40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa pitkästä aikaa!

Olen kyllä aina välillä taustaillut jotta pysyisin kärryillä siitä, mitä täällä tapahtuu =)
Kovasti toivottelen voimia ja jaksamista kaikille, varsinkin jos epätoivo yrittää päästä niskan päälle :hug:

Siitä kun itse aktiivisemmin kirjoittelin, on väki olohuoneessa hieman vaihtunut, mutta ainakin Mur-mur ,Ottis ja Nöpsö ovat tuttuja. Voi, kun tuleva kevät ja kesä toisi niitä ihania uutisia teille ja kaikille muillekin.

Luopumisen tuska on tuttu itsellekin, vaan jotenkin tuntuu että nyt alkaa helpottaa. Mehän miehen kanssa pohdimme lahjasoluhoitoja jo neljä vuotta sitten ennnekuin elämä yllätti positiivisesti. Mutta nyt on astuttu askel eteenpäin ja jonotetaan vuoroa hoitoon lahjamunasoluilla. Ennen pakollista (Suomen hoitoihin) psykologin käyntiä meidän lääkärimme viisaasti sanoi sen olevan tärkeä käynti, sillä siellä monelle selviää onko se tosiaan heidän juttunsa vai todellakaan ei. Miehellä ja minulla ei kummallakaan ole aikoihin ollut niin hyvää ja rauhallista oloa kun sen psykologikäynnin jälkeen. Hoidon onnistuminen ei tosiaankaan ole varmaan, taitaa olla fifty-fifty, mutta tämä reitti on ehdottomasti meille se oikea.

Tulipa omanapainen viesti, mutta se vaan nyt purkautui tuolle näppäimistölle :ashamed:

Putuselle vielä kovasti onnea ja turvallista matkaa :flower:

:wave: teille ihanaiset!
 
lumeton - olipa mukava, jotta kävit meitä moikkailemassa!:wave:

Mie niin kovasti toivon teille sen pienen pienen syliin tuolla lajamunasoluhoidolla:kiss:


Whisky Beatille onnistunutta Oilin mettästystä ja hedelmällisiä talletteluja!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Ninni, olen niin pahoillani jos ovis meni ohi ja kun muutenkin surua :(. Voimia sinulle jokaiseen hetkeen :hug:. Lumeton, ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa, toivottavasti nyt on onni myötä :heart:. Mur-mur, kivalta kuulostaa teidän iltameiningit. Mekin katotaan EuroSiivuja, mies tosin nukkuu jo ja mä kupeksin terassil punaviinilasin kanssa. Kreikka vei mun sydämeni taas, jos jotain äänestän niin sitä. Nyt täytyy joutua töllön ääreen joten kauniita unosia kaikille :wave:!
 
Heipsan vaan kaikille täältä yön pimeiltä tunneilta:wave:

Voi Nöpsö..olen niin pahoillani kokemistasi keskenmenoista ja varmasti raskaista hoidoista...toivon todella sinulle sitä pientä syliin asti...onnen potkuja tähän kiertoon!:heart:

Ninni69 voimia myös sinulle tähän "vauvan tekoon"..on totta että olemme onnekkaita..onhan meillä 1 yhteinen lapsi ja minulla edellisestä liitosta 2 vanhempaa lasta(17v ja 16v)...kaikki helposti alulle lähteneitä ja ehkä siksi tuntuu oman kropan "pettäminen" itsestä niin vaikealle...kyllähän tässä on monesti ajatellu että onnellinen saan olla ja kiitollinen terveistä lapsista, pienimmäinenkin alun vaikeuksien jälkeen selvisi(syntyi ennenaikaisesti 838g painaen) ja nyt on terve reipas 3 vuotias.
Teille toivon sitä pientä ihmettä syliin, jaksamista...

