*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Kirpsakkaa lauantaita kaikille! Ja kiitos lämpimästä vastaaotosta tänne :heart: Vaikutatte todella positiivselta ja innostavalta porukalta!

Hui, paljon ootte ehtinyt kirjoitella :) Tsemppiä kaikille piinailijoille ja plussapuhureita, aika monella on kierron loppusuora edessä :) Olen varma että täällä piankin tulee paljon plussia kun on niin hyvä pössis! Milk@:lle onnittelut kihlauksesta, ihana asia päästä suunnittelemaan häitä, vaikkei itsellä asiasta ole kokemusta! Ei siis olla vielä kihloissa, mies on sanonut että kosii kun sitä vähiten odotan?? Mähän odotan sitä kaiken aikaa :D

Itsellä vois ovis olla meneillään, mikäli kierto menee kuten ennen raskautta ja keskenmenoa sekä on alkanut siitä km-vuodosta. Miehen kanssa on sovittu että yritystä pidetään yllä kunnes menkat tai plussa tullee testiin, tästä kierrosta kun ei oikein tiiä yhtään mitään, mulla kun ovisoireetkin on aika heikkoja. Kosteista oloista sen yleisesti parhaiten huomaa, mutta viime raskaudessa se jatkui kaiken aikaa (loppui siis km:ään), tai siis jäi päälle oviksesta niin eti tässä oikein senkään varaan voi laskea...

Ihanaa viikkistä kaikille! :) :hug:
 
Lauantai-iltaa! Täällä tuli tosiaan ihan 0-kierto, mutta tänään sentään päästiin seuraavaan. Eli mulle voi merkata kp1 ja yv1 edelleen.

Kiva, että täällä on muilla on vähän aktiivisempi meininki. Meillä on tulossa sellanen kierto, että menee tiukille keretäänkö paljon yrittää, kun molemmat ollaan vuorotellen työreissuissa. Mutta pitää käyttää sitten ne mahdollisuudet kunnolla! Uudella tsempillä siis taas liikenteeseen...

Plussatuulia kaikille, intoa ovistelijoille ja pahoinvoinnitonta jatkoa miss_piggylle!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitos kyselyistä Syksy2010 ja Twinflower :)

Edellisellä kerralla testasin KP 33 eli periaatteessa huomenna. Kotiin on yksi apteekin testi hankittuna, mutta yritän malttaa mieleni ja testata sen vasta maanantaina....eli täällä edelleen kierto jatkuu, eikä ole KP 1:ksi muuttunut. Huh huh! =) Toiveet kohoaa...

Mukavaa loppuviikonloppua kaikille kuumeilijoille! Nauttikaa ihanan kirpeästä talvi-ilmasta ja rakkaistanne! :heart:
 
Täällä on kyllä nyt tosi positiivinen fiilis, ihanaa miss_piggy ja zapata, että digit näyttää hyviä lukemia :) Syksy2010 myös oikein lämpimät onnittelut plussan saamisesta testiin, toivotaan ja uskotaan että se kestää :heart: Mites rupeltaja?! Piti tulla jo heti aamusta kyttäämään testitulosta :D Peukut pystyssä, että sieltä plussa tulisi, huih!! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy ja Milk@
:wave:

Takana huonosti (ja jännittäen) nukuttu yö. Ei menkkoja. Tänään KP 34. Aamulla sain apteekin tavallisella testillä plussan. Apua! :) Testiviiva piirtyi näkyviin jo ennen kontrolliviivaa, vahvana.

Olo on onnellinen. Helpottunut. Tyyni. Toisaalta paniikinomainen ja jännittää; voisiko aika kulua supernopeasti? Mitä jos tällä kerralla käy samalla tavalla kuin viimeeksi? Nolottaa, poden huonoa omatuntoa; miksi juuri MINÄ raskauduin, eikä joku muu, kauemmin aikaa toivonut ja kuumeillut. Äh, naiset...eivät ole tyytyväisiä koskaan =)

En halua vielä plussanneisiin tms....katsellaan ja ihmetellään nyt ensin tovi. Täällä pyörin jatkossakin jos ette pahaksenne pistä, on täällä vain NIIN ihania ihmisiä! :heart:
 
Hyvää alkanutta uutta viikkoa kaikille!!

