*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Onnea, miss_piggy! :) Jotenkin tosi mahtavaa, että tässä ketjussa on nyt tullu noin monta plussaa!! Saa vähän itsekin puhtia toiveisiin, vaikka mies nyt onkin vielä poissa hetken...

Meillä on kyllä toinenkin projekti tälle vuodelle, ku mies päätti kosia, ja me siis mennään naimisiin.. :heart: Onpahan jotain muutaki, mitä ajatella, ei kaikki ajatukset pyöri vaan lapsenteon ympärillä... ;)
 
Voi kuinka ihanaa Milk@! Oikein paljon onnea! :flower:

Säihkikselle ja Essencelle tervetuloa mukaan! :wave:

Hiisi, täälläkin toivotaan, että ovis ehtisi tulla ajoissa sinne!

Näyttääpä pitkältä tuo meidän lista nyt :) Sieltä nyt sitten loppupään piinailijat siirtykäähän suoraan plussalistalle, mars! Me muut tullaan sitten perässä!
 
  • Tykkää
Reactions: Essence ja Milk@
Onnea miss_piggy ja tervetuloa Essence ja Säihkiss! Ja toki onnea kihlausuutisista Milk@! Häiden järjestely on ihanaa aikaa, saisipa tehdä joskus uudestaan :p

Täällä tais sitten olla yk0, kun ei ole peitto heilunut ja oviskin meni sivusuun. Alkais nyt vaan menkat mahdollisimman pian, vaikka tuskin niitä vielä yli viikkoon tulee. Puuh :(
 
Täällä suunnalla on ollut kiireistä, enkä ole ehtinyt pitkään aikaan kommentoimaan. Lukenut kyllä olen kuulumisia, mutta en ole viitsinyt pikaisesti kommentoida, vaan odottelin, että on aikaa vähän enemmänkin kirjoitella.

Ihan ekaks… miss piggy, ihan hurrrrrrjan paljon onnea!!! :heart: Mullakin oli vahva tunne, että sinä päräytät plussan testiin! Ai että mä olen niin tyytyväinen ja iloinen sun puolesta!! Mahtava juttu! Nyt paljon vauvaliimaa ja kaikkea hyvää odotusaikaan :)

Zapatalle kovasti onnea varhaisultraan! Teitä plussanneita tulee kova ikävä, mutta käykää aina välillä meitä moikkaamassa ja tsempittämässä! :)

Kiiltis, voi kurjuuksien kurjuus! :hug: Nyt vaan täytyy taas jostain löytää se tsemppi ja usko onnistumiseen! Mutta mäkin olen sitä mieltä, että kyllä siellä jotain sulla jo yritti tapahtua. Mä testasin silloin keskenmenon jälkeen pregcheckillä, kun halusin varmistua, että hormonit ovat nollaantuneet ja kyllä silloin ainakin tuli niin hohtavan puhdas nega kuin olla voi! Ja vaikka tutkailin sitä vielä pitkän ajan päästä, niin ei ollut haamusta tietoakaan. Silloin se tietty oli iloinen uutinen.

Dazzlerille rentoa meininkiä ja hyvää mieltä! Olen ihan varma, että kohta sieltä suunnastakin kajahtaa hyviä uutisia! :)

Avonlealla onkin jännät ajat! Voi että miten mä toivonkaan, että nyt tulis tulosta. Totta kai kaikille toivoo plussaa, mutta jotenkin sitä vielä erityisesti toivoo hyviä uutisia pitkään yrittäneille! :heart:

Rupeltajalla ja muutamalla muullakin näyttää olevan jännät päivät käsillä. Voi kun joku teistäkin tois plussauutisia! :)

Milk@lle valtavasti onnea kihlautumisesta!! :heart: Häitten järjestely on kyl ihanaa puuhaa ja saa takuulla ajatukset vähän pois tästä projektista. Minäkin mielelläni kokisin se ajan uudestaan, mutta toivottavasti ei enää tarvitse kuitenkaan

Hiisille toivotan pikaista ovista, ennen kuin mies karkaa :)

Säihkiss ja Essence, oikein lämpöiset tervetulotoivotukset minunkin puolestani!! :wave: Hyvän seuran olette valinneet! Toivottavasti visiittinne kuitenkin jäis mahdollisimman lyhyeksi :)

