*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Oi että, kiitos kovasti paljon kaikille tervetulotoivotuksista! :heart: :ashamed:

Nyt vain pikainen pyrähdys ja oikein superisti tsemppiä kaikille jännäilijöille!! Itse oikein hämmästyin, kun näin omat KP-lukemat toisesta ketjusta!! Mihin tämä kierto on hävinnyt... =) Vähän on menkkajomotuksia, hyvin hyvin lieviä, mutta katsellaan. Ehkä mennyt vatsaflunssa ja sen kanssa kulutetut päivät veivät ajatukset mennessään.

Jonkinlaisen rivin voisi laittaa ainakin alkuun;

rupeltaja...............30v..........kp 24/27-31.......................yk?? (kkm 10/12) Ja nämä KP:t siis nyt perjantaina.

Ihanaa viikonloppua kaikille! :heart: :wave:
 
Kiiltis-75, voi että! Mä oon pahoillani. :hug: Kiva kuitenkin, kun katsot valoisasti tulevaan vaikka nyt onkin mieli maassa. :)

).( Inssi oli eilen ja ovis ei ollut mennyt ohi. Siellä se 20mm johtofolli vielä oli. Eka inssi oli täysin kivuton, mutta nyt nipisti aika ilkeästi vatsasta. Myöhemmin päivällä sitten tulikin vähän veristä vuotoa. Nyt kaikki ok ja piinapäivät ovat alkaneet.

Talvista lauantaita kaikille! :)
 
Jeee miss_piggy!! Nyt peukut pystyssä, että tarraa kunnolla kiinni! Mahtavaa, onnittelut! :heart:

Ja hienoa, että Avonlean inssi onnistui, hyviä piinapäiviä, toivottavasti tärppi käy! :)

Kiiltikselle pahoittelut :( Olisko mahdollista, että ovis olisi ollut myöhemmin ja plussa voisi vielä tulla? Tsemppiä joka tapauksessa :hug:

Rupeltajalle hyviä piinapäiviä ja toivotaan, että kohta pääsisit tekemään plussatestejä sinäkin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kirpukka älä vielä heitä kirvestä kaivoon, vielä on toivoa. :hug:

Avonlea, toivotaan että tuo inssi antaisi piinapäivien jälkeen antaisi ansaitun plussan. :)

miss_piggy määhän sanoin! Jee! Kyllä siellä haamulainen näkyy. Parin päivän päästä jo selkeä viiva. :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiiltis kurjuuksien kurjuus :hug:
Olisko toivoa kuitenkin ehkä vielä...

iiris_lorea jos mahkuja ihmeeseen ei enään ole, niin mä sitten toivon tätiä sinne pikaisesti kylään, että pääset uuteen ja toivottavasti tulokselliseen
kiertoon =)

rupeltajalle nopsaan eteneviä piinapäiviä ja positiivista päätöstä niille :)

Avonlea Onnittelut onnistuneesta inssistä. Mä piinailen sun tulevia tuloksia..
Positiivisia sellaisia... :D

Twinflower hekumaalisia oviksen hyödyntämis hetkiä ja muhkeeta plussaa parin viikon päähän :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Mahtavaa miss_piggy! Onnea tosi paljon! :flower:

Harmi, että Kiiltis sun uutiset ei ollut yhtä hyviä :(…mutta kyllähän ne roskishaamut kertoi sen, että siellä kuitenkin jotain tapahtui ja kun menkat ei ole vielä alkaneet, on vielä toivoa!

Avonlealle onnittelut ja tsemppiä piinapäiviin ja uskotaan ja toivotaan, että se plussa sieltä sullekin tulisi tässä kierrossa!

ON: Kiitti kaikille tsempeistä! Ovista on hyödynnetty ja nyt sitten alkaa taas piinailut…:)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Sunnuntai 13.1.2013


Kiiltis-75..............37v...........kp 2/24-30..................yk14
Kirpukka..............36v...........kp 6/28-29..................yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 7/28-30...................yv2 (3*km, 1ku)
Milk@................ 37v...........kp 7/29........................yk4
Avonlea..............36v...........kp 11/26-28....................yv2
hiisi -78...............34v..........kp 14/31.......................yk6 (km 8/12)
Twinflower...........33v..........kp 17/27-28..............yk16 (km 8/12)
ansarikukka......... 33v......... kp 21/24-30..................yk1
Saippo................35v...........kp 22/32-50..................yk12
M11su.................34v...........kp 26/28-31..................yk16
rupeltaja.............30v..........kp 26/27-31.................yk?? (kkm 10/12)
Iris_Lorea............31v...........kp 31/26-32..................yk29
haave_ilija...........32v..........kp 38/28-38................... yk3
miss_piggy..........31v...........kp 39/29........................yk8
starhope............. 37v...........kp 53/25-26...................yk7


Taustalla:
Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Syksy2010, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Huihuihui...kyllä se on tänään taas vähän eilistä vahvempi tuo viiva, en silti uskalla vielä plussanneisiin siirtyä :D Tilasin digin, tulee ensi viikolla.

