40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Niinhän siinä on usein käynyt, mur-mur =), mutt valitettavasti myös, ett ollaan riidoissa oltu ja olen jäänyt sen vuoksi sohvalle nukkumaan ja mies kai jotenkin yrittää joko lepytellä tai sovitella hinssaamisellaan, kun olen aamusta viereensä tullut.

Ottis, tiedänhän mie, etten mitään mykistelylläni voita - häviän vaan:|..mies EI kysy, mikä vaivaa, ei var-ma-sti!!
..turhaa siis sen puolesta..pistää vaan niiiiiin vihaksi, että olen sitten hiljaa - ei tule sammakoita suusta!!:whistle:

Ottis
mur-mur Ymmärrän oikein hyvin mykistelysi. Minä olen aina ollut sellainen, että kun oikein suutun menen mykäksi ja kai se on luonnon keino säästää mun ympäristöä sanaiselta miekaltani :LOL:.

Mutt nyt alan minä olla omalle ukolleni niin vihainen, ett saa kyllä kuulla kunniansa kun tulee. Perjantai-ilta ja kello jo puol kuusi justiin ja tämä stna liesuaa omilla teillään. Päivällä soitteli mm. traktorista, ett tuoko tänne, ett auraa lumet. Sanoin, ettei tarvi ku olen ne jo luonut, sitten puheli, ett jos hän kotipaikallaan aurais tai mökillä eli huruuttelee nyt sillä traktorilla pitkin maakuntaa ja on tekevinään jotain ja ei kuin leikkii :headwall:.

Lunta tullut lisää siihen malliin, ett just kohta saan laittaa tamineet niskaan ja lähteä luomaan toiseen kertaan. Ja V*tut, mä luon lumia vaikka koko yön, kunhan saan tämän kiukkuni laantumaan. Kaupasta ostin itselleni kaksi sidukkaa eli kyllä niiden voimin saa sitten saunoakin, kun on ensin päivän huhkinut. Illalla taidan lämmittää itselleni pizzan. Kyllä tämä tästä :p.

ottis ja putunen kiitokset simppa tiedoista:flower:

ja putuselle vahvistuvaa viivaa toivotaan,jospa olisit tälle vuodelle meistä ensimmäinen++++:heart::heart:

Täällä ovis viiva taas vähän vahvempi kuin eilen ja aamulla jo tallettelut aloitettiin:) luojan kiitos lastenohjelmista:LOL:saa tuon juniorin hetkeksi rauhoittumaan johonkin!

Putunen: Kertakaikkiaan IHANA uutinen!! :heart:

mur-mur: Jaksuja! Jospa mies kuitenkin yllättäs ja kysyis, että mikä hätänä... !!!!!!!!!! :hug:

Ottis: Voi prkl!!! Tuliko ukko traktorilla kotiin? Mitkä tsäänssit saada kellistettyä? Pidän peukkuja!!!!!!!!

on: Fakfak, täti ei tullut tänäänkään. Ei edes oireita. Tai joo on, tisuja nipristelee.

Osaako kukaan sanoa, voiko olla kaksi ovista kierrossa? Ja jos voi, kumman mukaan menkat alkaa?

Hitto ku tiedän että tasavahvat olivat silloin kp10 tai 11 ja viivat vaalenivat sen jälkeen selvästi hyvin haaleiksi kunnes sitten kp 21 taas tasavahvat.

Rominas, eipä mies minua taida enään saada yllätetyksi..mistään.

Oltiin "kuin ei mitään"(olin tyttärelle ja kaverillensa jo kertoilut mykkiksestäni;)) kun esikkoni tässä kaverinsa kera..ja kun he läksivät eipä juuri ole haasteltu..jotain asiaa haastoin ja siinä se!

Mie läksi nukumaan poikasen kera yht aikaa melkeinipä - etten vaan alkaisi MINÄ yllättäin jutustelemaan..luulisin näin, mitä miestä yhtään tunnen?..

