40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos putuselle päivityksestä!:flower:

RKTT-listalaisille ISOOOOOOOT ++++++++++ puuhkutukset:whistle::heart: ja muillehin taustalla piinalijoille!:heart:


ON vielä..kyllä miulla on nyt tämä kierto ovuloimaton, ei mahda mitään..kattellaan sitten seuraavaa..ja kenties Clomit siloin jo apuna..nyt en taida niitä Lugejakaan aloitella, turhaa olisi.
 
Hepsat vaan täältäkin suunnalta:wave:

Ompas ihanaa kun sivut on taas auki ja pääsee olkkariimme=)...jo niin kovin tossa viikonloppuna kaipailinkin, kun täällä töissä pitkää päivää tein..

Mur-murille voimia ja jaksuja ja lämmin halaus:hug:

Putuselle kiitokset päivityksestä..näkee taas missä mennään...ja onnen plussa puuhkutus sinne!!

Ja kaikille muillekin RKTT-listalaisille onnensäteitä PUUUUUHHHHH:whistle:

Ottiksen testailuja jännäilen minäkin täällä...iso onnenhali sinnekin!!:hug:

Joku kysyi jossain vaiheessa et voiko olla irtoomatta vaikka testi ovista vahvasti näyttääpi...uskon itselläni näin olleen viime kierrossa..."ilta lämmöt" ei noussu koko aikana joten olin ihan varma siitä..tässä kierrossa lämmöt taas mukavasti ylhäällä=)

Aurinkoista päivää kaikille..tää pääsis kohta kotiin(töistä siis kirjuuttelen..):wave:heips vaan...
 
Viimeksi muokattu:
Pakko oli tulla vielä omaa napaa ihmettelemään. Mulla jomottaa alamahassa ja munasarjojen kohdalla ja nivusissa ihan ihmeellisesti ja paljon. Kai se vaan johtuu keltarauhasesta tai jostain ja voi olla oire tai sitten ei, mutta aina ne toiveet vaan silti nousee :D. Ihan samanlaista tuntemusta on varmaan ollut monissa muissakin kierroissa tässä vaiheessa ja voi merkitä jotain tai olla merkitsemättä. Miksei aika voi mennä nopeammin
. Odottavan aika on pitkä - tai siis odotusta odottavan aika ainakin on pitkä
.
 
Mur-mur Voi hitsin pimpulat, mitä kohtelua! Eettisyyttä ja ikärasismia Samainen lääkäri tietenkin heittää keikkaa yksityisellä ja silloin kirjoittelee reseptejä! Suututtaa niin julmetusti Siun puolesta ja meidän kaikkien puolesta... Samassa terminaalissa ollaan risteilyä odottamassa. En vain jaksa ymmärtää tuota ikärajaa... Meitä naisia pitäisi kohdella jokaista yksilöiden; Kartoittaa meidän tarpeet niin fyysisesti kuin henkisesti, eikä vain tylysti paukata ovia kiinni.... Jooh.. yksityisellä onnistuu, jossain mättää....
Siulle :heart:Mur-mur:heart: haleja :hug:
 
Salme Aivan ihanilta kuulostivat kissasi. Varsin Helga, oikea emäntä :LOL:
Meidän perheessä asustaa kolme kollia, maatiaisrötkäleitä hekin. Keväisin silti karkaavat tyttöjä katsastamaan, vaikka ovat eunukeiksi leikatut. Kotiin tullaan mamman tykö matoisina ja takkuisina, mutta varmasti onnellisina :whistle:
 
putunen, olispa nuo tuntemukset nyt juuri SITÄ!:heart:

Oliivitar
..äläpä muuta virka..miulle tuli niin stubido ja jyrätty oloinen sen lääkärin puhelun jälkeen:(..
..en ollut elementissäni juuri aamulla kun puhelin soi ja siitä lääkärillehin mainitsin - hoitajahan nimittäin sanoi lääkärin alkavan soittokierrosta klo. 15.00 jälkeen!

Nyt olisin(tai iltapäivällähin) paljon paremmassa vireessä keskustelemaan ja kyselemään hieman asioita!
..myöskin HYVIN perustelemaan - MIKSI Clomit vielä?

