40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mur-mur: Punaisilla palkeilla ne hedelmällisimmät... Mustista ja keltuaisista en ole vielä ehtinyt ottaa selvää... Työ ikävästi häiritsee harrastuksia!! :ashamed:

Tarkan syntymäajan saat sairaalasta jossa synnyit... Soitto sinne ja jtkin epämääräistä selitystä että tarttee saada tietää... Niin tein itse...
 
Viimeksi muokattu:
Ok Rominas, eipä mitään kauhiaa kiirusta ole - palataan kun kerkeät!:wave:..Kiitos siulle:flower:

..Olipas hyvä vinkki tuo soittaminen;)..mitähän kertoilisi syyksi??..ei ihan viittis kertoilla, että haluan tietää "astrologiset tarkat tärppiajat" tälle vuotta..:D

En mie taida Äidiltäni viitsiä alkaa sitä sotun loppua utelemaan..miunhan pitäis kertoa sitten miksi sen tarvitsen..ihmettelee jos kertoilen, että "haluanpa vain tietää tarkan syntymäaikani"..hän kun kertoili jo, että muistelee(ei siis 100% varmuus)että klo. 9.00 aamusella..
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Jos oikein muistan ite sanoin, että haluan tietää tarkan ajan milloin synnyin. Ja kukaan ei kyselly sen enempää.
Mutta tuli just mieleen! Ne ilmeisesti hakee äidin tiedoilla syntymäaikaa joten äitisi sotu olisi hyvä olla lähellä.
Ja mulla kävi niin etten muistanut mainita, että äiti kuoli jo vuonna 1977 ja mulle ilmoitettiin ettei mua ole... Hmmm... nyt vaan taitaa olla niin ett ainakin vielä olen olemassa! :eek: Eli muista mainita jos äitisi on pois nukkunut.

Siitä kun ite soitin aikaa on jo tovi...tai kaks...tai kolme...Joten niillä voi tietenkin olla ihan uudet systeemit... mutta tuollalailla itse sain ajan selville.

Ottis: Oletko ehtinyt perehtyä mitä ne pallukat tarkoittaa?
 
Viimeksi muokattu:
Mulla unirytmi sekasin kun lomalla on niin kiva valvoa myöhään ja nukkua pitkään =) Nytkin pitäs olla jo höyhesaarilla mutta surffaile sen sijaan.. en ole vielä päässyt sen uuden keveämmän elämän alkuun mutta jos sitten huomenna.


Mie Apteekin omalla testasin tänään päiväseltä eikä siinä mitään ainakaan selvästi näkyvää ole. Ihan varma en ole Dpo päivästä kun en testaillu mutta saattais olla dpo 9. Kai siinä jotain haamua olis olluna jos yritystä olisi. Pahus pahus. Alavatsan jomottelu lienee sitten oiretta tädin tulosta. Alkaa taas vaihteeksi ottamaan aivoon tää turha yrittäminen. Ja kun vielä miehen odotukset on niin korkealla. Pahus pahus pahus(/&&%%%¤#(/&
 
Rominas: sinulle vielä ihan hurrrrjjjjjatt peukutukset, jospa olisi myöhäinen mutta pysyvä plussa tulossa +++++++++++++ :heart: ja lämmin kiitos peukutuksista!

Tetu68: jos apteekin omalla olet testannut ja päiväseltään, niin ei siinä kyllä mitenkään voi dpo 9 mitään näkyä. Minulla plussakierrossa näkyi cb:llä dpo 12 ja apteekin omalla dpo 14. Eli sinulle myös vielä ihan tosi hurjat peukutukset tälle kiertoa!!!! ++++++++++ :heart: Ja alavatsaa voi jomotella ihan joku muu.... Minullakin on niin, että miehen odotukset ja toiveet on aika korkealla, niin jotenkin oman pettymyksen lisäksi tulee aina ajateltua ja jotenkin jaettua vielä se miehenkin pettymys. Vaikka ollaankin puhuttu, että jos ei tule meille yhteistä, niin ei sitten tule, ja elellään näin, mutta miehen toiveet taitaa silti olla jopa mun toiveita suuremmat. Joten tsemppiä kovasti sinulle - luulen ymmärtäväni hyvin :hug:

Minullakin unirytmi nyt sekaisin - tai ei oikeastaan sekaisin, kun tämä on mun normaali rytmi. Töissä ollessa joudun olemaan "väärässä rytmissä" kun pitää herätä kuuden aikoihin ja yrittää mennä nukkumaan yhdentoista paikkeilla. Kiva nyt lomalla elää omaa rytmiään. :)
 
