40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ei voi kun I H M E T E L L Ä???????????????..siis Ottis tuota siun miestäis..herra jee toillaan!!

..vaan täällä toinen - EI ADHD, piiloputelista hörppijä tai niin räiskähtelevä, mutta kummiskin - loukkaantuu milloin mistäin? ja pitkäksi aikaa.:kieh:

Kuule Ottis, sie saat vaikka tortun pyöräyttää keskelle lattiaa - jos nikseen käy!!!!..:LOL:
Piere ihanainen Ottis NIIIIIIN paljon kuin lystäät - Pruuuuuuut!!!!..
..pas***kos me siittä välitetään, mitä mieheis tuumaa..


No, leikki leikkinä..ja totta toinen puoli:saint:

Kyllähän mie tallettelin la-su joten oooooliskohan..0.5% mahkut vaikka raskautua?..en nyt edes jaksa välittää
..pöh ja pah!!

Ostin 22.12-09 tupakkiaskin, josta vielä pari jäljellä..nyt lähdenhin yhden sauhuttelemaan tuonne pakkaseen..:p


Ihanaista illanjatkoa ja:heart: Plussaista:heart: unihiekaa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas ja mur-mur Kiitti! En onneks kovin herkkähipiäinen ole. Tuota torttua ajattelin ihan itsekin, ett saisin vaikka sen tehdä jos siltä tuntuisi, mutt toivotaan, ettei sellaista vahinkona ainakaan tule, sillä pitäis melkoinen ripuli olla, ett niin kävis :LOL:.

Tämä maha on kyllä melkonen ja kieltämättä alkaa hirvittää, ett mitäpä jos mullakin tässä rupsutellessa menee ovis ohi tai onni ainakin =). Päivällä vielä limoja oli, mutt illalla niitä en enää hirveästi bongaillut. Pitääpä tarkkailla tilannetta.

mur-mur Miehet on uskomattomia otuksia, ei niitä kai koskaan opi tuntemaan, omaansa ainakaan. Mulla on ollut paljonkin ihan vain kavereina miehiä ja poikia (nuorempana) ja luulin ne tuntevani, mutt kai ne jutut kaverisuhteessa on kuitenkin eri pohjalla kuin ns. rakkaussuhteessa. Enhän mä vois kuvitellakaan, ett mun mies laittais mun hiuksia tai väriä ripsiini, mutt homokaveri sen voi hyvinkin tehdä ja on viel hauskaakin. Tosin edellisestä hauskasta taitaa olla vierähtänyt yli vuosi jo :(.

Lopetanpa nyt tän naputtelun, ettei tule toista temper tantrumia tälle illalle. Gu natt :wave:!
 
putunen: Hirrmusti plussia sinne päin! :heart:

on: En testann tänään mutta jos tätiä ei ole tullut testailen sitte koko rahan edestä... Pakkohan se on viimesen kerran tasan nelikymppisenä niin ovis- kuin r-testikin tehdä. Vaikka nega mutta voinpahan sanoa testanneeni! :)

oireita: Mä kuulkaas kaffepaussilla vetäisin KOKONAISEN Geisha suklaalevyn!! ( Työnpuolesta oli pöydällä laatikollinen kaikille tarjolla) Ja kun mä en edes syö suklaata tai makeisia, kun en tykkää makeasta.
Joulun aikaan söin yhden palasen suklaata...ja miehen mukaan olin vielä irvistelly kun en olis tahtonu mutta oli vähän niinku pakko kohteliaisuudesta syödä. :rolleyes:
 
Onnea Rominas huomiseen dippailuun! PUUUUUHHHHHH puhurit ++++++++++!! Hyvät suklaa-oireet sulla ainakin tuntuu olevan :D Ja onnea jo huomiselle synttärille, taikka tunnin päästähän se huominen jo onkin

Voi Ottis sun miestäsi - pikkupoika se taitaa paremminkin olla.... yritä ne siemenet kuiteskin talteen, jookos :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Roooomiiiiinaaaas..ettet vain sittenhin?..olis kyllä niiiiiiin maan ihuna juttu!!:kiss:
++++++++++ huomiseen testiin:heart:
..ja eihän se pikkuinen Geisha levy ole kuin 100g..mie syön 500g suklaarasian ihan tuosta vain - suit sait sukkelaan!!!:p
..olen edes jossahin aikas hyvä!:D