Mulla taitaa tulla tästä välikierto :( Jouduin lopulta syömään siihen pissitulehdukseen kaksi eri antibioottikuuria ja niiden jälkivaivana iski hiivatulehdus. Tai niin ainakin oireista oletan ja eikös se ole aika tavallista antibioottien jälkeen... Mulla ei ennen olekaan tätä vaivaa ollut, mutta tosi kiusallinen tuntuu olevan. Nyt on pakko antaa paikkojen rauhassa parantua, joten nähtäväksi jää, pystyykö tässä kierrossa edes kunnolla yrittämään. No, aika näyttää... Kaikesta huolimatta mulla on vaihteeksi tosi luottavainen olo! Ja siihen ei varmastikaan ole vähäisimpänä syynä tän ketjun plussauutiset!!!!!
 
Milk@, onnea kihlautumisen johdosta! Häiden järjestely on kyllä aivan ihanaa! Nauti siitä! :heart:

Kirpukka, antibioottien aikana kannattaa käyttää alapäähän laitettavia maitohappokapseleita. Ne ehkäisee hiivan tulemista ja mulla on auttanut. Ilman niitä on lääkekuurista aina tullut hiiva. Ja joskus olen käyttänyt niitä ihan vain hiivan hoitoonkin. Ovat auttaneet, kun on heti oireiden alettua ryhtynyt laittamaan. Ja jos on alapää hellänä hiivan takia niin sitä on geelinäkin, se on melkein parempaa. Toivottavasti pian oireet hellittää ja pääset uuteen yritykseen. :)

iiris_lorea, meillä on mennyt hoidot niin, että ensin tietysti kaikki perustutkimukset: aukiolotutkimus, simpat tutkittiin ja otettiin verikokeita. Ultrailtiin myös kierron eri vaiheissa. Tutkimusten jälkeen hoidot alkoi meillä siten, että 4 kiertoa kokeiltiin clomeilla ja ajoitetulla yhdynnällä. Siitä ei tullut mitään tulosta. Sitten kierto clomit+pregnyl+ajoitettu yhdyntä. Ei tulosta. Kuudes hoitokierto oli clomit+pregnyl+inssi. Ei tulosta. Sitten välikierto. Nyt tässä kierrossa oli menopur+pregnyl+inssi. Piinapäivät siis menossa. :) Tuon ekan inssin jälkeen lääkäri olisi jo laittanut meidät ivf:ään mun iän takia, sanoi että turha pitkittää. Mutta me haluttiin jatkaa insseillä ja se sopi kyllä. Meitähän siellä hoidetaan. :)

Se on toki yksilöllistä kuinka hoidot aloitetaan. Meillä eteni kaikki nopeasti. Alkututkimukset tehtiin yksityisellä ja sieltä sain ekat clomit. Gyne laittoi lähetteen julkiselle ja sanoi, että menee varmaan ainakin puoli vuotta, on niin jonoa. No meille tuli jo kolmen kuukauden kuluttua kutsu ekalle käynnille. Ja siitä se lähti sitten rullaamaan melkoista vauhtia.

Kysyit miten raskasta se on. Fyysisesti ei ole vielä ollut mitää mitä en tekisi/kokisi uudelleen. Mutta se henkinen puoli siinä on kaikkein kuormittavinta. Tietysti ne pettymykset joka kierrossa, kun täti saapuu, mutta myös se jatkuva kalenterin kyttääminen, tikkuun pissiminen sekä hoitoaikojen ja työn yhteen sovittaminen. Ja toki mulle nuo clomit aiheutti mielialan vaihteluja, välillä aika voimakkaitakin. Mutta kyllä sitä nyt jonkin aikaa kestää yhteen putkeen. Mulla oli rankin vaihe tuossa marras-joulukuun vaihteessa, en olisi jaksanut enää yhtää. Onneksi siihen tulikin välikierto, kun olin syönyt clomeja niin kauan.

Nyt on huomattavasti valoisampi mieli ja ihan hyvillä mielin mennään eteenpäin. :)

Toivottavasti oli jotain apua tuosta mun pitkästä sepustuksesta.

*muoks* Empä ole aikoihin kirjoittanut noin pitkää tarinaa. Ehkä se on tämä lähestyvä kevät, joka innoitti pitkään sepustukseen... :cool:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Kiitos lämpimistä tervetulotoivotuksista!