Viimeksi muokattu:
tetulle, Rominakselle, putuselle, Soinnulle ja Hystikselle - ISOT +++++++++ puhkut PUUUH:whistle::heart: laittaapi mur-mur
..tulikos nyt kaikki loppukiertolaiset?..Juuuu ja Mami-41 - siullehin, vaikka olet kuulemma varma jo tädin tulosta:heart:

Rominas, en ratkaissut pallukoiden(musta&kelt.) arvoitusta?!:D

Hyv yöt ja kauniitta unosia
 
Viimeksi muokattu:
Heips vaan kaikki ihanaiset!! ja kiitos tervetulo toivotuksista=), ihan mahottomasti on tänään tänne viestejä tullu..nopeesti ne vaan luin ja nyt on mentävä nukkumaan..huomenna sitten paremmalla ajalla ja pirteempänä ihmettelen niitä mun tietoja...
Tänään oltiin reissun päällä koko päivä näitten mun tyttösten kanssa, vanhimman (kohta 17v) ja pikkuisen(3v) kanssa, käytiin entisestä kotikaupungista viikon kyläreissulta hakemassa tuo meijen poikuus(15v), tyttösten kera siinä ensin kyläiltiin ja shoppailtiin oikein sydämmen kyllyydestä..vasta 11 pintaan oltiin kotosalla.
Hysterialle mä haluun sanoo että iso halaus sinulle, pystyn niin samaistumaan sun mielialaan miltä tuntuu kun haluaisi toista rakastaa ja tuntea tunteita, vaan ei pysty vaikka kuinka yrittäisi, itse elin sellaisessa suhteessa pitkään..ja kärsin..yritin ja yritin rakastaa, vaan eihän niitä tunteita tietoisesti voi ohjailla jos ei mitään tunteita oo, paitsi sääli ja oma pahaolo siitä että satuttaa toista...iso halaus sinulle:hug:ja toivon totisesti sitä vauva plussaa sinulle/teille, jospa se tilannetta parantais..ymmärrän että tässä ja näillä kymmenillä vauvasta haaveilevilla ei enää paljon aikaa ole lähtä sitä uutta kumppania etsimään...
Rominakselle ja Putuselle peukutuksia ja Tetulle kans ja clomittajille isoja folleja vai mitenkäs se nyt oikeen meneekään(kun on nää termit vielä vähän hakusessa..)
Ikuna en oo oviksia tikuttanu..pitäisköhän?? mistä te niitä tilailette? ja mikä on se RTTK lista(vai mikä se olikaan?
Ja hei..kehotitte kilauttamaan lääkärille??? Siis oon nyt varmaan ihan tyhmis, mut voiko lääkärille soittaa ihan noin vaan??? Siis kelle lääkärille??Sillekkö gynelle mille mä viimeksi tilasin ajan ja sain sitäkin odotella pitkään(ja tuntui etten ehtiny/tohtinu oireitani sille oikeen selittää)...täällä pikkukaupungissa kun ei näitä niin kovasti oo...vai voisinko mä oikeesti soittaa tuonne lähi isomman kaupungin yksityiseen äitiys neuvolaan ja oisko siellä lääkäriä jolta vois asioita kysellä jo ennen mahollista raskautumista, ja samalla jutella tuosta pienimmän ennenaikasuudesta, kun sekin hieman mielen viertä askarruttaa...
Tulipa nyt kuitenkin pitkälti tekstiä..nyt kyllä nukkuu ja huomenna sitten mietiskelen että mitä tietoja siihen listalle pitääkään laittaa...hyviä ötyjä|O
 
pikkutirri, sie voit pyydellä soittoaikaa omalta TK lääkäriltäsi(ns. omalääkäri)..tai sitten yksityiseltä gyneltä.
TK:hon soittelet omalle hoitajalle ja hän antaa soittoajan - yleensä lääkäri sitten soittaa asiakkaalle.

Voit toki soitella sille samaiselle lääkärillehin, jolta Terot sait.
Neuvolaan voit myöskin soitella..voi vaan olla, että kun et ole ns. asiakas, eivät siellä asiaa hoida..kokeilla voi aina!:)

RKTT= raskaana kunnes toisin todistetaan
..se on tuo lista, jolla ollemme oviksen jälkeen kuumeilemassa(ken haluaa) tärpistä!=)

Nati nati:heart:..huomiseen..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Kiitos :hug: sta! :heart: . Oon iloinen sun puolesta, että päätit ne lääkkeet aloittaa ja jatkaa vielä. Etkös sä miettinytkin jossain vaiheessa aloittaako ne tropit vai ei. Päätös, mikä tahansa päätös helpottaa kun on päämäärä. Toivottavasti tunnet telepaattisesti :heart: , että erityisen lujasti sulle sitä ekaa vauvaa toivon!! Ootko muuten vielä miettinyt josko ottaisit/te ne kaks pikkukisulia perheenjäseniks :heart:?