Lääkäri sanoi, että on suuri rypäleriskin, kaksois/kolmois raskauden vaara ja kun miulla on noita riskitekijoitäkin(tulppariski-->johon lääkitys!)

Keskenmenoja tulee siksi, koska munasolut ovat kromosomeiltaan heikkoja/epäkelpoja..
..juu, t ä t ä h ä n mie en olekkaan tienny..per**le!:vampire:
..tosin, voisi tulla muustahin syystä mutta tämä miul-la se todennäköisin.

uskotaan siis - olen vanha ja vaivainen..

Siis ihan aikuisen oikiasti - mie TIEDÄN riskit!

Vaikka vaavi saisihin alkunsa ja raskaus etenisi ns. normaalisti, saattaisi pikkinen olla siltikin sairas - t ä m ä n h i n mie tiedän.
..miettinyt kovin tätähin asiaa.

Kävin lapsivesipunktiossa -04 ja kävisin nythin jos raskautuisin ja raskaus etenisi.
..tosin..sekään ei sulje pois osaa joistahin vakavammista sairauksista.

Elämä vain on sellaista - kaikkea ei m i t e n k ä ä n voi tietää edeltä.

Lääkäri sanoi, että on sitten ihan eri asia jos luomuna haluan yrittää - se oma valintani.
..niin olisi ollut tuo Clomien aloituskin..ja hälle kyllä lupauduin myös käymään kontroliultrassakin.

Hän puhui koko ajan siitä, että tuon ikäiselle EI ENÄÄ TEHDÄ LAPSETTOMUUSHOITOJA - ovatko Clomit sitä??
..miusta siinä avitettaan ovuloimatonta/heikomin ovuloivaa naista ovuloimaan!
..ei siis ollenkaan mitään vahvaa hoitoa.(niin kuin käsitän lapsettomuushoitojen olevan)

Mitä mieltä TE olette?..ihan rehellisiä vastauksia toivoisin teiltä, olkkarin ihunaisilta:):heart:

Tiedän todellahin, että NYT on ne viimoset ajat enään yrittää ja siksi noita Clomeja olisin halunnut vielä kokeilla.
Lääkäri muuten mainitsi senhin, että ne ei välttämättä miun ikäisellä edes toimisi - suuremmallakaan annoksella.
..niin kuin itsekkin olen lukenut netistä monellahin käyneen.

En kuitenkaan enää yksityiselle niitä ruinaaman lähde..antaa olla..jos ei luomuna(TAI Luget/mahdollinen Clomi rapakon takaa) tärppää, se on sitten siinä flikat.

Elämä on välistä niiiiiin per****tä!:'(
..ja siltikin - usein ihan hywää:heart:

Ps. Nyt kuulostin kyllä kauhian katkeralta, vanhalta akalta..:whistle::D
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa siskoset!

Mur-mur siulle heti alkuun hali :hug: Toivon että sinun kohdallasi vielä tärppi kävisi :heart: Vaikka niiden clomien avulla rapakon takaa... Onhan tämä rankka reissu, koko kuumeilu :kiss: Jos tärppääkin on taustalla aina huoli terveestä lapsukaisesta, meidän jokaisen kohdalla. Ja jokainen meistä on valmis ottamaan sen riskin, vain että saisimme rakastaa yhä uudelleen ja kokea naiseuden parhaimman annin. Olet aivan käsittämättömän ihuna immeinen :heart:
 
Ukkosein kanssa juttelimme tässä taannoin, jos ei meille tärppi enää kävisikään... Hieman murheellisena siinä mörrötin ja mieheni siihen tokaisi, ettei meitä ainakaan jää harmittamaan yrittämisen puute.... Miehet :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur kulta! :kiss: Tiedän mitä käyt läpi, samaa "ikärasismia" olen mielestäni kohdannut ja olen sitä ihmetellyt miten olen antanut itseäni noin kohdella. Yleensä olen vahva ja voimakas persoona, tämän asian kohdalla olen vain jostain syystä niin hirveän nöyrä ja nolo :ashamed: En tiedä oikein miten suhtautua asiaan... tiedän vain sen että nyt olisin enemmän valmis lapsen saantiin kuin koskaan ennen elämässäni!

ON Tänään olen ihmeissäni - kp7, venyvät ovislimat ja testissä äsken kaksi pystysuoraa viivaa, tosin testiviiva aavistuksen verran vaaleampi kuin kontrolliviiva - miten ihmeessä näin aikaisin? Viime kierto olikin taas sen normi 28 ja kaikenlisäksi voimakas vuoto kuin ennen vanhaan :)

Täällähän näyttää olevan jännät päivät menossa, plussapuuhkutuksia niin ovistesteihin kuin myös r-testeihin!

Ottiiis täällä jo odotellaan kovasti testaamistasi :D :wave:

Mutta kuullaan Ihanaiset Naiset!
 
Suuret pahoittelut, mur-mur, tuosta lääkärin vastauksesta! Harmittaa tosi paljon puolestasi. :hug: Halaus sinulle, koeta jaksaa! Olet aina niin hienosti tsempannut muita, niin toivottavasti me voidaan tsempata nyt vuorostaan sinua.

Kyllähän meistä jokainen varmasti tietää kaikki riskit, mitä lapsen saamisessa on. Mutta yhtälailla täysin terveelle ja nuorellekin ihmiselle voi tulla raskaudessa komplikaatioita. Ja olen aina ollut sitä mieltä, että kyllä ihminen itse parhaiten terveydentilansa tietää ja tuntee. Ei sitä lääkäri pysty sanomaan, kuka saa tulla äidiksi minkäkin ikäisenä. Jos kerran terveyttä riittää, niin mikä estäisi yrittämästä lasta.

Hirveästi tsemppiä, mur-mur! Toivotaan, että ne clomit auttaisivat sitten asiaa, kunhan saat ne sieltä rapakon takaa. =)
 
Viimeksi muokattu:
Niin ihunaiset..kun miusta vaan niin kovin tuntuu siltä, että olisi vielä sille yhdelle lapselle paikka sydämmessäni..ja niin kovin olisin halunnut poikaselle pikkusisarta tai veljeä.
Meitin poikanenhin haluis..vieähin kyselee "olisiko Äiti mahdollista, että sie vauvan vielä saisit"?..:)
(poikanen haaveilee, niin kuin miekin..)

Mafinkahin kirjoitelit kauniisti, että NYT elämässä olisi kaikki hyvin ja sen pienen lupa/aika tulla(siula se oma kultahin siellä:))

..tämä AIKA vaan on niin raaka kun ajatellaan naisen biologiaa - ei odottele ei..sääli ja suru, ei mahda mitään..:'(

Halujahan on, vaikka mimmosia ihmisen lapsella..vaan kun ne eivät aina toteudu - TÄMÄ saattaahin olla miulle tosi vaikia paikka.:'(
Järki&tunteet taistelee rinta rinnan..periksikin on niin s a a m a r i n vaikia antaa.:ashamed:
..olen vähän sellanen jäärä..

Ai niin..mie sain tänään O-testiin haalean viivasen..mitään oirehia oviksesta tai sen lähenemisestä, ei oikein ole..tisuja hieman kihelmöi ja olo jotenhin ärtynyt..ei miestäkään tee nyt mieli helliä:|

Huomenna posti saattaa tuoda niitä O-testejä lisää, jatkan dippailua hetken aikaa vielä.

Mukavaa illan jatkoa, mie lähen seuraamaan tuota Kotikatsomon "Äideistä parhain" elokuvaa..pääsen vollaamaan:)
..käytiin se miehen kera kattomassa jo kerran elokuvissa ja oli se kyllä koskettava tarina.