Nöpsö, Ninni69, Salme, Ottis ja Mur-mur..kiitos kaikille lohtusanoistanne ja haleista, tänne on hyvä mieltään purkaa...onhan tää tällästä luopumisen aikaa mulle...tää vuosi annettiin haaveelle "aikaa"..ja kyllä musta tuntuu että jos ei tänä vuonna tärppi käy niin luovutan...en enää haaveile/toivo/seuraile kiertoa...mutta ehkäsyä en varmaan enää laita, tai tuntuis hölmöltä ehkästä jos ei kerran tärppi käy:confused:...tai en tiedä??? Onnellinen oon myös siitä että saan edes yrittää raskautua ja miehenikin jo on sitä mieltä että pieni on meille tervetullut:heart:

Kaikille plussa tuulosia!!!
 
Lumettomalle haluaisin lähettää kovasti halauksia ja onnea matkaan hoitoihin! Hienoa, että olette päässeet miehesi kanssa eteenpäin asiassa. Toivon teille kovasti sitä omaa pientä nyyttiä!


Pikkutirrille vielä, että onhan tässä vielä puolet vuodesta aikaa! Ja jos jätät muutenkin ehkäisyn nyt kokonaan pois, niin luultavammin aikaa myöten jossain vaiheessa oletkin raskaana. Usko pois vaan!! :) Minunkin poika syntyi keskosena. Tosin hän oli aika myöhäisillä viikoilla ja oli jo 2.2 kg; raskaus päätettiin purkaa yllättävän pre-eklampsian vuoksi. Mutta kyllä sitä saa olla niin kiitollinen terveestä lapsesta! :heart::heart::heart::heart:

Kaikille muillekin lähetän kovasti jaksamista tässä haaveilussa ja toivotukset, että niitä ++++ saataisiin!
 
Hei, ystäväiset!:wave:

Vähän sekavassa mielentilassa täällä, sillä tein äsken (ei aamupisusta, vaan melko laimeasta "kahvipisusta") Davidin liuskatestin, ja siihen ilmestyi selvähkö viivanen sen 5min. sisään!:O
Tein samalla D- n ovistestin ja siihen tuli toki selkeämpi viiva, mut kontrollia haaleampi..

Menossa siis dpo 10. Haluaisinkin siis ihanaiset teitä kokemuksianne tuosta Davidin liuskatestistä; onko miten luotettava jne!:attn:

Mul on vielä yksi Prekcheckin herkempi testi tuolla ja sen jos tekis huomenna..

Tosiaan mindy hieman sekaisissa tunnelmissa täällä ja pitäis iltavuoroon kohta suoria, mitähän mun töistäkin tulee..!:confused:
 
Mindy<3 Jiiiiihaaa - IhuuuuNaaaaa!!!!!

Kyllä jos David liuskatestiin viiva tulee testiajalla, on hyvin asiat!!!
..muuten ..Pregcheck on herkkyydeltään 25mIU/ml(varmistin maahantuojalta joskus muinoin)

Oliko David liuskatesti, jonka dippasit, se herkempi - 10mIU/ml..vaiko 25mIu/ml?

Kovasti viivan vahvistumisia siulle!!!:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)...................kp5/24-30........yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp9/?...............yk1........3
Nöpsö (42).................kp11/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp12/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp12/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp14/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp16/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp16/24...........yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp19/23-30......yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp23/28-30......yk3............4
putunen (41)...............kp24/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp26/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71 (39).....kp30/28..........yk6.......3.
oliivitar (40)...............kp32/27-30......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





mur-mur(45).............dpo3
Mindy<3 (40)............dpo10
putunen (41).............dpo13
Oliivitar (40).............dpo18


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Jumps, jumps kun miun päätäni särkee:headwall:

Eilen en kuiteskaan juonut kuin 3 siidukkaa ja 3 pientä olutta:confused:..istuksin kyllä pitkään meitin grilillä siinä savun katkussa (tuuli pyöritteli sitä a i n a miun naamalle), illalla jo hieman päässä tuntui jomotusta.:$

Lämmöistä..pahaa kuulkaas pelkään tytöt, että ei se miun ovis ollunna sittenkään:ashamed:
..lämmöt kävi illasta 37.2 (johtui väsystä&juomista) ja aamulämmötkin hyvät 36.6..nyt kuitenhin vain 36.8..