Paljon onnea kihlauksen johdosta Milk@! Ja kaikille jännääjille peukut pystyssä että alkaa ropisemaan plussia ja tietenkin niitä oviksia niin että miehet on paikalla :D

Mä teen hotellikuolemaa työreissulla mutta onneksi tällä palstalla saa ajan kulumaan mukavasti... Täällä on aikaa miettiä näitä asioita muutenkin ja on se onni että on kierto alussa eikä ole pahimmat jännäilypäivät menossa. Johan mä sekoaisin täällä kun itsekseni miettisin mahdollisia oireita ;)

Kyllä tässä vetää mielen aika nöyräksi kun katselee kuinka kauan monet teistä on omaa lasta yrittäneet saada. Jostain syystä mulla on ollut jo vuosia semmoinen olo että tulen sen oman pikkuisen vielä joskus saamaan mutta se ei tule olemaan ihan helppoa. En osaa sanoa mistä semmoinen ajatus on tullut. Ehkä siitä, että lähipiirissä on melkoisen paljon ongelmia ollut näissä vauva-asioissa. Nyt yritän suhtautua tähän niin, että meille se vauva tulee just sitten kun on oikea aika. Miehellä meni vähän kauemmin kuin mulla päästä sinuiksi sen ajatuksen kanssa, että meille voisi tulla yhteinen lapsi. Hänellä kun on jo ne kaksi ja elämä isojen kanssa on jo "helppoa". Sinänsä ihan hyväkin että ei ihan heti tärppää niin hänkin ehtii ihan oikeasti mukaan tähän odotuksen odotukseen. Tällä hetkellä tää jännääminen on ehkä vielä enemmän mun juttu... Toivottavasti ette ihan väärin ymmärrä, huippuihana mies mulla on mutta joskus vähän monimutkainen =)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
:heart: :heart: Paljon Onnea Milk@ Kihlauksen Johdosta :heart: :heart:
Me ollaan oltu jo kohta 6 vuotta yhessä ja kesällä tulee 3 vuotta kihloissa.. Mutta häitten suunnittelu on toistaiseksi jäänyt keskustelu asteelle. Naimisiin ollaan menossa, mutta vuotta ei ole päätetty :D

Aikas ihana syy saada vähän ajatuksia pois tästä kuumeilusta ja tosi paljon olen lukenu, kun ylläri plussa tuli häitä suunnitellessa ja touhutessa......... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Kiitos teille kaikille onnitteluista :heart: En olis ikinä uskonu, että tämäkin aika vielä koittaa mun elämässä... Ja tosiaan tekee vaihteeksi ihan hyvää saada muutaki höyryttävää ku ovislimat ja löpsähtäneet tissit... ;)
 
Twinflower; Niinpä niin. Ja nyttenkin vaikka kuinka yritän ajatella pessimistisesti ja realistisesti niin silti päivittäin tulee hetkiä, jolloin ajattelen, että entä jos sittenkin…..ja jokainen wc-reissu, jolloin pyyhkiessä vuotoa ei (vielä) ole tullut, on aina yksi askel lähemmäksi sitä mahdollisesti käynyttä tärppiä…

Säihkiss ja Essence ; vaikka itsekin olen uusi tulokas niin tervetuloa! :wave:

Dazzler; piti palata muutama sivu taaksepäin sinun tilanteestasi tarkemmin lueskelemaan. Kovasti, kovasti tsemppiä..!! :hug: Juuri joku viikko sitten kuulin työkaverin raskausuutisen (viikkoja silloin jo melkein 20). Tarkempia taustoja en tiedä, muuta kuin sen että ikää hänellä on lähemmäs 40 kuin 30 ja lapsia ei ole kuulunut. Hän kertoi, että kyllä se luomuplussa viimeistään siinä vaiheessa napsahtaa testiin, kun on ne monen sadan euron lääkkeet hankittuna jääkaapissa… Ja siis ei tämä nyt periaatteessa sinuun/sinun tilanteeseen liity mutta tulipahan vain mieleen. :)

Milk@:lle suuret onnittelut! Häiden järjestely on ihanaa aikaa..!! :heart:

Kirpukka; niitä plussauutisia itsekin toivon….katsotaan nyt.