Nati nati ja kiitos ihunaiset tsempeistä:kiss:

((muoks))
dippasin vielä viimosen O-testin tuossa klo. 23.45(liian myöhään - tiedän..)..mut halusin nähdä, oliko se viiva todellinen, minkä päivällä sain..ja kyyyyyllä..testiajan sisään viivasta havaittavissa, ei kyllä vahva oleskaan..oliskohan toivoa vielä tälle kiertoa?
..luulen, että ovis yrittää tulla..myöhään illasta NYT: repii hieman jalkoja ja masu tuntemuksia molemmin puolin munasarjoissa

"Älä tule, sie kurjake mummotauti..
..tule ihanainen Oiliseni"..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
moi naiset! Ihania kisujuttuja tullut ja mur-murin kurjatkin kuulumiset luin. Olen pahoillani tökeröstä lekurista :hug:. Eihän Clomit mitään raskaan sarjan hoitoja ole. Apteekissa tänään kävin, mutt jänistin enkä ostanut r-testiä ku oli riski, ett työkaveri tulee samaan jonoon. Ja toisaalta ajattelin, ett kivempi rauhas kotona testata. Täti ei siis ole tullut. Ihme vihlontaa oli kohdun paikkeil taas loppuillasta. Kotona to-aamuna testaan. Ilmotan aiemmin jos täti tulee. Oliivittarelle ja Putuselle plussapuhurit :heart:!
 
Tulin heti aamutuimaan kurkkaamaan plussakuulumisia. Voi harmi, Oliivitar! Iso lohtuhali negasta! :hug: Harmittaa puolestasi! Mutta katse kohti uutta kiertoa ja uusia toiveita!

Ottiksen puolesta saakin sitten jännätä vielä pari päivää! Iik! :eek:

Mindylle, Pikkutirrille ja Putuselle +++++puhkutuksia!
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa[

Whisky Peat (35)........kp4/?...............yk1........3
Nöpsö (42).................kp6/29-32........yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp7/27.............yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp7/27-29........yk2........2
AinoEmilia (?).............kp9/?..............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp11/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp11/24...........yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp14/23-30......yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp18/28-30......yk3............4
putunen (41)...............kp19/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp21/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71...........kp25/28...........yk6.......3.
oliivitar (40)................kp27/27-30......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp28/23-29......yk22...................5.
Ottis (43)....................kp30/24-27......yk20( 08/09)1.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





Mindy<3 (40)............dpo5
pikkutirri (41)............dpo6
putunen (41).............dpo8
Oliivitar (40)..............dpo13
Ottis (43)..................dpo16


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille ihanaisille!:) Taitaakin tulla oikein lämmin päivä niinkuin eilenkii, kiva kun ei tarvii pukea päälle niin paljoa!

Voi surku MUR MUR mitä kohtelua oot saanut!!! Suuret pahoittelut siitä! Kyllä jotkut lääkärit on ajattelemattomia koettamalla määrätä mitä saa tehdä ja mitä ei! Onhan omasta kropasta kyse eikä kenenkään muun, ne tuputtaa aina niitä tilastoja, monet saavat vielä meidän iässä ihan normaalisti lapsia ja kaikki sujunut hyvin... toki riskit on olemassa, kaikkiallahan niistä toitotetaan.
Koita unohtaa noi kommentit ja jatka niinkuin haluat, otat clomit tai koitatte luomuna... oliks se niin että oot niitä käyttäny ennenkin? Ja lugeja? Mitä ne luget tekee? Anteeks kun en muista, on siitä varmaan ollut puhetta! Tsempit kiertoon sinulle!:hug:

SALME! Hieno voitto Venäjästä eilen!! HYvä Suomi!!!!:attn: Toivottavast torstaina kellistävät Norjan! Ei varmaan helppo peli oo sekään mut jännitetään sit kunnolla!!

Ihanaa että Mafinkalla menee hyvin!!! Toivon sitä pientä ihmettä teille vielä!:heart:

OTTIS! Kyllä pistät meidät nyt jännittämään! Muistat heti torstaina tulla kertomaan mitä testi näytti, Jookos? PLUSSA olis ihana!!!!!! Tässä pinossa niin kovin harvoin plussia! PLUSSASÄTEET SINNE ONNISTUMISEEN!!!:heart::heart::heart:+++++++++++++++++PUUUUHHHHH!!!!!
 
