Huomenta ja hyvää Loppiaista!
Täällä onkin ollut aika vilkasta keskustelua taas viime yönä....
Toivottavasti
mur-mur aavistuksesi
eivät nyt osuisi ihan oikeaan, taikka saisitte asian kuntoon joka tapauksessa, oli se mikä tahansa.
pikkutirrille toivotan onnekasta oviksen bongailua =)
Rominas, huhuu, miltä näyttää tämä päivä ja oletko testaillut?
Kiitokset
kaikille plussatsempityksistä :flower: Eilen illalla tämä "raskaana olemisen tunne" vain vahvistui, samoin aamulla on tuntunut samalta kuin tärppikierrossa, tai oikeastaan vielä vahvemmasti. Ja viime kierrossa, joka ei ollut tärppikierto, ei ollut tällaisia tuntemuksia. Nyt on sellainen
t u n n e vain, kokonaisvaltainen olo. Sitten tuli vielä muiden oireiden lisäksi pari aftaa suuhun, joita mulla ei yleensä ikinä muuten ole, ja niidenkin olen jostain lukenut olevan joillain raskausoireita. Aamulla sattui yskiessä vatsaan, vihlontaa on aika ajoin ja se ylettyy tuonne reisiin asti. Painon tunne alavatsassa on olemassa. Olen oikeastaan melko varma, että jotain nyt yrittää tapahtua, mutta kiinnittyykö sitten, niin onkin ihan toinen juttu.... jännittävää :O
Testasin aamulla huvikseni, ja yllytyksenkin vuoksi
, Predictorin tavallisella (liekö 50 IU vahvuinen), eikä siinä oikeastaan mitään näy, mutta miten näkyisikään, kun menkkojen alkuun on vielä 5 päivää. Jos kuitenkin oikein vääntelee, niin voi siihen hyvällä mielikuvituksella kuvitella hailukkaa punaista haamun esiastetta. Jos niitä herkkiä testejä tulee huomisen postissa, niin pitäisi aamupisua varmaan laittaa huomenna jemmaan. Pitääkö sitä säilyttää jääkaapissa,
mur-mur varmaan tietää, ja
Ottis varmasti myös?
Tulipas lörpöteltyä nyt omista oloista....:ashamed: :$