40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
I-K Voi pahus sitä tätiä, kun löysi sinutkin taas :hug:. Onneksi teillä on kuitenkin pian aika sinne Riikaan, tiedä mitä kivaa sieltä mukaan tarttuukaan :heart:.

mur-mur Kiitos :flower:! Ihan oikeasti tuntuu, ett kohta kilahdan. Aina olla yksin, yksin, yksin, kun toinen vouhkaa :headwall: ja silti valittaa, ett ku ei jaksais. Pian ollan hourulassa molemmat :(.

Kun ukko lähti kotoa ilmeisesti kotipaikallaan käymään, siivosin minä sillä välin mansikkapenkit ja kun sieltä otin poikasia, ett istutan mansikoita myös mökille, siitä miehelle innoissani toimittelin hänen tullessaan kotiin ja tämä pyrkii tupaan avaimet kädessä kuin ei ketään olis kotona ja oli kuin ei olis mua nähnytkään. Sitten kun lähdin käymään kaupassa, ett haen salaattivärkit, tämä tulee samaan kauppaan perässä, mutt ei suostunut sanomaan mulle sanaakaan ja niin oltiin lopulta kassajonossa peräkkäin :LOL:. Vähän hävetti :ashamed:.

Nyt on sellainen olo, ett pitäis ottaa kuppi neuvoa-antavaa.

MS Enpä plussauksesta tiedä, mutta husssh, tädin kuvatus wegs sieltä suunnalta. Sano sille, ett on paljon parempiakin kyläpaikkoja, jos tunkee tupaan.

Oivikki Kiitos :flower:! En oikein jaksa enää ihmeeseen uskoa, mutt maanantaina varmaan ollaan jo vähän viisaampia.
 
Oivikki jep, koetan kuitenkin ensin tuota TK lekuria "käännyttää" jos hyvinkin lääkityksen saisin =)

..ja kyllä on vielä paastosokeritkin kattottava&kolesteroli arvot..mitähän nekin nyt tänä päivänä ovat?..ei varmasti ainakaan hyvät :( ..mie olen päästänyt itteni ihan rapakuntoon:ashamed:..pari estettä lisää raskauden tiellä..

..saan onneksi TK:sta verenpainemittarin kuukaudeksi lainaan kuun vaihteessa - kiitti vinkistä Ottis ;)
 
Ottis
mur-mur Ollos höveli :). Hieno juttu, että saat vp-mittarin lainaan, jees :wave:!

Ukko siivoaa pihalla autoaan ja mä korkkasin siiderin. Jos olisin sinkku, ei tarvis yksin juora, vaan voisin lähteä jonkun kaverin luokse :(.
 
Ottis kyl minä näin tuossa tänpäiväisessäkin kuvassa punaista sun testissä heti ekalla silmäyksellä...en tiedä onko mulla jotenkin vaalpun.silmälasit päässä vai mikä on kun näen aina punaista ;) . Toivottavasti seuraavassa testissä jo selkeä punainen viiva jonka kaikki näkee.
Rominakselle :'( :'( :hug: . Kamalia olet joutunut kokemaan! Voimia sinulle roppakaupalla!!!

En sitten mennytkään tänään sinne ultraan kun kerran kuulin ne sydänäänet kotidoppplerilla. Silti huolettaa (yllätys ;) ) kun tuolla joulukuisten pinossa ja muuallakin moni tuntee jo potkut joopa rv 12 alkaen mut minä en tunne niitä...no muutaman kerran oon tuntenut jotain kohdun seudulla mut yleenä sitten jälkeenpäin oon tajunnut et se oli vaan se ulospyrkivä ilma jooka siellä kiersi :ashamed: . Yhtään en muista aikaisemmista raskauksista että koska ne potkut alkoivat tuntumaan. No, niitä odotellessa! Sokerimittauksista pääsin pariksi kuukaudeksi kun viimeiset kuuden päivän arvot olivat tosi hyviä. Uusi sookerirasitus sitten vajaan parin kuukauden kuluttua.
Kello on jo ihan järkyn paljon ja tarttis tämän vuorokauden puolella keritä nukkumaan kun herätys on aina 6.30 kun lapset nousee. Isäntäkin lähtee huomenna aamulla erämessuille ja tulee joskus illalla...ryyppyreissuksi kyllä epäilen sitä matkaa mut katotaan sitten missä kunnossa sieltä isäntä kotiutuu.
 
Ottis
Jääris Kiitos punasävytsempistä :). Ne potkuthan alkaa tuntua vasta rv 16-17 aikaisintaan eli nou hätä jos ei vielä tunnu ja ilmakuplinahan ne ihan alussa tuntuukin eli jospa ne sulla sitä oli :heart:.

Nyt olen kisulin kanssa ullakolla evakossa, sillä mies sammutti hänen televisionsa, josta luontodokkaria katoin, kun tuli sisälle. Me aiotaan katin kanssa kattoa dvd:ltä romanttinen hömppä ja nukutaan sit piiiitkälle aamuun :). Siitäkin mies raivosi, ett olen tänään nukkunut varmasti yhteentoista. Jeeee.. pitäisköhän mun näyttää sille netistä ennen seitsemää dippaamani r-testin kuva ;)?

 
Ottis
Jääris Sen puoleen uskon, ett punaista aamun tikussa näkyisi, koska Paintissa kun muuntelin värisävyjä, muunsi samalla t-viivan väriä kuin c-viivankin. Ongelmana on nyt vaan se, ett en ehkä haluakaan olla tolle sekopäälle raskaana :(. Mutt nyt nattis kaikille ja kauniita unia!!
 
