40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Lähdenpä tästä nyt siskon luokse vähän tuulettumaan. Rominas Jos haluat, niin voit päivittää myös huomenna, mutt kyllä mä illaksi kotiin tulen, joten ehdin sen tehdä itsekin.

Hauskaa tätä päivää kaikille ja heipat :wave: :wave: :wave: !!!
 
Ottis
Samoin toivon minä Mur-mur, vaikka vähän pessimisti olenkin. Onneksi huomenaamuna en pääse testaamaan :). Jää tämäkin piina väliin. Testionnea sulle huomiselle :heart:!

Kävin vielä Poliisin sivuilla kurkkimassa, enkä malttanut olla tänne kattomatta :ashamed:.
 
Ottis minä näen niissä kaikissa kolmessa kuvassa väriä!!!!!!!!Mielenkiintoista!! :heart: Toivottavasti nyt on tärpännyt!!

Lumeton onnea :flower:

minä täällä ihmettelen ja murehdin (taas) että miksi mun maha ei kasva :whistle: . Paino vaan laskee edelleen tällä rd-ruualla. Yleensä olen levittänyt itseäni pullamössöruualla tässä vaiheessa raskautta mut nyt kun kaikki sellainen on kielletty niin ei tuu pyöreyttä ei. Doppleri ei ole vielä tullut. On vaan niin outo olo kun ei missään tunnu eikä näy mikään että mitä tässä oikein tapahtuu...
 
Lumeton kovasti peukusta, kyllä se pieni siellä sisukkaasti kasvaa. Mullakin kävi noin pikkukakkosta odottaessa. pp 9 haamu joka sitten muuttui negaksi ja pysyi negana kunnes virallisena testipäivänä pp 14 tuli kunnon viiva. mulla oli myös vuotoja mutta kaikki meni hyvin ja nyt kuopus täyttää jo 2v. on tosin kyllä vieläkin vähän onoff luonne. eli aurinkoinen kunnes tulee myrsky ja se saattaa kestää jopa tunnin ja sitten taas aurinko paistaa. Ei kai ainakaan äitiinsä ole tullut :whistle: .

Jääräpää Mulla maha on pullahtanut esiin vasta 20 + viikoilla.Siihen asti oon käyttänyt ihan vanhoja tavallisia housujakin. eli jos lantiossa on tilaa niin suolisto siirtyy ylöspäin ja kohdulle on hyvin tilaa lantiokorissakin.

omaa napaa: Pahin suru taitaa olla ohi ja olo enimmäkseen haikea, vaikka kyllä kyyneleet välillä tuleekin silmiin. Nuoremman koiran kasvaimet osoittautuivat rasvapateiksi ja se leikataan huomenna. Eli sekin sitten huojensi mieltä. Nyt vaan otan kesän rennosti ja nautin tästä hetkestä jos vaan osaan. Vauvahaaveen jätän taustalle. Lahjoitettua alkiohoitoa mietin sitten syksymällä, jos siltä vielä tuntuu.

Hyvää kesän jatkoa kaikille ja paljon vauvapölyä palstalaisille :heart:
 
Tyynetuulia, myös siulle toivottelen ihanan aurinkoista&lämmintä kesää!!=) :flower:

..sen pienenkin aika sattaa kenties vielä tulla, kaikki on tässä elossa mahdollista:heart:..

..ja ihana, jotta koirulaisella ei mitään vakavaa, halirapsutus miunhin puolestain wuhwuhille!:wave:
 
tirulii :wave: Kiva kuulla, että raskautua voi ilman rintojen reagointiakin. Mä vaan aattelen, että kun Pregnylistä mulle tulee aina selkeät rintaoireet (se sisältää hcg:tä ), niin luulen että samoin tapahtuisi raskaudessakin. Mutta tiedä häntä, kun en oo koskaan ollut raskaana.
 
Heippa Ottis. Kattelin kuvia, kyllä varmaan mahdollista on raskaana, kunhan odotat muutaman päivän, tsemppiä :) :hug:. Mä vaan kattelen täällä onko mulla mitään enää mahiksia, kun mies ei välttämättä enää halua lapsia jo ikänsä puolesta :/

Joten ei muuta kuin kesälaitumelle ja korkkaamaan ;)
 
Lumeton OnniToivo on sitkeä, ihanaa. Onko sinulla se vuoto jatkunut?

