Mä en ole ehtinyt kirjoittaa. Viime viikko ja viikonloppu oli vuoden pahinta stressiputkea töissä ja raadoin kaikki illat todella myöhään. Mitähän mahtoi stressi tehdä hoidolle. Ei varmaan hyvää niin. Testattu nimittäin on nyt pp 10 ja negaa näyttää. Vaikka tiedän, että ei ole virallinen testipäivä, niin kyllä mä järkeilin, että jotain pitäisi jo näkyä. Viimeksi, kun olin raskaana, mulle tehtiin veritesti pp 17 ja hcg oli jotain 180. Jos se tuplaantuu joka toinen päivä, oli se 20 silloin kun ekan kerran testi näytti haamua pp 11 herkällä testillä. Ja arvo oli matalahko tuolloin pp 17. Eli kyllä siellä nyt jotain jo pitäisi näkyä, jos olisi kiinnittymistä tapahtunut.
En ymmärrä, miksi ne ei kiinnity ikinä! Nytkin piti olla niin hyvää laatua, mutta ei niistä mihinkään ole! Saimme kotiin kirjeen TAYSistä, jossa luki näin: Saatiin yhdeksän munasolua, jotka kaikki olivat kypsiä. Kuusi munasolua hedelmöittyy ja lähtee jakautumaan. Kaikista kehittyy huippulaatuisia alkioita. Siirretään kaksi alkiota kohtuun, toinen 8-soluinen 3,5:n ja toinen 8-soluinen 3,0:n laatupisteen alkio Ymmärtääkseni 3,5 on paras mitä voi olla TAYSin luokituksissa. Mutta ei sitten sekään riittävän hyvä. Mulla on just samat fiilikset kuin Marinattarella: sama se, kuinka mallikelpoinen olen, jos mitään ei kuitenkaan tapahdu Juuri niin, missä mättää????
Oireita on ollut, niin kuin aina: tissit kipeät, turvotusta, alavatsakipuja. Lugeista kaikki johtuu. Punktiosta lähtien mulla on ollut tulehdusarvot hieman koholla ja niitä on tsekattu melkein joka toinen päivä verikokein. Hitaasti ne on laskeneet kohti normaalia. Tänään olin viimeksi testissä ja otettiin myös hcg, mutta en saanut tietää tulosta, koska koko klinikan porukka oli koulutuksessa iltapäivän. Huomenna soitan sinne, mutta olen jo luovuttanut. Perseelleen meni tämä viimeinenkin tuoresiirto.
Wabisabi ja
Anja. Onnea onnea oikein kovasti!!! Tuotte valonpilkahduksen tänne palstalle! :kiss:
Potulle kovasti haleja huonosti menneen punktion vuoksi. Onneksi sentään se inssi saatiin tehtyä. Toivotaan nyt parasta!
Solakka Silakka, halit sullekin! Tuttu juttu, arvaa onko täällä tihrustettu kaikissa mahdollisissa valaistuksissa näkyiskö edes joku varjo testissä. Voimia uuteen yritykseen!:hug:
Iinekselle paljon rohkeutta uuteen yritykseen. Onko menkat jo alkaneet?
Frangipani, toivottavasti sä nappaat nyt sen seuraavan plussan! Ja sitten
Miisamari perässä!
Loppukevennys. Ette ikinä arvaa, mitä mulle tapahtui tänään, kun kesken työkiireiden menin vessaan laittaan Lugesteronia. Otin käsilaukusta pikkuhousunsuojan ja lugelevyn. Olin sitten jo laittanut lääkkeen, kun huomasin, että mulla onkin kädessä Panadol-levy!!!! Olin laittanut Panadolin pimpsaan. Ei muuta kuin kaivamaan sitä pois ja hakeen oikeita lääkkeitä tilalle. Kyllä mies nauroi mua illalla, kun kerroin!