Huomenet!
Rassailin pinoa taas =)
Alisa, montas meitä on?
Pauna, Hammaslahdesta B)
Vaatekerroista, noh mulla on nyt iso muovikassillinen kokoa 60-68 joten olen hieman huono sanomaan..
Nämä on siis joko huutiksesta tai lahjoituksena satuja ihania ja ei-unisexejä vaatteita laidasta laitaan =) Ei juuri enempää tarvitsekkaan näin aluksi. Onhan tuossa nyt ainakin neljä yökkäriä, bodyjä yli kymmenen ja housujakin erimallisia lähemmäs parit kymmenet
Lähetän ja muokkailen, oon lukemassa sivulla 16
Tatomira, et ole ainoa joka jaksaa järkyttyä kropastaan. Onhan tässä nyt selvä vauvamaha jo, mutta se ylimääräinen joka roikkuu joka puolella sen päällä... :ashamed:
En takuulla ikinä ota yhtään vaatettamatonta kuvaa tästä kerroksesta, vaikka ne kuin kivoja muistoja olisivat. Saati että mihinkään pinoon niitä laittais.. Sais helposti kuuden sivun haukkumaketjun ajoiks mitäsnytillä :'(
Haave, ei kivaa ei
:hug:
En syö terveellisesti, ihan tavallisesti ja herkutellen. Tosin tiettyjä ruokia vältän, koska närästää ja koitan keskeyttää ahtamisen ennenko tulee ähky (joka tuleeki yllärihelposti jo )
Ainoa lisä on tuo 10mg Minisun.
Maira, ei mullakaan ole yhtään noita alle 60cm, tai no on, yksi paita, yhdet potkarit ja yksi body, jotka sain esikoiselle aikoinaan, ja jotka ovat nyt nukeilla leikeissä
Pitänee rosvota ne lainaan jos tarvii.. Ne on Embian laatua, ei juuri käyttöä näe. Äkkiähän sitä laittaa jonkun läheisen kauppaan JOS tulee tarvetta ihan pikkiriikkisille vaatteille, säästää muutaman kympin pahan päivän varalle =)
Tipsula, muutanko LA:n etusivulle? :wave:
BTL liitoskipuja, oih ihanaa... :kieh: :hug: Ja ihana massu :heart:
Tyttö82, tulee se sieltä esille, tuli mullakin
Alisa, hyvä että paikat kiinni! Saat ainakin tovin olla rauhassa. Jos noi supparit jatkuu, niin tiedätpä tosiaan että sun tapauksessa kumollaan on parempi kuin jaloillaan =) Tässä just kummipoijan odotus oli äireellään loppuaika sänkyssä lötkötellen, joten kannattaa jo ajoissa hidastaa jos vaan yhtään voi. :hug: :hug:
Riikka, mulla ekat potkut oli semmosia jänniä hipaisuntuntuisia ja sitten ihan kunnon tupsauksia. Nyt jo moksauksia ja kohta pamauksia
Sanse, hullu
Herkuton tammikuu, nou vei!! |O
Ehei, en ala. Mulla on 7.päivä synttärit joten kieltäydyn EHDOTTOMASTI alottamasta herkkulakkoa
Helmikuu mulle kävis hyvin kyllä B)
Nyt ei ehdi enempää, toivottavasti mitään tärkeetä ei jäänyt huomiotta :attn:
Ulos ->
VN & Rääpylä edelleen 22 viikolla
:heart: