40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
amanta65 vaikia sanoa, mistä tuo tuhruilu johtuu?..kannattaisiko varuilta testailla r-testillä..jos vaikka..:heart:
..oviksen aikaan voi tulla pientä vuotoa..mutta ei ehkä montaa päivää kuitenkaan..onko siulla ollut kierto entisenlainen km:n jälkeen - milloinkas se olikaan, en muista nyt äkkiseltään..
 
Joo, jouluisen km:n jälkeen normalisoitui kuukautiset tammikuun lopusta taas ja jatkunut tähän päivään normaalisti. Nyt vasta on ollut jotain häikkää tässä kummallisia vuotoja :/ . En uskalla vielä testata r-testiä, koska se on kuitenkin liian aikaista ja pettymystä kummiskin. Katsotaan, miten tässä jatkuu vielä tämän kuun loppuun. B)
 
amanta65 miulla ainahin on talven jälkeen monasti keväällä/kesällä pikkasen ollut kierroissa heittoa..ja noita pikku tuhruja(KN kokeillessa)on alkanut tulemaan n. 1-3vrk ennen vuotoa..se ikä, se ikä.. *huoks* :(

Toivottavasti tuhru siulta loppuisi ja kierto pysyisi kohdillaan =) ..miulla kierto lyheni km:n jälkeeni 28-->24..nyt viime kierto 25..toivoisin sen vielä palaavan tuohon samaan 28, saapa nähdä..
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (44)......................kp4/24-27........yk27...............4.
Rinafina (44)...............kp4/31..............yk3.................6.
onlydream (37)............kp10/23-29......yk?.................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33........yk11................1.
amanta65 (44)............kp16/30...........yk?...................4./1.yht.
Ottis (42)....................kp17/23-28.......yk12................1.
mur-mur (44)..............kp19/24-28..yk13 (km2/10).....3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp20/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp23/27-28........yk2.................6./2.yht.
Inia (43)......................kp24/26-30........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp25/23-29........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp28/28-36.........y.2v................3.
ikiemo (45)..................kp38/20-50.........y?..................4.
taavi166 (38)..............kp50/28-42.........yk13..............3.
Sariella09 (43)............kp70/40..............yk?................5./1.yht.



RKTT

taavi166 (38)....................dpo31
ikiemo (45)........................dpo26
Iida-Karoliina (45)............dpo17
mur-mur (44)....................dpo8
Ottis (42)...........................dpo5

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
Inia Linkin lisäsin :).

Lumeton :hug:. Voihan vielä toivoa kuitenkin?

Jääris Mä jotenkin 'tiesin', ett sinä näkisit niissä viivanpaikoissani väriäkin :). Aamulla testaan, katotaan sitten mitä näyttää, näkyykö viivan paikkaakaan. Harmi toi sun dieettis ku ei pääse paino nousemaan yhtään :(. Mikä sun olo on muuten?

Liiza Onhan sulla nyt kp4. Poistin sut RKTT-listalta ja pikaisesti taaksepäin selailin ja näin laskin, mutt korjatkaa (kuka tahansa!!) jos laitoin väärin.

ON Mulla oli eilen illalla vasen rinta älyttömän kipeä ja tänäänkin illasta vähän. Samoin teki eilen alkuillasta pahaa ja tänäänkin, mutt se meni jäätelöllä ohi. R-oireita siis olis, mutt huolestuttavan aikaisessa jos näin olisi.

Mulla oli oikein rela ilta siskon ja poikansa kanssa mökillä. Saunottiin ja käytiin monta kertaa uimassa. Tänään sitten ajelin kotiin ja sää on taas kuin morsian :). Palaan paremmalla ajalla juttujanne lukemaan.
 
Hei,

Anteeksi etten eilen listan jälkeen enään päivittänyt uusia tietoja.... Jouduin sairaalaan kovien vatsakipujen takia, ne tosin oli jo alkanut edellisenä yönä mutta laantuivat aamuyön tunteina mutta sitten ap palasivat... Nyt kotiuduin sairaalasta munatorvea köyhempänä ja ikävän tiedon ja valtavan pettymykse kanssa: kohdun ulkopuolinen raskaus.

Nyt en jaksa enempi kirjoittaa mutta palailen jahka olen hieman paremmassa hapessa. :'( :'(
 
Inia luonnon kiertoon tehtiin tämä PAS. Siirron jälkeen minulla oli luget 100 x 2 pp14 asti eli testi päivään. Sitä edelliseen kiertoon yritettiin lääkkellistä, mutta ei kasvanut minun limakalvo ja lisäksi oli toisessa munasarjassa kysta, joten siirtoon ei päästy silloin.

Lumeton :hug: , rankkaa odottaa sitä uutta mittausta, Toivon OnniToivon kuitenkin yllätätävän teidät.

Ottis kiva, että oli rentuottavaa. Huomiseen testiin onnea.

Mur-Mur niin se on tehtävä kun itsestä tuntuu, jokainen tietää parhaiten.