Lämmin kiitos Rominas rutistuksista :heart:. Tarpeeseen tulivat. Mäkin kävin katsomassa sitä astrosivua, mutten ymmärtänyt siitä juurikaan. Aivot tuntuu olevan off-asennossa. Sulla on vielä ainakin kolme päivää aikaa olla toiveikas ja/tai hullu:wave:. Mäkin peukutan ihan satasella sulle d:heart:b. Ja kuule: ihana kun oot, vaikka sairaalasta ensin sanottiin ettei sua muka ole:O. Sanoiko ne siellä noilla sanoilla, vai miten ne asian totesivat?

Putunen ja mur-mur Kiitos tosta testiherkkyystiedosta. Testi oli se tavallinen CB, ei digi. Olisinhan mä sen itsekin varmaan netistä löytänyt, mutta kun noi mun aivot… Kiitos

Ihan oikeessa Putunen oot, että joku päätös mun on jossain vaiheessa tehtävä ja uusi suunta otettava. Mutta just nyt ei oo voimia, eikä mitään ajatusta siitä mitä tekisin. Ehkä mun pitää taas käydä ensin ihan niin pohjalla kuin vain pääsee, josta sitten taas ponnistan ylöspäin.

mur-mur, niin kovasti kuin oliskin ihanaa jos livenä sinutkin tänne saisin, mutta sun lohdutuksesi auttaa virtuaalistikin. Kiitos sinä hyväsydäminen :heart:.

Putunen Ilmeisesti siis on niin, että joka kierrossa, plussissa ja raskauksissa oireet ei oo samanlaiset, vaikka nainen sama onkin?! Mä tuppaan vertailemaan omaa plussakieroani tähän kertaan ja koska viimeks plussasin pp12 (testiä en muista), ja siksi on tappiomieliala, kun viimeksikin näkyi jo silloin. Mutta mitä oon netistä naisten kokemuksia opiskellut, niin mikä tahansa voi tarkoittaa mitä tahansa. Oireettomuus tai oire, ne voi olla merkkejä mistä tahansa, niin että toivoa on. Tää on niiin paljon helpompi sanoa muille ja uskoa siihen, mutta kun itselleen koittaa uskotella, niin ei mee läpi. Mä siis peukutan sulle, ni peukuta sä mulle. d:heart:b.

Syntymäkellonajasta. Vähän yli vuos tarttin mun syntymäajan ja kun en muistanut oonko syntynyt Naistenklinikalla vai Kättärillä, niin soitin jompaan kumpaan ja kysyin asiasta. Ne antoi jonkun keskusrekisterin osoitteen (muistaakseni s-postiosoite, mut en oo ihan varma), jonne piti kirjoittaa pyyntö omasta syntymäkellonajasta. Siihen tartti laitta äidin koko nimi (kaikki etunimet ja tyttönimi myös) ja sotu loppuosineen. Ja oma nimi ja sotu. Syytä ei tarvinnu laittaa. Vastaus tuli noin viikon päästä postitse. Tää systeemi siis Helsingissä, jossa kaks synnäriä. Voi olla, että noin monimutkainen, koska en tiennyt kummassa oon syntyny. Muualla paikkakunnilla voi olla, että saakin soittamalla, olis paljon helpompaa.

Mur-mur Voit ihan hyvin sanoa äidillesi, että taluat tietää minuutintarkan syntymäaikasi, koska se sinua kiinnostaa :). Ja ainahan voit sanoa, että tuli jonkun kaverin kanssa puheeks ja siksi sua nyt alkoi kiinnostaa. Ja onhan oma ensirääkäisyn kellonaika kiva tietää. Must on ainakin kiva tietää syntyneeni klo 23.59 :).

Tetu68 Tervetuloa yökyöpeleiden ja rytmisekaisten seuraks. Dpo 9 nyt ainkin on liian aikaista, joten älä huoli. Puhallan sulle +++++

Pikkutirri :hug: Kiitos lohdutuksen sanoistasi :heart:. Niin totta mitä kirjoitit. Jos olisin vaikka viis vuotta nuorempi, niin tilanne olis toinen. Nyt oon vähän niinku vankilassa omassa elämässäni :(. Tuntuu paljon helpommalta kestää oma kamaluus, kun on ihmisiä, jotka ymmärtää. Kiitos ymmärryksestä. Kivalta kuulosti teidän shoppailupäivä :). :flower: sulle pikkutirri ja +++. Listalle laitetaan nimimerkki, ikä, kiertopäivä/kierron normaali pituus, monesko yrityskierto, monesko lapsi haaveissa. Ota listasta mallia ja kerro tiedot, niin mur-mur, tuo kultainen mur-mur tai ihana Ottis laittaa sut listalle jahka kerkiävät :).
 
