelemaan" ..
..sitä tulee parin päivän ajan hedelmällisillä hetkillä ja sitten loppuu, alkaen taas uudemman kerran loppukierron viimeisillä päivillä, ennen menkkojen tuloa.(se on jo sitten ihan laihaa, vetistä)

Luin kyllä netistä, että ennen sitä i h a n hedelmällisintä O-limaa, tulisi juuri tällaista kelletävämpää, venyvää limaahin..tiedä nyt sitten, mitä TÄMä miun on?..:p

Ps. Nytpä tuli Posti Pate=) käynhin kurkkaamassa, joko O-testit tuli..
Niin vielä..lämmöt laski huimasti ales: aamusta oli 35.6 ja nythin vain 36.2 - tämä "dippi" alespäin lämmöissä, on miulla aiemmin ollunna selvä merkki ovulaation lähenemisestä..kunpa, kunpa..;)
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille.
Meille on viime viikolla tehty 2 plaston siirto. Oisko nyt menossa 6pp.
Ensi viikolla olisi ohjeen mukaan aika r-testin. Nyt vaian pitäisi osata olla positiivinen. Yritän kovin. Oikeastaan mitään oireita ei ole..Alku hoidossa oli paljon kun aloin dumpata hormooneja, vaan jotenkin nyt vähempi. Vai oisko että niihinkin tottuu..tiedä häntä.
Ottikselle plussa tuulia laitan tulemaan, Jospa sen tärppi nyt kävisi. Kovasti toivon.
 
Tuollainen sieltä testiajalla tuli..=)

..voi kunpa vahvistuis vielä..jos näin, mie suihkasen apoteekkiin hakemaan Lugeja, niitä vain 10kpl jemmassa.;)

Tässä vielä toinen tämän päivän dippaus 3.5h myöhemmin..

..eipä taida olla yhtään tummempi, kuin aikaisempi dippaus..pisuhin on laimiampaa kun kaffetta ja mehua lipitittelin..
..jos huomenna sitten=)
 
Viimeksi muokattu:
I-K JUURI sinua ihunainen tänään mietin, että mitähän kuuluu?:wave:

NYT sormet&varpahat pystyssä täällä olen, että pikkinen tarrais LUJAA kiinni!!!!!!


Haluaisitko tuonne RKTT-listalle?..mielelläni siut sinne laitteleisin:)..vai piinailetko taustalla..
 
Viimeksi muokattu:
Kysymystä pukkaa ihunaisille!!:wave:

:attn:Onko kukaan teistä käyttänyt noita Halpatestin O-liuskatestejä?
..mie ekaa kerta niitä nyt dippasin..

Onko kokemuksia mimoisia!?


kiitos kaunis jo edeltä vastauksistanne.:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut oliivitar negasta :(. Mutta voisko vieläkin plussaksi muuttua... tai sitten tsemppiä ensi kiertoon :hug:!

Sariella09 - voi kunpa tuo vuoto ja kipu olisi vain ihan harmitonta, ja asiat menisivät parhain päin :hug: :heart: Ja pahoittelut edellisestä keskenmenosta :( - ne on aina rankkoja juttuja - varsinkin henkisesti ja kun hormonit siinä vielä jyllää lisäksi mukana. Yhteistä lasta minäkin tässä yrittelen uuden mieheni kanssa.

Mur-mur - kyllähän se ovis taitaa sieltä olla tulossa!! Onnea hyödyntämiseen :heart:!

Iida-Karoliina - ihan hirmuisesti onnensäteitä sinulle, jotta nuo plastot siitä lähtisivät kasvamaan ja kehittymään tai ainakin toinen!! :heart:


on: Tänään mulla itselläni on taas paremmin malttia - saas nähdä mitä tämä kierto tuo tullessaan. Sellaista pientä tammivauvaa kyllä niin kaipaisin
 
Putunen! Sullekin onnea siihen onnistumiseen! Jotta sen tammivauvan saisit! Mulla ei se enää onnistu kun ekeks pitää odotella sitä tätsyä kylään! (Eiks oo hassua kun nimenomaan sellaista vierasta tänne ei kaivata?)

ON vielä: Kävin siellä fysikaalisessa ja maksoin pois käynnit kun ei tuo selkä enää oo niin kipeä... Itse jumppaamalla sen aion kuntouttaa! Paitsi nyt on alkanu iskiasoireet myöskii, jalkaan säteilee jonkuu verran... sama mikä oli 2 vuotta sitten.