ON: Kyllä ne menkat tällä viikolla alkaa. Minä päivänä, se on vain ajan kysymys. On niin ärsyttävää käydä wc:ssä, kun käsi suurinpiirtein kyynärpäätä myöten pyyhkii, että JOSKO sieltä jo vuotoa tulisi...loppuisi tämä piina. Huoh. Ja samalla päivittäin herättelen pienen pienen pientä toivetta, että josko kuitenkin...? :heart:

Ärsyttää myös syksyinen KM; ihan kuin antaisi lapselle tikkarin ja sitten se otettaisiinkin pois. :| : /
 
Torstai 17.1.2013


Iris_Lorea............31v...........kp 4/26-32..................yk30
Kiiltis-75..............37v...........kp 6/24-30..................yk14
Säihkiss...............33v..........kp 7/28.......................yk3
Kirpukka..............36v...........kp 10/28-29..................yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 11/28-30...................yv3 (3*km, 1ku)
Milk@................ 37v...........kp 11/29........................yk4
Avonlea..............36v...........kp 15/26-28....................yv2
Essence..............33v..........kp 15/29-34...................yk6 (km1/13)
hiisi -78...............34v..........kp 18/31.......................yk6 (km 8/12)
Twinflower...........33v..........kp 21/27-28..............yk16 (km 8/12)
ansarikukka......... 33v......... kp 25/24-30..................yk1
Saippo................35v...........kp 26/32-50..................yk12
M11su.................34v...........kp 30/28-31..................yk16
rupeltaja.............30v..........kp 30/27-31.................yk?? (kkm 10/12)
haave_ilija...........32v..........kp 42/28-38................... yk3
starhope............. 37v...........kp 57/25-26...................yk7


Taustalla:
Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Syksy2010, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

miss_piggy.............31 v...............yk8............plussa 12.1.2013
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Ekaksi vielä onnittelut Milk@lle kosinnasta, ihanaa :heart: Ja miehelle tietysti myös onnittelut, että on saanut Milk@n napattua! :D

ansarikukalle pahoittelut, että tuli vähän välikierto :( Tuo on niin mahdottoman tylsää tuo kierron loppumisen odottelu jos tietää, ettei mitään mahdollisuutta tärppiin ole. Toivotaan, että menkat tulee sinne pian ja pääsette taas uuteen yritykseen :)

Kirpukalle toivotan pikaista paranemista! Mullakaan ei ole oikein hiivasta kokemusta, mutta toivottavasti paikat paranee pian ja pääsette yrittämään tässäkin kierrossa! Rennosti ja ilman paineita :)

Rupeltajalle toivotaan, ettei ne menkat sieltä alakaan! Oletko testaillut?

Kiitokset kaikille ovistsempityksistä, ovis tuli ja meni ja hyvin ehdittiin hyödyntämään ennen miehen reissua! :D Olen niin onnellinen kun kroppa taas toimii normaalisti, aah! :heart:
 
Hiivan hoitaa Diflugan.....:) ja niin hoitikin! Kyllä tässä on jo päästy harjoittelemaan toivottavasti alkuviikolla tulevaa ovista varten. Tuntuu hyvältä päästä taas normaalielämään. Ja mulla ruokaremonttikin on toiminut! 1,5 viikossa on lähtenyt 2,4 kiloa!!! Tietty tää tahti tästä tasaantuu, kun toihan on lähinnä nestettä, mikä on nyt lähtenyt, mutta tsemppi on hurja ja olo hyvä!

Kovasti toivon minäkin, ettei Rupeltajalle täti löytäis kylään, vaan kohta tulis sieltä suunnalta ilouutisia!! :)

Samoin toivon, että Hiisin hyvin onnistunut ajoitus tuottais nyt tulosta ja sielläkin suunnalla olis pian aihetta riemunkiljahduksiin!! :)

Oikein ihanan kirpsakkaa talvipäivää kaikille!!! Vaikka mä en talvesta oikein tykkääkään, niin on siinä hyviäkin puolia. Tän illan suunnitelmissa on lenkki, sauna ja löhöilyä takkatulen loimussa. Ja jos vielä pistäis kynttilöitä palamaan, niiden suurkuluttaja kun olen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Essence
Olipa hyviä kuulumisia Kirpukalla! Hienoa, että olette jo päässeet reenailemaankin :D Ja ruokaremontti kuulostaa tosi hyvältä, vau!!

