35 v + odottajat, vol 6

Täällä ollaan! Käyn kyllä lukemassa teidän kirjoituksia, mutta lukemisen jälkeen pää on niin tyhjä, etten saa mitään kirjoitettua.

Mulle ei kuulu ihmeitä. On vaan todella kiireinen viikko ja olen ihan burnout jo nyt... 10 tunnin työpäiviä minkä päätteeksi koulun joulujuhlia ym. menoja ja jossain välissä pitäisi ehtiä hoitaa jouluostoksia, tehdä jouluruokia, siivota ym. ym.

Barbbis 13+3

Huomenia!

Barbamama, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa.=)

Eemas: Kiitos kokemuksistasi! On kurjaa että neuvolassa ollaan niin yksioikoisia tietyissa asioissa (paino) eikä osata miettiä asiaa syvemmin. Jospa meillä kaikilla menisi asiat hyvin tällä kertaa!

Neuvolalääkäri oli eilen, kohdunsuu oli kiinni ja siis ok ja sydänäänet kuuluivat taas.:) Perjantaina on se np-ultra että sitä kohti sitten. Ja huomenna on minulle tärkeä etappi, tulee täyteen kaksitoista viikkoa. Pahoinvoinnin luulin jo helpottaneen mutta ei, eilen oksensin sekä aamulla että illalla.

Joulustressiä on ollut täälläkin mutta nyt päätin että minä olen tehnyt sen minkä jaksan, muun perheen vuoro seuraavaksi. Minä pidän huolta siitä, että joulupöytä on sitten asianmukainen. Tosin oma syöminen voi olla heikkoa ilta-aikaan...

Terveiset listalaisille!:wave:

Keskeneräinen + Kuopus 11+6

Täällä tuhruvuoto jatkuu edelleen, eilen oli jopa pikkasen punaisempana ja runsaampana.:| Johtuneeko liiasta rehkimisestä... No nyt on jouluvalmistelut tehty ja pääsee lepäämään.
Eihän tuollaisen yksivuotiaan kanssa muutenkaan ole mitenkään mahdollista ottaa rauhallisesti, mutta nytkun lapset ja mies aloittivat jouluvapaat, niin vapautan itseni ylimääräisistä hommista..
Välillä tekisi mieli ottaa yhteyttä gynepolille, mutta en halua missään nimessä mahdollisia huonoja uutisia ennen joulua.
Kaiken lisäksi olen tapojeni vastaisesti lukenut keskustelusivustoja ja maalaillut päähäni tuulimunaraskaudesta alkaen kaikenlaista kökköä..
Mutta luottavaisin mielin yritän puskea eteenpäin, mikäli joulunajan vielä tämä piina jatkuu, soitan heti ekana arkena ja pyydän pääsyä tutkittavaksi..

Ihanaa, että on joulu. Ikkunassa näkyy kaikenlisäksi valkoinen maisema, täytyy polttaa se tuonne verkkokalvolle, vesisateita kun lupailtiin: /

Pahoittelen tätä omanapaista märehtimistä, mutta nyt

Halauksin, Puskajussi ja Villahousu:heart: 9+3

Puskajussi: Toivotaan -hartaasti- että vuoto loppuu!

Täällä on iloisia uutisia: np-ultra meni hienosti, niskaturvotus normaali (taisi olla 1,3 mm, vaihteli hiukan liikkumisen mukaan). Vilkkaasti liikkuu, sanoi lääkäri. Pää-peppu mitta on n.6,5 cm, vastasi päiviä 12+5 eli hyvin on kasvanut. Ei ollut lääkäri lukenut papereita ollenkaan kun sanoi että seuraavan kerran tänne viikolla 20 rakenneultraan vaikka minulla on jo tammikuussa aika, mutta ei se mitään...

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille!:heart:

t: Keskeneräinen + Kuopus 12+1

• Tykkää
Reactions: Barbamama35
Puskajussi Jaksamisia vuodon kanssa. Toivottavasti se on jo sinulla loppunut. Minua vuoto on kiusannut satunnaisesti koko raskauden ajan. Tänä aamuna vuoto taas yllätti aivan verisenä : / ja jätin suunnitellun kyläreissun väliin. Vuoto on niukkaa, eikä sitä ole tullut siteelle asti, mutta kyllä se pelästytti tälläkin kertaa. minulla vuodon on aiheuttanut lähellä kohdun kaulaa oleva istukka. Oletin istukan jo "kiivenneen" pois kriittiseltä paikalta, mutta ilmeisesti oletin väärin : /

Mukavia joulupäiviä kaikille!

Hei hyvät ystäväiset..
Tulin jättämään hyvästit tällä erää. Pikkuisen Villahousun matka maailmaan on pysähtynyt jo jonkin aikaa sitten.
Kävin aamulla lääkärillä ja vaikka hän kuinka yritti hakea elonmerkkejä, niin ruudulla oli syvä hiljaisuus.
Vain pieni alkio, jonka koko vastasi vkoa 6+3.

