40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
yritin saada tosta astrosta jotain tolkkua, mutta en saanut. Joka tapauksessa poistin historian ja mulla ainakaan ei näy nyt ekana Hystiksen tiedot. Pitänee tästä lähteä vähän tulta takkaan virittelemään. Meillä ollut kunnon pakkaspäivä, -25C.

Plussapuhureita testaajille :heart:!!
 
Ottis
Hystis Ei siitä mitään vaivaa ole jos lähetän eikä postimaksu taivaita maksa. Onhan noita r-testejä tullut siihen malliin tilailtua, ett käytettyjä pakettikuoriakin on, ellen sitten ihan kaikkia ennen joulua polttanut :).

Kiitos sulle tsempeistä. Enhän minä enää niin varmaksi edes tiedä onko vauva mun elämäni ykkösjuttu just nyt, mutt sen tiedän, ett jos sellainen olisi tulossa, se sitä olisi. Tämä jatkuva pettyminen ja turhautuminen yritykseen vaan vie ihmisestä mehut.
 
Ottis
Totta Turiset Hystis, sen verran nimilistaa katoin, ett vähän arvelin kuka kukin on, mutt täytyy tunnustaa, ett enää en niitä muista. Sun nimi jäänyt mieleen, kun sen olen livessäkin nähnyt =).
 
Enhän minä enää niin varmaksi edes tiedä onko vauva mun elämäni ykkösjuttu just nyt, mutt sen tiedän, ett jos sellainen olisi tulossa, se sitä olisi. Tämä jatkuva pettyminen ja turhautuminen yritykseen vaan vie ihmisestä mehut.
Ja taas sä ottis teit sen: kirjoitit mun ajatukset ytimekkäästi ylös. Mä tosin lihavoin, alleviivasin ja punavärjäsin kohdan, joka tekee tästä asiasta meille tänikäisille niin epätoivoisen ja vaikean :'( !
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on pakko lähteä viemään koiraa ulos ja kauppaan. Ei YHTÄÄN huvittaisi liikkua ihmisten ilmoille, ja jos ei koiraa olis, en niin tekiskään. Laitan lippiksen syvälle päähän ja toivon olevani näkymätön.
 
Heippaus:wave:

Kävin juoksu-kävelylenkillä, menin sellaista polkua, missä ei ollut aurattu, ei tehty mitään..muuta kuin kävelty pisin, sen matkan oli pakko kävellä..juoksu tuntui jälleen helpolle, vaikka siitäkin aikaa, kun niin monta kuukautta sairastelin....tälle vuodelle Toivon kaikille terveyttä!!..ja sitä pientä alkua ihmeeseenkin!:heart:

Kaikille keille mankat alkaa puskea päälle:hug:...uutta Onnea uudessa kierrossa!:heart:

Hysteria: Oliko se niin, että voit raskautua myös hyvin ihan ilman hedelmöityshoitojakin, eli hoitojen jälkeen joskus sellainen ihmekin tapahtuu muistan ainakin Mari66:lle niin käyneen ja hänellä taitaa jo olla 2 lasta jos muistan oikein!=)

Mukavaa kirpakkaa päivää kaikille...illalla zumbaan:)

mahdotontako:heart:
 
älä nyt Hysteria, miksi se olisi sinusta!! Ja jos on näistä kaikista jutuista ei kannata välittää!! En kyllä lukenut sitä...mutta nauti sinä meidän ihanaisten seurasta älä välitä muista!:heart::hug:
 
Viimeksi muokattu:
Ette kyllä usko?!..mie u n h o i t i n sinne kampaajalle mennä!!..voihan vi**u tätä päätä, ihan on nyt mur-mur sekaisin..:(..tämmöistä se on kun valvoo yökaudet..huoks

Onneksi sain huomiselle klo 15.30 uuden ajan. Mennään poikasen kera sitten kahdelleen, linikalla hurruutellaan - poikanen tykkää=)

Laittelin saunan lämpiämään, on ihan selainen oloinen nyt..
..mie läksi lenkkeilemään, kulkenut turpa mutkalla - tuli autokorjaamolta ja 160e tikki olis: Lohkolämmitin sökönä..3v vanhassa autossa, jota ajettu vasta n.33000km..ei nämä nykyajan menopelit kestä mitään!!:O

Ostettiin auto heinäkuun lopulla käytettynä(-07) ja kehtasi nyt vielä liikkeessä huoltokorjaamon äijä ottaa 33e maksun tuosta tiedosta, että kertoi auton korjauskustannusten menevän meidän piikkiin - vaikka takuuseen lupailivat!
Autolla emme ole ajaneet itse vielä 6kk:tta.