Viimeksi muokattu:
Hystis..sie oot ihuna:kiss:
..koetas saada unepäästähin kiinni pikkasen, joohan:)..vai onko teillä siellä kelloaika mikä?
..ja palstaa täältä löytyy mooooooonta metriä siun sydäntä purkaa:heart:älä yhtään siis huoli ystäväin.

Miustahin tullunna ihan kauhea pöllö, huuhailen ja valvoskelen n. 04-05.00 asti..ei hampahia naurata kun poikasen eska ensiviikolla alkaa ja herätys aamuisin 07.30 - IIIKKKS!!!!:eek:
Taidanhin mie, eikä mies tartteta sitä melatoniinia..vai mitä se nyt olikaan?..juu, melatoniini!!

..Nyt mur-mur käy pössyyttelemässä yhden(juu, luit oikkein:whistle:) ei tästä pahasta niin vaan luovuta ei..ja sen jälkehen kyllä sitten simmu kiltisti kiinni!=)

Kauniitta unikuvasia..
 
Viimeksi muokattu:
Kylläpäs palstasiskot valvotte myöhään, oikein yökukkujia olette. Täällä on tänään kp 2 ja illalla aloitan Clomit. Hysteria, Rominas, Putunen, Tetu (ja oliko vielä muita? Tekstiä on tullut niin paljon, enkä nyt ehdi etsiä listaa :D), teille peukutan vikoille piinapäiville!!
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Sointu2010 (41)............kp2/23-29.....yk19..............1.
Ottis (43).....................kp8/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp9/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp11/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp11/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
liiza (44).....................kp15/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp15/28-36......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp15/23-29.....yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp16/29...........yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp17/27-32......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp19/24-26......yk11....................3./1.yht.
haave2010 (44)...........kp20/30..........yk7(06/10)...4./1.yht.
Riikkaliisa(42)..............kp22/30..........yk?................?
tetu68 (42)..................kp26/27.........yk9..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp26/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp27/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Mami-41 (41)..............kp27/27...........yk30............2.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







mur-mur (45)................dpo0
Mahdotontako (46)........dpo2
Iida-Karoliina (46).........dpo3
putunen (41).................dpo7
Hysteria (42).................pp13
Rominas (40).................dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Juu-u mur-mur, melatoniinia se oli, ja vielä pitkävaikutteista, lyhytvaikutteinen ei anna tarpeeksi pitkiä yöunia. Se on siitä hyvä, ettei sillä juuri tunnu olevan sivuvaikutuksia, kun tuottaahan oma kroppakin sitä. Ja kiitos kannustuksesta vauva-asiassa, vaikka tilanne on aika monimutkainen, sanotaanko että hieman umpisolmussa tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille ja hyvää, plussatuulia täynnä olevaa Uutta Vuotta 2011! Olen näköjään "tippunut" matkasta, eli päivityslistoilta... Minä itsekin olen ollut vähän hukassa "kiertoni" kanssa, joka harvinaisen outo tällä kertaa... :p Kännykkäni hajosi joulun alla ja tässä kiertoni muistissa, siis menkkojen ajankohdat... Mutta nyt kuitenkin mennään kp:ssä 20/30. Ovista en bongannut tikulla tässä kierrossa, mutta oireet tulivat tosi aikaisin; jo ennen jouluaattoa...
Nyt rinnat kasvaneet ja paisuneet tasaisesti sen jälkeen - tosi outoa...:|
 
Huomenet kaikille ja kiitos Mur-mur päivityksestäsi!=)

Testaakohan tänään joku??Onnea testaukseen, jos testailijoita on!:heart:

Spinningissä eilen kivaa ja rankkaa samalla, hiki vaan valui;=)


Pian sinne lenkkeilemään lähdenkin:whistle:

mahdotontako:heart:
 
Oothan sinä haave2010 tuolla listalla, mutta kierronpäivällä 49 :). Kiva kuulla sinusta jälleen! Jospa nuo tuntemukset tarkoittaisivat jotakin :heart: Peukutuksia ++++++++!

Mitenkäs Rominas ja tetu68 sekä Hysterian tämän aamun tuntemukset taikka dippailut? Kuulumisia odottelen ja jännittelen Entä Mami41, joko ne menkat alkoi vai olisiko jotain yllätystä tiedossa? :heart:
 

Yhteistyössä