*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tilulilu vanhemmille kertominen voisi mielestäni olla hyväkin juttu. Mutta asiahan riippuu myös siitä miten läheiset välit on. Vanhemmat voisivat myös olla tukenanne asiassa. :)

Mustikka4 akupunktiosta on apua moneen. Auttaa ainakin rentoutumisessa ja tressin hallinnassa. josta voi olla asiaan apua. Itse olen akupunktiossa käynyt selkäkivun ja migreenin takia. Molempiin apua saanut. :) jopa unottemuuden hoitoon käytetään akupunktiota.

Omanapa: aloitinpa juomaan greippimehua. :LOL: tosin juon sitä ihan sen hyvän maun takia. :ROFLMAO: olen kai outo kun tykkään..:) ovulaatiota odotellessa. Hiivaa ehkäistäkseni syön maitohappobakteereita...
 
Ootteko huomanneet et tässä viestiketjun alapuolella on teksti "Näin valmistaudut synnytykseen" ? On tainnut tulla vähän väärään paikkaan, kunhan ekaks edes raskauduttaisiin... :LOL:


Oon pitänyt hiljaiseloa, kun ahdistun nyt niin paljon tästä lapsettomuudesta. Nyt tulin kertomaan että täälläkin on terveyskeskuslääkärissä käyty ja yhä hengissä. Kylläpä jännitti kovin. Lääkäri piti kunnon kuulustelun ja antoi lähetteen verikokeisiin ja pissatestiin. Täällä miehen pitää myös käydä erikseen lääkärillä hakemassa spermanäytelähete ja taas kuluu viikkoja sitä aikaa odotellessa! Eli aikaa tuhraantuu tähän vaiheeseen, mutta kuulemma helpottaa lähetteen käsittelyä ja jatkoa. Ja saatais lähete sen jälkeen! Pikkuisen valkoisen valheen kerroin painosta ;) niin kelpas lääkärille.

Tää kierto on pidetty joulutaukoa yrityksen suhteen, että saan rentouduttua joulun ajan. Yöunetkin jo kärsii tämän takia. Lääkärikin käski lopettaa stressaamisen, josko sitten tärppäisi, mutta ei tule toimimaan mun kohdalla. Muuten oli tosi mukava se lääkärinainen.

Pikku-Pöllön nakuttelumäärät näyttää riittäviltä (y). Joka toinen pv on "suositus" mutta onhan niitä lapsia tähän maailmaan tullut paljon kertalaakistakin. Ja Lallastiina itsekin olen monesti stressannut oisko pitänyt yrittää vielä enemmän, mutta sittenhän se menee jo aivan älyttömäksi. Joskus on tullut totaalinen loppuunpalaminen, kun on yritetty jaksaa ylettömiä määriä :ROFLMAO:.

Mustik4n oireet on taas hmmmm.... lupaavia! (y) Mutta en tsemppaa enempää, koska me kaikki ollaan täällä jo niin epäuskoisia tärppien suhteen :D.

Tilulilu on se niin vaikeaa kertoa lapsettomuudesta kellekään. Varsinkin omille vanhemmille, jos/kun siellä on toivetta lapsenlapsille. Samalla joutuu näyttämään oman lapsettomuustuskansa heille ja sitten hekin kärsivät vielä enemmän ja ehkä katuvat, että ovat ääneen haikailleet lapsenlapsia. Saattaahan omista vanhemmista olla tukeakin, mutta omalla kohdalla aion kertoa vasta sitten, kun tulee lopullinen ratkaisu asiaan. Jaksamista asian kanssa ja toivottavasti saat asian sellaiseen päätökseen, että voit olla rauhassa sen suhteen!

Muakin alkoi kiinnostaa tuo akupunktio ihan jo stressin poistajana ja päänsärkyihin. Pitäisi ottaa selvää missä sitä tehdään meilläpäin. Missä hinnoissa ne liikkuu? Ja minkälaisena sarjahoitona?
 
