40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Siis pahempaa en tiedä kuin torjutuksi tuleminen, älkääs siis me naiset sortuko siihen koska ei se meistäkään hyvältä tunnu ..
Tuosta parisuhdekeskustelusta sen verran että itse olin 22 vuotta suhteessa jossa mies ei halunnut lasta. Itse olisin kyllä halunnut, mutta koska meillä oli todella hyvä, harmooninen, hauska, iloinen, vitsikäs, älykäs, viihtyisä, ennen kaikkea rakastava suhde ... niin jätin haaveet lapsesta koska suhde muuten antoi niin paljon ... Toki olen aina kaivannut lasta mutta ... toimiva, rakastava suhde on niiiiiiin tärkeä että jostakin luopuu mielummin sen takia ... En olisi täällä palstalla ellei nykyinen ihana rakkaus olisi heittänyt ajatusta lapsesta ilmaan sillä olin jo henkisesti suhtautunut lapsettomuuteeni että minulle ei näitä tule ... että me naiset sitten ollaan .. kun pirulle antaa pikkusormen se vie koko käden... näin minunkin tapauksessani.... Itse asiassa en ollut mieheni menehtymisen jälkeen voinut edes kuvitella rakastuvani uudelleen ja löytäväni ihanan elämänkumppanin ... elämä joskus antaa, ottaa ja taas antaa :hug:
Mutta ... limat alkaa voimistumaan ja tahmenemaan joten ovis taitaa olla käsillä :) toivotaan että simpat kestää edes sen ajan yli kun on ovikset sillä tiedossa on rajua seksiä tänä pyhänä kuulemma :heart:

Iso halaus Teille kaikille ihanille naisille :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur halaus sinulle:hug::(
Voi rähmä Rominas kun ei se ovistestin viivanen vahvistunu..toivon kuitenkin ylläri plussaa sinne r-testiin=)
Tervetuloa joukkoomme Pikku-Äiti..mukava kun meitä uusiakin täällä yhellä kertaa tullu aika monta:)
ON: Jopen 30v konsertti oli mahtava ja hyvä ja miehen kanssa nautittiin molemmat, sen perään vielä syömässä käytiin mutta autossa ei kumminkaan jälki"palaa" nautiskeltu;)heh..eikä täällä kotonakaan...pikkusen oon vihjaillu mut mies torjuu aika tylysti kun nuo mun teinit on kotona..ja teinit kyllä valvoo..eikä nuku vuorokaudesta kun aamupäivät tonne puolillepäiville ainakin:(..ja eipä sitä kylppärin oveakaan saa lukittua(ja ison neidin huonekkin siinä vieressä)...joten teinejä ylhäällä ja alhaalla ja pienimmäinen siellä meijen sängyssä...ovista taas tikuttelin tänä iltana ja testiin piirtyi ihan yhtä hailakka viivanen kun eilen illalla(nyt kp13) mä toivon toivon toivon että se ovis tulisi lauantaina tai sunnuntaina ja että se tulis ylipäätään!!! eilen illalla on pikkusen käyny alavatsassa tuntumaan turvotuksen tunnetta ja tänään se tunne on vahvistunu..toivon et tunne enteilis sitä ovista...
Kaikille meille onnea simpajahtiin ja talletuksiin ja sitten plussatuulia ja tarrasukkia!!!
Iso hali ja:kiss: meille kaikille ja hyviä öitä!!! mur-murextra rutistus vielä...
 
pikkutirri me ainakin peuhataan vällyjen välissä juuri silloin kun teinit nukkuu klo 12 - 13 saakka joten lykkyä ja uskallusta pyttyyn :) itse olisin kyllä ollut halukas tuosta teidän autojutusta mutta ... itselläni sen verran isokokoinen mies että sängynkin täytyy olla melkoisen suuri jotta saadaan nautittua ihanasti :) Tikutusonnea kaikille Teille ihanuuksille :heart:
 
Huomenta!