Oivikki ja Suoma
 
Ottis
Testasin jo, Oivikki :). Ja just aloin kattoa tikkua, ett herranjee, sehän on vihreä eli ovistesti. No, se ainakin on toissapäivästä vahvistunut. Mutt toi äskeinen oli siis väärä hälytys :LOL:.
 
Ottis
Liiza ja amanta65 Kiitos kuvien tulkinnasta. Just ko. tikun heitin roskiin ja tietty sitä vielä tihrustin ja olen näkevinäni siinä edelleenkin aavistuksen punaisesta väristä. Mutt aamusta uudelleen.

Kauniita unia kaikille ja Rominas sulle vielä extra :hug:!!
 
Ottis
Huometus! Taas on viivanpaikka testattu, mutt väriä siihen ei saa parhaalla tahdollakaan. Nyt annan kuitenkin testailujen olla ainakin viikonlopun yli. Maanantaina ku on dpo9 vois jo jotain nähdäkin, tai sitten ei.
http://sekunti.com/upload/img/19224IMG_4218.JPG
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Iida-Karoliina (45)......kp1/23-29........yk14...............5./1. yht.
liiza (44)......................kp5/24-27........yk27...............4.
Rinafina (44)...............kp5/31..............yk3.................6.
onlydream (37)............kp11/23-29......yk?.................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33........yk11................1.
amanta65 (44)............kp17/30...........yk?...................4./1.yht.
Ottis (42)....................kp18/25-28.......yk12................1.
mur-mur (44)..............kp20/24-28..yk13 (km2/10).....3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp21/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp24/27-28........yk2.................6./2.yht.
Inia (43)......................kp25/26-30........yk22...............1.
haave3 (41)................kp29/28-36.........y.2v................3.
ikiemo (45)..................kp39/20-50.........y?..................4.
taavi166 (38)..............kp51/28-42.........yk13..............3.
Sariella09 (43)............kp71/40..............yk?................5./1.yht.



RKTT

taavi166 (38)....................dpo32
ikiemo (45)........................dpo27
Iida-Karoliina (45)............dpo18
mur-mur (44)....................dpo9
Ottis (42)...........................dpo6

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
Inialle peukutukset :flower: + :heart:, sillä näyttää kierto olevan aikalailla lopuillaan. Mullahan viime kierrossa se selkeä plussan alku testissä näkyi, eikä ollut ensimmäistäkään oiretta siitä, ett olisin saattanut ollakaan raskaana. Varmaankin ihan sillä, ett onnistuin kerrankin olemaan piinailematta.

Haave3 Mitäpä kuuluu, joko täti ovella kolkuttelee vai etkö vain ole testiarsenaalinen lumoihin vielä langennut? Peukutuksia :heart:!

tirulii :hug: sulle myös rankoista kokemuksista kohdunulkoisen raskauden vuoksi :(.

Niin on vahva viivan paikka juu, mutt ku siihen pitäisi sitä väriä saada ;). Päätin nyt sit alkaakin säästellä noita halpisliuskoja seuraavaan kiertoon, kun niistä 5 olen jo tuhlannut. Muuten käy niin, ett alkaa viivanpaikkojen tuijottelu ahdistaa ja menee ilo tästä hommasta.
 
Ottiksella ON kyllä todella selkeä viivan paikka =) ja ei siihen vielä tartte tässä vaiheessa väriä tullakkaan..muutama päivä ja sitten vasta - Plussa sätehiä sinne kovasti!!:heart:

Itse taasen sujuvasti lirittelin aamupisut pönttöön..ei ole yhtään sellainen jännäys päällä..tiedän, ettei edes yritystä ole raskauden suuntaan masussa.. :(

Muille kovasti niitä :heart:plussa tuulia:heart: hönkäisen täältä päin suomea tulemaan PUUUUH:whistle:!!!!!

..ja tuostapa vielä paaaaaaaljon +++++ sätehiäkin:heart:..
 
Ottis
mur-mur Minä tänä aamuna issekseni mietinkin, ett on eilen aamuna tainnut mur-murin pissat lirahtaa pönttöön, kun ei mitään viivoihin viittaavaa jutuissasi ollut. No, se voipi elämä yllättää silloin, kun sitä kaikkein vähiten osaa odottaa ;).

Itseasiassa ei mullakaan näistä viivanpaikkojen tikuitteluista huolimatta ole toiveet kovin korkealla, sillä sen yhden kerran kun olen mm. lämpöä mitannut (dpo3), oli se 36.4 eli ihan prikulleen normaalilämmöissä ja silloin jo tavallaan heitin hanskat tiskiin. Kyllähän eilen alkoi olla valkovuotoa taas silleen, ett vois jotain kuvittellakin, mutt mutt.. ku ei jaksa kiusata itteään kovin haaveilemalla, vaikka vauvan perään haikaileekin.

Mä kävin muuten toissapäivänä shoppailemassa vauvanvaatteita mun kummitytön 3 kk:n ikäiselle poikavauvalle ja naapuriin ihan vasta syntyneelle pikkurinsessalle :). Oli ihana päästä edes shoppaamaan niitä pikkusia sulostuksia.
 

Yhteistyössä