12.12


Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Kicumisu............31v......kp 8/25.................yk 5...........luomu
Lennis................30v......kp 15/25................yk 11..........luomu
Miu84................31v.......kp 17/28..............ya 11/2013......luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 17/27-34..............yk 6...........luomu
Tilulilu................34v.......kp 20/29..............yk 21..........mp+pr+l+ins
Lallastiina..........34v.......kp 24/27................yk 2............luomu
Keinuilija............31v......kp 25/30-34..........yk 12..........luomu
BlackCat............30v......kp 25/24-28..........yk 17.........luomu
Mustikk4............28v......kp 27/26-29..........yk 12.........luomu
Millimolli85.........30v.......kp 32/25-28..........yk 7...........terolut

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
PikkuPöllö ja Daniella, ymmärrän kyllä tuon, ettei aina viiti kirjotella, jos oikeen harmittaa nää jutut.

Täällä odotellaan menkkoja edelleen. Välillä on semmosia oloja mahassa, että kohta ne alkaa ja joka kerta pelottaa mennä vessaan.. Huoh! :( Olis se vaan niin helpottavaa, jos nyt tärppäisi vielä ennen niitä hoitoja, mutta vähän tuntuu siltä, että se on kyllä vaan toiveajattelua. :unsure:
 
Täällä on pidetty taas hiljaiseloa. Kun ei oo tapahtunut mitään. 4 hiton pitkää päivää vielä polikäyntiin. Musertavia visioita jo kehitellyt siitä kuinka asiat junnaa paikallaan.

Mutta, kp15 eikä vielä tiputtele! Menkoistakin selvitty jopa kahdeksaan päivään! Vuotohäiriöt on peestä.
Tässä kierrossa en syö primoluteja,olokin on mitä mainioin kun ei yrjötä. Kauhulla odotan uusia mahdollisia lääkkeitä kun oon niin herkkä kaikelle.

Mustikk4n ja BlackCatin lopputuloksia odotellessa! Pidetään peukkuja!
Ja MilliMolli!? Missä olet? :geek:

Tilulilu, tuosta vanhemmille kertomisesta. Meillä tietää kummankin vanhemmat. Ja todella ovat tukeneet asiassa. Itselle koen helpoksi kun ei tarvitse salailla. Mutta toki kummankin osapuolen on koettava näin, jotta asiasta voi kertoa.

Meni nyt väärinpäin kun omanapailut on ensin :D
 
Mustikk4: Tosiaan, kiva että kerrankin jollain on hyvä kokemus julkisesta puolesta! :) Kun tuntuu et useimmiten ihmiset joutuu odottamaan tosi pitkään aina että asiat etenee.. Toivotaan, että sama meno jatkuu tuon teidän ensikäynnin jälkeenkin! (y)
Ja just niin, toisia tsempataan ja oman tilanteen suhteen ollaan aina luovutettu. ;) Täähän se kuvio aina on..

Kuten sanoit, vähän hakuammuntana noita meidän hoitoja on tehty. Tai no onhan siellä aina oikeita follikkeleitakin ollut, koska limakalvo on ollut ok jne., mut ehkä sitten on olleet liian pieniä. Se tässä eniten nyppii, ettei noissa hoidoissa oo mitään 'takuita'. Siis että maksetaan joka kuukausi hirveitä summia ja sitte ehkä jo inssissä huomataan et kaikki ei ookkaan menny ihan niinku piti, mut tehdään nyt kuitenkin. (Mulla tilanne ei oo ollut koskaan toivoton, mut oon kuullu niitäkin tarinoita, et inssi tehdään vaikkei toivoa juuri oliskaan esim. siittiöiden yllättävän vähyyden vuoksi tms.) Enivei, oon tässä nyt miettinyt, et kun uusi kierto alkaa ja lähete julkiselle lähtee, pitäisköhän meidän pitää taukokuukausi noista hoidoista. Kun siis tarkoitus oli kuitenki alottaa sitä aikaa odotellessa taas Menopur ja ehkä tehdä inssikin. Mut jo tuohon pelkkään Menopurin käyttöön (ilman inssiäkin) tarttee ainaki meiän klinikalla 3 kontroliultraa, niin ei ihan halpaa ole. Vois odottaa sitä julkiselle pääsyä, jos ne haluais vaikka tehdä vielä inssejä niin sais ne halvemmalla siellä. Tilit alkaa olla pakkasen puolella..

Mikäs on Mustik4n menkkatilanne? Tai testitilanne? Jos ei merkkejä vielä menkoista (niinku vuodon muodossa), niin nuo kuukautistuntemuksethan vois olla aika hyväkin merkki! :) Pidän sulle peukkuja!

