<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

Eipä ole taas pitkään aikaan ehtinyt kirjoittelemaan, aika mennyt joulutohinoissa..

Hyviä ultrakuulumisia monella ollut ja ihania kuvia olette laittaneet :flower:
Itsellä viikon päästä vasta rakenneultra. Alennuksistakaan en ole uskaltanut vielä vauvalle mitään ostaa kun en ihan satavarma ole että tulokas olisi poika (suvussa miehen puolelta tähän asti siis vaan poikia, mutta ajattelin kuitenkin varmistaa vielä)
Esikoiselta on säästössä kaikki 68cm ->, pieniäkin jonkin verran. Täytyy niitä sitten ostella lisää ja viimeksi ainakin löysin kirppareilta ihan uudenveroisia pikkuisia 50cm ja 56cm vaatteita. Ja kesäalethan alkaa jo sitten juhannuksen jälkeen.

Kiloja mulla on tullut kotivaa'an mukaan 2-3, katoin neuvolakortista että suunnilleen samoissa mitä viimeksi (en sitten tiedä mitä neuvolanvaaka sanoo, yleensä se näyttää enemmän.. ). Silloin oli kyllä sitten lopussa jo +18 :ashamed: toivottavasti en tällä kertaa hätyyttele samoja lukuja, vuoden verran niitä kiloja sitten pudotinkin..
Meilläkin olisi sukulaisen häät heti siinä kesäkuun alussa, jolloin olen luultavasti hehkeimmilläni :LOL:

Kahvia tulee juotua joku 1-3 kupillista päivittäin, alkuraskaudessa ei juuri maistunut ollenkaan.
Tällä kertaa närästääkin enemmän kuin viimeksi.

Ikäviä nuo supparit mitä joillain oli jo ollut. Mulla oli viimeksi sekä nytkin on noita kivuttomia ollut jo aika alusta lähtien, mutta ei niillä viimeksi ainakaan mitään vaikutusta ollut, käynnistämään jouduttiin.

Neuvolastakin tuli lappu, että joutuvat siirtämään aikaa :/ , sekin olisi ollut vasta 13pv. täytyy maanantaina soitella uutta. Saa nähdä, että mihin asti menee, tai saattaahan se tietysti aikaistuakin.

Ihanaa Uutta Vuotta kaikille!
 
Neuvolauutisia:
(suluissa rv 20+1 luvut parin viikon takaa)

rr: 138/80 (129/78)
paino: +1000g (+900g, yhteensä tullut 6,5 kg :whistle: )
hb: -- (113) Raudan olen aloittanut viikko ennen edellistä mittausta väsymyksen takia
pissa puhdas (puhdas)
liikkeet ++ (++)
sydänäänet: 145 (150)
sf-mitta 21,5 (18)

Ihmetteli terkka tuota sf-mittaa kun parissa viikossa pompsahtanut noin isoksi ja kun viimeksi oltiin jo ylärajoilla.. Mutta edelleen se kuitenkin käyrällä on, vaikkakin tosissaan yläkäyrällä.. Sanoi että painonlisäyskin voi johtua kun vauva on kasvanut.. Varalta laitto mulle lähetteen sokerirasitukseen tämän asian vuoksi ja kun verenpaineet on myös vähän koholla... Ihan hyvä että se sokerirasitus otetaan vaikka varmaan aika rankkaa olla syömättä jne.. Mutta mielestäin kaikki tutkimukset on ihan hyödyllisiä ja mielellään menen, että varmistus saadaan että vauvalla kaikki ok.. :)

Liikkeet tuntuu kyllä jo tosi selkeesti. Näin jopa (ohuen) paidankin läpi kun potkiskeli minua tuolla pikkuinen ja mies on kanssa joka ilta käsi masulla tunnustelee kun toinen myllää.. :heart:

Eipä tässä muuta tällä erää, nyt nuita kelan lappuja ihmettelemään.. |O

Haaveena äitiys rv 22+1
 
Ai niin:

Onnellista uutta vuotta kaikille ja masun asukeille kanssa!! :heart:

Me juhlitaan uutta vuotta syömällä hyvin (ihan niin kuin joulukiloissa ei olis tarpeeksi kantamista... :ashamed: ) ja saunomalla ja kävelyllä käydään sitten puolen yön tienoilla katselemassa raketteja, joihin itse ei koskaan ole rahaa laitettu....

