40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Onnea simppajahtiin :heart:!

Hystis Mitäpä kuuluu, kun ei mitään kuulu? Testasitko tänään ja ilmoititko klinikalle?

RKTT-lista näyttää ihan lupaavalta? Rominas Onko sulla vielä testejä? Peukkuja :heart:!

ON Kävin kylillä heittämässä vähän rundia ja nyt väsyttää ja vi*uttaa niin, ett oksat pois ja pala latvasta. Ei mitään erityistä aihetta vi*utukseen, kunhan muuten vaan :mad:. Onkohan tämä jotain PreOvulaarista Syndroomaa :stick:?
 
Ottis, ne on ne Clomit, vitutus on tuttu tunne kun on Clomeissa. En alkuun tajunnut, mistä on kyse. Nyt tunnistan heti, mulla ei ole vielä alkanut... Tänään on kp 3, eilen illalla otin ekan, nyt aamulla toisen ja sitä rataa 5 vrk. Varovasti Clomihuuruissa viikonloppuun. Taitaa mun mieskin jo hiukan tutista, yritän hillitä itseni :saint: Yritä sinäkin, tsemiä!
 
Rominakselle ihan megalomaaniset ++++puhallukset. Jospa sä avaisit tän vuoden plussatilin, niin se antais toivoa meille muillekin. :heart:

Putuselle ja Tetulle
myös, plussaa puhkun. Kuten kaikille :heart:.

Mahdotontako Onnea uuteen duuniin! Kaikenlainen uus piristääpi. Ja plussa kans +++.

Ottis Koita nyt vaan purra hammasta ja kellistä se adhd :).

Kiitos lohduista Sointu2010, mur-mur, Mahdotontako, Putunen, Tetu68, Ottis (tulikohan kaikki). Kiitos.
Vuoto, joskin aika vähäinen vielä, alkoi tänään. Testasin varmuuden vuoksi sen negan. Eli tänää on se kp1. Ilmoitin meilillä klinikalle. Vituttaa, on pettynyt, turhautunut ja melkein kauhunsekainen pelko-olotila: mitäs nyt? Ahdistaa!
 
hysteria voimia kovasti sinulle:hug:

mami41jospa se ensi kierto toisi sen +++:hug:

ON:eilen jo piti yks ovistesti tuhlata kun kivut oli sitä luokkaa mutta vaaleaakin vaaleampihan se testiviiva oli,mutta sieltä se oili jo kurkistelee:Dminä varmimmin tiedän sen siitä että tekee jatkuvasti mieli tuo isännyys kallistaa vaakatasoon:LOL:vaikka mokoma kyllä viivan vahvuuksia kysellessään tuumas,että huh,huh:Oeikös sitä pitäis olla iloinen kun rouva niin auliisti läheisyyttä tarjoaa:D
 
Mami-41 voi kurjake tätä tuli:hug:..olisin niin toivonut siulle ylläri pylläriä:)

Tulevalle kiertoa kovat +++++++++ tuulet puhaltaa!!!!:heart:

tetu..voihan surkujen surku:(..inhottava nega siellä, olen pahoillani:hug:

Hystis, voi kunpa sinnuu osaisin lohduttaa..siulla on takuulla suruinen ja pettynyt mieli, tiedän sen

Voimasia&Jaksuja laittelen täältä siulle sylin täydeltä


Nyt on kampaajakeikka heitetty..ja kyllähän se mur-mur on nyt hieman haaskemman näköönen:rolleyes:

muumimamma kirjoittelit, että halu miestä kohden kasvaa, oviksen lähestyessä - näin täällähin!!;)
..vaan muutama päivä ennen, on vähän sellaista pakkopullaa..joskus tosin saan itteni viriteltyä sopivale aaltopituudelle ja sittenpä on namiskia koko leikki!!:p

Mie vähän luulen, että munarakkulat paukkaa tänään ja koetanhin kovasti miestä vokotella illasta - muutama oluthin jemmassa(miulle pari Garambola-Vadelma siidukkaahin)
..kattellaan nyt..sitä kun liikaa suunnittelee, tuleepi paha mieli kun homma ei luistakkaan..: /
 
Viimeksi muokattu:
Mä äsken melkein hyperventiloin ratikassa, vähän henki salpaantuikin. Luin uuden Anna-lehden jutun Seitsemän vuoden odotus. Oli pakko nakata lehti kassiin kesken lukujen, niin itketti. Hiljaa toivotut -dokumenttia esitetään tammikuussa. Tässä lehtijutussa dokkarin tehnyt mies kertoo omista kokemuksistaan. Uskaltaakohan tuota dokumenttia mennä katsomaan...
 
