Pakko purkautua: en tiiä miten olen saanut tälläsen stressin aikaan painonnoususta/turvotuksesta!Tää on ihan kamalaa ja mietin koko ajan miten saan pidettyä kilot kurissa :ashamed: Mulla on siis tullut yli 3 kg kuukaudessa!!!!
Toista/kolmatta ym. odottavat:onko normaalia, että turvotusta voi olla näin alussa jo paljon (rv 7+4)? Entä onko se lähtenyt pois eli toisin sanoen voiko kilot tästä vielä tippua ennenkun alkaa taas nousemaan? Odotan siis toista ja eka on vasta 3,5 kk eli varmasti sillä on osuutensa asiaan ja painoakin jäi synnytyksen jälkeen n.6kg ja ylim. oli muutenkin n.10 kg...
ImoenMe ei varmaan kysytä sukupuolta, kun meilläkään mies ei halua tietää etukäteen. Mua ehkä kiinnostais tietää, mutta kaippa mä kunnioitan miehen mielipidettä niinkun ekankin kanssa. Sieltä pullahti sillon tyttö, vaikka oli poikaolo. Taisinkin jo kirjoittaa, että kaippa se on tyttö nytkin, vaikka pieni toive olisi pojasta. Mutta pääasia, että olisi jompikumpi; mulla eka neuvola vasta torstaina ja ultraan menee varmaan parisen viikkoa.
Haavemulla oli kans stressiä koulun suhteen viime vuonna, kun aloin odottamaan esikoista, mutta jotenkin sitä vaan jakso puurtaa, kun tiesi, että mitä ahkerammin tekee hommia niin sitä nopeemmin valmistun. Ja sitten joulukuussa valmistuinkin =) Sulla varmaan eri tilanne, mutta tsemppiä siis :flower:
sanzkulijaksamista pelon kanssa!on varmaan kamalaa, kun ei pysty täysillä nauttimaan raskaudesta sen takia :hug: Milloin sinne pelkopolille pääsee? mulla ei jäänyt traumoja synnytyksestä, mutta jännittää 10 kertaa kauheemmin kun viimeks
Mahan näkymisestäekassa raskaudessa meni varmaan likemmäs viikkoa 20, kun alkoi vähän näyttämään raskausmahalta. Luulen, että nyt näkyy paljon aikasemmin, paitsi tuossa roikkuu nyt edessä esikon yksiö, niin en tiedä kuinka se oikea raskausmasu sieltä pullahtaa
tyttö82 :hug: jaksamista sinne!Päivät kuluu, vaikka varmasti susta tuntuu tällä hetkellä, että liian hitaasti.