:hug: kaikille negan testanneille ja tätin kohdanneille :( En lähe kuitenkaan tästä ketjusta mihinkään, täällä on niin kiva tsemppailla muita. Taisi olla mulla niin, että terolutien jälkeen se pco sitten hellitti ainakin hetkeksi kun heti napsahti, ja vissiin terolutien jälkeen voi olla hedelmällisyys korkeampi kuin niiden aikana. Tosi jännä.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja hiisi -78
Jee, miss_piggy! Onnittelut plussasta! Kyllä tämä vuosi 2013 taitaa olla kaikille meille the plussavuosi! :) Minäkään en vielä tuonne plussapuolelle uskalla mennä, mutta jos tällä viikolla sais digiin +3...

Miksiköhän mä olen koko ajan sanonut Killtistä Kirpukaksi? Joko nämä raskausaivot vaivaa? Kiiltis, pahoittelut uudesta kierrosta. :hug: Toivottavasti seuraava kiertosi toisi sinulle plussan.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiiltis-75 ; :hug: Uuteen kiertoon pettymyksen jälkeen!!

Avonlea ; tsemppiä kovasti ja peukut pystyssä täällä.. =)

miss_piggy JEE!! :heart:

ON:
Uhh..kamalaa aivo-vuoristorataa. Yritän suggestoida itseni siihen, että menkat alkaa joku päivä ensi viikolla. Silti aina jostain nurkan takaa hiipii ajatus, että entä jos ne ei KUITENKAAN ala...?? Todellisia piinapäiviä, nimensä mukaisia. Huoh. :)

Mukavaa alkavaa talviviikkoa kaikille!!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Jos rv:t lasketaan vikoista menkoista, ja mun vikat menkat alkoi 6.12, niin pitäiskö neuvolaan varailla jo aikaa, ku tuosta laskienhan tässä jo on 5 viikkoa about sitte raskausviikkoja? :O En oikein tajua noista mitään :)
 
Voi höh Kiiltis. Aina herättelen muidenkin puolesta toivoa noista myöhäisistä plussatesteistä, kun tässä lähipiirissäkin on niitä, joilla testit ei ole näyttäneet plussaa alussa, vaikka ovat raskaana olleetkin.

miss_piggy, voi sinne neuvolaan soitella vaikka heti ja ne antaa sitten sen ajan kai yleensä rv 8-9. Mä soitin silloin kesällä heti seuraavalla viikolla plussauksesta ja sain ajan rv 9, jonne en siis ikinä ehtinyt :(

Rupeltaja, tosi tutulta kuulostaa toi sun vuoristorata! Mä oon oikea mestari asettamaan toiveet korkealle, vaikka olen yrittänyt vähän hillitä itseäni. Sitten kun ekat menkkaoireet alkavat, niin vielä vetoan siihen, että kaikki raskaudethan on erilaisia ja EHKÄ jossain raskaudessa voi olla tällaisiakin oireita…:D ja oikeasti siinä yhdessä plussauskerrassa mulla ei ollut mitään oireita ennen plussaa! Tai siis kaikkien PMS-oireiden puuttuminen oli se oire.

Nyt siis odotan sitä seuraavaa oireetonta kiertoa…ehkä tällä kertaa...
 
Minä soittelin neuvolaan ehkä viikko sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja varasin ajan, meillä ensimmäinen neuvola on vasta viikolla 10+. Jotkuthan kai käy ensin alkuraskauden ultrassakin yksityisellä joskus viikoilla 6-8 ja varaa vasta sen jälkeen neuvolan jos ultrassa varmistuu, että kohdussa pikkuinen kasvaa. Ja menkkojen mukaan viikot neuvolassa ilmeisesti tiukasti lasketaan kunnes toisin ultrassa todistetaan, vaikka miten itse tietäisi, että ovulaatio on ollut myöhemmin/kierto pidempi kuin se 28 päivää.
 
miss_piggy Onnea plussasasta! Meillä pitkäkiertolaisilla ei laskettu aika pidä paikkaansa menkoista laskien. Pitkän epäsäännöllisen kierron takia sain maksutta alkuraskauden ultran. Kerroin kyllä saaneeni ovisplussan kp 29, mutta sitä ei ns. noteerattu vaan pääsin ultraan. Voit itse laskea suunnilleen lasketun ajan hedelmöityshetkestä esim. vau.fi -sivulla. Mulla menkoista laskien laskettu aika ois ollu 12.4., mutta todellisuudessa se on 27.4.
 
Viimeksi muokattu:
Heipähei kaikille,
Jos sallitte niin kyllähän mun täytyy tähän ketjuun liittyä kun täällä kuitenkin lähes päivittäin käyn teidän kuulumisianne lukemassa. Täällä tilanne on se, että ikää on 33, yk3 menossa ja tänään kp 4/28. Pyrin pitämään tämän kuumeilun jollainlailla aisoissa kun tässä kuitenkin vielä ollaan ihan alkutekijöissä tämän "yrityksen" kanssa. Tai mitään varsinaista yritystä ei ole mutta vauva on erittäin tervetullut, jos niin onnellisesti käy että meille semmoinen suodaan. Mulle siis kyseessä ensimmäinen lapsi mutta uusperheeseen kuuluu kaksi ihanaa kouluikäistä lasta miehen puolelta.