Miten teillä vuosi vaihtuu?
 
Hyvää Uutta Vuotta 2010 kaikille ! :heart:

Täällä lähetään isännän kaa mummolle, mummon ja siskontytön seuraks pariks tuntia syömää ja kattelee ekoi rakettei. Illalla sitten meiän isälle ainakin kattelee rakettei ja ehkä jopa saunomaan :)

Ei ollu vuoden viimisin päivä mikään paras, tän espoon ammuskelutapauksen takia.. Onneks tietää, että ampuja ei enää riehu tuolla..

Kiitos halauksista sen tk jupakan takia.

Alisa: Täällä nähdään kamalia painajaisunia melkein joka yö, ja entistä todentuntuisempia alkavat vaan olemaan..

Sanse:llekkin tätä kautta vielä onnittelut poika-uutisista!

Muillekkin onnittelut hyvistä uä-kuulumisista!

En ehdi nyt sen enempiä kirjotuksia kommentoida.. Palataan ensi vuonna ;)

Miikulainen ja rääpäle 20+2
 
OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

Me käytiin kattoo illalla kuuden aikaan kaupungin ilotulitus. Vähän toi nuorimmainen pelkäs mut ku laitto peltorit korviin,ni sit istu rattaissa nätisti ja katteli tulitusta.

Me saunottiin ja syötiin jo ja nuorimmainen
simahti unille jo heti saunan jälkeen tossa ysin aikaan.

Koirakin pyytää pihalle mut ku avaat oven,ni kääntyy takas sisälle. Oli se meidän kanssa kyl alkuillasta tossa pihalla ku katottiin ku naapurit ampu raketteja ja ei sillo pelänny yhtään. Pitäsköhän sillekkin laittaa noi peltorit korviin :LOL:

Mulla on vähän yli tunti aikaa vielä syödä herkkuja ja sit alkaa herkuton tammikuu :D

Miehellä alkaa tipaton tammikuu. No se nyt ottaa muutenkin niin vähän alkoholia et toi on ihan sama onko tipaton vai ei.

Mut nyt herkuttelemaan vielä ku on mahdollista. Tein mansikka/mustikka rahkaa :p jos ottas vielä kolmannen kupillisen sitä :p :whistle:

baby dream ja masuasukki 19+4
 
Edessä on sata ovea, tuhat tietä. Valitse sydämelläsi, punnitse tunteella, käytä hiven järkeä. Ovet on tehty avattaviksi, tiet tallattaviksi, elämä elettäväksi. Jos erehdyt, uskalla itkeä, uskalla nauraa, uskalla muuttaa suuntaa. Ei mikään kasva ilman vettä, ei ihminen kypsy kyynelittä. Mutta silti odota parasta, äläkä pelkää pahinta, niin saat mitä ansaitset. Onnellista ja Rakkauden täyteistä Uutta Vuotta 2010 kaikille!! :heart:

Tämä vuosi on meidän ja se tuo toivottavasti mukanaan kaikille uuden pienen ihmeen syliin. :heart: Odottakaamme siis innolla ja ilolla toukokuuta :heart:
 
emv
Upeaa ja ihanaa vuotta 2010 kaikille! :heart:

Kiva on ollut lukea teidän kaikkien kuulumisia, vaikka oma kirjoittelu taas ollut aika vähäistä :ashamed: Ihania ultrakuvia ja hyviä neuvolakuulumisia.

Meille ei erityistä, sekä mies että minä ollaan oltu vapaaehtoisesti töissä sekä joulu että vuoden vaihde, mä nyt täältä yövuorossa kirjottelen. Kiitollinen mieli et on nyt voinut töissä olla. 4.1. tän raskauden toinen neuvola ja 20.1. kolmas ultra...niitä odotellessa. :heart: Jos vaikka sais sen sukupuolen tietää... ;)

Voimia supistusten kanssa pähkäileville :hug:

-emv ja james jessenpoika 20+6
 

Yhteistyössä