Mä kans rakastan kynttilöitä :heart: Ja talvisia lenkkejä, ihanaa kun pääsee jäitä pitkin ihan uusiin paikkoihin tavanomaisten sijaan! Nautinnollista talvipäivää Kirpukalle ja kaikille muille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kirpukka
rupeltaja kiitos kivasta tsemppi tarinasta :heart: joka sopii meijän tilanteeseen paremmin kuin hyvin =) Kyllä tässä 40 on jo lähempänä, (APUA! ;) )
kuin 30 ja se pysyvä plussa on kadoksissa edelleen.. :|
Tuokin on niin totta, että äkkiä käykin niin, että kun kalliit lääkkeet on hankittu, niin plussa pärähtää tulla =) Kyllä mäkin ajattelin testata vielä ennen, kun marssin apteekkiin, ihan vaan varmuuden vuoksi. Tosin tuossa laskeskelin, että menkat alkaa sillai, että siinä on viikonloppu välissä ja maanantaina ei kuormaa apteekkiin tule, joten, mun täytyy testata jo suht aikaisin eikä sillon vielä välttämättä näy mitään. Mutta joo, kyllä tässä nyt kuitenkin sillä asenteella mennään, että maksetut lääkkeet myös käyttöön tulee :D
Ja tuo sun vertaus keskenmenosta, oli hyvä ja pitää niiiiin paikkansa : /
Plussaa toivon kovasti sulle :)

Kirpukka ja hiisi täällä kanssa yksi kynttilöiden suurkuluttaja. Aina jos kotona iltaa vietetään, niin kyllä menee hetki että saan olkkariin ja keittiöön kynttilä arsenaalin sytytettyä, kun niitä pitää olla joka pöydällä, hyllyllä ja tasolla =)
Ja talvi on ihan mahtavaa aikaa, mikään ei ole niin mieltä virkistävää, kun ulkoilu koiran kanssa kauniissa talvisäässä :heart:

Kirpukka kiva juttu että lääke on auttanut ja tuo ruokaremontti kuulostaa tosi hyvältä =) Ja nyt kun on hyvin harjoiteltu, niin sehän on sitten selkee plussan paikka 3 vkon päästä :heart:

hiisi tosi jees, että oviksen pääsitte hyödyntämään :D Parin vkon päästä plussaa pukkaa :heart:

Ansarikukka menis nyt kierto nopsaan ja pääsisitte taas tosi toimiin ja positiivisia uutisia tuomaan =)

Mulle voisi laittaa tuohon listaan jo yv 3 kun tässä lakeskelin noita yrityskertoja, niin kyllä se välikierroista ja tärpeistä huolimatta on kolmas vuosi jo menossa.. :headwall:
 
miss_piggy
Täällä tehty aamulla digitesti ku ei muuten meinaa uskoa.. Siihen ilmestyi että Raskaana 2-3, joten kai se on uskottava :D Oottelen kyllä sitä ekaa neuvolaa ennenku rupean kenellekään kertoilemaan, jos edes vielä silloinkaan.

Flunssa vaan meinaa vähän taas vaivata :snotty: ku ei vaan tulis mitään influenssaa. Luin kyllä että alkuraskaudessa on ihan normaalia kaikki flunssat ku vastustuskyky heikkenee.
 
  • Tykkää
Reactions: Essence ja Milk@
Täällä kiertopäivä 2/28-30 :(

Meillä oli loppuvuodesta verikokeet, simppatutkimukset ym, ja paljastui, että tässä avoliitossa ei saada lapsia luomusti. Miehellä vikaa simpoissa ja mulla ongelmia munasarjoissa. Lääkäri passitti meidät molemmat jatkotutkimuksiin ja niitten jälkeen edessä on koeputkihedelmöitys tai alkion siirto. Jotain tälläistä oli odotettavissakin yli vuoden yritt,ämisen ja loputtomien negojen jälkeen. Menkää siis naiset tutkimuksiin jos vauvaa ei ala kuulua. Minullakin oli monta ihan turhaa romahdusta ja kierron kyttäilyä ja stressiseksiä ihan turhaan. Turhaan turhaan turhaan.

Meidän pitää nyt keskustella vaarannetaanko me parisuhde, talous ja terve järki hoitoihin. Pessimistinä olen todennut että varmasti tulee konkurssi, hulluus tai ero niitten myötä, eikä tietenkään lasta :( Ei kovin korkealla tuntemiset, myönnän.

