Heh, nuorempia miehiä meillä näyttääkin olevan, mullakin on 6 vuotta nuorempi, kuten oli myös ex.
Mur-mur Ovisplussa sulla ihan ovella, vaikka et testailekaan. Mutta sä tunnetkin oman kroppas niin hyvin, ettet testejä tarviikaan. Huomenna kellistät sun muore nmörököllin ja saat supersimpat hommiin sun munisten kanssa :attn:. Kierron loppupuoli, piinispäivät on kyllä rankkoja
!
Ai, nyt luinkin, että sulla ovis oli jo? Mutta kuule, ei se silti välttämättä ole OHI, vaikka kroppasi hyvin tunnetkin. Kellistä ukko kuitenkin
.
Ottis, Ihan kakara se ukkos tosiaan on, sehän nyt on todettu jo ennenkin. Mutta saada nyt kohtaus harmittomista rupsutteluista. Mä oon sellainen pierijä, että jos mies siitä hepulit vetäis, niin sais olla hepuleissaan koko ajan. Sä huomasit kuitenkin yhteyden tämänkin episodin ja viikonlopun pullonkallistelemisen kanssa. Taitaa siinä piillä kuule totuuden häivä: hän keksimällä keksii ja etsimällä etsii hepuliin syyn, joka sitten oikeuttaisi hänen piilokallistelunsa, jonka seurauksena hän elämöi sitten lisää, josta sinä pahoitat mielesi ja/tai suutut, jonka seurauksena ukkos elämöi ja älämöi lisää. Ja tämä toistuu säännöllisin väliajoin. Ja huvittavaa tässä jutussa on se tosiasia, että hän kaappijuopottelee, vaikka ilmeisesti tietää sun tietävän, eikä kuitenkaan hyväksy sun avoimesti juomista. Mulle ei oo onneks kukaan koskaan ees huomauttanut mun juomisesta, joskus ihan reippaastakin eikä tupruttelusta, ihan korteenimaisestakin. Jos joku alkais napista, niin en tiedä mitä tekisin, varmaan joisin ja polttaisin kahta kauheemmin
.
Ei hitto vie
Ottis, on sulla kestämistä ja joku tolkku tohon olis kyllä hyvä saada! Mutta miten, se onkin jo sitten oma prosessinsa. Nyt en muuta voi kuin toivoa koko sydämestäni että näiden kahden kuukauden aikana tulisit raskaaksi ja sellaisena pysyisit 40viikkoa! Mukavaa iltaa sulle ja toivottavasti tänään olis sen kiva adhd-puoli miehekkeestäs päällimmäisenä
.
Mur-mur kuvakkeineen kertoili niin valloittavan humoristisesti ton
torttujutun; omassa kotonas voisit vaikka sellaisen vääntää jos huvittaa. Siitä tuli mieleen mun ex-ex-ex mies, jonka kanssa oli vaikea jakso. Mä olin hänelle melko lailla näkymätön, ei huomioinu mua, ei ollu kiinnostunut minusta ja elämästäni ollenkaan. Monet kerrat mietin, että teen niinku mun eka koira: menen ja pissaan keskelle olohuoneen lattiaa kun mies makaa sohvalla ja katselee telkkaria. Ajattelin, että tulisinpahan huomatuks. En kumminkaan toteuttanu tätä, mutta erottuamme kerroin sille pissimistä ihan oikeasti suunnitelleeni. Vähän harmittaa että jäi tekemättä, olis ollu kiva nähdä hänen reaktionsa
:kieh:
.
Rominaaaas +++++++++onnea ja
syntttärionnea. Kaikenlaista onnea :heart:
ON Tänään tiistaina (tai siis eilenhän se oli) pp13 alkoi siis menkkakivut ja tuhruilu. Huomenna, siis tänään keskiviikkona pp14 on virallinen testipäivä. Pakko se nega kai on sieltä testata, että voi sitten virallisen tuloksen ilmoittaa klinikalle. V***u että v*****a. Tekis mieli tehdä sama mitä yks mun tuttu, joka ei ilmoittanut, kun oli niin vihainen ja pettynyt. Soittelivat sitten klinikalta sen perään. No, ehkä mä ilmoitan kumminkin.
Onpas muuten kuulkaa sekavaa kirjoittaa ajankohdista puolenyön jälkeen
Yksin taidan täällä tänä yönä valvoskella. Hyvä niin, jos te muut sentään saisitte unta ja rytmit kuntoon :heart:. Hyvää yötä ja positiivisia unia teille ihanaiset palstasiskot.