OLIIVITAR!!! PAHOITTELUT NEGASTA! :( Jospa se tädin kurjake ei tuukkaan ja sulle punaviivaisen pukkaa!!!!!!! Karkoitus kepillä hus hus!!!!!!!!!:stick::stick::stick:

MUILLEKIN PLUSSATUULIA HURRRJASTI!!!!!!!!!!!!!!!!++++++++++++

Sitten vielä ON: Oon saissulla vielä, kuis muutenkaan, toi selkä on aavistuksen parempi mutta ei sillä vielä töitä tehdä, tänään on mentävä sinne fys. terapiaan taas tuhlaamaan:kieh:ajattelin tän kerran käydä ja sit jatkaa omatoimisesti. Käy kalliiksi kun kertamaksua jää ite maksettavaks noin 40 euroa!!! On iso raha meikäläiselle! Joo kävelylenkkejä pitäis harrastaa päivittäin, oon vaan noita pelejä tuijotellut ja tullut siis liikuttua aika vähän... TÄNÄÄN taas tunnin kävelylle, sit aattelin huomenna lähtee uimahalliin kun toi vuoto viimein taas NÄYTTÄÄ loppuneen, se on alkanu niin monta kertaa uudelleen niin en tiedä miten on huomenna... TÄNÄÄN aion illalla saada piliä! Viimein, en enää oota yhtää, käy vähän pinnan päälle tää selibaatti! No kaikkea ei aina saa kun haluaa! Ja sit se hcg-kokeen tulos oli viime viikolla 156 eli ei vielä normaali, lääkäri soitti perjantaina... uus koe ens maanantaina, sit varmaan on alle 100 niinkuin polilla sanoi että siihen asti seurataan... sit kait kunnolla tyhjentynyt!!

Mukavaiset päivän jatkot kaikille olkkarilaisille, myös niille 'nurkkalaisille' joihin itsekin kuulun vielä ennenku täti tulee!:heart::hug:
 
Minttu; Täytyy sanoa, että oli kyllä jännittävä matsi tuo eilinen Suomi-Venäjä! Sai kyllä koko rahan edestä viihdettä kerrakseen! :D Onkin ihan mielenkiintoista, jos Venäjä putoaa ulos mitalipeleistä. :O


Mukavia päivänjatkoja kaikille!
 
Huomenta minultakin kaikille, täällä yksi n. vuosi sitten palstalla vielä pyörinyt vauvakuumeilija! Ikää nyt 44 v ja entuudestaan lapsia neljä, mutta vielä sitä yhteistä lasta nykyisen aviomiehen kanssa kaipaillaan. Aina silloin tällöin täällä olen käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia. Täällä on kyllä väki aika lailla vaihtunut, mutta mur-murin ja Ottiksen muistan vielä hyvinkin :)

Mulla on nyt sydän niin täynnä, että tulin teille sitä purkamaan. Toivottavasti jaksatte lukea mun pitkää selostusta. Mä jäin silloin vuosi sitten palstalta pois, kun menkat loppuivat kokonaan ja päättelin että vaihdevuodet ovat sitten minullakin alkaneet. Koko ajan olin sitä pelännyt kun äidilläkin kuulemma olivat vain vähän päälle nelikymppisenä menkat jääneet pois ilman mitään sen kummempia oireita. En edes käynyt lääkärissä. Tammikuussa tosin hiukan ihmettelin kun rinnat sivuilta kipeytyivät ja aattelin että pitäisköhän käydä lääkärissä. Sitten alkoi tulla pientä veristä vuotoa ja olin että, vauh, mulla alko menkat vielä. Muutaman päivän päästä illalla tulikin kovat kivut ja supistelua, vuoto oli kova. Sitten yhtäkkiä siteeseen tuli aika kookas verinen möykky, ei mikään hyytymä, jollaisia minulla oli aiemmin kyllä tullut. Tottakai keskenmeno tuli mieleen ja siitä sitten päivystyksen kautta Naistenklinikalle jossa epäilys varmistui. Kyllä sekin keskenmeno koville otti, vaikka koko raskaudesta ei ollut mitään etukäteen tiennytkään. Tämä oli siis toinen keskenmeno, ensimmäinen oli n. 3 vuotta sitten rv12 kun ensimmäisessä ultrassa todettiin tuulimunaksi. Se otti koville.