Mutta onnittelen täällä plussanneita ja kihlautuneita :flower: Josko se aurinko paistaisi tähänkin risukasaan joskus.
 
Nyt se on sitten tehty…aika lapsettomuustutkimuksiin on varattu! : /

Aika saatiin heti ensi viikolle ja lääkäriksi saatiin onneksi sama gyne, jolla olen käynyt keväästä lähtien ja joka on ollut ensimmäinen gyne, jonka vastaanotolla olen tuntenut oloni jopa mukavaksi (jos se nyt on edes mahdollista gynellä käydessä…).

Kiitos kaikille teille, jotka olette kirjoitelleet tutkimuksista ja hoidoista, ilman teitä aika olisi varmasti jäänyt varaamatta.

Erityiskiitos M11sulle! Toi sun viimeinen kirjoitus oli se, joka sai mut lopulta tarttumaan luuriin!

Itsekin pelkään, että tutkimuksissa paljastuu jotain vikoja. Meillä mies on jo kauan ollut sitä mieltä, että hänessä on vikaa, vaikka minä en sitä uskokaan. No, ensi viikon käynnin yhteydessä selviää sitten sekin asia, kun käynnin jälkeen voi heti käydä antamassa simppanäytteen.

M11su, uskon hyvin, että epätoivo ja pessimismi on päällimmäisinä ajatuksissa, mutta menemällä hoitoihin saa ammattiapua ongelmaan, jolle ei itse voi mitään. Onneksi niitä hoidoilla saatuja lapsia on paljon ja aivan varmasti myös teille käy hyvin!
:heart:
 
Terve, mä nyt pitkästä aikaa aktivoidun taas tältä taustalta. Olen kyllä säännöllisesti käynyt lukemassa teidän juttuja.

Hyvä, että varasit ajan Twinflower!

Pahoittelut M11su huonoista uutisista. Voimia sinne! On varmasti hyvä idea jutella rauhassa asiasta puolison kanssa. Koeputkihedelmöitys on varmaan tosi rankkaa. Toisaalta jos haluaa nähdä asian hyvää puolta, teillä on vielä mahdollisuus saada omaa lasta.

Paaaljooon onnea miss_piggy!

Milk@lle onnittelut kihlautumisen johdosta! Häiden suunnittelu vie varmasti ajatukset muualle ja ehkä in the meanwhile... ;)

Tervetuloa Sähikiss, Essence ja Rupeltaja.

Onko zapata saanut digiin +3?

Pahoittelut Kiiltis-75lle ja kaikille muilla tädin kohdanneille.

Tsempit Dazzlerille pistoksiin ja Avonlealle inssijälkeisiin piinapäiviin!

Tsempit kaikkille muille, jos nyt joku unohtui mainita.

(.)
En jaksanut täällä olla hirmu aktiivinen koska en jaksanut enää omaa ajatusten ja tunteiden vuoristorataa. Olin alkanut menettää toivoa ja päässäni olin olkanut hyväksyä ajatus siitä, etten ehkä saa lasta. Tuli toisaalta rauhallinen fiilis, että kyllä minä vielä lapsen saan kun aikani on sopiva. Ja toisaalta myös rauhallinen fiilis siitä, että jos en saa niin voin silti adoptoida ja jäähän mulla elämässä paljon hyvää joka tapauksessa.
Ensi kierrossa oli tarkoitus alkaa syödä clomit ja hakeutua ensimmäiseen inssiin mutta nyt toistaiseksi ensi kierros ei tullut.
Jos huolitte minut niin tulisin takaisin listalle, olen saanut suuren annoksen toivoa:
Syksy2010............31v........kp 34/28-40.......yk28 (2*km)

Olen saanut eilen plussan eikä verta näy. Sain ajan ultraan 5.2., toivottavasti kyytiläinen pysyy tällä kertaa mukana ja kaikki menee hyvin.
Minua EI SAA siirtää vielä plussaneisiin. Tässä voi vielä monta asiaa mennä pieleen ja haluan saada ainakin digitestiin sen 3+ ja ylittää kp40 ennen kun alan uskoa tätä edes todeksi.
Ensi viikolla pitää päästä mahdollisimman pian tarkistamaan TSH:n arvot (sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa).