Ja TERVETULOA SARIELLA 09!!! SAman kokenut äskettäin kuin sinä jo monta kertaa, minulla oli eka kerta. Paljon voimasia sinne ja uuteen kiertoon onnea!!!:heart::hug:
 
mur-mur Minä olen käyttänyt ainoastaan ja vain noita halpistestejä ja viime kierrolla muuttuikin o-testi siten että testiviiva olikin hetkellisesti jopa vahvempi kuin kontrolliviiva. Eli varmaankin sinulla tuo vielä tuosta vahvistuu :D Aloinkin tässä muuten miettimään kommentoimaasi että taisi minullakin se "ovistulppa" sittenkin olla sunnuntain rakastelujen peruja :LOL::D :heart: Olisi muuten ollutkin kovin aikaista sen o-ksen kanssa :D :heart::heart:

oliviittarelle toivon tietenkin kuitenkin sen plussan ilmestyistä sillä joskushan se voi iloisestikin yllättää :)

Sariella09 Pahoittelut minunkin puolesta km:stä :kiss: toivon niin muiden mukana että kaikki olisi kuitenkin nyt hyvin!

I-K :saint: Kulkekoot suojelusenkeli matkassasi mukana :heart:

putunen Tulkoon sinulle kaipaamasi tammivauva :heart:

mintulle Kovasti peukutuksia että pian pääset taas kuumeilemaan! Pois manaan sinulta myös selkäsäryn!:stick:

Salme Olet niin oikeassa kun kirjoitat tuosta odottamisen riskistä. Aina se yhtä riskaabelia on äiti sitten nuori tai iäkkäämpi! Luin juuri artikkelin jossa kerrottiin että iäkkäämmät pitävät itsestään paljon parempaa huolta kuin nuoremmat raskautuessaan ja ovat jopa paremmassa kunnossa koska tiedostavat riskit ja heidän terveyttään seurataan tarkemmin!

Ihanaa auringonpaisteista päivää Teille kaikille toivotan :cool:
 
Mikä auringonpaiste!

En meinannut sisälle päästä, kun käänsin vain kasvojani kohti aurinkoa... Välipalatkin nautittu pihalla, pienimiäs vain ihmeissään välipalapullosta viltin päällä. Se on kuulkaas kesä arvon leidit :)

Sariella09 Pahoitteluni minultakin :hug: Toivon kovasti tästä uudesta raskaudesta, että pienoinen tarraisi lujaa kiinni :heart:

Putunen Täällähän sitä ollaan laskelmia tehty :ashamed: On se kumma, kun tuo naisen mieli pitää pienestä kiinni Jos sittenkin ovuloin vasta kp18 tienoilla olisi vielä mahdollisuus... nyt olisi kutakuinkin dpo9 (edellisessä raskaudessa sain haamun dpo12) Juupa juuh
 
Oliivitar..Juuuuuuh:whistle:;)
..jos ei mies nyt heittäydy hankalaksi ja ole ihan väsy loman jälkeen..tänäänhin hällä pitkä päivä - 12h..toivon parasta=)

Siullehin sinne peukutuksia d=)b että ovis olihin myöhemmin ja plussahin näin ollen vain viivästyy!!!!:heart::heart::heart:
 
Ottis
Oliivitar, pahoittelut negasta :hug:. Mur-mur ja muutkin, kiitti tsempeistä :kiss:. Tädistä ei jälkeäkään. Perjantain gyneajan peruin. Varaan uutta ku tiedän mikä tilanne. Turkuun ollaan tulos, matka jatkuu illalla Tukholmaan. Ihana sää. Tsemppejä kaikille :heart:.
 
Mie lisäilin jo sen toisen dippaukseni tuonne edelliselle sivulle, päivällä dippaamani alle..eipä ole vahvistunut..
..mutta sel-ke-äs-ti tuo testiviiva tummeni vielä sen 5:den minsan jälkeen, mikä on sen tulkitsemisaika!
 
mur-mur Muistaakseni plussan pitäisi näkyä jo minuutin kuluttua ja jos haluaa varmistua että on nega niin 3:n minuutin kuluttua mutta ei enempää kuin 5 min.