Tammikuisen keskenmenon jälkeen mulla oli yhdet menkat, mutta en muistanut merkata aikaa ylös. Joka tapauksessa voitte arvata hämmästykseni kun nyt vappuaattona tein raskaustestin kun jälleen olivat rinnat kovin arat sivuilta, ja se olikin plussa. Tein vielä kaksi testiä perään, kun aloin epäillä ensimmäistä testiä, mutta kyllä niihin kaikkiin selkeä, joskin vielä jonkin verran haalea plussa tuli. Tarkkoja raskausviikkoja en pystynyt laskemaan, mutta luulen että silloin oli n. rv4. Sen jälkeen on ollut selkeitä raskausoireita, ja se on ollut niin ihana tunne! Tottakai koko ajan on ollut pelko siitä, josko tämäkin menee kesken. Tuskin kukaan joka on aiemmin keskenmenon kokenut, pystyy raskaudesta nauttimaan ilman mitään epävarmuutta. Mutta ajattelin, että mitäpä jos kuitenkin tämä kolmas kerta toden sanoo... Varovaisesti haaveilin jo vaikka mitä. Neuvolaan en kuitenkaan vielä ottanut yhteyttä vaan ajattelin odottaa muutaman viikon että raskaus ehtisi vähän pidemmälle. Vaan eilen töissä pyyhkiessä tuli paperiin vähän veristä vuotoa, joka jatkui illalla ja tänäänkin. Tänään on lisäksi alavatsa ollut kipeä samaan tapaan kuin menkkojen alkaessa. Musta tuntuu tosi tyhjältä ja tuntuu etten jaksa mitään. En mennyt edes tänään töihin kun en olisi kuitenkaan pystynyt mitään tekemään ja sitäpaitsi haluan olla kotona kun se kunnon vuoto alkaa.

Tuntuu vaan niin pahalta, kun mä olin jo aika hyvin sinä aikana, kun luulin että olin jo vaihdevuosissa, sopeutunut siihen ajatukseen että meille ei sitä yhteistä vauvaa koskaan tule. Niin miksi piti taas toivo herättää turhaan... Kesällä täytän 45v ja olen jotenkin ajatellut että se olis mun takarajani ja yrittäminen olisi sitten siinä. Nyt en tiedä mitä ajatella, pää on ihan sekaisin. Mietityttää kuinka monta keskenmenoa sitä vielä jaksaa käydä läpi, ne vie voimat.

Tämä oli nyt täysin itsekeskeinen pitkä sepustus ja tällä hetkellä ihan lillun itsesäälissä, mutta tiedän kyllä että tästäkin yli taas päästään. Anteeksi, etten nyt juuri jaksa kommentoida teidän muiden viestejä, mutta plussasäteitä tietysti minäkin toivottelen teille kaikille ja parempaa onnistumista kuin minulla.
 
Palasinpa sittenkin vielä kommentoimaan mur-murille: itse kävin yksityisellä gynellä pyytämässä clomeja, oliskohan ollut n. pari vuotta sitten. Oli kyllä myös aika haluton niitä silloin kirjoittamaan. Muistaakseni jonkin uuden tutkimustuloksen mukaan niitä olisi suositeltavaa käyttää vain 1 - 2 kuuria koko eliniän aikana. Olikohan niin että kasvattavat syöpäriskiä, tätä en muista varmaksi. Joka tapauksessa kuitenkin minulle silloin sen yhden 3 kierron kuurin kirjoitti ja sanoi, että jossei siitä ole apua, seuraava vaihe on lapsettomuusklinikalla annettavat piikitettävät hormonit. Meillä vaan ei niihin ole varaa ja sitäpaitsi niissäkin kai lienee jokin ikäraja, viisaammat varmaan tietää.
 
Voi Sariella09 - muistanhan mie siut hyvin:)

..ja kuule ihunainen - täällä meidän "olkkarissa" NIMEN OMAAN saa purkaa sitä sydäntään!:kiss:

Pahoitteluni kesken meneestä raskaudestasi:hug:..niin surku:(

Ymmärsinkö nyt oikein: Vappuna tienoila plussasit ja nyt vuoto hieman ja kipuja vatsalla?

..jos näin..Mie pien k a i k k i raajani ristissä, että pikkinen jaksaisi tehdä kohtuun pesän ja viihtyis siellä sen n. 9kk!
 

Yhteistyössä