Hysteria: Iso halaus! Voimia ja jaksuja sylin täydeltä! :hug:

Ottis: Rfsu:lla aamulla testasin. Yksi vielä jäljellä. Tätiä ei vielä ainakaan näy eikä tunnu. Mutta varmasti jossain nurkan takana kyttää...

tetu: Halauksia siinullekkin! :hug:

Putunen: Hirrrrrmusti plussatuulia!!:heart:

Mami: Halauksia!! :hug:

päivittäjä: Mulle saa vaihtaa tuon iän... nyt sitten 41. :D

Kiitokset kaikille synttärionnitteluista! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
rominas nyt pistetään porukalla kaikki peukut ja varpaat pystyyn ettei sitä tätiä sun tykönä näykkään piiiitkään aikaan:heart::heart:

ottis repesin ihan täysin sun kirjoitukselle kun näin sieluni silmin miehes kurkkimassa saunan ovelta ettet vaan tule sinne ja pieraise:D
 
Heips taas kaikille! Tänne näytti tulleen uusia sen jälkeen kun täällä viimeksi kävin ja sen verran vilkasta on keskustelu ollut etten aivan kaikkea jaksanut lukea kun on niin väsy tämän kovan flunssan johdosta. Tervetuloa tulokkaat, itsekin vasta olen tänne löytänyt tieni .
mur-mur laitetaan ne minun tiedot sinne sitten kun olen saanut ne verikokeiden tulokset sillä jos sieltä vähääkään negatiivista kuuluu niin saattaa olla että tähän jää jo pelkän ikäni perusteella, huh huomaan että masentaa tämä flunssa ja selkäkipu ... vaikken clomeja syökkään ;)
Tuli tässä mieleeni kun luin tuota Terolut keskustelua että itse sain juuri viime kierrolla nuo tabletit ja hullu söin vahingossa 15 tabl. peräkkäin sen 15 kp:n jälkeen :( saas nähdä mitä tapahtuu... ainakin oli nyt kuukautiset tulollaan aivan kuten ennenkin kakskytkasi päivänä mutta tädit taisivat vierailla muutaman päivän pidempään, tosin niukempana. Ensi viikolla olis taas ovulaation ajankohta, minulla sen todettiin ainakin ultrassa olevan kp 14... nyt on menossa siis kp 7... huokaus........
 
Niin ja vielä tärkein, kait? Olin nuorena kauan kauan sitten raskaana ja se keskeytettiin - ei omasta halustani kuitenkin, mutta kun sitten kun löysin "elämäni miehen" ´- hän ei halunnut lapsia. Tyydyin siihen ja jaettiin ihana yhteinen elämämme hänen kanssaa kunnes hän menehtyi yli kaksi vuotta sitten... Tapasin tämän nykyiseni sen jälkeen ja hänellä on kaksi poikaa entuudetaan ja hän itseasiassa, otti lapsen puheeksi ja siksi nyt olisinkin niin toiveikas, mutta ikä...
 
Ottis
Sointu2010 kiitos lohdun sanoista. vi*utus aivan sietämätön. Parempaa sinne :hug:.

Rominas Älähän tätiä lähelles päästä- Aamulla uusta testiä ja plussaa putkeen :heart:!

Mafinka Mulla Terolutit toisella kierrolla veivät tädin kauas. dpo18 haamutti ja tuhrutti, mutta vasta kp43 alkoi yllättäen vuoto kun olin olevinas ovista bongaamassa=).

Mafinka Voi surku sentäs.. vasta luin viimeisen viestisi, että elämäsi mies menehtyi ja sinä jäit yksin. Olen pahoillani, voi jumalavita kuinka olenkaan pahoillani vaikka tuosta omasta ukostani ajattelen välillä, etten häntä todellakaan jäisi kaipaamaan. Silti jäisin... :hug:.

Muumimamma Ihanaa, ett joku muukin repii huumoria tosta ukkoni käytöksestä, sillä ilman sitähän ei tätä eloa kestäis. Ajattleles, ett yhden rupsusarjan vuoksi ei tässä talossa ole vaihdettu sanaakaan. Mies puhetta yritti aloitella, mutt mä en jaksa alkaa enää samaan paskaan, ett hän saa kaiken hölmöytensä anteeksi 'tosta noin vaan' kunhan maltan odottaa, ett kiukkuni laantuu. Tämä on kuin sairaus, johon tarvittaisiin ulkopuolista apua sanomaan mikä on oikein ja viisasta.
 
Rominas - plussapeukutukset huomiseen testiin!! :heart: Toivottavasti sinulla on ollut mukava syntymäpäivä :)

Pahoittelut Mami41 ja tetu68 tädin saapumisesta :(.