Piti nopeasti töiden lomassa tulla onnittelemaan Rupeltajaa :heart: :heart: Ihanaa, huikeaa ja lämpimät halausonnittelut!!! Antaa toivoa tämä plussa meille kaikille, joten älä siellä yhtään pode huonoa omaatuntoa, vaan nyt nautit täysillä, sinulla on siihen täysi oikeus ja jopa velvollisuus :)

Nyt takas töiden pariin!
 
Mahtavaa, lämpimät onnittelut rupeltaja!! :heart: Kyllä tässä on jännitettykin sun testitulosta, eikä turhaan! On se huima tunne saada kaksi viivaa testiin, tarrasukkia ja onnea odotukseen :) Etkä tosiaan pode nyt mitään huonoa omaatuntoa, sun plussa ei ole keneltäkään muulta pois ja täysin olet sen ansainnut :) Ja saat pyöriä täällä niin kauan kuin haluat, mukava kuulla kuulumisia. Te plussanneet olette hyvä muistutus siitä, että se raskautuminen onnistuu ja me muut tullaan kans pikkuhiljaa perässä :)
 
Rupeltajan kuulumisia tulin kurkkimaan…ihanaa, ihanaa! :heart: Oikein paljon onnea! Nyt pidetään kaikki sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menee hyvin loppuun asti! Olen oikeasti onnellinen sun puolesta, etkä todellakaan saa tuntea mitään huonoa omaatuntoa vaan keskityt nyt kirjaimellisesti siihen omaan napaan :)

Ansarikukka, toivotaan, että ehditte edes vähän puuhailla oikeaan aikaan! Yksi kertahan riittää, jos ajoitus on oikea! ;)

Essencelle tsemppia oviksen hyödyntämiseen, toivottavasti ne menkat ei sieltä tule lainkaan, vaan saatte heti hyviä uutisia! Mulla mun mies oikeasti yllätti aikanaan kosinnallaan ihan täydellisesti ja todellakin odotin kosintaa koko ajan. Ehkä sun miehellä on tosiaan joku hyvä suunnitelma ja toteutus voi olla hetkenä minä hyvänsä! :)

Syksylle vielä kiitos akupunktiotarinasta! Tässä jo viikonloppuna googlailin oman kaupunkini paikkoja. Yksi kaveri suositteli myös vyöhyketerapiaa. Ehkä näistä pehmeistä hoitomuodoista voisi olla apua.

Syksylle vielä noista menkkatuntemuksista raskauden aikana: ne on käsittääkseni ihan normaaleja. Mun hyvä ystävä, jolla on takana viisi raskautta, joista kolme päättyi keskenmenoon ja kaksi lapsen syntymään, oli noita menkkakipuja juuri noissa onnistuneissa raskauksissa ja keskenmenneissä kipuja ei ollut. Mulla sitä vastoin kipuja oli vain sinä päivänä, kun km alkoi ja kivut olivat jo todella kovia, eikä mitään nippailuja. Onnea matkaan ja toivotaan, että tissit pysyy kipeinä! :D

Miss_Piggylle ja Zapatalle tsemppiä odotusaikaan!

ON: Mulla on täällä vähän sekavat fiilikset, kun eilen vessakäynnillä tuli kerran ruskeaa tuhrua! (olisin kyllä toivonut sitä vaaleanpunaista valkkaria, jota miss_piggyllä ja Zapatalla oli…:D).

