Polkka Koska testaat? Toi pyyhkeet kehään-fiilis on niin tuttu, mutta sitten taas tulee se toiveikkuus jostain kolosta. Varsinkin ennen testausta sitä ehkä haluaa valmistella vastaanottamaan huonojakin uutisia. Ainakin mulla on tapana liikaa murehtia etukäteen sellaisia asioita, mille ei voi itse mitään. Kiva kuulla, että teidän parisuhde toimii, se on äärettömän tärkeää.
Niiskuselle toivottavasti pärjäilet siellä, eikä oo hyperi iskenyt. Sitten varmaan jos alkaa oksettaa, vatsa kipeä tai yleistila muuten tosi huono.. ainakin Helsingissä on naistentautien päivystys ja sinne voi soittaa 24h..
Mulla on niin kärsimätön olo, että on vaikea keskittyä mihinkään. Haluaisin vastauksia ja heti. Olen päättänyt, että menen tutulle lapsettomuuslääkärille yksityisesti ja varaan tunnin ajan, jotta voin vuodattaa tän kaiken ja kuulla hänen mielipiteensä hoitojen suhteen. Ei olis vaan rahaa. Meillä on menny niin älyttömästi näihin hoitoihin ja oikeasti pitäisi miettiä luovuttamista kokonaan, mutta miten se voi olla vaan niin vaikeaa.. Pitäisi varmaan tehdä joku diili itsensä kanssa, että jos lääkäri antaa luvan jatkaa, tehdään PAS:it mut sit se on siinä ja pysyä päätöksessä.
Mites muuten onkaan luonnollisessa PAS:ssa se hoitoaikataulu.. onko siirto pari päivää ovulaatiosta?