Hei vaan!
Täälläki väsymys on jotain kamalaa, torkun milloin missäkin ja leuat levällään haukottelen jokapolella.
Ja tämä pimeys ei paljon auta asiaa.. Sateista ja myrskyistä huolimatta olaan pikkumiehen kanssa raahauduttu joka päivä ulos ja kävelylle, muuten hajoais pää sisällä kökkien.
Hänkin on nukahtanut aina vaunuihin, niin väsy painaa pientäkin|O
Täällä joulumieli uhkaa karata, eilen alkoi ruskea tuhruvuoto. Samalla tasaista menkkajomottelua ja ihme tuikkivaa kipua alavatsalla..
Ironista on, että aamulla kattelin kalenteria muista asioista ja katsoin että tänään alkais menkat jossei ois raskaana.. Ja muutamaa tuntia myöhemmin tuli eka klimppi.
Me kyllä sekstailtiin pari päivää aiemmin, niin voipihan olla jäänteitä siitä setistä.
Mut ei kyllä voi mitään, kun välillä kyyneleet polttelee silmäluomien alla:ashamed:
Mut hitto en anna periksi huonoille ajatuksille!
Varasin np-ultran aamulla tammikuun alkupäiville, samalla juttelin tuosta tuhruilusta hoitajan kanssa. soitan sitten jos tulee muutosta pahempaan, vuoto yltyy tai tulee kovia kipuja..
Viime raskaudessa vuosin myös ja se oli sitten tosi runsasta kirkasta verta. Siksi en panikoinut nyt samalla tavalla kuin silloin...
Masennuksesta, mulla oireili masennus kolmosen jälkeen ja itseasiassa vähän myöhemmin sain kunnon romahduksen. Toipuminen kesti jonkin aikaa ja vasta myöhemmin tajuttiin, kuinka kauan mulla oli oireita.
Viime raskaudessa ja varsinkin synnytyksen jälkeen olin tarkemman syynin alla. Sama nyt, itse olen nyt huomannut joitain masennukseen viittaaia oireita, mutta itse pistäisin pimeyden piikkiin. Ja olen taistellut iloisin ajatuksin synkistelyä vastaan.
Ja juuri tuolla ulkoilulla on valtavan iso merkitys, ei saa missään nimessä jäädä nurkkiin mällöttämään!!
Yökukkujien äidit -Ootteko unikouluttanu pikkuisianne? Kuulostaa aika hurjalle nuo heräilyt..
Meillä on puolivuotiaasta (unikoulun jälkeen) joka poika nukkunut täyet yöunet.. Tosin kuopuksen kanssa heräillään aikasin jo puoli seitsemän-seitsemän aikaan, mutta meneekin unille jo 19.30-20. Ja muutenkin eka satsi koululaisia lähtee jo 7.10 että tuo 6.30 käy oikeen hyvin
Perjantaina oli ensimmäinen neuvola, kaikki näytti olevan hyvin. Alkupainosta ei tietookaan, kun en omista vaakaa.
Juteltiin tosta imetyksestä ja terkka kehoitti pikkuhiljaa lopettelemaan. Oon hentorakenteinen ja kun takana vielä monta raskautta, niin pitäis pikkuhiljaa alkaa keräillä uudelle vauvalle varastoja.
No titihetkiä on ollutkin nykysin aikas harvakseltaan,, ei edes enää päivittäin. Jos minimies pyytää, niin sitten on saatettu ottaa huikat
Eilen lapsukaisilla oli kova pohdinta ylimääräisestä vaunusta piparijunassa. Yksi sitten oivalsi, että oisko kyseessä uusi perheenjäsen ja oli salassa kysynyt iskältä onko meille tulossa vauva..
Voi sitä onnellista nuortamiestä, ei kuulema haittais ollenkaan jos synttäripäivä sattuis samaksi.. Sitten kyseli multa, että siksikö mulla on se kaljanhimo
Oli jo epäillyt jotain, koska viime raskaudessa halusin kuulema haistella kaikkia outoja hajuja... Ja sisko ois tosi siisti. Ei kuulema kukaan kiusais sitä, kun isot veljet uhkails kostolla..
Toiset lapset eivät vielä tiedä..
Tämmössii tähän jouluviikon alkuun.. Mukavaa viikonjatkoa:xmas:
Puskajussi ja RakasRakasVillahousu:heart::heart: (pidä nyt tiukasti kiinni)
Muoks. Onnee äiskälle hyvistä ultrakuulumisista!