Lämpöjen sahailu on miulla tienny aina nega kiertoa.
..kyllä kuulkaa raskaasti v*****aa..ja suruttaa samalla jos näin:'(
 
Viimeksi muokattu:
).(..lämmöt taas nousi 37.2..ja pientä, välillä tuntuvaa nivusjomotusta..ei kait yksi luge vielä sellaista oiretta aiheuta?..
Nännit alkoi oireilemaan t a a s heti oviksen(keskiviikko)jälkeen ja ovat kiiiiipiiiiät!!!
..plussakierroilla vasta tämähin oire isoimmilla dpo päivillä myöhemmin..

Aloitin nyt Luget kuitenhin, vaikka en ihan 100 varma siitä oviksesta..lämmöt on kuitenhin korkeammat kun ennen ovista, joten koetan kovasti uskoa Oilin vierailleen.=)

putunen ja Mindy<3 mikä teidän tilanne siellä:wave:..joko dippasitte uudemman kerran?
Plussatuulosia kovasti!

Oliivitar..oletko vielä dipannut?
..voi, kunpa tulishin ylläri PLUSSA!:heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur :hug: ja
salme :hug:

mur-mur- Ne Davidin testit, joita mulla on, ovat 25mIU/ml herkkyydeltään.
Ja muistin väärin, ei tuo herkempi testi 10mIU/ml ollutkaan Pregcheck, vaan Sofin One Step.
Tein sen malttamattomana töistä tultuani nyt illalla, ja kyllä sielläkin himmeä vivanen kurkkii.
Hieman olen vaan ihmeissäni kun tuo ei- herkempi- testi näyttää selkeämmin viivasen, mut on kai sit testikohtaistakin...:confused:

Olen kyllä ollut noihin Davidin ovistesteihin ainakin tyytyväinen.
Laitan nyt tilaukseen CB: n tms testejä, haluun vielä kokeilla muitakin.

Olotila jotenkin epätodellinen; voiko tää olla totta, vahvistuuko viivat jne.:heart:
Mut kassellaan siskot, kassellaan!=)

Halitukset teille kaikille!:hug:
 
Voi miten ihunaa Mindy<3!!!!!!!!!
Viivan vahvistumista siulle toivon kovin!!:kiss:

..ja hei..miulla tärppikierrolla David herkkä liuska testi näytti harmahtavaa viivaa aamupisusta..sitten sitä seuraavasta David puikkotesti selkeää, punertavaa haamuviivasta=)
..herkempi testi, ei siis aina näytä herkemmin/aiemmin vahvempaa viivasta!
 
Viimeksi muokattu:
IHANAA LEIJONAT IHANAA!!!!!=) Täällä töissä siis radio auki ja matsi kuunneltu ja sen perään vielä Nova tarjosi Mertarannan ihanaa leijonat ihanaa biisin...joten siis ihan voitto fiilikset täälläkin!!!

Hienoa Mindy!!!! Ihanaa kun täällä meilläkin alkaa plussia ropista!!!! Onnea ja viivan vahvistumista!!!

Salme...mullakin Liljan ennenaikaisuuden syy oli raskaus myrkytys ja raskaus purettiin 30+5, Lilja tosiaan oli SGA vauva eli kärsinyt kasvuhidastumasta ja paino tosiaan sen 838g ja pituutta 34cm, 2kk oltiin sairaalassa "kasvamassa" alkuun ja n.2kg oli lasketulla ajalla kun pääsi kotiin...mä pidän sellasta blogia ja tästä voit käydä lukemassa meijen tarinan jos haluat...oon tän linkin joskus aiemminkin tänne laittan...ja totta puhut että puol vuotta on vielä aikaa mut jos mulla oiskin tunne et kaikki on hyvin ja "kroppa" toimii ni ei hätiä mitiä...nyt vaan tuntuu et mikä mussa mättää???:confused:nooohh...kyllä mulla on ihan hyvä fiilis..tulee jos on tullakseen...