Möksöllään mies ei toivottele hyv ötyä ikinä, nyt toivotti?!..yllätys oli.
Näki mies kyllä miusta,(ja joutikin!) etten ole eilisestä hyvilläni!:kieh:

En ollut vihamielinen, vain välinpitämätön - ihan silleen cool vaan:cool:..juuuuuuh:whistle::D

Mukavaista iltaa itte kullekkin, kellistelkää miehiä ja talletelkaa himona simoja!!:wave::heart:
(miunhin puolesta)
..nyt mie sen olusen mieheltä nyysin, söin juuri lihamakaronilaatikkoa-Nam!:p(eka lämmin ruoka tänään)

..ai niin, lämmöt nyt nousseet..liekkö siis ovis ollunna sitten eilen..eipä sillä nyt enään tälle kiertoa väliä.: /

Viimeksi muokattu:
Rominas - hyvin voi olla 2xOvis!!

..eli..jos Kp21 olis olluna ovis+ ja ovis Kp22..niin mites se nyt meniskään..Juuu, olis tänään tuosta laskien sitten dpo7!!

Kroppa on saattanut sitä ovista yrittää silloin Kp11-12 onnistumatta(munarakkula ei puhjennutkaan)..ja yrittänyt uudemman kerran Kp21 ja silloin on saattanut sitten onnistua!

Toivon kovasti näin!!:heart:

..täällä nyt nivusia jomottaa ja tisuja kuumottelee..ihan turhaan..:kieh:

Viimeksi muokattu:
Rominas:hug: ymmärrän hyvin tuon, miekin sen muistin..Jaksuja kovasti:kiss:
Toivon totisesti oviksen olleen myöhemmin TAI tädin kurvaavan paikalle, ettei siun tartte kärvistellä - mikäli tärpi ei siis ole käynyt!

Miun on pakko mainita teille tämmöistä..hassu juttu tai ennemminkin TUNNE..

Miulla on ollut juu-ri tar-kal-leen hävyn päällä, viikon verran sellaista..miten sen nyt sanoisi?..värinää!!..se toistuu päivän mittaa useaan otteeseen, koskaan en tällaista ole huomannut:confused:..outo juttu ihan..mitähän lienee miun lemmenloukku nyt hyriseepi&väriseepi..:D
Kun ihan rauhassa istuksii tai makoilee sen huomaa selvästi, kävellessä en niinkään..nythin vähän väliä..ja sitten taas tauko--ja taassiissa hyr, hyr..:LOL:

Tärppikierrolla esim. tuntemukset ovat hävyn päällä olleet toisenlaisia - jomottelua/kuumottelua enämpi.

Rominas enhän mie voi mennä tuota vannomaan - ovista..noin saattaa vain olla käynyt.

Viimeksi muokattu:
mur-mur: Jos kokkeilisit jotenkin hivuttautua miehen lähelle... Olisko mitään keinoa? Tavallaan "unohtaa" ja "antaa olla" tyylillä... Hitsi kun en osaa selittää... Ehtiskö vielä "värinään" mukaan??????

Tuosta värinästä tuli mieleen, että mulla joskus samanlainen tunne, oletan... mutta en ole tullut ajatelleeksi että milloin... Hmmm..

Onko se värinä niin että kun istut niin asentoa vaihtamalla vahvenee tai heikkenee?

Viimeksi muokattu:
Rominas..niin..osittain miun mieli tekisi mennä ja hivuttautua saman peiton alle..ja toisaalta - ei helvata, en varmasti!!..

En muista, milloin olisi tarvinnut noin tehdä, ainakaan jos ollut vihanpitoa..onko sitä näin araksi immeisen laps tullut?!!.kai mie vähän niitä pakkeja pelkään kuiteshin sitten..ja kun en tarkalleen tiedä tätä meidän suhdetta nyt, minne vaaka kallistuu..sekin vielä..:(

Seurustelun alkuaikoina jos tuli eripuraa, ne hyvin usein lempimisellä sovittiin, vaan eipä enään..jotenhin se puhuminen olisi tärkiää myöskin - ihan sanoin, ä ä n e n kertoilla tunnoistaan toiselle..lempimistä yhtään väheksymäti kuiteskaan..=)

Viimeksi muokattu:
mur-mr::hug: Mies kuitenkin yllätti ja toivotti hyvät yöt? Jospa se olisi hyvä merkki??