Jaksamista sinulle Hysteria ja lämmin halaus Putuselta :hug:

Minulle ei tänään tullutkaan postissa testejä, joten en pääse huomenna dippailemaan herkillä testeillä. Olis tavallisia vaan tarjolla, enkä tiedä onko järkeä niitä kokeilla. Katson sitten aamulla tilanteen... ja huomennakaanhan ei posti kulje :|
Jomotellut ja vihlonut on tänäänkin alamasua ja myös nivusia aika paljon - liekö sitten ihan normaalia kuitenkin vai jotainko oisi tapahtumassa...:confused: Päätä särki eilen - ei ole mulle normaalia - ja palellut on myös sekä poskia kuumotellut. Oispa nämä "oikeita oireita" - kovasti toivoisin niin.
Ai niin - nälkä ja janokin on koko ajan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka toivon, että sieltä lääkäriltä et saa ihan kovin lannistavia tietoja ja raskaus olisi vielä mahdollinen!!:wave::heart:

putunen, dippaile vaan aamulla - ihan vaikka kokeilumielessä!!:)
..eihän sitä tiedä mitä siellä näkyy..:rolleyes:
 
Rominas hyvää syntymäpäivää, vaikkakin näin myöhässä=) ja peesaan muumimammaa eli täälläkin peukut ja ukkovarpaat pystyssä jotta viivanen vahvistuisi...
Iso halaus Hystis:hug::| oon niin pahoillani puolestasi, kuin myös Mamille ja Tetulle pahoittelut...ja ens kiertoon++++++puhureita!!
Kiitos Ottis päivän "pamauksesta" ja piristyksestä!!!=) OOt kyllä niin ihana!!
Kiitos mur-mur kun laitoit mut listoille=) on tää aika jännää..ja voi että kuin onkaan jännää jännittää myös toisten puolesta ja toisaalta tuntea sitä aitoa surua ja myötätuntoa toisten negoista ja tätien tuloista..ollaan me naiset aika hienoja ja ihanaisia tyyppejä kun tälleen yhteen hiileen puhallellaan ja plussatuulia puhkutaan...
ON: Mä oon ollu tänään(siis eilen ku vuorokausi taas näkyy olevan vaihtunut..) koko päivän tuon pienen tyttösen kanssa sairaalassa korvien putkitus leikkauksessa, kolmas kerta jo joten tuttua sinäänsä mut aika rankka päivä oli...takastullessa sitten apteekin kautta tultiin ja kaiken muun lisäksi vielä niitä ovistestejä ostin..yhtään ei oo kokemusta ja ennen en oo dippaillut vaan tänään nyt piti tietenkin sitten koitella...testiviiva paikkaseen ei kyllä juurikaan mitään tullut..vähän haamusta vaan...nyt on kp12 ja jotenkin toivoisin että ovis ylipäätänsä tietysti tulisi(ei kylläkään mitään oireita vielä..) mutta siis jotta tulis ja tulis viikonloppuna, meillä kun tuo kahdenkeskisen(lähikontakti)ajan saaminen on hieman haasteellista silloin kun nuo teinit on kotosalla ja mies etenkään ei "toimi" silloin..sunnuntaina sitten siirtyvät isällensä kahdeksi viikoksi, joten sen jälkeen ei taas ongelmia sillä saralla..mutta kyllä mä oon miettiny että vaikeeta tää raskautuminen totisesti on..kun kaiken pitäis natsata just kohdalleen eikä melkeen..kummalliselta ja ihmeelliseltä tuntuu että ihmisillä ylipäätänsä niitä "lottovoittoja" tulee...voih: /, toivon totisesti että tällä porukalla täällä niitä plussia alkaa ropista...oo sä Rominas se ensimmäinen jookos...=)
 
Miun ilta meni näin: Mies roikotti naamataulua ja näytti kyllä s e l k ä s t i, että ON väsy!!!!..Hohhoijkakkata..

Kaveri soitteli(pitkästä aikaa)tuossa klo.23.00 aikoihin ja siinä jutusteltaessa, mies meni makkariin nukkumaan..kohta kuiteshin menee veskiin ja naaman ilmeestä näen, että ei hyvä, eli: EN saisi häntä puhumisellani häiritä!..***tana mie vaan sanon..PARI KERTAA VUODESSA näin käy ja silloinhin kun miehellä on vapaata!!..en siis valvota häntä puhelinkeskusteluillani.

..NO, aikaa meni hetki ja uudemman kerran mies veskireissun heitti - sitten jo sanoi: "meinaatko pitkäänkin vielä juoruilla"??..sanoin: "KYLLÄ, jonkin aikaa vielä ja siullahan huomenna vapaapäivä..enkä kovalla äänellä edes tässä juttele tai naureskele!"!!
..mies meni makkaariin pahnoilleen takas ja noitui(kai minua nimittelihin..)kuin mikäkin..helvata mikä pentu!!!!