Sain tyhjennyslääkityksen ja odottelin pari tuntia tarkkailussa josko vuoto olisi alkanut, mutta halusin sitten kotiin vaikkei mitään ollut alkanut tapahtumaan.

Kotona sitten alkoi vuoto ja siteessä oli sitten hän, enkelimme. Ihan pienenpieni.. Mutta niin selvästi havaittavissa.
Kipuja ei ole ollenkaan, muuta kuin sydämet murhetta täynnä......

Kiitos tsempeistänne ja toivon koko sydämestäni onnellista loppuodotusta.
Toivottavasti pääsen taas liittymään pian joukkoonne

Puskajussi ja Villahousu

Voi Puskajussi suuren suuri lohtuhali teille :hug:
Kovasti jaksamista sinulle ja toivon kovasti että jaksatte ja
pääsette piakkoin uuteen yrityksee :heart:

Täällä ei kummempia kuin pahaolo vaan jatkuu plääh...
ja oottelen 12.1 tulevaa ultraa.

Mukavaa loppuvuotta kaikille äiskä-73 ja iltatähti 8+5.

:heart::heart:# 35 v + odottajat, vol 6 #:heart::heart:

Keskiviikko 28.12.2011

Riina72...............39v..........3 tulossa........2.4.la.......TYKS
lily-rose..............36v..........9 tulossa........?..............?
Eemas................39v..........3 tulossa......26.5.la.......TAYS
Barbamama35......36v.........3 tulossa......23.6.la.......TYKS
Keskeneräinen.....38v...........3 tulossa.......5.7.la........MKS
Isobella..............38v...........2 tulossa.....19.7.la........TAYS
Uusihanuus........36v.........3 tulossa.......30.7.la.........?
äiskä-73............38v.........4 tulossa.........2.8.la.........PHKS
jose-fiina...........36v........2 tulossa.......17.8.la........?

Viimeksi muokattu:
Puskajussille isot pahoittelut täältäkin.:hug: Eivät sanat oikein riitä.

Meillä on eksoottinen tilanne, lapset jäivät lauantaille asti mummolaan joten huomenna on ihan vapaapäivä. Ei paljon enää pysty raskautta salaamaan, ystäväni sanoi että olisi kyllä sanonut kohta että "näytät hyvinvoivalta" noin diplomaattisesti, ellen olisi raskaudesta itse kertonut. Jotenkin on oikeastaan hankalampi kertoa raskaudesta nyt kun heti silloin aluksi. Joillekin sukulaisille nyt joulunaikaan tilanne kerrottiin ja oli oikeastaan vähän noloa kun suoraan ei sitten asiasta puhuttu.

Meren takana asuva siskoni oli saanut äidiltäni tiedon aattona ja oli kohta kolmekymppisenä päivitellyt, kun ehdin täyttää jo 39 ennen lapsen syntymää. En sitten tiedä mitä siskoni on omasta perheenlisäyksestä miettinyt- on naimisissa ja lapseton - kun tulee pian tuo omakin kolmekymmenvuotispäivä, ja ainakin jos useammasta haaveilee, ei tämä minun ikäni ole oikeastaan järin kaukana.

Tänään taas pyörähti uusi viikko käyntiin, kyllä aika tuntuu selkeästi nopeammin kuluvan kuin ihan aluksi. Niin, ja pahin pahoinvointikin pakeni joulua.=)

Terveisin, Keskeneräinen+ Kuopus 13+0

Heipä hei!

Täällä tuntuu että pahaolo pahenee päivä päivältä ja vielä kun
flunssakin tuli kaupan päälisiks, näinköhän selviin maanantaina ees
töihin....
toivotaan muille parempaa =)

äiskä-73 ja iltatähti 9+0

Hyvää uutta vuotta listalaisille!

Vähän tahmeasti vuosi on lähtenyt nytkyttelemään. Unet ovat huonot ja väsymys kova. Pahoinvointi on väistynyt ja sen tilalle tullut epävarmuus kun liikkeetkään eivät vielä tunnu. Nyt kaipaisin kotidoppleria...

Huomenna muu perhe aloittaa koulut ja arki alkaa todenteolla. Tietysti tuntuu jännältä ajatella että nyt ollaan kuopuksen syntymävuodessa.:)

Terveiset, Keskeneräinen + Kuopus 13+4

Hyvät uudet vuodet täältäkin!

Hiljaista on pitänyt kun on ollut niin kiireitä joulun ja uuden vuoden kanssa. Pahoinvointia pukkaa ja öklötysoloa ja voi äly mikä väsymys. Ihan sairasta! Vois vaan koko ajan nukkua... zzzzz... :)

Puskajussille täältäkin iso rutistus.. :hug: Toivottavasti tulee uusi onnenhetki pian!