Auton varsinainen 3v takuu ei ollut enään voimassa kun auton edellinen omistaja myynyt auton ERI liikkeeseen, kuin mistä alkujaan ostellut.
Kait käytetyllähin autolla on joku takuu?..ainahin kuluttajaviraston mukaan..eikä sitä lohkolämmitintä ole tarvinnut käytellä, kuin vasta marraskuun alusta, siksi tuosta ei oltu tietoisia.

Liikkeessä ovat tietenhin sitä mieltä, että on kuluva osa ja mennyt NYT talvella meidän käytössä rikki!

Mies tosiaan huomasi nyt vasta kovilla pakkasilla, että lohkolämmitin ei toimi laisinkaan: Auto kyllä aina käynistynyt mutta sellainen ylimääräinen ääni kuulunut.
 
Viimeksi muokattu:
Hystis :hug: ethän sinä ollenkaan kamala ole, vaan olet ollut miehellesi ihan rehellinen. Etkös sanonut, että hän kyllä tietää suhteenne tilan ja ajatuksesikin. Ja hän tietää, että voi lähteä suhteesta, jos se ei riitä hänelle. Ei siinä silloin mitään väärää ole. Hyvä että olet kertonut ajatuksesi. Itseäsi ja omaa onneasi sinun pitää ajallaan sitten ajatella, jos asiat ovat esim. vuoden päästä vielä kuten nyt. Joko selkeä muutos nykyisessä suhteessa tai sitten ilman suhdetta. Aika näyttää ja toivottavasti vie oikeaan suuntaan :). Ja varmasti olet tästäkin elämänvaiheesta sitten jotain oppinut, josta on hyötyä loppuelämässä.
 
Tänäänkin on minulla ollut noita tuntemuksia - jomotellut alas ja vihlonut välillä kovastikin. Jos noita testejä huomisen postissa tulisi, niin en varmaan malta olla testaamatta seuraavana aamuna. Oikeasti pitäisi varmasti odottaa viikonloppuun, mutta mutta.... kun nyt kuitenkin 4 (vai 6) tilasin, niin onhan noita nyt käytettäväksi. =) Luulen, että olen päässyt jo eroon sellaisesta ylenmääräisestä etukäteen toiveilusta, josta sitten aiheutuu kamala pettymys, kun testi onkin nega tai täti tulee. Tästä on tullut sellaista jokakuukausittaista harrastusta enemmänkin.... ja hyvä niin. Toki sitä alitajuisesti kovastikin toivoo, mutta se itsesuojelupuoli on alkanut hyvin toimia.:cool:
 
Mur-mur laita vaikka yk30, enpä mä niitä laskenu ole, yritetään niin kauan kun
vehkeet toimii:p Harmillisia noi autojutut, mun auto kans krenannu pitkin talvee ja
rahaa palaa mokomaan kottoseen alvariinsa. Nytkin siinä on persuksenlämmitin rikki,
tietysti kuskin puolelta, uusi osa maksais 400e joten olkoon, persus kestää kyllä vähän kylmää!!

Kävästiin tytön kans kattomassa pienen pientä eilen syntynyttä vasikkaa, oli söpö,
takki päällä könötti karsinassa. Saatiin ternimaitoo ja nyt on juusto uunissa, nälkää
pukkaa, kahvilla elelly tän päivän. Kiukuttaa, kun ei ala ne menkat, no jos huomenna.....

Hystis, älä välitä kaikenmaailman vatipäiden kirjotuksista, sun elämä, sun ratkasut
ei kuulu muille, nih.:hug:
 
mur-mur Juu, yks pää kesät talvet. Onneks sait ajan huomiselle jo. Hemmetin rakkine se teijän kaara. tai oikeammin rakkine on se tyhymä myyjä, joka koittaa kiemurrella irti vastuustaan. Harmin paikka! Soitto kuluttasuojavirastoon ja autoliike mustalle listalle vaan!

Putunen Hyvä jos testailu on ennemminkin harrastelu kuin katastrofi. Totta kumminkin on, että jos aikaisemmin testaa negan, ei pudotus oo ehkä niin suuri, kun osaa jo varautua.