Dipit dippailtu. Negahan se oli. Jospas tässä nyt vaan oikeesti alkas tätiä odotteleen. R-testitkin loppuivat.
Toivottavasti tätilöinen tulee ja nopsaa nyt. Kiire päästä eteenpäin...

Jesh, tänään iltavuoro ja sitten kolmen päivän vapaa! JIPPIII! Heittäisin kärrynpyörän jos osaisin...:LOL:

Ihanaa perjantaita kaikille! :flower:
 
mur-mur sulle kovasti jaksuja että saisitte asianne selvitettyä:hug: Se tahtoo tuo puhuminen monesti noille ukon jörriköille olla hankalaa,meilläkin sitä on jouduttu ihan opettelemaan,mutta jospa teillä asiat ratkeais:heart:

pikku-äiti Tervetuloa mukaan joukkoon :)Minustakin tämä porukka tuntui heti "omimmalta"kun taustalta lueskelin!

ON:edelleen vaan hailakka viiva ovistestissä eli viikonlopulle taitaa h-hetki osua,vähän hirvittää kun viime kierrossa oli sama juttu ja mies kun viikonloppuisin ottaa sen "muutaman"oluen niin mulla loppuu hormoonien hyrräys siihen ja paras aika meni ohi:headwall:kunhan nyt ei vaan kävis samalla tavalla:(
Onkos teillä kenelläkään tietoa että mites ne simpat pelaa jos on vähän alkoa veressä??
 
Huomenta :)

Pahoittelut negasta Rominas. Toivotaan siis pikaista tädin saapumista ja paljon paljon plussaonnea seuraavaan kiertoon :)

muumimamma-72, kyllä ne simpat pelaa vaikka alkoa veressä olisikin, mutta kuulemma saattaa 30 % siitiöistä olla sitten sellaisia, että niiden dna:ssa on häikkää, ja senkin vuoksi voi tulla esim. keskenmenoja tai kemiallisia. Se, että missä vaiheessa mies sitä alkoa saisi tai ei saisi ottaa, on mulle hämärän peitossa. Mutta siis PALJON alkoholia käyttävillä voi tuo 30 % olla huonoja, näin olen lukenut. Jos joku muu tietää enemmän, niin kertokaapa.... omalle ukollenikin olen sanonut, että jos tulee enemmänkin näitä kemiallisia (ainakin 1 takana 2 kk sitten) niin tulee alkolakko keväälle :D

Mur-mur, onko mies saanut pukahdettua jotain suustaan ulos?

Pikkutirri, meilläkin noita lapsia on parhaimmillaan neljä samassa huushollissa, ja ollaan aateltu, että niiden on pakko tottua siihen, että me harrastetaan paljon "päiväunia", "ruokalepoja" ym. Meillä on kyllä makkarissakin lukko. Kyllähän ne teinit tietää joka tapauksessa, että aikuiset harrastaa seksiä, joten miksi sitä pitäisi niin kamalasti salailla, tuumin ma. Toki minkäs voit, jos miehesi ei silloin ole innostunut, jos talo on lapsia täynnä...:confused:

Ottis, mitä kuuluu?

Hysteria, kuinka voit? Uusi halaus sinulle

ON: tissit särkee, yöllä oli huono olo ja nälkä ja hiki ja kylmä, vatsaa jomottaa, nivusia vihloo, missään asennossa ei voinut nukkua (yleensä nukun kuin tukki) - olen varma että yritystä tuolla nyt on ihan urakalla, mutta tarttuuko kunnolla, saapa nähdä.... mitäänhän ei tiedä ennen kuin vauvan saa syliin asti. Mutta kovasti toivon. Tällaisia, näin isoja, oireita ei ole ikinä ollut, eikä näin aikaisin alkanut. Pisua on nyt jemmassa ja postipoikaa ja testejä odottelen .

Tässä kaikille plussasäteitä
 
Ottis
mur-mur Olen pahoillani, että noin kävi. Torjutuksia tuleminen varsinkin oviksen aikaan osaa pistää niin vihaksi, että sitä ei osaa oikein sanoiksi pukea. Toivottavasti saat sen jörrin puhumaan. Onko hänellä nyt vapaata vai töitä? Jospa juottaisit hänet pikkuhippeliin ja sitten jututtaisit. Saisi mies sanaisen arkkunsa auki ja sieltä olisi sitten selvinpäinkin helpompi tiedonmurusia kiskoa.