Ottis Minä jo luulin sinun karanneen "ulukomaille" :D Kovasti paljon tsempityksiä myös minulta :) :heart:

oliivitar Varmasti ihanaa nauttia pikkumiehen kanssa tulevasta kesästä ja auringonpaisteesta :heart::heart::heart:

Mutta nauttikaa ihanaisesta kesäsäästä, minäkin lähden pian kotiin neidin luokse :) ja lenkille!
 
Mafinka juuu, noissa Halpatestin liuskoissa olihin lyhyt tuo tulkitsemisaika - max.5 min.
..ihmettelenhin hieman sitä?..kun yleensä O-testeissä on max. tuo 15min - 30min..
Tulkitsin&kuvasin nuo molemmaiset testit kuiteshin 5min. sisään.=)
..ja ne tosiaan vielä tummeni sen 5min. jälkeen.

..mitenhän se miun ovis nyt kun lämmöt on olleet iltapäivästä asti tuon 37C..pyyhälsiköhän Oili nyt SUPER pikaiseen sitten?..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos Mafinka ja mur-mur :kiss:. Ikävä kyllä taitaa olla täti tulossa, sillä viimex tuli pyyhkies vähän kuivaa ruskeata tuhrua ja alamasu tolokuttoman kipeä. Harmittaa ku ehdin mielelle jo kertoa tädin viipymisestä. Satamasta heipat :wave:!
 
Kiitos onnen toivotuksista ja enkeleistä. Kaikki me niitä tarvitaan ja ihmettä suurta toivotaan.
mur mur Virallinen testi päivä on 20.5.
Ette voi kuin arvailla miten pelottaa, kortit kun alkaa olla aikas lopussa.
Jouduttiin sulattamaan 4 pöastoa joista nämä kaksi pääsi jatkoon, kuitenkin hyvä kuntoisina.
Limakalvo oli myös hyvä, 15,1 mm. Joten hyvä siellä olisi kasvaa jos vain suostuvat sinne kaivautumaan.
Ottis Olen todella pahoillani jos täti saapuu, vaan joskus noita kuukautis tuntemuksia on reilustikkin ja siltipä on vaan raskaana. Minullahan noita tuon kuopuksen kanssa oli ja potra poika tuli kuiteskin.Älä luovuta vielä.
 
Ottis..muistinkos nyt oikkein - olikos siulla Terolutit käytössä?..
..saanko vielä sitten udella - miksi ne siulle määrätty/millaisen ongelman hoitoon..

Terkuin. mur-mur, jota uteloittaapi..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
I-K Kuitenkin tietysti kaikkea hyvää ja parasta tänne Ihanaisille Naisille halutaan! Kun osaisikin sanat löytää ....

mur-mur Ottikselta kysyit mutta minäpä vastaan sillä itsekin sain Terolutit gyneltäni eli mulla kierto veny 28:sta 32:een ja sitten 39:ään ja kun sitten menin gynelle siinä pelossa että tässä tämä oli ja nyt on sitten vaihdevuodet, niin todettiin hyvät koot niin johtofollikkelin kuin myös kohdun limakalvon kohdalla. No siihen sitten Terot ja gyne luulikin että mulla kierto asettui, niillä mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Tämä minut saakin liikkeelle vaatimaan joko Klomeja tai sitten että tutkivat irtoaako munasolu - koska minä maksan!!!!!

Anteeksi että puutuin asiaan :D

Haleja Teille kaikille, väsyttää kun en ole nukkunut täss pariin yöhön joten ÖITÄ! |O|O|O:kiss:
 
Voi Ottis! Osanotot sulle! :(
Toivottavast oli väärä hälytys!
Mulla siis vuoto loppui ja sitte miehen kanssa saunassa vähän pupuiltiin! No eihän siitä mitää meinannu tulla kun matalat penkit mutta silti loppuun asti pääsi... mie en sit saanut mutta oli se niiiiin makiaa!!!!!!!!! nO SEURAAVAN kerran sitte! Joo nyt muistan miltä se tuntuu ja oottakaas ku huomen poika menee kouluun....jos ei ukkeli taas oo keksiny heti aamusta jotain käymistä jossain tai remonttia... aina ne voi oottaa ku omista remonteista on kyse!!!!

IIDA-karoliina: MYÖS ONNEA ONNISTUMISEEN!!!!

NO ILLANJATKOT IHUNAISILLE!!!!!!!!!! HUOMISEEN!!!!!!!++++++++++++++
 

Yhteistyössä