:headwall: (pitkä kirjoitukseni katosi johonkin) :headwall:
Niin siis. Neuvolassa käyty ja Kelan paperit täytetty. Laitoin jo työnantajallekin työstävapautusanomuksen menemään. Saapahan rauhassa aloittaa sijaisen etsinnän. Neuvolassa kaikki ihan hyvin, siis nyt se mitä siellä tutkitaan. Hb on vain 105, mutta eipä se ole kyllä tippunutkaan. Taidan ottaa rautatabut jokaöiseksi tavaksi.
Sokerirasitus on varattu kahden viikoon päähän. Kannattaako ottaa koko päivä vapaaksi vai pystyykö sen jälkeen meneen töihin??
Pinkkis, nyt mulle oli tullut about 600g/vko lisää painoa eli olen päässyt totaalilukemaan +3,7kg. Tästä se lähtee!
Yksityisen seurannasta en oikein osaa sanoa vielä mitään. Katsotaan nyt sitten se huominen ultra (täällähän ultraajalääkärit (kun on keskitettyä toimintaa vaikka kunnan toimintaa onkin) on samoja, jotka tekee yksityisillä töitä joten...) ja onko kaikki siellä vielä ok. Tavalliset äippäneuvolalääkärit on kyllä sanonko mistä. Nytkin tulee koko talveksi nuori sijainen eli tapaan taas uuden lääkärin kun 4 viikon päästä on neuvolalääkäri.
Tsemppiä
tetelle ja Pinkille viimerutistuksiin. Huomaatkos Pinkki, että olet listalla jo seuraavana?
Mä toistan jälleen kerran itseäni, mutta en voi olla kehumatta teitä. Käyn nimittäin aktiivisesti lukemassa tuota kuukausiketjuanikin ja täytyy kyllä sanoa, että ikä tuo jotain mukanaan... tiedä sitten mitä se on, mutta olen ehdottomasti kuitenkin sen kannalla
Ja pakko on ainakin tällaiselle ekakertalaiselle rakentaa se 40+synnyttäneet -pinokin. Mistä mä muuten saan tukea?
- Siiri S, 24+1
muoks. kiitos kuvan kehumisesta, eikö näytäkin ihan sihteeriltä (siis minulta)