Siekin olet myös kohta "aikuinen nainen"..;)
 
Viimeksi muokattu:
Heh, nuorempia miehiä meillä näyttääkin olevan, mullakin on 6 vuotta nuorempi, kuten oli myös ex. :D

Mur-mur Ovisplussa sulla ihan ovella, vaikka et testailekaan. Mutta sä tunnetkin oman kroppas niin hyvin, ettet testejä tarviikaan. Huomenna kellistät sun muore nmörököllin ja saat supersimpat hommiin sun munisten kanssa :attn:. Kierron loppupuoli, piinispäivät on kyllä rankkoja :(!
Ai, nyt luinkin, että sulla ovis oli jo? Mutta kuule, ei se silti välttämättä ole OHI, vaikka kroppasi hyvin tunnetkin. Kellistä ukko kuitenkin :).

Ottis, Ihan kakara se ukkos tosiaan on, sehän nyt on todettu jo ennenkin. Mutta saada nyt kohtaus harmittomista rupsutteluista. Mä oon sellainen pierijä, että jos mies siitä hepulit vetäis, niin sais olla hepuleissaan koko ajan. Sä huomasit kuitenkin yhteyden tämänkin episodin ja viikonlopun pullonkallistelemisen kanssa. Taitaa siinä piillä kuule totuuden häivä: hän keksimällä keksii ja etsimällä etsii hepuliin syyn, joka sitten oikeuttaisi hänen piilokallistelunsa, jonka seurauksena hän elämöi sitten lisää, josta sinä pahoitat mielesi ja/tai suutut, jonka seurauksena ukkos elämöi ja älämöi lisää. Ja tämä toistuu säännöllisin väliajoin. Ja huvittavaa tässä jutussa on se tosiasia, että hän kaappijuopottelee, vaikka ilmeisesti tietää sun tietävän, eikä kuitenkaan hyväksy sun avoimesti juomista. Mulle ei oo onneks kukaan koskaan ees huomauttanut mun juomisesta, joskus ihan reippaastakin eikä tupruttelusta, ihan korteenimaisestakin. Jos joku alkais napista, niin en tiedä mitä tekisin, varmaan joisin ja polttaisin kahta kauheemmin :D.

Ei hitto vie Ottis, on sulla kestämistä ja joku tolkku tohon olis kyllä hyvä saada! Mutta miten, se onkin jo sitten oma prosessinsa. Nyt en muuta voi kuin toivoa koko sydämestäni että näiden kahden kuukauden aikana tulisit raskaaksi ja sellaisena pysyisit 40viikkoa! Mukavaa iltaa sulle ja toivottavasti tänään olis sen kiva adhd-puoli miehekkeestäs päällimmäisenä :D.

Mur-mur kuvakkeineen kertoili niin valloittavan humoristisesti ton torttujutun; omassa kotonas voisit vaikka sellaisen vääntää jos huvittaa. Siitä tuli mieleen mun ex-ex-ex mies, jonka kanssa oli vaikea jakso. Mä olin hänelle melko lailla näkymätön, ei huomioinu mua, ei ollu kiinnostunut minusta ja elämästäni ollenkaan. Monet kerrat mietin, että teen niinku mun eka koira: menen ja pissaan keskelle olohuoneen lattiaa kun mies makaa sohvalla ja katselee telkkaria. Ajattelin, että tulisinpahan huomatuks. En kumminkaan toteuttanu tätä, mutta erottuamme kerroin sille pissimistä ihan oikeasti suunnitelleeni. Vähän harmittaa että jäi tekemättä, olis ollu kiva nähdä hänen reaktionsa :LOL::kieh::LOL:.

Rominaaaas +++++++++onnea ja syntttärionnea. Kaikenlaista onnea :heart:

ON Tänään tiistaina (tai siis eilenhän se oli) pp13 alkoi siis menkkakivut ja tuhruilu. Huomenna, siis tänään keskiviikkona pp14 on virallinen testipäivä. Pakko se nega kai on sieltä testata, että voi sitten virallisen tuloksen ilmoittaa klinikalle. V***u että v*****a. Tekis mieli tehdä sama mitä yks mun tuttu, joka ei ilmoittanut, kun oli niin vihainen ja pettynyt. Soittelivat sitten klinikalta sen perään. No, ehkä mä ilmoitan kumminkin.