Mami41 Harmi se sun peffanlämmitin :(. Sellaista tartis kyllä pakkasella. Jospa saisit sieltä samalta lehmätilalta hankittua lampaantaljan pehvan alle :). Vasikat (eli lehmänpoikaset ;) on ihania, mun unessa oli mustavalkoinen sellainen, se oli tosi söpö). Kiitos sullekin sanoistasi :hug:.
 
Hystis se on ihan mummola vaan se lehmätila, eikä siel oo lampaita, lehmiä ja kissoja vaan=)
Mustavalkonen oli tämäkin yksilö, tyttö huomenna menee kuulemma "hoitamaan" sitä, se on kova juottamaan vasikoita pullosta, isommat lehmät saapi olla rauhassa, kun ovat niin korkeella, tiämmä.

Mun mies on ihan aito maalaispoika:rolleyes: ja mua 8 vuotta nuorempi, hih jos tässä vanhakin nuortuis samalla kyytillä...;)
 
Mami-41 miepä laittelen yk:si sitten 30

Miunhin mies minua vajaata 8v nuorempi ja maalaispoika, vaikka ei mettästyskoiraa kummempia elikoita olekkaan heidän perheessä ollut.
..vaan eipä tuo mies taida ainakaan virkumpi olla, vaikka on minua nuorempi!!
Puolustuksena hälle tietysti, että kovasti painaa töitä(ja siinä samalla minua kun jaksaa:D)

Nyt kyllä ei sen tätsyn tarteis sinne tulla Mami, pysy poissa akka hupakko..meekkös siitä..:stick:
 
Enn mie viitti alkaa tuon auton takia itse enää stressiä ottamaan jos mies ei sitä hoida, korjataan lämmitin ja maksellaan rahalla pois - niin siitä pääsee!!(vaikka olisi sille 160e+33e ollunna muutahin käyttöä..)
..miullahan ei ole kuin kirjasto, pankki, kela ja bonuskortti ittelläin..:D

Miulla taitaa ovis olla iiiiiihan oven takana, niin on väsy ja kurja olo..miestä en lemmiskelyyn kuiteskaan tänään houkuttele, olkoon mokoma möksöttäjä..Aaaaaargggh!!:kieh:
..jospa huomenissa uus ääni kellossa..
 
Viimeksi muokattu:
putunen, miulla on näköjänsä kummin vaan:testailen tai en - siltikin hermo pinnassa ja pettymys yhtä kova kun täti tulee.:(

Alkuun ajattelin, että: "testaanpahan tiuhaan ja jos nega, olen sitten valmistautunut tädin tuloon henkisesti"..EI toimi miulla!!(ainakaan enään..)

Vierottaudun nyt pikku hiljaksiin näin - alkuun testit poijjes kokonansa..ei vielä paha..mutta odottakaas kun kierron loppu lähenee..Juuuuh:whistle:silloin on RANKKAA!!:headwall:
 
Bongasinpa tuossa lämpöjen nousseen 38-->37.1C..eli Oili oli ja meni..ei kyllä kummoisia kipuja: /
..epäilys kova kyllä ovuloimattomasta kierrosta..parin viikon päästähän sen sitten näkee!

Laitan nyt alkuun ittelleni dpo0 katton sitten miten nuo lämmöt käyttäytyy.
 
Poistin sivut ja ne käsinkirjoitetut ohjeetkin miten sinne pääsee, varmuuden varalta!!!!! Voi hitsin pimpula ja anteeksi. Enhän mää tajunnu, että se vois muille tiedot näyttää... Mun tiedoilla ei väliä jos ne näkyi mutta että muidenki!! :'(
 
Ottis
mur-mur :hug: harvasta päästä, mutt älä sure, huomenna se on entistä ehompi =) kun pääset sinne kampaajalle.

Hystis Ei se juttu varmaankaan sinusta ollut. Ja niinkuin Putunenkin kirjoitteli niin et ole tehnyt mitään väärää. Miehes tietää mitä saa etkä voi itteäs syyttää siitä jos toivoo enemmän. :hug:.

Putunen Onnea testailuun :heart:!