Toivottavasti tämä uutinen antaa jollekin toivoa! Varsinkin niille, joilla on paljon yrityskiertoja takana.
Erilaista tässä kierrossa oli: akupunktio (toista kierrosta käynyt), qigong ja jooga.

Äääääh, sormet ristissä, että kaikki menee nyt hyvin! Heräsin yöllä enkä saanut kahteen tuntiin unta kun olin niin hämmentynyt.
Mieheni toistaa jatkuvasti, etten saa innostua liikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Essence
Pikaisesti vain omaa napaa;

huomenna PITÄISI olla KP1, viimeistään. Tähän mennessä ei ole näyttäytynyt MINKÄÄNLAISTA tuhru- tms. vuotoa (yleensä aina ennen menkkoja vähintään 1 päivä tuhruttelee...). Uhh. Raastavaa. Piinaavaa. :mad: :headwall:
 
Syksy2010, tervetuloa takaisin listalle ja oikein paljon onnea plussasta! :heart: Toivon todella, että kaikki menee tällä kertaa hyvin loppuun asti! Ihana uutisesi antaa todellakin toivoa siitä, että se plussa sieltä vielä tulee, vaikka yrityskuukausia ja keskenmenoja on takana.

Haluaisin vielä kysyä sinulta, että löydettiinkö teillä tutkimuksissa mitään erityistä vikaa kummastakaan? Akupunktiokokemuksesikin kiinnostaa...mitä hoitolassa sanottiin, kun kerroit lapsettomuuteen liittyvistä ongelmista? Oliko heillä ollut muita vastaavia potilaita ja oliko hoidoista ollut apua? Anteeksi nyt kysymystulva :ashamed:, mutta kaikki mahdollinen apu kiinnostaa.

Rupeltaja, hyvältä kuulostaa, vaikka piinallista varmasti onkin! Mites testien kanssa, testaatko huomenna, jos menkkoja ei näy?
 
Pirteää pakkasaamuna siskot!

Tsemppiä piinailijoille!

Milk@lle onnittelut kihlauksesta. :flower: Meillä meneillään myös häiden suunnittelu, se on joskus niin ihanaa ja sitten ihan kamalaa. :)

M11sulle tsemppiä hoitoihin, toivottavasti teille saadaan oma nyytti lääkäreiden avustuksella. Hyvä että kerroit tarinasi, se varmasti herätti monissa ajatuksia oman yrittämisen suhteen.

Miss_piggy kivaa kun sait digistä 2-3, onnea! Ja tsemppiä neuvolaan!

Syksy2010 varovaiset onnittelut, toivottavasti seuraat meitä tuonne odottajien puolelle. Itse en sinne oo vielä uskaltanut mennä muuta kuin lueskelemaan.

Dazzlerille tsemppiä pistoshoitoihin, toivottavasti tuovat teillekin sen loppun asti kantavan plussan.

Ja kaikki muut jotka unohdin, olette ihania! Tsemppiä kiertoihin! :)

Täällä tänä aamuna digiin 3+. :) Tältä tytöltä loppui onneksi testit, koska loppusaldo on siis 8 pc:n liuskaa (2 alkuvaiheen negaa), yksi apteekin oma (sillä testiviiva vahvempi kuin kontrolli) ja tämän aamun digi. Joku saattaa pitää kajahtaneena mutta viivan vahvistumista oli jotenkin todella rauhoittavaa seurata kahden keskenmenon jälkeen. Kuun lopussa samalla viikolla sekä varhaisultra että neuvola, joten kohta konkretisoituu tämäkin odotus kunnolla. Nyt tissit ja pahoinvointi pitää asian mielessä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 19.1.2013


ansarikukka......... 33v......... kp 1/24-30..................yk1
M11su.................34v...........kp 3/28-31..................yk17
Iris_Lorea............31v...........kp 6/26-32..................yk30
Kiiltis-75..............37v...........kp 8/24-30..................yk14
Säihkiss...............33v..........kp 9/28.......................yk3
Kirpukka..............36v...........kp 12/28-29..................yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 13/28-30...................yv3 (3*km, 1ku)
Milk@................ 37v...........kp 13/29........................yk4
Avonlea..............36v...........kp 17/26-28....................yv2
Essence..............33v..........kp 17/29-34...................yk6 (km1/13)
hiisi -78...............34v..........kp 20/31.......................yk6 (km 8/12)
Twinflower...........33v..........kp 23/27-28..............yk16 (km 8/12)
Saippo................35v...........kp 28/32-50..................yk12
rupeltaja.............30v..........kp 32/27-31.................yk?? (kkm 10/12)
Syksy2010............31v........kp 34/28-40................yk28 (2*km)
haave_ilija...........32v..........kp 44/28-38................... yk3
starhope............. 37v...........kp 59/25-26...................yk7