Ottis
Jääris Taisit olla aivan oikeassa kun sitä punaista tikuissani näit jo alusta asti. Niin minäkin, mutt en vaan uskonut.

Mitä tämä on jos ei punaista? http://sekunti.com/upload/img/7917IMG_4235.JPG

Aijaan kuva hiukkasen epäselvä:


Metkoja liuskoja ku ensin näkyy pelkkä viivan paikka tarkasti ku mikä ja sitten kun tulee väri, häipyy rajat :kieh:.
 
Miten voikin ihmisen elämä olla tlläistä kiireen hässäkkää,kuukausi on tyystin karannut käsistä ajallisesti,eipä juuri muuta elämään ole mahtunut kuin töitä ja kotioloa :whistle:

Tänään saadaan ansaittu kahdenkeskinen miniloma hotellissa ja sopivasti muniksia pakotteleepikin, meinaan miehen PANNA kirjaimelliseti :LOL: :LOL:



 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Iida-Karoliina (45)......kp2/23-29........yk14...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp5/28-36.........y.2v................3.
liiza (44)......................kp6/24-27........yk27...............4.
Rinafina (44)...............kp6/31..............yk3.................6.
onlydream (37)............kp12/23-29......yk?.................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33........yk11................1.
amanta65 (44)............kp18/30...........yk?...................4./1.yht.
Ottis (42)....................kp19/25-28.......yk12................1.
mur-mur (44)..............kp21/24-28..yk13 (km2/10).....3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp22/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp25/27-28........yk2.................6./2.yht.
Inia (43)......................kp26/26-30........yk22...............1.
ikiemo (45)..................kp40/20-50.........y?..................4.
taavi166 (38)..............kp52/28-42.........yk13..............3.
Sariella09 (43)............kp72/40..............yk?................5./1.yht.



RKTT

ikiemo (45)........................dpo28
mur-mur (44)....................dpo10
Ottis (42)...........................dpo7

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ottis
lumeton Juu, tämänpäiväinen on. Ensin siinä ei näkynyt viivan paikkaakaan ja olin jo aikeissa nakata sen roskikseen, kun sitten katoin ja ällämystyin, ett herranjee siihen on tulossa väriä. Se väri tavallaan levisi ensin koko tikkuun ja siitä asettui tuohon.

Mites sen sun hCG:n uuden määrityksen, milloin se on? Katoin tosta Inian laittamasta linkistä, että hCG voi hyvinkin olla vielä noilla päivillä sen 53 (-ko se oli?) onnistuneessa raskaudessa.

OD Kiitosta vaan viivan vahvistumistoivotuksista. Ihan olen pyörällä päästäni :eek:. Teillehän miniloma hyvään saumaan pukkaan, onnea matkaan :heart:.
 
Ottis onnea punaista näkyy tikussa, onko siis tämän aamuinen, jos niin olet raskaana.

Onlydream ihanaa ajoitus teillä minilomalle.

Minun kone alkoi tällä vkolla pyörittämään nettiä tois hitaasti aina sivujen latautuminen kestää ikuisuuden, haitta kyllä tätä palstailua aika paljon.
 
Ottis jee ihanaa, toivottavasti nyt vahvistuu ja pysyy sinun +. Yritä ottaa rauhallisesti eli vältä turhaa stressiä. Miehelle sanoit ihan oiken, jos ei ruokaa pysty jakamaan sovussa. Voihan sitä olla yhdessa ja asua erilleen, niin saa sitten mieskin syödä varmasti omat kurkunsa ja tomaattinsa.

OD ensin ruokaa ja lepoa, sitten jaksaa haluta.
 
Ottis
Oivikki, kiitos :flower:! Miehellä taisi olla hermot vähän pinnassa, kun niin lapselliseksi kiukuttelijaksi alkoi.

Ja muille selvennykseksi, ett eilen pitkän stoorin kirjoitin (mutta aamulla poistin) siitä kuinka mies kiukkusi, kun olin käyttänyt salaattiin hänen kurkkunsa ja hänen tomaattinsa. Sen kurkun osti eilen, kun yksin shoppaili (pitkän ja kapeen ku mä ostin lyhyen ja paksun :)), mutt tomaatit ostettiin kyllä toissapäivänä, kun käytiin kaupassa kimpassa. Enpä ole osannut ajatella, ett jos mies kerrankin ruokaostokset maksaa, ett ne onkin sitten hänen enkä minä saa niihin koskea :(.
 
Ottis
SS On dpot vasta 7, mutta kun muistelen sitä ovisviivaa niin sehän näytti melkein yhtä vahvaa kahtena päivänä peräkkäin. Ts. Vois olla jo dpo8, ja sit se pupuilukerta, mistä tärppi olis tullut oliski ollut keskiviikolta. Ekat tisuoireet mulla tuli dpo 3 eli jos sittenkin ovis ollut aiemmin dpo4.

Digitaalinen o-testi näytti ovishuippua 4.6.10 eli sen mukaan nyt olis dpo7.

Ooops! Kun noita nyt kattoo, niin näyttäis siltä, ett ylempi on sittenkin vahvempi eli mulla vois olla nyt dpo8, mikä meinaa sitä, ett yli kuukauden miehen pusseissa hautuneet simppaset eivät ole voineet olla parasta laatua :(. Mutt plussaa olis se, ett ennen matkaa ehtisin ultraan 29.6. ja silloin alkion ikä olis 5+5 ja jos kaikki olis ok, sykkeen vois silloin nähdä myös. Probleemaa tuleekin sitten siinä, ett jos sykettä ei näy, niin menee koko loma pilalle hermoillessa ja kaiken kukkuraks joutus koko ajan pelätä vuodon alkamista :'(.
 

Yhteistyössä