Ottis kyllä hyvin näkyy kaikissa noissa viivan paikat. Nyt iloisesti olet RKTT ja rentudu siskon luonna.

Solakka Silakka voi kuinka ihanaa tipuja! On niillä hyvä emo, kun noin topakasti pikkusia puolustaa =)

Inia ei ollut minullakaan mitään oireta rinnoissa, eipä ole vieläkään kovin kumosia tuntemuksia rinnoissa.

Tyynetuulia hieno homma, että koiran pati olivat rasvapatteja. Mukavaa, että sinulla on vähän parempi mieli, nauti kesästä tyttöjen kanssa, koska sinulla on loma?

Mur-Mur koska dipaat ekan kerran?

tänää tämä sivu pyörii minulla järjettömän hitaasti, onko muilla sama tilanne?

Oivikki ja Suoma
 
Oivikki , olen virallisesti lomalla elokuun, mutta oikeasti olen siis lomaillut jo reilu 2v. =) .Ensin äitiyslomalla ja sitten hoitovapaalla. syksyllä tytöt menevät sitten päiväkotiin. Ihanaa että sulla on vuodot pysyneet poissa. alkuraskaus on jotenkin epäuskoista aikaa jos niitä oireita ei juurikaan ole. Mulla siis ei juurikaan ole ollut.Esikoisesta olin täysin oireeton jos niitä vuotoja ja kipuja ei oteta huomioon ja kuopuksesta taisi olla hieman kuvottavaa oloa välillä. Ihanaa kesää sinulle ja Suomalle.

Inialle peukutukset. pregnyliä pistetään 5000 tai 10 000 yksikköä kerrallaan ja niin suuriin arvoihin ei veren hcg-pitoisuus yllä ennenkuin raskausviikkoja on jo reilusti. Minäkin siis olen plussanut lähes täysin oireettomasti kaksi kertaa. Hoidoilla raskautuneilla on monesti vähänlaisesti oireita, kaiketi siksi että kehossa on jo niin paljon hormooneja että niihin tottuu. Jaksamista piinailuun ja peukutukset plussan puolesta.
 
Mies se puisteli päätään kun hermoilin sen uuden doplerin kanssa :ashamed: . En laittanut alkuun kuulokkeita kunnolla kiinni joten en kuullut mitään ja alkoi valkoinen huolirenkki tulla suun ympärille kun luulin ettei ole elämää mahassa. No sitten kun painoin kuulokejohdon kunnolla niin kuului suhinaa enkä edelleenkään löytänyt sykettä, hermostuksissani koitin kaulaltani jo omaaa pulssiani enkä meinannut löytää sitäkään :LOL: :xmas: . Aikani kuunneltuani löysin sitten kuitenkin nopean hakkaavan äänen, ilmeisesti sykkeen joka ei ollut omani. Ohjeissa luki että pitäisi muistuttaa hevosen laukkaa, musta se kuulosti enemmän ravilta :whistle: . Eli uskon löytäneeni vauvan sykkeen. :heart:
 
Kiitos Tyynetuulia toivon tuomisesta! Mullahan nyt luomukiertoon PAS, eli ei muuta kuin progesteronia lisänä.

oivikki, oliko sulla nyt mitä lääkkeitä tässä PASsissa? (eikös sulla ollut lääkkeellinen?) Tuleeko sulle yleensä Pregnylin jälkeen rinnat kipeiksi? Kai niitä kipuja tulee kohdun kasvamisestakin?

jääris, onnea pikkuravurin kuulemisesta!