Onpas muuten kuulkaa sekavaa kirjoittaa ajankohdista puolenyön jälkeen…

Yksin taidan täällä tänä yönä valvoskella. Hyvä niin, jos te muut sentään saisitte unta ja rytmit kuntoon :heart:. Hyvää yötä ja positiivisia unia teille ihanaiset palstasiskot.
 
Huometa kaikille!

on: Aamupisusta dipattu...
Mutta nyt mulla sitten onkkelma onki... Nimittäin tein testin aamulla, kun olin maitoa poitsulle hakemassa. Jätin testin odottelemaan testausajan kulumista ja lähdin yläkertaan mammapullon kanssa.
Noh, enhän mä sitte sängystä testiajan puitteissa päässyt ja kun tulin, niin testissä punertava haamu. Voihan pikkelsi...
Nyt sitten tässä pähkäillään, että onko oikeasti kyseessä hailakka viivanen vaiko roskishaamu.

Kympin jälkeen teen ovistestin. Jospa siitä saisin selvyyttä.
 
Viimeksi muokattu:
:heart:huomenet kaikille ja plussailuOnnea jokaiselle!:heart:

Tänään aamupäivällä työpaikka haastettelu.

Mahdotontako:heart:

Syntymäpäivä Onnittelut Rominas ja toivottavasti samalla myös plussausOnnittelut, jännää!!:)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Rominas - toivottavasti saat maailman parhaimman synttärilahjan, superpeukutukset sille!!!!

Mikä testi se oli? Esim. David testeihin ja Apteekin omiin EI TULE roskishaamujakaan, ellei jotain ole tapahtunut oikeasti.............. HURRJJAAANNNN jännittävää, mutta nyt mun pitää mennä, ja vasta iltapäivällä pääsen takaisin jännäilemään.

Pahoittelut Hysteria , jos täti nyt saapuu... voi harmin harmin harmi.... juuri sinun kohdallasi TOSI TOSI harmi... :hug:

Mulla alavatsaa jomottelee ja nivusia vihloo.... testien pitäis saapua tänään, mutta tuskin vielä huomenna dpo 9 mitään näkyy, eli on varmaan turha silloin testailla. Katsotaan. Mukavaa päivää KAIKILLE =)
 
Rominas, mukavaa synttäripäivää, toivon sinulle jotain todella erityistä syntymäpäivälahjaksi :heart:

Hysteria, olen tosi pahoillani, jos täti tulee, se ei saa tulla!!! :hug:

Mur-mur, oot ihan mielettömän hyvä noissa kuvakkeissa :LOL:

Ottis, hihii, rupsuttelut oli ihan oikein miehellesi.

Mahdotontako, onnea työhaastatteluun, nappaa se paikka!

Clomit eivät taida tässä kierrossa kovastikaan höykyttää muniksia, ei oikein mitään tuntemuksia, mahtaako siellä tapahtua mitään...
 
Juu, ei se anna plussaa ei. CBllä testasin aamulla ja kyllä nyt olis jotain muutakin näkyä kun viivanpaikkaa puretussa testissä:headwall: . Tässä testissä kun taitaa se viivanpaikka olla olemassa ihan kuiviltaankin : /

Fiilis paskakaakin paskempi mutta eipä tule sitten täti yllätyksenä. Vielä ei ole muuta merkkiä kun toi alavatsan/nivusten jomotus mutta jos ovis oli vähän normaalia myöhemmin tässä kierrossa niin tuleepi täti vastaavasti (ilmeisesti) hiukka myöhemmin eli tulisi kierron pituutta 28-29 päivää.

Putuselle plussaaa! Kyllä se sieltä vielä..

Hysterialle pahoittelut JOS se täti sieltä kurvaa. Olisi jo toki toivonut sitä toista vaihtoehtoa..

Rominas: hyvää syntymäpäivää ja tervetuloa naisen ikään :wave:
 
huih ei vieläkään tietoa, plussaakos se Rominas, toivottavasti!:heart:

Haastattelu sujui hyvissä merkeissä, tammikuun aikana saan tietää, josko menisin muutamaksi kuukaudeksi huhtikuusta alkaen sinne.:D..Toivotaan näin..jatko seuraa sitten jos sellainen olo, että tykkäisi kokonaan vaihtaa oman tutun/turvallisen/mutta jo välillä tylsän työn, uuteen paikkaan ja uusiin ihmisiin;=)
 
Ottis
Mahdotontako Peukuttelut työpaikan puolesta :whistle:.

