mur-mur :hug: harvasta päästä, mutt älä sure, huomenna se on entistä ehompi =) kun pääset sinne kampaajalle.
Hystis Ei se juttu varmaankaan sinusta ollut. Ja niinkuin
Putunenkin kirjoitteli niin et ole tehnyt mitään väärää. Miehes tietää mitä saa etkä voi itteäs syyttää siitä jos toivoo enemmän. :hug:.
Putunen Onnea testailuun :heart:!
ON Lueskelen vielä juttujanne, mutt ensin illan pamaus
. Mua on rupsututtanut koko illan, sillä olen päivällä syönyt ihan liikaa suklaata ja kai noi Clomitkin omiaan tekee :ashamed:. No, alkuillasta istuin nojatuolissa töllöttämässä, kun mies tuli jalkoihin makoilemaan ja enkös minä siinä siististi rupsauttanut. Tiedän, ett se rupsu ei edes haissut ja mies leikki ett haisi muka ihan mahdoton. Otti sen siis ihan ok. Mutt kieltämättä ajattelin, ett jos alvariinsa roikkuu lahkeessa kiinni, niin en ala kyllä pieruakaan pidättelemään. Sittemmin, kun sauna oli lämmin, huutelin miestä kanssani kylpyyn ja hän tuli kiltisti ihan lauteille asti. Istuin lauteilla eripäin kuin tavallisesti, polvet koukussa ja niihin kyynärpäillä nojaten. Ja mulla pääsi rupsu. Ihan pieni vain enkä saanutkaan siinä asennossa lisärupsua pidäteltyä vaan pieniä sieviä rupsuja tuli ihan sarjana. Hajuttomia sellaisia, luojan kiitos =), mutt ukko sai hirveän hepulin. Nakkas löylykauhan samantien kiuluun ja juoksi lauteilta pois. Suihkustakin lähti ovia paukutellen. Itsekseni hihitellen saunoin rauhassa loppuun, mutta kun tulin tupaan, oli mies sammuttanut täällä töllön ja valotkin sammutti keittiöstä mun nokkani edestä. Siihen sanoin, että minä elän täällä ja aion vielä valvoakin, ettei kannata ollenkaan sammutella valoja. Mies siihen, ettei siinä valot palaneet silloinkaan, kun hän tuli kotiin. Ei palanutkaan, kun minä olin sytyttänyt takkaan tulen ja jättänyt tupaan sähkökynttilävalaistuksen, kun lähdin lumia luomaan -25 asteen pakkasessa. Toi oli kyllä sivuseikka, mutt bojo on siis tässä ja sen miehelle itselleenkin heti saunasta tultuani sanoin, ett
hän saa vähintäänkin kerran viikossa, joko tiistaina tai keskiviikkona viimeistään valtavan temper tantrumin, joka pilaa koko loppuviikon (ja meinasinpa lisätä, ett meidän pupuilutkin silloin kun pitäisi, mutt onneksi tajusin pitää suuni kiinni). Ja syitähän löytyy aina.
Eihän saunassa rupsuttelu ole fiksua eikä nättiä, mutt se oli ihan puhdas vahinko, ja tiedän, ett itse vastaavassa tilanteessa en olisi tehnyt asiasta moista haloota tai nostanut valtavaa metakkaa, mutt tuolle miehelle se on hyvin tyypillistä. Tekee kärpäsestä härkäsen. Eri asia jos ylipäätään rupsuttelisin yleensä paljon ja varsinkin saunassa ja hän olisi siitä edes kerran aiemmin sanonut, mutta kun näin ei ole. Ja sitäpä nyt mietin, ett luuleeko hän tuolla käytöksellään oikeuttavansa itselleen sen, että kun häntä on nyt
niin loukattu ja niin suututettu, ett sillä höykällä hän saa sitten joka viikonloppu humalassa tehdä mitä tyhmimpiä juttuja. Kai se jotain sellaista on, sillä
tämä kuviohan toistuu ihan joka viikko!!