Multa varmasti jäänyt jotain lukematta tässä välissä mutta kysyn kuitenkin: Entäpä jos sinä rohkeasti ottaisit asian esille? "Minulla sinua hirveä ikävä, onko kaikki hyvin? "jne...

Viimeksi muokattu:
Hei vaan ihanaiset kaikki ja iltoja!!! Voi Rominas, kenkkua tuo epätietoisuus ja harmi että testiin tuli nega..ylläri pylläri plussaa toivon kuitenkin tai pikaista tätiä jos ei muuta..loppuis sitten se epätietoisuus ja alkais taas uusi "alku"...
Putunen: hyvän kuulosia oireita ja onnittelut haileasta haamusta ja kaikki varpakset ja sormet täällä pystyssä että haamunen siitä tummenisi...
Ottikselle ja mur-murille toivon niitä talletteluja...:rolleyes:kaikesta huolimatta...:) vaikka tuntuis kuin ja miltä ni eikös sitä nyt vois vaikka vähän hyväksikäyttää...näyttää sitten vaikka kieltä siellä oman mielen sopukoissa:D
Nyt on mentävä saunaan mutta kertokaa mulle hei mistä noita Ottiksen hymynaama ovistestejä saa ja paljonko maksaa??? ja mikä on idea greippimehulla??apuja kiinnittymiseen??koskas sitä pitäis tai ois hyvä juoda???

Hei pikkutirri:wave:

CB:n ovistestejä saat tuolta:
Clearblue Digitaalinen Ovulaatiotesti - 7 kpl.
(Billigatester.fi puolelta, saat digin hintaan 25.61e/2xtesti 50.32e)
Clearblue Digitalt gglossningstest - Kp billiga gglossningstester

Clearblue Digitaalinen ovulaatiotesti 7 kpl - Suomen Kotitesti

Clearblue Digitaalinen Ovulaatiotesti - 7 kpl - Clearblue | Raskauskeiju.fi

Greippimehu lisää alakerran limoja ja näin olen suotuisammat(happamat) olosuhteet siimahäntäisille=)

Voit vaikka juoda mehua kierron alusta-ovikseen, sopiva määrä vaikka 1-2lasia/vrk..toiset taas ei huomaa mitään eroa limojen määrässä ja toiset puolestaan valittaa paikkojen kuivuutta:x..yleisemmin limat lisääntyy - näin miullahin.

Viimeksi muokattu:
Rominas kun mie en juuri tällä kertaa halua tehdä aloitetta, miehenkin pitäis siihen vihdoinhin kyetä - jos siis on jotain syrämmen päällä?

Mie kun hyvin usein meillä se sovittelija olen..ja kun en kykene, enkä jaksakkaan vihan päällä olla pitkiä aikoja..vie energiaa ja tuo vaan pahaa mieltä: /

Olen mie pari kertaa ollut pidemmänhin aikaa, kerran vuodenhin kun ystävä petti luottamukseni.

Viimeksi muokattu:
mur-mur: ok. Joo, tiedän ettei sovittelijan osa aina ole herkkua. : / :hug: Toivon hirmusti että saatte jotenkin keskustelupään auki!!!!

Mä alan vääntäytyyn miehen ja poikasen viekkuun syötyäni aika kasan valkosipulia (kun ei tartte mennä töihin moneen pvään!!!!!!!!!!!!!!!!) mutta mies saattaa aikalailla asiasta narista... :eek: Nariskoot! Oli se vaan niin hyyyyyyyvääääää! Nam!! :D

Yhteistyössä