Taustalla:
Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

miss_piggy.............31 v...............yk8............plussa 12.1.2013
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Twinflower. Meistä kummastakaan ei löydetty mitään erityistä vikaa. Mieheni sperma on todettu erityisen hyväälaatuiseksi, tai ainakin siittiöitä oli poikkeuksellisen paljon.
Minustakaan ei löydetty mitään erityistä. Aukiolotutkimuksessa toisesta munasarjajohtimesta ei ollut varmuutta, että toimiiko se kunnolla mutta mulle sanottiin, että vaikka se olisi tukossa se ei haittaisi koska toinen johdin toimi tosi hyvin.
Mulle sanottiin, että raskautuminen viivästyy todennäköisesti mun epäsäännöllisen kierron takia. Kierron pituus on vaihdellut mulla 27:stä 40:een vaikka useimmiten se on 29-33. Hyvin todennäköistä on siis, etten ovuloi joka kuukausi.

Akupunktiosta: akupunkturistini hoitaa potilaita omakotitalonsa alakerran tiloissa. Koin akupunktion positiivisena asiana jo ennen raskautumista. Vaikka sillä ei olisi ollut mitään vaikutusta raskautumiseen, se on varmasti vaikuttanut mielialaani myönteisesti ja rauhoittavasti. Akupunkturistini on ihanan rauhallinen ja rauhoittava nainen, jolla on pehmeä ääni ja joka saa siirrettyä minuun joka kertaa hyvin seesteisen ja luottavaisen olotilan.
Ensimmäisellä käynnillä käydään läpi koko henkilön historiaa. Kaikki pyritään ottamaan huomioon ja ihmistä hoidetaan kokonaisuutena. Akupunkturisti esitti monen monta kysymystä liittyen mun terveyteen, mun elämään, mun tottumuksiin jne. Hänellä on ollut vastaavia potilaita ja kuulemma aika moni on onnistunut raskautumaan. Tietysti jokainen on erilainen ja varmaan alkukeskustelun myötä selkenee, minkälainen on tilanne. Muistan elävästi kun pitkän keskustelun jälkeen akupunkturistini totesi, että TOIVOA ON :)
Tietysti tämä raskautuminen voi olla sattuma, tai se voi johtua jostain muusta. Mulla on kuitenkin takana noin 28 yrityskiertokappaletta, ja tämä on ainoa kerta, kun raskaus on todettu normaalisti (2 edellistä todettu, kun keskenmeno oli jo käynnissä).
Ja tiistaina vien akupunkturistille kukkia :flower:

Mikä on rupeltajan tilanne?

zapata, paljon onnea 3+ saamisesta! Toivottavasti mäkin näen sen pian. Mä haluaisin tehdä toisen testin tänään ja katsoa, onko viiva vahvistunut, mutta mies sanoo, ettei siinä ole mitään järkeä ja että jos tekee noin tulee vainoharhaiseksi.
Mäkin kävin lukaisemassa odottajien puolella mutta yritän varautua kaikenlaiseen ja yritän jarruttaa ajatuksia.
Tissit on tosi kipeitä, yöllä herään tissikipuihin. Oon tosin aivan innoisani kipeistä tisseistä ja mitä kipeämpiä sitä parempi XD
Toisaalta mua vähän huolestuttaa, koska mulla on ollut jo viikon sellaista tunnetta alavatsassa, että kuukautiset alkaa. Olinkin ihan varma viime perjantaina, että menkat alkaa. Sama tunne palaa välillä ja tunne joskus pientä nippailua sekä vasemmalla että oikealla. Onkohan se normaalia??

miss_piggy, mun kaveri oli täysin oireeton ensimmäisen raskauden aikana mutta sitten toisella kerralla oli tosi voimakas pahoinvointi.

Noniin, nyt pitkä hiljaisuus kostautuu ja tulee nääääin pitkiä viestejä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower ja Milk@

Yhteistyössä