Mulla alkoi yöllä menkkakivut. Ensin olin ihan että jee, vihdoin jotain oiretta! =) Mutta sitten muistin että mullahan on näissä hoitokierroissa menkkakivut alkaneet jo useana yönä etukäteen (kun normisti vain vuotoa edeltävä yö ). Eli se siitä... :ashamed: :( Oviksen perusteella odotan tätiä kylään ma-ti (ja testipäivä on vasta ke).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyynetuulia:
Inialle peukutukset. pregnyliä pistetään 5000 tai 10 000 yksikköä kerrallaan ja niin suuriin arvoihin ei veren hcg-pitoisuus yllä ennenkuin raskausviikkoja on jo reilusti. Minäkin siis olen plussanut lähes täysin oireettomasti kaksi kertaa. Hoidoilla raskautuneilla on monesti vähänlaisesti oireita, kaiketi siksi että kehossa on jo niin paljon hormooneja että niihin tottuu. Jaksamista piinailuun ja peukutukset plussan puolesta.


Inia tässä on tosi hyvä selitys sille,että miksei rinnat välttis kipuile heti,koska tollaset määrät hcg;tä on vasta joskus 5+ viikoilla (tietenkin yksilöllistä ) ja miksi vasta myöh. alkaa oleen joillakin noita oireita.
Mullekkin lääkäri sanoi,et mun elimistö on todellakin tottunut hormoneihin jo lääkkeitten takia,et en välttämättä reagoi ihan ensioireisiin mitenkään koska ne ei tunnu missään..

huoh! peikkoliiniä lähden rokotuksille viemään,kun hää on siinä rokotetutkimuksessa :/

Hyvää päivänjatkoa kaikille :heart:
 
lumeton mikä pp sulla oli eilen? Voisko olla vielä mahdollisuus, että myöhemmin kiinnittynyt..
En tiedä mikä on surullisempaa, se että plussaa ja menee kesken, vai se että tulee nega.. :'( Minua ainakin itketti ja vihastutti plussan jälkeinen keskenmeno, vaikka heti alussa kesken menikin. Kyllä se oli minulle jo vauva jota odotin. Negoihin olen kai jo liian tottunut itkeäkseni.

Mutta lumeton odotetaan vielä se seurantakoe, ainakin tuolla toisella palstalla oli saatu vauvoja n. 60 hcg:lla pp:llä 14. :hug:
 
jääris siellä sie löytänyt olet pienen "ravurin" sydänäänet - Ihanaa!!:heart:..kyllä ne äänet tosiaan erottaa omasta sykkeestä, ovat niin nopiaa laukkaravia :)

Ps. Jos sydänäänet kuuluu noin hyvin, kannattaako mennä kalliille yksityiselle niitä katsomaan/kuulemaan huomenissa?..toki teet itse niin kuin parhaaksi katsot! =)
 
Miepä tänään ihan tarkoituksella pissiä lirittelin aamusella kaikki pönttöön - en siis testaillut.

..tuli vain sellainen olo, että en jaksa..:ashamed: ..siis mitä turhaan, koska miulla ei ole minkään sortin tuntemuksia nyt ollunna, verrattuna esim. viime kiertoon..jos nyt vain kerrankin sitä tätiä vuottelen kun se tulee niin varmasti, kuin yön jälkeen uusi päivä!


Kovasti muille plussa tuulia laitan tulemaan!!!:heart::heart::heart::wave:

..I-K mikä siun tilanteesi..onko täti pysynyt loitolla?..testailitkos kenties tänään?.. :)
 
Hei! Mikä tämä on nyt? Juuri kuukautiset oli 26.5 ja tällä kertaa oli niukka vuoto 5 päivää ja sitten loppus ja sen jälkeen pupuiltiin ilman ehkäisyä kerran, että mies uskalsi. Heti sen jälkeen alkoi taas pientä vuotoa, että ei tullut edes siteisiin, vaan vain pyyhkäisyä paperille. Ja sitten taas nyt pari päivää tauko, ettei tullut mitään vuotoa. Ja nyt tänään taas äklö olo ja vuotamista taas nimeksikään, että vain pyyhkäisyä paperille. Piti siirtää taas papakokeisiin joukkotarkastukseen ensi viikkoon. Tämmöistä on kestänyt muutaman päivän ajan, vaihtelua, tuhruilua ja sitten ei tuhruilua ja taas tuhruilua. Onpa huolestuttavaa. Olisko ovis vai mitä muuta? Vaiko taas varhainen keskenmeno? Oikeestaan mulla oli takana kerran keskenmeno vkolla 11, joka vastasi 9vkoa. :/
 

Yhteistyössä