Tosi hienoa lukea plussauutisia, onnea miss_piggy hurjasti, jännityksellä odotellaan digin tulosta :)

Tsemppiä kaikille jännäilijöille! Puhallelkoon hurjat plussatuulet tässä kuussa! :heart:
 
Heippa!

Mäkin voisin tänne ilmoittautua kuumeilemaan :)

Ikää 33v, yk 6 (plussa yk 5, meni kesken 7+2 tammikuun 2013 alussa) ja tänään tyhjennysvuodosta laskettuna kp 12/29-34.

Uutta raskautta siis kuumeillaan, ehdin siitä ilosta kolmisen viikkoa nauttimaan viime kuussa. Nyt siis on jo nega saatu testistä joten tämän km:n voi jättää lopullisesti taakse ja suunnata katse tulevaan. Kovasti toivon että tärppi kävisi heti, kun sanotaan että moni raskautuu km:n jälkeen heti uudelleen, että olis jotenkin hedelmällisempi :) Peukut pystyyn!

Onnea miss piggy plussasta! Hieno juttu!! Nyt vaan kovasti tarraliimaa mukaan!
 
miss_piggy
Neuvola-aika olis 30.1. Hoitaja sanoi että nyt ois rv 6, mutta koitin kyllä sanoa että kierron pituudesta ei oo mitään haisua ku oon syöny teroja ja tää on eka luomukierto, eikä ainoitakaan luomumenkkoja ehtinyt ees tulemaan :D
 
Maanantai 14.1.2013


Kiiltis-75..............37v...........kp 3/24-30..................yk14
Säihkiss...............33v..........kp 4/28.......................yk3
Kirpukka..............36v...........kp 7/28-29..................yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 8/28-30...................yv2 (3*km, 1ku)
Milk@................ 37v...........kp 8/29........................yk4
Avonlea..............36v...........kp 12/26-28....................yv2
Essence..............33v..........kp 12/29-34...................yk6 (km1/13)
hiisi -78...............34v..........kp 15/31.......................yk6 (km 8/12)
Twinflower...........33v..........kp 18/27-28..............yk16 (km 8/12)
ansarikukka......... 33v......... kp 22/24-30..................yk1
Saippo................35v...........kp 23/32-50..................yk12
M11su.................34v...........kp 27/28-31..................yk16
rupeltaja.............30v..........kp 27/27-31.................yk?? (kkm 10/12)
Iris_Lorea............31v...........kp 32/26-32..................yk29
haave_ilija...........32v..........kp 39/28-38................... yk3
starhope............. 37v...........kp 54/25-26...................yk7


Taustalla:
Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Syksy2010, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

miss_piggy.............31 v...............yk8............plussa 12.1.2013
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
 
Meillä on jo huima plussalista, jee! :D Onnittelut neuvola-ajasta miss_piggy! :)

Tervetuloa mukaan positiiviseen porukkaamme Säihkiss ja Essence! :) Essencelle pahoittelut keskenmenosta :hug: Ja samaan syssyyn onnittelut negatiivisesta testistä ja onnea tulevaan, toivottavasti uusi ja pysyvä tärppi käy pian :)

Listalla alkaa useampikin olla jo ihan kierron lopussa, saataisko me pian jo lisää plussia? :popcorn:

Täällä odotellaan ovista, toivottavasti tulee ennen kuin mies lähtee työreissuun lauantaina :)
 
  • Tykkää
Reactions: Essence
Kiiltis ikävä homma, että ne menkat sieltä sit kuitenkin tuli :(
Mutta selkeetä yritystä on varmasti ollut ja vaikka se yritykseksi jäi, niin
pientä toivoa onnistumiseen se lisää kuitenkin. Uusi kierto tuokoon sen selkeen ja
pysyvän plussan =)

miss_piggy sai jo neuvola ajankin, ihan mahtavaa :heart:
Tahtoo kanssa!! :D

Säihkiss ja Essence Lämpöiset tervetulotoivotukset kumpaisellekin :flower:
Kiva saada taas uusia leidejä meijän mahtavaan ja (niinkun huomaatte) plussailevaan porukkaan :heart: :D

Hiisille toivon, että ovis löytää sinne, ennenkuin mies lähtee reisuun ja olkoonkin sitten tuloksia tuova ovis =)

(.) Täällä tänään käyty apteekista vähän kyselemässä lääkkeiden saatavuutta ja kahdessa päivässä kuulemma tulee, kun tilaa :) Voi hitsi, jotenkin alkaa päivä päivältä konkretisoitumaan enemmän ja enemmän mitä on edessä...
Ekaan pistokseen n. 22-23 päivää. Samaan aikaan olo on ihan, että voi kääk apua!! ja samalla, että jippiii kohta se alkaa!!... Ota mustakin sitte selvää :LOL:
 

Yhteistyössä