Putunen Voithan sinä huomisen TOTT-päivän kunniaksi ekan testin dipata, jos siltä tuntuu. Hyvää harjoitusta se ainakin olisi :saint:.

Hystis Voi pahus kun ei plussaa nyt tullutkaan :hug::'(. En tiedä mitä sanoisin :confused::hug:.

tetu68 Pahoittelut negasta :hug:. Paska fiilikset on varmasti, mutt toivotaan tulevien päivien olevan onnekkaampia.

Sointu2010 Mikäs kp sulla nyt on ja monesko päivä Clomien kanssa?? Mulla toisena iltana vinkui ja paukkui munikset ja seuraavana yönäkin, mutt sen jälkeen on ollut niin hissua, ett epäilyttää myös onko niistä mitään apua sittenkään :confused:.

Rominas Vai oot sinä aikeissa plussata =)? Wautsi wau... Mikähän testi se oikein oli? Toivotaan nyt ihan tonnilla, ett viiva siitä vahvistuisi :heart:! Ai niin juu ja Onnittelut naisen ikään pääsystä :flower:!

ON Mulla viimeinen päivä Clomifenia tänään ja pitäis varmaan niitä simppasiakin varuulta talletella, mutt en tiedä.. jotenkin toi miehen eilinen äkäily vei mielen (vasta) tänään niin matalaksi, ett pani miettimään tätäkö tämä elämä aina tosiaankin on. Pitkä viikonloppuvapaa alkamassa ja ennen olisin tän ottanut riemulla ja ilolla vastaan, mutt nyt on sellainen olo, ett paskaako sitä vapaillakaan tekee ku ei kuitenkaan pääse relaamaan. Siis silleen, että kun minä haluaisin vain saada olla rauhassa ja tehdä juttujani siihen tahtiin ku huvittaa ja haluttaa, mutta kun ukko on olemassa, niin pitää aina joko elää hänen oikkujensa varassa tai sitten yrittää toimia niin, ett toinen säilyttäisi hyvän tuulensa ja se on aika rassaavaa. Ts. mä taidan kaivata sinkkuaikojani, vaikkeivat nekään aina niin ihania olleet.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Sointu2010 (41)............kp3/23-29.....yk19..............1.
Ottis (43).....................kp9/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp10/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp12/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp12/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
liiza (44).....................kp16/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp16/28-36......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp16/23-29.....yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp17/29...........yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp18/27-32......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp20/24-26......yk11....................3./1.yht.
haave2010 (44)...........kp21/30..........yk7(06/10)...4./1.yht.
Riikkaliisa(42)..............kp23/30..........yk?................?
tetu68 (42)..................kp27/27.........yk9..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp27/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp28/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Mami-41 (41)..............kp28/27...........yk30............2.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







mur-mur (45)................dpo0
Mahdotontako (46)........dpo3
Iida-Karoliina (46).........dpo4
putunen (41).................dpo8
Hysteria (42).................pp14
Rominas (40).................dpo15

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Kovasti peukutuksia d=)b Rominakselle, jotta se plussa pärähtäisi!!:heart:
..kuin myös muillehin!!:heart:

ON..ei se ovis tainnu eilen sitten ollakkaan, en muutellut omaa dpo päivää nyt sitten tälle päivää - edelleen dpo0
Kipuja oli illalla ja aamulla selässä ja alamasulla,(Ovis?) lämmöt EI kuiteskaan vielä siellä ylhäällä - mikä lie satunnainen lämpöjen nousu eilen. Olen usean päivän mittaillut samoihin aikoihin ja yli 36.8 ei lämmöt ole nousseet päivällä/illasta..yöllä kyllä laskevat sitten tuonne 36.5

Onhan tämä vähän(paljonhin)rassaavaa kun ei nyt testit pelissä miulla olleskaan..koetan kestää:)
..illasta jos miestä vähän..tsippadippaduuuuuu, houkutteleis:p
(ihan vaan varuilta)

Mie lähen nyt sinne karvalaan!!!:wave:
..vielä kun muistan..:D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä