Kiitos
Twinflower. Meistä kummastakaan ei löydetty mitään erityistä vikaa. Mieheni sperma on todettu erityisen hyväälaatuiseksi, tai ainakin siittiöitä oli poikkeuksellisen paljon.
Minustakaan ei löydetty mitään erityistä. Aukiolotutkimuksessa toisesta munasarjajohtimesta ei ollut varmuutta, että toimiiko se kunnolla mutta mulle sanottiin, että vaikka se olisi tukossa se ei haittaisi koska toinen johdin toimi tosi hyvin.
Mulle sanottiin, että raskautuminen viivästyy todennäköisesti mun epäsäännöllisen kierron takia. Kierron pituus on vaihdellut mulla 27:stä 40:een vaikka useimmiten se on 29-33. Hyvin todennäköistä on siis, etten ovuloi joka kuukausi.
Akupunktiosta: akupunkturistini hoitaa potilaita omakotitalonsa alakerran tiloissa. Koin akupunktion positiivisena asiana jo ennen raskautumista. Vaikka sillä ei olisi ollut mitään vaikutusta raskautumiseen, se on varmasti vaikuttanut mielialaani myönteisesti ja rauhoittavasti. Akupunkturistini on ihanan rauhallinen ja rauhoittava nainen, jolla on pehmeä ääni ja joka saa siirrettyä minuun joka kertaa hyvin seesteisen ja luottavaisen olotilan.
Ensimmäisellä käynnillä käydään läpi koko henkilön historiaa. Kaikki pyritään ottamaan huomioon ja ihmistä hoidetaan kokonaisuutena. Akupunkturisti esitti monen monta kysymystä liittyen mun terveyteen, mun elämään, mun tottumuksiin jne. Hänellä on ollut vastaavia potilaita ja kuulemma aika moni on onnistunut raskautumaan. Tietysti jokainen on erilainen ja varmaan alkukeskustelun myötä selkenee, minkälainen on tilanne. Muistan elävästi kun pitkän keskustelun jälkeen akupunkturistini totesi, että TOIVOA ON
Tietysti tämä raskautuminen voi olla sattuma, tai se voi johtua jostain muusta. Mulla on kuitenkin takana noin 28 yrityskiertokappaletta, ja tämä on ainoa kerta, kun raskaus on todettu normaalisti (2 edellistä todettu, kun keskenmeno oli jo käynnissä).
Ja tiistaina vien akupunkturistille kukkia :flower:
Mikä on
rupeltajan tilanne?
zapata, paljon onnea 3+ saamisesta! Toivottavasti mäkin näen sen pian. Mä haluaisin tehdä toisen testin tänään ja katsoa, onko viiva vahvistunut, mutta mies sanoo, ettei siinä ole mitään järkeä ja että jos tekee noin tulee vainoharhaiseksi.
Mäkin kävin lukaisemassa odottajien puolella mutta yritän varautua kaikenlaiseen ja yritän jarruttaa ajatuksia.
Tissit on tosi kipeitä, yöllä herään tissikipuihin. Oon tosin aivan innoisani kipeistä tisseistä ja mitä kipeämpiä sitä parempi XD
Toisaalta mua vähän huolestuttaa, koska mulla on ollut jo viikon sellaista tunnetta alavatsassa, että kuukautiset alkaa. Olinkin ihan varma viime perjantaina, että menkat alkaa. Sama tunne palaa välillä ja tunne joskus pientä nippailua sekä vasemmalla että oikealla. Onkohan se normaalia??
miss_piggy, mun kaveri oli täysin oireeton ensimmäisen raskauden aikana mutta sitten toisella kerralla oli tosi voimakas pahoinvointi.
Noniin, nyt pitkä hiljaisuus kostautuu ja tulee nääääin pitkiä viestejä