Kyllä mä mur-mur luulen että ovuloinu oot=) plussa onnea sinulle!!!

Mitähän Oliivitar???? Entä Putunen????

on: Kyllä tää naisen mieli on vaan niin metka ja kummallinen...toissapäivänä olin ihan maissa ja pettyny ku ei tunnu miltään ja lämmöt alhaalla 36,8 (koko tän kevään kun oon tarkkaillu ni aina on oviksen jälkeen noussu sinne 37 päälle ja nytkin nousi hetkeks)...noh kun täällä töissä on aikaa kuulostella itteään ni jotain pientä tuolta oikeelta puolelta tuntuu..ja rinnat on menny sillai "pinkeiksi"..noh..sehän on oire tulevasta tädistä ja ne lämmötkin on alhaalla, mut silti pieni mieli koittaa pientä toivoa pitää...=) Sillee on kumminkin hyvä mieli..tätiä oottelen keskiviikkona saapuvaksi ja sitten nokka kohti uutta kiertoa..en vaan tiiä viittiskö tuota viimistä clomi satsia tuhlata ens kiertoon??? Pitäsköhän soittaa sille gynelle?? toisaalta mulla on tunne et mä oon ovuloinu monta kk ihan luomuna ja nyt 2 glomi kiertoa ja edellinen oli ainakin ovuloimaton ja olikohan tääkin follista ja irrotus piikistä huolimatta??? Kumpa tietäis mitä tuolla sisällä tapahtuu...

Plussakasta kuuta kaikille!!!! Jospa tää ois se meijen TAIKAKUU!!!!!=):heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)...................kp6/24-30........yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp10/?..............yk1........3
Nöpsö (42).................kp12/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp13/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp13/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp15/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp17/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp17/24...........yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp20/23-30......yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp24/28-30......yk3............4
putunen (41)...............kp25/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp27/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71 (38).....kp31/28..........yk6.......3.(Kp31/22)
oliivitar (40)...............kp33/27-30......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





mur-mur(45).............dpo4
Mindy<3 (40)............dpo11(dpo10)
putunen (41).............dpo14(dpo10)

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta Siskot!

Viikonloppu reissu takana ja on se ihana päästä kotiinkin ;) Viimeiset kilometrit kuumassa autossa (meillä hajosi tietenkin ilmastointi) oli Tuskaa Taisin jopa saada limsapullostakin päähän :LOL: Herra 3-v hermostui isosisaruksiin ja huusi "Tuuvat kiinni" Hmm... mistähän moisen oppinut. Mutta hiano oli reissu, uudestaan juu

Ja mitä????? Mindy<3 Oletko sinä plussannut Viivan vahvistumista Sinulle, toivottavasti pienen pieni tarrautuu lujasti kiinni!

Mur-mur Kyllähan se Oili on varmasti Sinulla ollut :hug: Plussapuuhkutusta ja roimasti ++++++++++++

Ja täällä ei täti vieläkään saapunut Tein testin eilen illalla kun kotiin pääsin ja negahan se siellä :( ei auta kuin odottaa... TK:n reissu häämöttää, jossei tätiä kuulu loppuviikosta. Mur-mur, otatko pois minut RKTT-listalta, täällä odotetaan nyt siis sitä kurjaketta :mad:

Hei tytöt! Me olemme maailmanmestareita!!!!!!!!! Jahuuuuuu

Pikkutirri ++++++++++++

Ja Heit kaikille muillekin ihanaisille :hug: Jospa lukisi teidän kuulumisia edellsiltä sivuilta!
 