PikkuPöllöllä oppikirjamaiset nakuttelut! :ROFLMAO: Kyllä voitte ainakin sanoa tehneenne parhaanne! (y)
Sama täällä, luen näitä juttuja kyllä joka päivä, mut aina ei viitsi kirjottaa kun ei olis mitään positiivista sanottavaa o_O Ja sitte ku kirjoittelee niitä omia masistelujuttujaan, masentaa vieläkin enemmän. Aina välillä pieni etäisyys tähän palstailuunkin tekee/tekisi hyvää. Täyttä pesäeroa en kyllä pysty tekemään :)

Danniella: Joo enpä ollut huomannutkaan tuota "Näin valmistaudut synnytykseen"-juttua, mut nyt se osuu jatkuvasti silmään :LOL: Hiukan on väärässä paikassa joo :mad:
Kiva että lääkärikäynti on jo takanpäin! Kovin on erilaisia tapoja eri paikoissa, mut lopputulos tutkimusten suhteen lienee sama :) Harmi tietty jos aikaa tuhraantuu noiden lähetteiden saamisten kanssa.. Mut hyvää kannattaa odottaa, vaimitensenytmeni (y)

Lenniksellä piinapäivät lääkärin suhteen! :ROFLMAO: Kohta se on jo ohi. Kiva että olo on parempi ilman lääkkeitä. Toivottavasti saat jatkossa jotain vähemmän sivuvaikutuksia aiheuttavia.. o_O

..täällä on aloitettu negojen testailu jo ylläripylläri DPO7!! Taisin alkukierrossa julistaa jotain DPO14:ään odottamisesta? Nooooo.. seitsemän päivää sinne tänne ;) Nyt 'jo' DPO9 ja kirves syvällä kaivossa.
 
Heipsan kaikki! :)

Kirjoitan ihan pikaisen päivityksen, kun oon kännykällä ja en jaksa avata konetta. Elossa siis, ja seuraan keskustelua! Kp:t jatkuu vaan, menkkoja ei kuulu. Negoja oon testaillu, viimeks keskiviikkona. Todennäköisesti siis johtuu vaan terokuuritauosta, ettei menkat itsekseen käynnisty.

Mieli on painunut matalalle, on tullut itkeskeltyä nyt aika lailla. Tänään tapasin vanhoja ystäviä, joista kahta lukuunottamatta on 1-2 lasta, yksi kertoi olevansa raskaana. Tuntu niin pahalta olla siellä, kuunnella äiti ja lapsijuttuja ja tuntea kaikkien odotukset siitä milloin mulla myös. Se raskausuutisen kertoja meni naimisiin puoli vuotta myöhemmin, aloittaneet ovat yritykset myöhemmin kuin me. Kuulin kans kahdesta muusta, joille on tulossa vauva..

Harmittaa. Miehen kans puhuttiin, että nyt ollaan pari kuukautta laskematta päiviä ja mittaamatta oviksia. Keskityn enemmän omaan hyvinvointiin, liikkumiseen ja herkkujen vähentämiseen.

Yritän keräillä itteäni ja kirjoitella teille :) Ihana, että kyselitte perään! :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!! Pikapikaa ilmoittelen, et yöpissillä käydessäni sain testiin hailakan viivan! :eek::love: Ihan jo testiajalla, eikä kyseessä oo enää viivanpaikka. Aloin epäilemään testin toimivuutta ja tiristin vielä toisen pissan tunnin päästä ja viiva siihenkin tuli!! :love: (Muoks. Tai siis siihen uuteen testiin jonka tein, en sentään näe viivoja pississä :D Vaik ei sekään mikään ihme olisi..) Sydän vaan hakkas kun yritin vielä huonolla menestyksellä nukkua..

Tiedän et tää on aikaista, DPO10, enkä uskalla tästä ees ääneen puhua (paitsi miehelle tietty). Mut onneks tänne voi purkautua :) Elämäni ensimmäinen plussatesti!! Paljon voi vielä asioita mennä pieleen, mut on tää ainakin alku..

Ei voi sanoa että stressi ois ainakaan vähentynyt :ninja:
 
Viimeksi muokattu:
Voi jestas!! Ihanaa Tilulilu! :love::):love: Upeeta! Ja eihän nyt voi johtua mistään lääkkeestä tuo plussa, niin kuin silloin kerran oli?