Minäkin paras neuvoja ku just unenpöppörössä kun kävin sohvalle vielä lojumaan ja kun kattelin puita ulkona ja mietin elämääni, oivalsin olevani vain ja ainoastaan pikkasen 'down'. Ei huvita mikään, ei kiinnosta mikään, ei jaksa mitään ja jo ihan issekseni ajattelin, ett elänköhän mä väärän ihmisen kanssa ku tuolla toisella puolikkaalla on energiaa liikaakin tai sit ne meidän energiapiikit ei vaan osu samaan aikaan =).

Syksymmällä, kun meillä oli se 11 viikon selibaatti ja ovis siinä välissä ja menin miehelle siitä vihjaamaan, hän vihjeen ymmärsi, sillä vastasi siihen, että "Hah, luulet vain!", kyllä se kirveli syvältä. Seuraavana päivänä eli ovispäivänä lähdinkin sitten yksikseni mökille haravoimaan ja jäin sinne yöksi. Kurjia muistoja, varsinkin kun tuostakin muistan, ett poju ei sitten saanutkaan enää elää kuin 9 päivää sen jälkeen :'(.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Sellaista kuuluu, ett lähinnä sun piinailua ja mur-murin kuulumisia tulin kurkkimaan =). Lunta sataa taas eli pitäis tointua pihapuuhiinkin tästä. Varsinkin kun sisko on tulossa miehensä kanssa käymään, etteivät joudu lumessa rämpiä tupaan. Sinä sitten jemmasit aamupisun ja nyt odotellaan Posti-Patea, eiköstä vaan ;)? Niin lupaavat oireet sulla kyllä on, ett nyt ei voi kuin kaikin raajoin peukuttaa, ett pikkuinen tarraisi kiinni ja lujaa.

Mafinka Olen niin onnellinen sun puolestas, ett elämä on kuitenkin antanut sinulle mahdollisuuden yrittää saada omaa lasta. Elämä antaa, elämä ottaa, se on niin totta.

muumimamma Toivotaan, ett saat simppaset talteen ennenkuin mies ne muutamat oluensa ottaa. Meillä sama juttu, että kun huomaan miehen olevan humalassa, himot karisee takuulla jonnekin Siperiaan. Mullahan on noita kemiallisia ollut enemmän kuin puhtaita hutikiertoja ja uskon siihen totisesti syynä olevan nimenomaan miehen alkoholinkäytön. Hänhän kuitenkin joka viikonloppu ottaa ja nimenomaan väkeviä. Turha tässä mua yksistään on mahoksi lehmäksi kutsuakaan, kun pitäisi vain katsoa peiliin.

Mulla on oletettavasti huomenna ovis ja sen puoleen olisi hyvä saada simpasia tänään ja sekin hyvä, ett mies ei ole alkoholia ottanut sitten uuden vuoden aaton eli voisivat olla simppaset hyvässä kunnossa, varsinkin kun sunnuntaina niitä 'pahoja' jo alta laskettiin. Saas nähdä miten käy :confused:.

Mulla ei ole enää oikeastaan minkäänlaisia ovisoireita, limojakaan en ole bongaillut pariin päivään, ei nippaile, natise tai pauku muniksissa, mutta eilen illalla oli alavatsa niin pinkeä ja turvoksissa, ett kai siellä jotain tapahtuu.

pikkutirri Peukutuksia täältä, ett ovis siirtyisi mahdollisimman otolliseen ajankohtaan :heart:! Pupuiluonnea!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Tässä pikkasen tietoa simpoista:
Ilmansaasteet, stressi, lääkkeet ja epäterveelliset elämäntavat, kuten alkoholi, tupakka ja rasvainen ruoka ovat kuitenkin heikentäneet länsimaalaisen miehen sperman laatua, selviää Sari Helinin ja Sinikka Pakemanin kirjasta ”Ra(s)kas raskaus”. Niinpä nykymiehen kivespussien pikkuvintiöt ovatkin laiskistuneet, ja pariskuntien lapsettomuusongelmat lisääntyneet.