ON Lueskelen vielä juttujanne, mutt ensin illan pamaus :LOL:. Mua on rupsututtanut koko illan, sillä olen päivällä syönyt ihan liikaa suklaata ja kai noi Clomitkin omiaan tekee :ashamed:. No, alkuillasta istuin nojatuolissa töllöttämässä, kun mies tuli jalkoihin makoilemaan ja enkös minä siinä siististi rupsauttanut. Tiedän, ett se rupsu ei edes haissut ja mies leikki ett haisi muka ihan mahdoton. Otti sen siis ihan ok. Mutt kieltämättä ajattelin, ett jos alvariinsa roikkuu lahkeessa kiinni, niin en ala kyllä pieruakaan pidättelemään. Sittemmin, kun sauna oli lämmin, huutelin miestä kanssani kylpyyn ja hän tuli kiltisti ihan lauteille asti. Istuin lauteilla eripäin kuin tavallisesti, polvet koukussa ja niihin kyynärpäillä nojaten. Ja mulla pääsi rupsu. Ihan pieni vain enkä saanutkaan siinä asennossa lisärupsua pidäteltyä vaan pieniä sieviä rupsuja tuli ihan sarjana. Hajuttomia sellaisia, luojan kiitos =), mutt ukko sai hirveän hepulin. Nakkas löylykauhan samantien kiuluun ja juoksi lauteilta pois. Suihkustakin lähti ovia paukutellen. Itsekseni hihitellen saunoin rauhassa loppuun, mutta kun tulin tupaan, oli mies sammuttanut täällä töllön ja valotkin sammutti keittiöstä mun nokkani edestä. Siihen sanoin, että minä elän täällä ja aion vielä valvoakin, ettei kannata ollenkaan sammutella valoja. Mies siihen, ettei siinä valot palaneet silloinkaan, kun hän tuli kotiin. Ei palanutkaan, kun minä olin sytyttänyt takkaan tulen ja jättänyt tupaan sähkökynttilävalaistuksen, kun lähdin lumia luomaan -25 asteen pakkasessa. Toi oli kyllä sivuseikka, mutt bojo on siis tässä ja sen miehelle itselleenkin heti saunasta tultuani sanoin, ett hän saa vähintäänkin kerran viikossa, joko tiistaina tai keskiviikkona viimeistään valtavan temper tantrumin, joka pilaa koko loppuviikon (ja meinasinpa lisätä, ett meidän pupuilutkin silloin kun pitäisi, mutt onneksi tajusin pitää suuni kiinni). Ja syitähän löytyy aina.

Eihän saunassa rupsuttelu ole fiksua eikä nättiä, mutt se oli ihan puhdas vahinko, ja tiedän, ett itse vastaavassa tilanteessa en olisi tehnyt asiasta moista haloota tai nostanut valtavaa metakkaa, mutt tuolle miehelle se on hyvin tyypillistä. Tekee kärpäsestä härkäsen. Eri asia jos ylipäätään rupsuttelisin yleensä paljon ja varsinkin saunassa ja hän olisi siitä edes kerran aiemmin sanonut, mutta kun näin ei ole. Ja sitäpä nyt mietin, ett luuleeko hän tuolla käytöksellään oikeuttavansa itselleen sen, että kun häntä on nyt niin loukattu ja niin suututettu, ett sillä höykällä hän saa sitten joka viikonloppu humalassa tehdä mitä tyhmimpiä juttuja. Kai se jotain sellaista on, sillä tämä kuviohan toistuu ihan joka viikko!!
 
Ottis
Rominas Nou hätä, tuskin niitä tietoja kukaan osais meihin edes erityisesti yhdistää, vaikka näkisikin.

mur-mur Harmitus autosta ja ukon turparullasta, sillä vaikka en tiedäkään kuinka nätti rulla sun miehellä on, mutt tiedän, ettei omaani ole häävi kattoa.

Oiliahan te viikonloppuna ehditte jo vähän hyödynnellä, joten ei varmaakaan mennyt tämä kierto ihan harakoille :hug:, tsemppiä loppukierron piinailuun. Ihmeitä on tapahtunut ennenkin :heart:.

Ton mun ukkokullan käytös on kyllä melkosta vuoristorataa. Alkuillan hyppinyt ja pomppinut, suukotellut ja halinut, riehunut (+merkkisesti) ja leikkinyt ku pikkupojat ja sit tollanen älämölö päälle ja kiukuten nukkumaan. Herran jeee!! Nythän mä vasta se hokasin, ett toi mieshän on ihan kuin pikkupoja, vieläpä pikkasen ylivilkas sellainen :headwall:.

Olis ehkä hyvästä tuulesta ja ADHD-hetkistä pitänyt ottaa hyöty irti ja pumpata siemenet parempaan talteen. Pitää panna nyt toi juttu korvan taakse :p.
 

Yhteistyössä