Nyt taasen töiden pariin ja ehkä vähän nukkumaan kun esikoinenkin vetelee päikkäreitä ;)

t. jose-fiina, 7+3

Muuten olo on ihan jees.

:heart::heart:# 35 v + odottajat, vol 6 #:heart::heart:

Tiistai 03.01.2012

Riina72...............39v..........3 tulossa........2.4.la.......TYKS
lily-rose..............36v..........9 tulossa........?..............?
Eemas................39v..........3 tulossa......26.5.la.......TAYS
Barbamama35......36v.........3 tulossa......23.6.la.......TYKS
Keskeneräinen.....38v...........3 tulossa.......5.7.la........MKS
Isobella..............38v...........2 tulossa.....19.7.la........TAYS
Uusihanuus........36v.........3 tulossa.......30.7.la.........?
äiskä-73............38v.........4 tulossa.........2.8.la.........PHKS
jose-fiina...........36v........2 tulossa.......17.8.la........?

Heipä hei kaikki!

Täällä aika hiljaista aikaa nyt...
ei sen puoleen en hirveemmin jaksa ittekään kirjotella kun väsyttää,
pahaolo vaivaa ja tää pahasen flunssakaan ei meinaa hellittää :snotty:
sitten kun nää kelitkin vaihtelee niin nopeesti... täällä ei ainakaa
hirmusesti oo lunta tullu ja tuntuu että loputkin sulaa pois,
saa nähä tuleeko kunnon talvee ollenkaan tänne.

MUKAVAA ALKANUTTA VUOTTA 2012 KAIKILLE

äiskä-73 ja iltatähti 9+4.

Moikka ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Mäkään en ole oikein jaksanut kirjoitella tänne. Lukemassa olen kyllä välillä käynyt. Jotenkin joulu verotti voimia ja nyt on kovasti laiskottanut..

Huomenna on lääkäri neuvola ja saa kuulla ovatko supistelut aiheuttaneet jotain. En kyllä usko, mutta meinaan kuitenkin pyytää lähetteen ultraan, niin saisi vähän parempaa varmistusta ja tietoa vauvan koosta.

Täällä myös yksi saamaton,kirjoittelunkin suhteen:wave:
Muutenkin kireä ja kiukkuinen:ashamed:
Maanantaina olin neuvolassa,sieltä osin kaikki ok.Kelan paperit sain ja esitietolomakkeen(joka siirtynyt nettiin)Huomen aamulla labraan,otetaan verenkuvaa ja maksa-arvoja kun mulla vaan kutisee kämmenet ja jalanpohjat.rask.hepatoosihan ei kai ala yleensä näin aikaisilla viikoilla,mutta oon joutunut syömään 3 ap-kuuria ja ehkä oirehtii siksi.Mutta parempi katsoa kuin katua.Ehkä sitten saan rauhan asian suhteen,kun puhtaaksi todetaan=)

Lily ja mini rv n 23

Eipä tässä voimia ole kieltämättä paljon mihinkään.

Toivottavasti Riina pääset ultraan- ja toivottavasti lääkäri totesi ettei supisteluista ole ollut mitään seuraamuksia!! Ja lily-rose, sinulle tietty toivon että veriarvot ovat kaikinpuolin ok.

Mistä muuten tuli mieleen - hyvä kun kirjoitin tänne!!! - itsellänikin on aika verikokeisiin huomenna. Minulla on kilpirauhasarvojen seuranta. Ajan sain niin pitkä aika sitten että koko lysti oli unohtua!:headwall:

Voimaterveisin, Keskeneräinen sekä Kuopus 13+6 (Ja huomenna taas saa vaihtaa viikon):wave:

Nla lääkärillä käyty ja kaikki oli ihan hyvin :) Supistelut eivät ole aiheuttaneet mitään. Sain kuitenkin lähetteen ultraan varmuuden vuoksi.
Sokerirasitus testi oli tänään. Ällö kokemus, mutta selvittiin hengissä :) Olen kyllä siinä ollut eka kerran 13v sitten ja yhtä ällöä oli nytkin. Onneksi se kestää vaan pari tuntia, kolmannella tunnilla kyllä lähtis jo taju.
Mua alkaa pikku hiljaa pelottamaan kuinka isoksi vauva kasvaa. Kohdun koko menee nyt ihan yläkäyrillä. Esikoinen oli n. 4,2kg ja hän jäi hiukan hartioista kiinni. Toivottavasti tämä pikkuinen ei kasva isommaksi. Onneksi on se ultra joskus ensi viikolla, niin vähän näkee kokoa..

Täällä uusi 36-vuotias odottaja. Esikoinen on 1,5-vuotias ja seuraava olisi tulossa 17.6.2012 :).
Huono nukkuja, taisi jollain muullakinTäällä olla samanikäinen lapsi samalla ongelmalla...
Nyt ollaan rv 16 ja risat. Aamupahoinvointi on onneksi jo kadonnut.

Yhteistyössä