Pahiten miehen spermaa vaurioittaa alkoholi. Tutkimusten mukaan nykyoletuksena on, että jopa kohtuullinenkin alkoholinkäyttö saattaa aiheuttaa 40 prosenttia miehen hedelmättömyydestä. Kroonisista alkoholinkäyttäjistä 80 prosenttia on steriilejä. Miehen sperman laadulla on myös yllättävän suuri vaikutus lapsen fysiologiseen kehitykseen.

Määrä ei takaa laatua
Siittiöiden syntyminen ei ole ihan yksinkertainen tapahtumasarja, vaan koko tähän vaikuttavaan projektiin menee noin 100 päivää. Vasta sen jälkeen pikkuvintiöt ovat valmiita laukaistavaksi.

Kiveksissä syntyy joka sekunti noin 1500 siittiötä. Kypsien siittiöiden valmistumiseen menee noin 74 päivää, minkä jälkeen ne kulkevat vaivalloisen kuuden metrin matkan lisäkivestiehyeen läpi. Matka kestää noin 20 päivää, ja sen aikana siittiöiden liikkuvuus kehittyy. Tämän jälkeen siittiöt ovat siemenjohtimessa noin kuusi päivää ennen siemensyöksyä.

Teelusikallisessa siemennestettä on noin 100 miljoonaa siittiötä, mutta huimat lukumäärät eivät kuitenkaan niin vain takaakaan isäksi tulemista.

Spermaa suojaavat ravintoaineet
Spermaa suojaavia ravintoaineita ovat C-vitamiini, E-vitamiini, beetakaroteeni ja sinkki. C-vitamiini suojaa ihmisiä vapailta happiradikaaleilta. Vapaat happiradikaalit saattavat vaikuttaa spermaan siten, että siittiöt takertuvat toisiinsa ja niiden liikkuvuus heikkenee. C-vitamiinin pitäisi purra tähän ongelmaan. C-vitamiinia saa parhaiten vihanneksista, hedelmistä, marjoista ja iduista.

Myös E-vitamiini pitää sperman joustavana ja vaikuttaa siittiöiden liikkuvuuteen.. E-vitamiinia saa kasvisöljyistä, vehnänalkioista, siemenistä, pähkinöistä, avokadosta, kalasta ja kananmunista sekä voista. Beetakaroteenin uskotaan toimivan C-vitamiinin tavoin. Beetakaroteenia saa tummanvihreät, keltaiset ja oranssit vihannekset ja hedelmät.

Sinkki on ihmiselle tärkeä hivenaine ja terveet siittiöt sisältävätkin runsaasti sinkkiä. Sinkki pitää siemennesteen lepotilassa, jolloin sen energia säästyy tulevaa tehtävää varten. Sinkki auttaa myös siittiötä tunkeutumaan munasoluun. Sinkkiä saa täysjyväviljatuotteista, kananmunista, palkokasveista, kurpitsansiemenistä, lihasta, vihreistä vihanneksista, äyriäisistä ja ostereista.

Teksti: Tyyne Pennanen / A4 Media Oy
--------------------------------------------------------------

Jostain olen lukenutkin, että jos haluaisi varmistaa lapsensaannin , pitäisi molempien olla kolme kuukautta dieetillä, jossa jätettäisiin kaikki mässäily sekä alkoholi ja tupakka absoluuttisesti pois.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaunis haleista ja tsempeistä ihanaiset:heart:

Rominas nyt uutta tuulta vaan purjeisiin, varmasti siulla tärppää pysyvästi vielä!!!:wave::heart:

Kääääks, putunen meitä pitää jännityksessa vielä!!;)
..TOSIN, nuo oireesi ovat sitä luokkaa, että uskonpa vastauksen tietävänhin jo!!(ja sie myöskin):heart:

Mafinka..juu, kyllä tuollainen torjuminen minkä eileissä iltana sain, tuntui TOSI pahalta: nolotti, harmitti, itketti, vihastuttikin myöhemmin..ja taas itketti:'(
Meillä oli välillä tätä ongelmaa, että oviksen molemmin puolin miestä EI vain kiinnostanut?..ja mie hypin seinille aivan ja OLIN suruinen&pettynyt!!:ashamed:
..nyt tuota ei ollut pitkilleen..