Viimeksi muokattu:
Plussakasta alkanutta viikkoa!!!!


pikkutirri
ihunainen..kyllähän me k a i k k i kierron loppuun saakka aina haaveillaan ja toivotaan - niin mie ja siehin teet ja se tiedäkkös aivan luonnollista!:kiss:
..toivoa täytyy AINA olla:heart:(ei muuten jaksais)..

Toivonhin kovasti, että tämä loppuvuosi toisi siulle sen kaivatun uutisen - pikkinen tulossa!
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar..voi miten ikävää, negako siellä:(..halitus täältä:hug:
..missähän se täti nyt sitten kupeksii?..

Ihuna tuo pikkumiehen sanoma: "tuuvat kiinni"..hermo pieneltä mennynnä, himskatti sentäis..

Juu, tuo Suomen peli oli kyllä kiva juttu, mieskin sitä ihan onnessaan kattoi ja sitten köllähti tyytyväisenä mammimaan..on hällä kyllä aamulla väsy simmuja painanna kun niin myöhään valvoi
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta taas kaikille ihanaisille ja mukavaa viikkoa! :)

Mindy - hirmuisot onnittelut varhaisesta plussauksesta =)!! Toivottavasti pysyisi ja vahvistuisi päivä päivältä !! :heart:

Pahoittelut negoista oliivittarelle, Ottikselle ja pikkutirrille :hug: Ja pikkutirrille, Ninni69:lle ja nöpsölle paremman mielen toivotukset ja tsemppiä jatkoon ! :heart: Eikös pikkutirri sinulle voisi vielä plussakin yllättää tähän kiertoon :confused: Peukutuksia! +++

Toivotaan, että sinulla mur-mur on ovis ollut kuitenkin ja iso plussapuuhkutus loppukiertoon!! :heart: +++

Salmelle kovasti ovisonnea!! :heart: ja plussapeukutus! +++

Kiitokset myös teille suklaaruutu ja lumeton toivotuksista! Ja mukavaa kevään jatkoa sekä plussatuulia sinnepäin! :heart:

Kaikille suuret kiitokset tsempeistä, kannustuksesta ja toivotuksista ! Olette ihania :kiss: :hug:

ON: jännityksen tai kutkutuksen viikonloppua on eletty. Perjantaina dpo 11 tuli tosiaan se cb plussa, lauantaina en testannut ja kaikki oireetkin silloin katosi :(. Olin ihan varma, että tässä tämäkin sitten oli. Lämpökin oli laskenut... Testasin kuitenkin su-aamuna huonoista fiiliksistä huolimatta dpo 13 Apteekin omalla testillä, ja siihen tuli minuutissa haaleahko, mutta ihan selvä punavärinen viiva =). Laitan siitä illalla kuvan. En sitten pysty vertailemaan, onko plussa vahvistunut, kun postipate ei vieläkään ole tuonut jo viime tiistaina tilaamiani testejä :|. Testailut on sitten tehty eri testeillä. Tänä aamuna dippasin kaapista löytyneen Predictorin (ei herkkä), ja siihen tuli myös vaaleanpunainen, mutta hailukka viivanen. Hailukampi kuin Apteekin omaan. Täytynee ostaa uusi Apteekin testi, ja kokeilla vielä sillä kertaalleen esim. huomenna tai ylihuomenna.

Eilen oli taas sitten oireetkin palanneet, lämpö, jomotus, nippailut, jano ja nälkä :) Viime yönä jomotti taas sillä oikealla tavalla. Tänä aamunakin lämpöä 37,2. Eli vielä on asiat hyvin, mutta pelottaa vähän kuinka kauan :|. Parempi tilanne on nyt kuitenkin, kun aiemmissa kemiallisissa. Huh, mutta jännää tämä on :O.

Yhteenveto: varovaisen toiveikas ja onnellinen on kuitenkin olo =):heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä