40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Rominas Kiitos :flower:! Voi sua ku jaksat mun puolestani riemuita ku itelles kävi niin kurjasti :hug:. Mun intoni tässä kuitenkin jo vähän laantui, kun tuolla Km:n jälkeen haaveilevissa joku kävi taas pudottamassa mut maan pinnalle ja meinasi, ett eilisestä olis pitänyt viivan paljon enemmän vahvistua. Juu, mutta kun siinä ei eilen vielä väriä ollut :kieh:.

Tekis mieli lähteä lipettiin ja karkuun jos mies sattuukin tänään kotiin tulemaan :headwall:.
 
Ottis! MAHTAWAA!! Nyt oli jo selkeä punainen viiva. Ja kuka sellaistea puhuu että viivan tarttis selkeästi vahvistua vrk:ssa? Ja pyh, sanon minä! Jos noi on niitä testitikkuja mitä minä'kin käytin niin kesti kauan ennen kuin vahvistui ja välissä oli joku päivä kun näytti hailukampaa! Ja tuohan on vahvistunut paaaljon! Mulla muistaakseni vasta dpo 8 jokin häivähdys punertavaa näkyi. Dpo 9 näkyi haamu!
 
Ottis
Jääris Kiitos :flower:! Huomenaamuna testaan ja sittenpä nähdään, jos ei mitään näy niin uskon, että kiinnittymistä ei ole tapahtumassakaan. Ja jos yhtään onnistun pisua pidättelemään niin voisin tänään tekaista o-testin, vaikka se tuskin huippua vielä näyttäiskään. Uteloittaa kummasti kuitenkin :LOL:.
 
Ottis näin mie vähän mielessäin fundeerasinkin, että punertavaa siihen tikkuun tänään siulla saattaapi tulla;)

Mahdottomasti nyt tarraa&liimaa pienelle, jotta siellä masuissais 9kk jaksaisi kasvaa!!!:flower::heart:..
 
on: Olo on epäuskoisen surullinen. Ei vieläkään pysty oikein tajuamaan mitä on tapahtunut.
Tietenkin pitäisi olla tyytyväinen että todella ripeästi olin leikkauksessa, kun vatsaan oli ehtinyt jo runsaasti verta vuotaa ja ollaan hengissä, mutta jotenkin vain päällimmäisenä pyörii, että mitä pahaa olen tehnyt, että tämänkin piti tapahtua.
Eikö yksi keskenmeno ollut mulle tarpeeksi (opettamaan nöyryyttä tai jotain?) vaan piti sitten kohdun ulkoinenkin kokea?
Lähes vuosi yritetty kahdella munatorvella, niin kuinka monta vuotta menee yhdellä, tai ehkei enään koskaan raskautta ja vauvaa... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Hcg oli 713 ja huvikseni, tai tottumuksesta, äsken o-testiin pissin ja kontrollia vahvempi viiva tuli... aika kammottavaa, kun tietää ettei alhaalla ole yhtikäs mitään, ja silti muka raskaana... Kuinkakohan kauan hcg:tä veressä?

Olen miettinyt että oliko se myöhäinen plussa oikeasti merkki, ettei kaikki ole oikein... Todennäköisesti... Olen tässä kelannut että oliko oireita jotka olisivat voineet paljastaa tuon aikaisemmin mutta eipä kait asia miksikään olisi muuttunut vaikka olisin heti kiinnittymisen jälkeen tietoiseksi tullutkin...

Anteeksi tämä "ajatuksen virtaa" masentunut sepustukseni... :ashamed:
 
Rominas mie niin hyvin tuon siun tunteesi nyt ymmärrän:hug:..oli tämä todella niin surullinen asia kyllä :'( ja sinua ei todellakaan mistään ainakaan rangaista, että näin kävi..tai että siun täytyisi olla nöyrempi - EI missään tapauksessa!!!!

joskus niin käy, että alkio kiinnittyy vaan väärään paikkaan ja sille ei vain mahda mitään..syytä siihen eivät lääkäritkään tiedä..

Kyllä yhdellähin munatorvella voi raskautua ja jopa hyvinkin jos se toimiva:heart:
..etkö sie ikäsi puolesta pääsisi vielä hoitoihinkin julkiselle puolelle..

Kovasti siulle jaksuja&voimia:hug:..kyllä aika parantaa sillä tapaa, ettei tee enään niin kipeää..mutta sure aivan rauhassa ja anna itkun tulla kun itkettää :'( :heart:

Ps. Miekin tein O-testin seuraavana päivänä tyhjennyksestä ja se testiviiva oikkein paloi tuman puhuvaksi siihen liuskaan..kumma ja surullinen oloinen siitä vaan tuli :ashamed:

 
mur-mur: Kysyin lääkäriltä asiasta mutta antoi ymmärtää, että kun yksi lapsi, ja kaksi alkanutta raskautta vaikkakin epäonnistuneita, niin ei ole syytä hoitoihin menoon. Ja toinen munatorvi muine tykö tarpeineen kuulemma oikein hyvässä kunnossa ja siisti. Ikärajaksi sanoi 39vee julkisella puolella.
 
Ottis
Voi Rominas :hug:. Takuulla mietityttää, mutt varmaa on, että et ole tehnyt mitään väärin. Kohdunulkoinen raskaus on kyllä julminta mitä tällä rintamalla voi tapahtua :'(. Ehkä se myöhäinen plussa viittasi siihen. Sitä minäkin olen nyt miettinyt :| Mutt ei sitä auta ajatella, kun ei sille kuitenkaan olis osattu tehdä mitään. Kumpi munatorvi sulle jäi?
 
Ottis
Rominas Mahtavaa, että toinen munatorvi kuitenkin hyvässä kunnossa ja siisti :).

Mur-mur Kiitos :hug: :flower:! Jospa huomenna olisi jo vahvempi viivanen.

ON Mies tuli kotiin, mutt ei ole sanonut vielä sanaakaan.
 
Ottis
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
..ja mitäs ne sellaiset puheet ja MILLÄ palstalla on?..että muka dpo7-8 viivan täytyisi olla vahvempi!!!!???..höpön höpön ja huomenna lissee, mie sanon!!!!:D
Tuolta toiselta palstalta, jossa toisinaan kirjoittelen, on mulla ilmeisesti 'ihailija', joka tahtoo aina kommentoida mun testejäni. Esittää asiallista ja ystävällistä, mutt tuntuu, ett siellon paha tahto takana :(. Meitä on moneen junaan.

Mun pitäis kans päästä o-testiä dippaamaan, mutt ku toi miehenpuoli tuli kotiin, niin vähän vaikeutu nämä hommat :headwall:.

 
Hui hurja mitä täällä tapahtuu. Viimeisimpiä viestejä vasta lukenut ja niissä jo koko elämän kirjo.

Ekaks Rominas Paljon, paljon lämpöisiä halauksia.

Ottis Sinä olet testeihin viivoja saanut oikein urakalla. Onnea tosipaljon plussasta. Kurkkusota miehen kanssa on sitten ihan oma lukunsa :eek:

On minut voi poistaa dpo-listalta. Kävin lääkärissä ja nyt on ihan luotettavasti testattu, että en ole raskaana. Mitään ihmeellistä ei vehkeistä löytynyt, eikä lääkärikään osannut kuin ihmetellä pitkäksi venynyttä kiertoa. Nyt sitten tosissaan pohditaan miehen kanssa, jatketaanko ihan luomuna yritystä vai otetaanko kiertoon lääkkeitä avuksi. Huohh!
 
Ottis: Oikean puoleinen jäi. Pitää varmaan alkaa toivomaan, että munasolut vaan putkahtaa oikealta tulemaan. :/
Vaikka niinhän nuo väittää, että munasolu voi kulkeutua poistetun torven puoleltakin ihan kohtuunkin... Musta vaan kuulostaa aika oudolta moinen... :eek:
 
Ottis
Löysinpä tällaisen sivun, kun kävin ku:sta vähän googlettamassa. En ole varma ymmärsinkö oikein, kun ymmärsin, ett ku:ssa hCG nousee hitaammin?http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/naytaartikkeli/tunnus/hoi26001

Taavi166 Jees! Sinä repäisit taas ja sait minutkin nauramaan :LOL:. Kurkkusota, juu. Pitänee kurkata jääkaappiin pian, ettei mies vain ole koskenut minun kurkkuuni :). Kiitti :flower:!

Hyvä, kun kävit siellä lääkärissä. Voipi olla, ett lääkkeistä olis apuja. Yrittänyttähän ei laiteta :). Onnea mihin sitten päädyttekään :heart:.

Rominas, Juu ja tilaukseen paljon ja hyviä muniksia. Kyllä se onnistuu vielä, usko pois :hug:!!
 
mutta Ottikselle peukutukset, kyllä selkeästi punaisuutta viivassa oli.

Itselläni täysin unohtunut kierto ja testailut. Piti tarkistaa missä mennään ja auts tänään olisi voinnut ensimmäisen kerran testata kun dpo 13... mutta hieman minilomalla oltiin torstaista lähiten ja koko testaus mentaliteetti minulta unohtunut.....
 
Rominas :)

Lääkäripalstalla lääkäri kirjoittaa..
Yhdellä hyvällä munatorvella voi helposti tulla raskaaksi, mikäli muut asiat ovat kunnossa.
Munasolun ei tarvitse välttämättä tulla juuri vasemmalta puolelta, se voi tulla myös oikealta. Luonto on siitä ihmeellinen, että tiedetään munasolun voivan kulkeutua oikealta vatsaontelon kautta vasempaan munatorveen, jos oikea munatorvi on poistettu.
 
Ottis
mm Älä testeistä välitä ku pupuilemaan vain :heart:. Niin niitä vauvoja tehdään.

Tein sitten vihiroon o-testin ja näytti sekoavan sekin. Tosin se lipsahti mulla dippaamisen aikana yli sen max-viivan, mutt mutt.. ensin näytti 2-3 kertaa leveämpänä t-viivaa ja sitten näytti, ett t-viivan paikalle jäi vain viivan paikka ja väri asettui siihen viivojen kesivaiheille. Nyt kun tikkua katon, niin siinä näkyy oikeastaan vain viivan paikka, joten taisi olla tämä lysti taas tässä :'(.
 
Ottis älä sie nyt siitä O-testin tuloksesta välitä - testaile vain R-testillä huomenna aamupisusta!!:wave:

..eihän O-testi normisti vielä tässä vaiheessa kiertoa reagoikkaan jos raskaus alkanut..eihän kaikilla O-testi reagoi ennen R-testiä!!

Mikä dpo siulla viime kierrolla oli kun R-testi&O-testi reagoi yhtä aikaa??
 
Heips! Lohdutuksen sananen: Vaikka ei olis pupuiltu kuukauteen, niin tuskinpa ne simppaset kuukauden vanhoja on siellä miehen pusseissa. Kaikella todennäköisyydellä on pussukat tyhjentyneet kyllä siinä välissä jos on normaali terve mies kyseessä =) . Että turha huoli pois simppojen laadun suhteen!
 
Ottis Öpaut n. 9h jos käyt lirillä jo seiskalta aamulla..;)
..ja mikäänhän ei estä testaamasta AIEMMINKIN jos pisu vain ollut rakossa tarpeeksi pitkään, etkä lipittele nestehiä ennen sitä..siis pisun pidättelyä ainahin 4-5h..

..mutta tosiasia on, että yön jäljiltä se pisu ytyisempää :)
 

Yhteistyössä