Toki mie miestä torjun itsekkin välillä..ja hän ei suoraan sano, että haluttaa - tiedän sen vain hänen käyttäytymisestään.
Tuntuu varmaan miehestähin pahalta se torjutuksi tulo..vaan jos minua ei haluta, tuntuu todella vaikialta&teeskentelyltä lähteä pupuilemaan!..Ääääh, en tiedä..pitäiskö sitten vain pelata noin?
..miehethän ovat tarpeidensa orjia enemmälti ja eivät ajattele niin syvällisesti jos halut hyrrää, kuin me naiset(en toki yleistä!)

Mutta jos rakkautta paljosta paljon mukana, on asia miusta eri..silloin mieshin enämpi silittää, mutistaa, halii, suutelee paljon&katsoo kauniisti silmiin=)..näin mie muistelen(enkö olekkaan enään rakastunut..näinköhän miehelläkin?)

Mie haluan RAKASTUA ihanaiset ja kokea sen tunteen taas! Sen, joka tuntuu siellä, täällä ja tuolla - joka puolla!!!!!!!!!!!:)
 
Viimeksi muokattu:
No niin - postipoika on käynyt ja dipattu on. Davidin testit nyt kyseessä, ja niitä on vielä kolme jäljellä, eli voin seurata viivasen kehittymistä. Siis nyt tuli sellainen hailu punertava väri, joka näkyy v a i n päivänvalossa ja tietystä kulmasta, mutta jotain siinä siis on, ja väriä on. Mutta sitä ei vielä voi sanoa edes haamuksi. En ole koskaan nähnyt noin haaleaa haamulaisen yritelmää :D. Se eilinen testini ei nyt kuivuttuaan näytä yhtään mitään, eli ihan blanco. Mutta nyt on siis vasta dpo 9 tai voipi olla jopa 8:kin, kun en nyt testaillut ovista kuin yhdellä tikulla, eikä se silloin ollut vahvimmillaan, eli ehkä vasta vahvistumassa?

Mutta jotain on kehittymässä, ihanaa.... =)

Mutta kuvaan tuota testinäkymää ei saa milllään, valitettavasti... niin, ja plussaksi sitä ei vielä voi sanoa, katsotaan nyt kun päivät etenevät.... aika toiveikas olo nyt kyllä on.

Niin, ja olen viikonloppuna taas muissa maisemissa, eli kuulumisia on seuraavaksi kai tiedossa vasta maanantaina.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Ihanaa :heart:! Kyllä se siitä vielä vahvaksi viivaksi muuttuu se haamun yritelmä. Peukuttelen.

Mur-mur Niin totta tuo mitä kirjoitit rakastumisesta ja tuosta silittämisestä, halimisesta, pussailusta ja silmiin katsomisesta. Mun ukkoni teki just tuota kaikkea oliko se tiista-iltana, jolloin sitten tuuli purjeissa muuttuikin sen rupsun myötä =). Oikein yllätyin, kun äkikseltään näin hänen katseessaan jotain, joka teki vaikutuksen minuunkin, mutt annoin tilanteen mennä ohi enkä tarttunut rakkauden rippeeseen :LOL:. Kai tässä vauvapuuhastelussa on jokin pehmeä osa päässyt kuolemaan. Oli miten oli, mutt ukko just soitti ja kertoi että hänellä on minulle ylläri. Heh! Ei kauan yllärinä pysynyt ku kertoi jo mitä se on, mutt kai ajatus on kaunein. Tuo mies ku ei mua ole yllättänyt oikeastaan koskaan kuin negatiivisesti.

