Discovery mulla luultavasti sama juttu siinä sokerirasituksessa, molemmat arvot 1 h ja 2 h olivat saman 12,2..eli ehkäpä sen takia se huono olo oli sitten loppupäivän, ja mulla oli se rasitus silloin raskausen alussa jolloin muutenkin oksentelin..jopa töissä, mä kun olen hoitoalalla niin ne kaikenlaiset ihmiseritteet on koko ajan esillä
Toivotaan että kätesi antaa myöten, mulla ollut samaa vaivaa ja tiedän että ne yöt voi olla kauheita!
Niin ja ne jehovat...mulle tuli eilen mieleen, että jos on oikein masentunut/ahdistunut ihminen, vaikkapa sitten raskausmasennus, niin voi tulla pahojakin seurauksia kun tullaan kotiin paasaamaan maailmanlopusta! Mä sanoin heille erittäin painavasti, etten halua kuulla näin loppuraskaudessa tuollasta tekstiä..mut heille se maailmanloppu on iloinen asia kuulemma; tänne tulee paratiisi ja paha poistuu..mä sanoin tyyliin että sehän kiva, antaa heittää siitä
kolme vihkosta ne mulle jätti; yksi kertoo siitä maailmanlopusta, toinen siitä miten saisin tupakoinnin lopetettua ja kolmas siitä että mitä ne jehovat on. Onneksi on takka
mur-mur mä toivon sydämestäni sulle nyt plussaa ja lähetän täältä isoja peukutuksia :heart:
Pinkille toivon jakaantumista pikapuoliin
tete-a-tetellä on selvästi h-hetki lähestymässä ja nyt se pieni siellä antaa mammalle vähän esimerkkiä tulevasta
Mulla on hammaslääkäri 12.15, lohkesi sunnuntai-iltana paikasta pala ja nyt on kielessä jo arka paikka..jäi rosoiseksi se reuna tietty ja nyt hankaa koko ajan. Inhottaa mennä sinne tälläsen mahan kanssa makaamaan, mä kun oksennan jo purkasta ja hammasharjastakin, niin on varmaan mielenkiintoista...onneksi ihana (ja söpö..) lääkäri =)
Mulla ei meinaa enää housut riittää, olen kotona käyttänyt jotain college-housuja ja verkkareita vielä, mutta ärsyttää kun tuo mahaosa rullaantuu tuonne alas nyt...koko ajan sellanen olotila että housut tippuu
mä tykkään kotona olla rennosti, jotenkin vierastan ajatusta vetää noita virallisempia mammahousuja jalkaan siivoukseen