Meillä ei siis voi rauhassa jutustella poikasen&miehen nukkuessa, kuin veskissä tai saunassa - olohuone&keittiö samaa tilaa melkeinpä ja ei esim. keittiössä ovea.

Joskus olenhin istuksinut saunan lautehilla puhelimessa jutustellen - etten VAHINGOSSAKAAN miehen unta häirihe!
..ja kyllä mie arkisin tuon ymmärränhin kun kello herättelee miehen ennen viittä ja hän herkkäuninen..VAAN, että vapaallahin piti nipottaa..omaa paskaa mieltään miuun purkaa nyt kyllä!!

..ei siis ollunna meillä makkarissa tsippadippadaa, eikä muutakaan..ja en kyllä osaa olla oikiastaan pettynyt - ainakaan vielä.:|

Woe Woe ja huomenna lissee..tässä nyt yksiksein sitten vietän sitä "rentoista" iltaa(2x siidukka&1xolut jo mennyt)..hyvä, etten kauhiasti sitten kuiteskaan tältä illalta odotellut.

Mies yllättäin ehdotti alkuillasta, että jos vietäs poikanen huomenna yöksi mummulaan..ja luulenpa nyt tässä takana olevan JOTAIN..en tiedä vie-lä mitä, mutta jotain on..:confused:

..aavistus jostain ikävästä on..vaan huomenahan se selviää - mikäli mies saa sanaisen arkunsa auki!..tässä pikkasen ennen Joulua mies ollut kumma..vaikia sanoa..etäinen ja kumma, on oikia sitä kuvaamaan.

Mitä luulette flikat..ajatteletteko heti samaa, kuin miehin??

mur-mur täällä mietteliäänä..ja taidan sen yhden olusen vielä..:whistle:=)
 
Viimeksi muokattu:
taidampa mur-mur sun seuraksi olusen haeskella=)..vaan yhtään en keksi mitä sulla on mielessä..saati sillä miehelläs huomisen varalle..jospa se tänä iltana ois halunut haliskella ja oli pettyny kun sinä vaan puhelimessa naureskelit..ja siksi mieltään näytteli...tiedä noita aina että mistä kiristää...mut olut vois kyllä piristää kummasti rankan sairaala päivän jälkeen...=)
 
pikkutirri - Hellurei!:wave:

Nytpä mie kovasti toivonhin, että se Oili neiti osais tulla teille viikonlopun aikohin kylään!!!

Onnekasta oviksen mettästystä siulle!!=):heart:
Kannattaa lukaista ne käyttöohjeet huolella ja koeta dippailla - jos mahdollista, päivitäin samoihin aikoihin!!.ja välillä 10.00-20.00..

Ps. Joissahin testien ohjeissa mainitaan, että aamuvirtsahin käy..mutta suositteleisin kuiteskin dippaamaan siitä vasta SEURAAVASTA.:)
 
pikkutirri..enpä usko miehen naaman roikkumisen johtuvan, että ei päässy miun viekkuun..ei ei..jotain muuta nyt on..sitä tuntee toisen jo suht hyvin..

Tarkoitin, että olisko hällä jotain paljastettavaa..olisko taasen kytkintä vaikka nostamassa, pakenemassa ongelmia..hmmmm..hän kun parisen kertaa sitä aikonut kun sukset menneet ristiin ihan kunnolla..
Kävi kyllä mielessä sekin, että olisiko paremman ja nuoremman vaikka löytänyt?..vaan, missä välissä?..tosin, äkkiäkös tuo..ja eihän mies pallo jalassa täällä TODELLAKAAN ole, kulkee ja menee jos haluaa.

Mitäpä tuota edeltä yöuniaan menettämään - muutoinhin jo niin heikkoa se unen tulo.

Juu pikkutirri, kyllä kylmä olut tekee terää välillä!!:D
 
Viimeksi muokattu:
tuossa testissä puhuttiin kyllä että "määrä on suurimmillaan aamuvirtsassa" ja "saat luotettavimman tuloksen aamuvirtsasta"...vaan empä malttanut huomista aamua ootella..pakkauksessa kuitenkin niitä testejä 7 kpl joten luulen että niillä ovis löytyy jos on löytyäkseen..eli tapahtuu edes...ne terolutitkin apteekista samantien otin matkaan ja meinasin niitä sunnuntaista lähtien käydä syömään...
 
Niin..on kumma että noissa ohjeissa mainitaan, jotta aamuvirtsa pare - vaan kun yleensä EI näin ole!
..en osaa tarkalleen oikiaoppisesti siulle selittää MIKSI näin, mutta kysin esim. Kotitestin asiakasplvelusta tätä kesällä ja vastauksen sain selkeän.

Laitan siulle sen viestin jos löydän sen tuolta s.postilaatikostani vielä!!
 

Yhteistyössä