Alamasu on aikalailla pinkeä ja mietin tässä kävisinkö nyt noin vain pisulla ku pissattaa ja dippaisin ovistestin sitten vasta 2-3 tunnin päästä. Eilen tein testin muistaakseni iltakuuden aikaan, joten vois olla hyvä odotella. Kahviakin tuli tuossa juotua ku systeri miehensä kanssa poikkesi.
 
Ottis
Rominas Jos se täti on tullakseen, niin saisi kyllä tulla jo melkosta haipakkaa. Kurjaa ku ensin piinailuttaa ja sitten pettymyksen perästä joutuu vielä sitä pi**laista odottelemaan :headwall:. Tsemppiä ja ihanaa ylläriä viimeistään seuraavasta kierrosta, jos ei sitä nyt tule :hug:.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mami-41 (41)...............kp3/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp3/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp5/23-29.....yk19..............1.
Ottis (43).....................kp11/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp12/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp14/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp14/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp17/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
liiza (44).....................kp18/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp18/28-36......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp18/23-29.....yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp19/29...........yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp20/27-32......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp22/24-26......yk11....................3./1.yht.
haave2010 (44)...........kp23/30..........yk7(06/10)...4./1.yht.
Riikkaliisa(42)..............kp25/30..........yk?................?
tetu68 (42)..................kp29/27.........yk9..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp29/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







Pikku-Äiti (37)...............dpo5
Mahdotontako (46)........dpo5
Iida-Karoliina (46).........dpo6
putunen (41)................dpo10
Rominas (40)................dpo17

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Putunen: Vahvistuvaa väriä testiisi ja kantavaa plussaa toivon!

Rominas : Pahoittelut negasta, jospa se ovis olikin tässä kierrossä näin myöhään, kuten ovistestit osoittivat, samoinhan Taavilla ovis vasta yli kp 20 ja raskautui siitä kierrosta..koskaan ei tiedä..Onnea kuitenkin jatkossa plussauksen suhteen!:heart:

Kaikille ihanaa perjantai iltapäivää!

Lähden bodypumppiin ja sen jälkeen suoraan zumbaaaa;=))

mahdotontako:heart:
 
Ottis
Voi mahdotontako ku sinä jaksatkin harrastaa. Ihan kateeks käy ku itse olen tällainen mätisäkki, jota ei saa kuin nippanappa kävelylenkille toisinaan. Mieluummin tosin luon vaikka lumia pihalta ja saan samalla hyötyliikuntaa. Tänään sitä onkin tullut harrastettua vajaa pari tuntia, ei paha ollenkaan =).

mur-mur Olet taas tuunannut tuota kp-listaa, siitä kaunis kiitos sinulle :flower:.

ON Vielä pitäis malttaa pisua tunnin verran pidätellä ja sitten dipata. En tiedä miten reagoisin hymynaamaan. Just nyt tuntuu, ett menköön tämäkin kierto ja samantien kaikki, EVVK :mad:. Piliä en ainakaan ruinaamaan ala, se on saletti.

Lupsakkaa alkavaa viikonloppua ihan jok'ikiselle! Nyt näyttäis Oili-neidillä olevan kiirusta, joten toivotaan leppoisaa pupustelua myös kaikille!
 
Ottis
Taitaa mennä synkäksi yksinpuheluksi mulla tämä, mutta hymynaaman (prkl! :mad:) se o-testiin tänään nappas, vaikka toivoin, ett olis vähän edes siirtynyt :'(. Tässäpä kuvanen. Testiviiva sen verran vahvempi kontrolliviivaan verrattuna, ettei kannata kuvitellakaan hymynaamaa vielä huomennakin antavan eli että viiva siitä vahvistuisi. Viivasesta en kuvaa ottanut ku loppui soppelisti kameran akusta virta ja jouduin laittaa sen latautumaan.
 
Ottis
Ja nythän niitä limoja sitten tuntuu, vaikken ole vielä greippimehuakaan juonut. Siitäpä tulikin mieleen, ett pitääpä ottaa sitä ihan varuulta jos sattuis illemmalla shaanssi käymään. Mutta ihan oikeasti naiset, en jaksaisi taas käydä sitä samaa vuoropuhelua läpi, en sitten millään ja vaikka kuinka ajattelen, niin miehen pili ei herätä mun ajatuksissani minkäänlaista himoa :ashamed:. Turhia tällaiset ovikset ku ne ei pane hormoneja hyrräämään silleen soppelisti :p.
 
Nyt Ottis pian hyödyntämään ovis ilman analyyseja haluttaako vai ei, hopihopi :cool:

Tänne on taas tullut niin mahdottoman paljon tekstiä, että en ehdi nyt niitä lukea, mutta pari uutta palstailijaa bongasin pikasilmäyksellä, tervetuloa ja onnea matkaan!

Ottis vielä, miten otitkaan Clomit? Yksi per päivä, mutta minä kierronpäivinä? Ihmettelen täällä kovasti: yli puolet Clomi-kuurista syöty ja ei mitään oireita, ei sitten yhtään mitään, ei kuumia aaltoja, ei kiukkua, ei päänsärkyä, ei muniskipuja, ei huonoa tai sekavaa oloa vaan päinvastoin, vointi on mitä pirtein ja positiivisin. Tehoaakohan nämä enää lainkaan.

Leppoisaa viikonloppua kaikille! :wave: Mur-murille erityistsempit, toivottavasti ei ole mitään ikävää!!!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä mie vuorostain opettelen mykkistä - pari sanaa sanoin miehelle kun tuli töistä.
Lapsellista, ehkäpä..van miun vuoro välillä näin..ja enhän mie osaa niin kuin mies synkistellä niin pitkään!!
..jos muutaman tunnin edes:D..

Mies tuli töistä ja söi leipää - en ollut ruokaa laittanut:whistle:..sitten istuksi jonkin aikaa TV:n ääressä..jotain I H A N kuin olisi ollut sanottavaa..ei mitään kuitenkaan virkkanut(enkä auttanut tällä kertaa asiaa) ja läksi nyt poikasta mummulasta hakemaan.

..et näin..kohta tulee esikko kaverinsa kera ja keitellään kakkukaffet - tyttö täytti viikolla 24v=)
Ihan valmiin kakkusen pyysin pakastealtaasta tuomaan, en jaksanut leipoa..laiskotti..:rolleyes:

Mukavaista viikonloppua jokaiselle!!

..toivottelee mykkis mur-mur(hah, niin varmaan:LOL:)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Sointu2010 Minä olen yleensä viluinen ja ainoa asia minkä epäilen olevan Clomien aiheuttamaa on se, että mulla on ollut alkuöisin hyvin lieviä kuumia aaltoja. Olen sitten nukkunutkin ilman peittoa, kun yleensä kaivaidun niihin nenänpäätä myöten. Tänään ollut alamasu todella kipeä, mutt olen vähän huonosti syönytkin, ett voi olla ihan sitäkin. Clomifenia otin kp 5.-9. yhden tabun päivässä.

Hyvä toi vinkki olla analysoimatta haluttaako vai ei :LOL:.

mur-mur Tuota minäkin vähän ajattelin, että jos huomisaamuna viimeistään. Vois olla, ett jos aamuyöstä könyäisin ukon vierelle, ett hän taas alkais hinssata ja silleen..
 
Ottis
mur-mur Olen minäkin tuota mykkistä harjoitellut ja harjoittanutkin, mutt meillä se ei ainakaan vaikuta yhtään mitenkään mihinkään. Mies yrittää muutaman kerran jotain kysyä ja kun ei saa vastausta, on hiljaa hänkin ja sittenhän se vasta hissua onkin. Ku kysyiski kerran, että mikä nyt on ku mökötät, vaan ei :ashamed:. Tai jos tekis niinkuin minä, ett alan kaivella syitä, että "siksikös sinä nyt mökötät, kun minä eilen blaa blaa..?" Omituisia otuksia nuo miehet :headwall:.
 

Yhteistyössä