Perjantaina aamulla olin jo heittänyt pyyhkeen kehään tältä erää, kun tissit kipeytyi ja turposi, niin kun aina viikkoa ennen menkkoja. Pe-iltana tuli kuitenkin sellainen lyhyt ja viiltävä kipu alavatsaan, ei siis mikään nippailu vaan viilto. Samanlainen kipu tuli vielä lauantaina kaksi kertaa, mutta heikompana.

Nyt siis täällä rakentelen taas pilvilinnoja ja toivon, että toi eilinen tuhru olisi ollut kiinnitysvuotoa, kun ajallisestikin se siihen sopisi ja mulla ei ole ikinä ollut mitään välivuotoja tai -tuhruja. Nyt on ollut myös menkkakipujen oloisia kipuja, mutta niin, että tavallisia kipuja olisi vaimennettu niin paljon, ettei ne satu, vaan tuntuu pelkästään oudolta.

Eilen oli sitten pakko käydä ostamassa PregCheckin raskaustesteja, kun mulla ei ole kun yksi apteekin oma jäljellä enkä halunnut sitä tähän hullutukseen käyttää. Ostin kyllä sitten ovistestejäkin, että on niitäkin sitten ensi kiertoon, kun taas romahdan täältä pilvistä alas :ashamed:

Nyt siis menossa dpo10 eli aikaista vielä testata. No, testasin kuitenkin. Negan. :| Ei haamuja eikä mitään muutakaan.

Se siitä tyyneydestä, rauhallisuudesta ja oireiden miettimättä jättämisestä siis…no, onneksi ei ole montaa päivää jäljellä näitä piinailuja...ja se tutkimuskäyntikin on keskiviikkona...
 
Onneaaaaa rupeltaja!

Kiitos hiisi-78 ja Twinflower. Twinflowerille pidän sormet ristissä, että nega muuttuisi plussaksi lähipäivinä :)

Mun tekisi mieli testata joka päivä. Testasin to pe ja la. Nyt on ollut vain yksi päivä testaamatta ja se tuntuu ikuisuudelta. Ajattelin testata digillä uudestaan keskiviikkona ja toivottavasti olisi jo raskaana 2-3.
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Huh, onpas täällä taas tapahtunut… Ihan ensimmäiseksi ihan superhyperonnittelut Syksylle ja Rupeltajalle!!! Aivan hurjasti onnea ja vauvaliimaa kummallekin! :) Ihanaa lukea tällaisia uutisia

Miisulle iso :hug:. Toivon teille kaikkea hyvää, mihin ratkaisuun sitten päädyttekin. Toivotaan, että asiat järjestyvät parhain päin.

Twinflowerille oikein paljon tsemppiä tutkimuksiin! Ellei sitten plussa pärähdä tikkuun vielä tässä kierrossa :)

Kaikille muillekin hurjasti tsemppiä ja positiivista energiaa!!! :)

Mulla pärähti äsken Davidin ovistikkuun niin vahva viiva, että kontrolliviiva näytti ihan olemattomalta sen rinnalla :O Jännää, kun mulla ei oo ollut mitään ovisoireita, vaikka yleensä ne on tosi selkeet. Viikko sit tuli hiukan ovisliman kaltaista, mut sen jälkeen ei enää ollenkaan sen tyyppistä. Voi olla, että limakalvot on taas liian ohuet… ehkä tää siis merkkaa nyt vaan sitä eli toivo on taas tässäkin kierrossa mennyttä :( Harjoitella silti täytyy ahkerasti! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Maanantai 21.1.2013


ansarikukka......... 33v......... kp 3/24-30..................yk1
M11su.................34v...........kp 5/28-31..................yk17
Iris_Lorea............31v...........kp 8/26-32..................yk30
Kiiltis-75..............37v...........kp 10/24-30..................yk14
Säihkiss...............33v..........kp 11/28.......................yk3
Kirpukka..............36v...........kp 14/28-29..................yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 15/28-30...................yv3 (3*km, 1ku)
Milk@................ 37v...........kp 15/29........................yk4
Avonlea..............36v...........kp 19/26-28....................yv2
Essence..............33v..........kp 19/29-34...................yk6 (km1/13)
hiisi -78...............34v..........kp 22/31.......................yk6 (km 8/12)
Twinflower...........33v..........kp 25/27-28..............yk16 (km 8/12)
Saippo................35v...........kp 30/32-50..................yk12
rupeltaja.............30v..........kp 34/27-31.................yk?? (kkm 10/12)
Syksy2010............31v........kp 36/28-40................yk28 (2*km)
haave_ilija...........32v..........kp 46/28-38................... yk3
starhope............. 37v...........kp 61/25-26...................yk7


Taustalla:
Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

miss_piggy.............31 v...............yk8............plussa 12.1.2013
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
 
Joko teidät saa siirtää listalta plussajonoon Syksy2010 ja rupeltaja?

Mielelläni siirtäisin Twinflowerinkin jo kohta sinne, tosi hyvän kuuloisia oireita :) Toivotaan kovasti, että se plussa sieltä tulisi, dpo10 vasta, vielä on hyvin aikaa plussan ilmaantua!

Eikä Kirpukalla ole toivo mennyttä, onnittelut vahvasta ovisplussasta! Unohda limat ja nyt vaan positiivisin mielin hyödynnätte ovikset :)
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Heippa vauvakuumeilijat!

Tulin pitkästä aikaa Kaksplus-sivuille,kirjoittelin itsekin aikoinaan täällä ja kävin läpi teidän kuvaamia tunteita laidasta laitaan. Jotenkin kun luin teidän viestejä,mulle tuli vahva halu tsempata että älkää menettäkö uskoanne! Meillä meni 13 kiertoa ennen kuin tärppi tuli,tutkimusten mukaan kaikki oli kunnossa. Eli aikaa voi kulua vaikka mitään ei olisi viallakaan. Onnea kovasti juuri plussanneille,joku kirjoitti pelkäävänsä menkkamaisia jomotuksia. Itselläni ainut raskausoire oli alussa nimenomaan voimakkaat menkkamaiset kivut,lievempinä niitä juilimisia jatkui varmaan viikolle 13 ja luin jostain, että monilla ollut vastaavia tuntemuksia alkuraskaudessa.

Kaikkea hyvää teidän kevääseen ja plussapuhureita!!

Toivottaa Kippi ja poika 6,5 kk
 
Varoitus: omanapatuijotusviesti. Sorry.

Moikka kaikille piiiitkästä aikaa! Tänne on tullut paljon uusia nimimerkkejä, joten tervetuloa myös minunkin puolestani.

Ihan ekaksi, mulle voi kirjata kp 1:sen :(. Elätin todella suuria toiveita, että olisi heti tärpännyt ekassa kierrossa tuon munatorven leikkauksen jälkeen, mutta eipähän tärpännyt. Järjellä mietittynä niin onhan se annettava kropan levätäkin, vaikka kyse oli "vain" tähystyksestä.

Olen muutenkin ollut todella suruissani tästä lapsiasiasta. Yleensä olen todella positiivinen persoona, mutta nyt tuntuu taas ettei jaksa tsempata. Työkuvioissakin on pohtimista... mulla on ollut määräaikainen työsopimus (hyppäsin itse vakkarilta määräaikaiselle, sillä halusin tehtäväkuvan vaihdoksen) ja olen ollut todella vaikeissa tilanteissa työpaikallani (iso IT -firma, matriisiorganisaatio, saksalainen esimies=ei helppo yhdistelmä). Näiden haasteellisten tilanteiden vuoksi olimme jo sopineet mieheni kanssa, etten jatka vaikka sopimustani jatkettaisiin, sillä kova henkinen stressi ei tässä elämäntilanteessa tee hyvää. Olen myös epäillyt osaamistani todella kovasti, koska minkäänlaista tukea en ole työssäni saanut esimieheltäni. Työt siis loppuvat helmikuun lopussa ja nyt kovalla tohinalla haen muuta. Olen kuitenkin todella tarkka seuraavan työpaikkani valinnassa, sillä toivon ja haluan saada kannustavan ja reilun työpaikan. Toki tämä lapsen haluaminen ei tilannetta aikataulullisesti helpota. Ja mä kun nyt olen ihminen, et "Mullehetikaikkinyt. Kuulitko?" :rolleyes:

No mutta tilitys sikseen ja superonnittelut teille joille plussa on näyttöön pärähtänyt! Kertakaikkisen ihanaa ja se antaa toivoa myös ruudun tällepuolelle! Kyllä se meille muillekin tulee!

Ollut kiva (jos nyt voi käyttää tällä foorumilla tuota sanaa) lukea teidän muiden ajatuksia ja projektin kulkua. Olen tästä foorumista todella onnellinen, sillä lähes kaikilla ystävilläni on lapsi/lapsia ja uskon etteivät osaa ymmärtää näitä kaikkia tuntemuksia mitä itse läpi käyn. Eikä tietysti tarvitsekaan.

Huoh, jopas helpotti. Ehkä tämä taas tästä. Nyt kahvin keittoon!

Iloa päivään kanssakulkijani! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower ja Milk@
Rupeltajalle suuret onnittelut! Jee, lisää plussia tähän pinoon. :)

Ehkä se Twinfloreninkin nega muuttuu plussaksi. Itselläkin dpo 10 oli ihan täysin puhdas nega.

Muutenkin toivon että nähdään kaikki pian tuolla odottajien puolella!
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Kiitos Essence, Säihkiss, hiisi-78, Twinflower, Syksy2010, Kirpukka, miss_piggy, zapata :heart: Ette usko, miten kovasti lämmittää mieltä, kun täällä olette kyselleet ja jännittäneet ja onnitelleet, vaikka olenkin ihan "uusi tyyppi" :)

hiisi-78 Ei minuakaan plussanneisiin vielä.. :)

Kippi, mukavaa kuulla synnyttäneen ajatuksia! :)

lady 1979 :wave: :hug:

Omat ajatukset ovat iltaa kohti rauhoittuneet...syksyllä ensimmäisessä raskaudessa (joka tärppäsi todella pian!) minulla nousi "pissi päähän" ja olin suurinpiirtein samantien vaunuja katselemassa jne...mieleen ei tullut, että jotain voisi sattua.
Nyt olen siis aikalailla realistisempi....mutten kuitenkaan (ainakaan nyt) panikoi - eikä se mitään auttaisikaan. Se tapahtuu mikä on tapahtuakseen, ja eteen tulee mitä tulee. En aio tästä raskaudesta huudella, pitkiin aikoihin varmaankaan (kahdelle ystävälle kerroin tänään jotka kanssani piinapäiviä jännittivät...) mutten myöskään SUOSTU joka hetkeä keskenmenoa ynnä muuta pelkäämään. Mennään päivä kerrallaan..toiveikkaana.

PALJON PALJON JAKSAMISTA JA TSEMPPIÄ TEILLE KAIKILLE IHANILLE NAISILLE TÄÄLLÄ!!! JOKAISEN PLUSSA KOITTAA IHAN VARMASTI, SITTEN KUN NIIDEN AIKA ON! OLETTE IHANIA! :heart:
 
:heart: :heart: Syksy ja Rupeltaja Onnellista 9kk Kestävää Odotusta Teille :heart: :heart:

Tääl on nyt niin hirmu PLUSSAILU meno päällä, et tällasta heikompaa hirvittää :D
Ei voisi kyllä hienommin vuosi 2013 lähtee käyntiin, upee homma, tätä lisää!! =)

Kovasti olen pahoillani kaikkien vastoinkäymisiä kokeneiden ja uuteen kiertoon joutuneiden puolesta. Voimaa antavat rutistukset kaikille sitä tarvitseville :hug:

Itsekin nyt vaan vähän viettelen hiljais eloa tän palstan suhteen.
Joka päivä käyn lukemassa mutta kirjoittelu puolella on nyt vähän hiljaisempaa...
Kovasti onnellinen olen plussaneiden puolesta ja harmitusta tunnen jokaisen p..kaa niskaansa saaneiden puolesta.

Mutta kaikesta huolimatta, mulle tällä hetkellä on tärkeintä saada itseni tsempattua siihen mielentilaan että voin hyvillä mielin aloittaa meidän 1. IVF kierroksen. Välillä on tosi hyvä fiilis. Rohkeus ja itsevarmuus valtaa mielen. Ja välillä tekis mieli juosta vaikka Timbuktuun asti, pakoon kaikkea sitä mikä edessä on ja sitä pelkoa mitä tulevat hoidot herättää :(
Nyt oon vähän sellasessa välitilassa ja toivon, että suunta on tästä, kohti sitä hyvää fiilistä ja mielenrauhaa..
Menipäs nyt syvälliseksi... ;)

Sitten kun mielentila on sellainen, niin varmasti taas täältäkin sitä tsemppi pulinaa yms. riittää ja voin täysillä ottaa osaa keskusteluihin teidän upeiden kanssa siskojen kanssa. Paitsi, että musta alkaa tuntumaan, että tätä menoo mä pölötän täällä yksin, kun yksi toisensa jälkeen plussaa ja siirtyy odottajien puolelle. Mutta sehän on vaan upee juttu, että plussia ropisee :heart: :D
 
Ladylle iso :hug:, paljon hyvää mieltä ja tsemppiä! :) Uskotaan ja luotetaan siihen, että se plussa sieltä tulee, kunhan kroppa on ensin saanut palautua.

Kyllä tää projekti on sellaista etenemistä aallon harjalta aallon pohjalle ja taas takaisin ylös ja alas… että joskus sitä pakostakin miettii, onko tää enää ihmisen psyykelle kovin terveellistä. Laskemista, tikuttamista, oireiden kyttäilyä, toivoa, pettymystä… Mutta minkäs teet! En mä ainakaan pysty lopettamaankaan :)

Dazzlerille myös oikein paljon tsemppiä tulevaan! :) Toivottavasti kuullaan susta kuitenkin aina välillä edes pikakuulumisia.

Mua vielä illalla huvitti se mun ovistestiviiva! Se oli kyllä niin tumma, että oikein säikähdin! :) Otin siitä kännyllä kuvankin, mutta sit en kuitenkaan osannu siirtää sitä tänne ja sit menikin jo hermot! Jotenkin se sai mun ajatukset taas tähän yritykseen niin, että yöllä näin unta, jossa raskaustestiin tuli kaksi viivaa. Ehkä mä senkin saan vielä joskus kokea uudelleen…

Mulle saa siis tänään päivittää DPO 0. Ja hyödynnetty on, vaikkei toiveet nyt olekaan erityisen korkealla.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Dazzler
Kiitos Kirpukka, Dazzler ja kaikki muut onnittelijat!

Kiitos myös Kippi kun tulit kertomaan kokemuksistasi.

Halit ja voimia lady1979. Tsemppiä uuden mukavan työn estimiseen!

Rupeltaja, mulla samoja fiiliksiä. Tosin en koskaan alkanut katsoa vaunuja tms. Nyt on tosi positiivinen mieli ja sellainen tunne, että kaikki menee hyvin mutten silti uskalla heittäytyä haaveilemaan liikaa.

En maltanut odottaa huomiseen ja tein tänään uuden digitestin: 2-3! JEEEE! Minut voi kai siirtää plussaneisiin. APUA! Plussa tuli 17.1. Jään silti tänne hengailemaan vielä jonkin aikaa teidän kanssa jos sopii.
Ja jos joku pääkaupunkiseudulta on kiinnostunut akupunktiosta voin lämpimästi suositella akupunkturistia Gandul Saris-Sauri, jonka vastaanotto on Vantaan Korsossa.

Plussatuuuuuulia kaikille, Dazzlerille ekstrapuhallus!
++++++++++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Pauge83
Tervehdys pitkästä aikaa täältäkin. Voisin minäkin palailla taustalta takaisin listalle. Oon monesti käynyt lukemassa täällä, mutta en oo ollut valmis vielä palaamaan takaisin. Eli mulle vois päivittää listalle

Pauge83.................29v...........kp 8/24-27..................yv 2,5 (yk n.32)

Ensin omaa napaa (.)
Mun oli pakko jättäytyä taustalle paljolti samoista syistä kun syksy2010 ja lady1979, on vaan ollut liian paha mieli tästä lapsiasiasta ja lisäksi edellinen työ (määräaikainen) loppui syyskuussa, jolloin ei vielä ollut tietoa uudesta paikasta. Mehän aloitettiin miehen kanssa tutkimukset ja ehdittiin sen verran tutkia, että miehen simpoissa ei oo mitään vikaa, mä kävin muutaman kerran yksityisellä ultrassa eri vaiheissa kiertoa selvittämässä ovuloinko. Lisäksi ehdin käydä viime vuoden puolella verikokeissa, joista ei kummempia selvinnyt. Seuraavana olis ollut vuorossa aukiolotutkimus, jota ei siis vieläkään ole tehty. Yksityisellä se kun maksaa melkein 250 euroa, niin työttömänä ei sellaisiin ole ollut rahaa, joten se sitten jäi. Joulukuun alussa aloitin uudessa (vakituisessa :wave: ) työssä ja nyt alkaa olo olla pikkuhiljaa pienen hiljaiselon ja surukauden jälkeen sellainen, että haluan taas aktivoitua tämän asian kanssa. Lähipiirissä moni tuttu/kaveri on juuri saanut lapsen tai tullut raskaaksi, joka aiheuttaa suurta surua ja katkeruutta mussa. Mietin vaan elämän epäoikeudenmukaisuutta, että miksi joillain asiat tapahtuu niin helposti. Miksi kaikenmaailman narkit/alkoholistit saa lapsia, miksei me voida miehen kanssa saada sitä pientä nyyttiä? Meillä on vakaa parisuhde, ollaan oltu yhdessä lukiosta asti (tänä vuonna tulee 14 vuotta yhteiseloa täyteen). Meillä on asunto ja raha-asiat suht kunnossa, eikö me olla ansaittu lasta? Huoh, kaikenlaista sitä ihmisen päässä liikkuu, menkka-ajat on nykyisin kaikkein pahimpia. Pelottaa että musta tulee katkera vanha akka, 2kk päästä täytän jo 30 ja 2,5 vuotta yritystä takana. Siskonkin lapsi syntyy ihan näinä päivinä, se on itseasiassa jo viikon verran yliaikainen. Välillä on hyviä päiviä ja välillä tosi huonoja. Tuntuu välillä että on niin yksin tän surun kanssa, ei mieskään kaikkea tajua, vaikka onkin ihana ja rakas.. Puhuttiin miehen kanssa viime viikolla asioista ja sovittiin että yritetään suhtautua elämään positiivisemmin ja aletaan keskittyä enemmän myös toisiimme, ettei jäädä arjen jalkoihin. Vkl ois treffipäivä ja samoihin aikoihin pitäis myös olla ovis, eli pitää päästä heiluttamaan peittoja ;) Ihan kiva kun miehellä on pitkästä aikaa iltavuoroviikko, niin nähtiin viimeks su ja seuraavan kerran sit lauantaina. Saa toisaalta vähän omaa aikaa ja sit on kiva lähteä lauantaina kahestaan ulos leffaan ja syömään.

Mä oon jo aikasemmin harkinnu tota akupunktiota, mut nyt Syksy2010 kertomuksen jälkeen päätin että varaan ajan semmoselle. Että kiitos kovasti kokemuksien jakamisesta! Toisella foorumilla joku kertoi että oli käynyt täällä Helsingissä ja ajattelin että samaa paikkaa voisin kokeilla. Ja kai siihen aukiolotutkimukseenkin pitää alkaa aikaa varailemaan..

miss_piggy, rupeltaja, zapata, Syksy2010 paljon onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan. Toivotaan että kaikki menee hyvin ja 9kk päästä teillä on kääröt sylissä. :heart:

Milk@lle onnea kihlauksesta
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Syksy2010 olikin tässä välissä ehtinyt kirjotella ja mitä mitä, Korsossakin joku akupunktiotyyppi. Vielä parempi, kun siellä asutaan... =) Täytyypä googlettaa kyseinen henkilö, josko sieltä löytyis apua meillekin!
 
Twinflower, tää kierto on kyllä kaikkiaan mielenkiintoinen km:n jälkeen. Kun ei yhtään tiedä milloin ovis on/oli/ois, paitsi kosteista oloista. Mutta sekin tuntuu senkun jatkuvan vaan kaiken aikaa... Tänään kaveri sanoi että mun iho hehkuu jotenkin... mulla viimeks raskautuessa iho voi todella hyvin ja monet sanoivat tuosta hehkusta... mähän siis jo hätäpäissäni aamulla testasi ja puhdas nega :D enpä oikein vielä muuta odottanutkaan, mutta pakko oli testata. Testaan pe uudestaan! ;) Hätähousu ku on!!

Kirpukalle antaisin samat ohjeet kuin hiisi-78 eli antaa palaa vaan yritystä!!

Syksy2010 sun plussa on mennyt multa ihan sivu suun, ISOT ONNITTELUHALIT TÄÄLTÄKI:flower:N!! :)

Lady 1979, voimia ja positiivisia ajatuksia sulle lähettelen. Kulunut sanonta, mutta asioilla on tapana järjestyä. Mä olen myös samanlainen "mullekaikkihetitässäjanyt" ja kun ekaa raskautumista odoteltiin se 5 kiertoa niin mies sanoi mulle et tässä opetellaan sitä kärsivällisyyttä...

Dazzlerille tsempit ja tulehan välillä kertomaan kuulumisia!

Tervetuloa Pauge83 takaisin palstailemaan, vaikkei aiemmin ollakaan tavattu :O) Mulla myös positiivisia kokemuksia akupunktiosta, sain jopa miehen sinne mukaan :) Käytiin aina ennen ovista noin kolme kierron verran ja sitten räpsähti plussa. Kaksikin kertaa ois voinut toimia, kerran oltiin myöhässä eli ovis oli jo mennyt. Sillä kierrolla kierto lyheni 5 päivää eli se myös lyhensi mun kierron 34 päivästä 29 eli siinäkin mielessä voin sitä suositella. Kysehän siinä akupunktiossa on hormoonitoiminnan tasoittamisesta. Rentoutti mukavasti
myös! :) Itse kävin täällä keskustassa Töölössä hoidettavana :)

ON: eilen olin hierojalla ja kun hän hieroi vähän alemaa selästä tunsin painetta vatsalla. Muutenkin hienoista turvotusta on taas liikkeellä, samantyyppistä mitä ilmaantui joulukuussa raskauden alkuaikoina. Silloin jouduin suht nopeaan siirtymään mammahousuihin et jaksoi päivät pitkät istua töissä, vatsaa turvotti ja kirsisti siinä määrin! :D Huiii kun jännittää ihan kamalasti taas!! Miten kykenen odottamaan et pääsen taas testaamaan??

Kivaa viikonalkua kaikille ja plussatuulia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower

Yhteistyössä