Minäkin mietin, että missähän Millimolli85 oot ollut, voi harmi, kun ne menkat ei ala ajallaan. Tsemppiä sulle ja toivottavasti osaisit ottaa etäisyyttä näihin juttuihin! Ymmärrän kyllä hyvin noita sun fiiliksiä tuosta, kun on yksin muiden keskellä jolla on lapsia. Se ulkopuolisuuden tunne on niin raastava. :(

Lennikselle kanssa tsempit lääkärikäynnille, tuuhan sitten kertomaan meille miten meni!

Vielä ei oo menkat täällä alkanu, tuntuu, että oon ihan hermoraunio, kun odotan niitä koko ajan. Tänään tai huomenna ne varmasti alkaa. Testiä en oo nyt tehnyt, kun mulla ei ole niitä yhtään.
 
Ei voi enää johtua Pregnylistä, vaikka sen puoliintumisaika voi olla toisilla pitkäkin. Mut ku oon tässä himotestaillut jo neljä päivää, eikä oo näkynyt mitään :) Ja se loppukesän episodi jolloin luulin saaneeni haamun, johtui vaan siitä että keksin katsoa näitä mun testejä valoa vasten yms. Niissä kun on aina kuivuttuaan se viivanpaikka, joka näkyy just läpivalaistuna. Eli se ei sillon merkannut mitään, vaikka vähän ehdin jo innostuakin..

Mut nyt näkyy ilman läpivalaisua ja läpivalaisullakin! Pelottaa.. Tämänkään vuoksi ei ehkä kannattais testata ennen virallista testipäivää (torstai), ettei sitte tipu haavelinnoistaan..
 
Onnea Tilulilu, peukut pystyssä että viivat vahvistuu (y)!

Täällä pitäis menkkojen alkaa kalenterin mukaan keskiviikkona. Perjantaista sunnuntaiaamupäivään oli tiputtelua, mutta toistaiseksi näyttäis loppuneen. Ajankohdan puolesta olisi ehkä mahdollisesti saattanut olla kiinnittymisvuotoa, mutta kun mulla on tapana tiputella aina ennen menkkoja niin en sano mitään... Ei mitään "oireita" paitsi luultavimmin kuviteltua kiristyksen/painon tunnetta alavatsassa aina välillä.
 
Onnea Tilulilu tuhannesti :love: Ihan mahtavaa kerrassaan :love:

Täällä ei niin iloisia uutisia, alkoi KP1 (n)
Ihmeen vähän ottaa päähän, kyllä tässä jo nähtävästi itse kokee ettei ilman apuja onnistuta... Lääkärin pitäisi tällä viikolla soittaa meidän tuloksista, jänskättää aika paljon :X3:

Tilulilun onnistuminen saa myös toivon kyllä nousemaan itselläkin :)

Millimolli85 Tollaset kaveritapaamiset ainoana lapsettomana on kyllä tosi kurjia :( Tsemppiä!

Daniella Kiva, että lääkärikäynti meni hyvin!
Ai teilläpäin mies joutuu hakemaan itse lähetteen.. Mulla meni ihan omalla käynnilläni sekin.. Taitaa olla ihan lääkäristäkin kiinni. Mulle sanottiin kans et nopeuttaa sit siellä lapsettomuuspuolella kun testit on kaikki jo otettu..

Lenniksellä onkin sitten jo muutaman päivän päästä lääkärillä käyty :) Inhottavia noi sun oireet lääkkeistä...

Lallastiina Toivottavasti tiputtelu onkin kiinnittymisvuotoa :love:

Mustikk4 Miten päädyit juuri siihen akupunktio paikkaan jonne menit? Olen lukenut netistä huonoja kokemuksia kun ei ole ollut ulkomaalainen tms. niin se oli mulla yks syy miks en menny kun en tienny mistä tiedän onko kuka hyvä ja kuka huono :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Millimolli kiva kun jaksoit käydä kirjottelees kuulumisia! Jaksamista vauvatoiveen suhteen! :barefoot:

Ihanaa Tilulilu! Varovaiset onnittelut! Toivon niiiiiin kovin viivojen vahvistumista sinulle! :love: Tuli niin hyvä fiilis tästä nyt itsellekin, kun joku pitkään yrittänyt vihdoin onnistuu. Joulun taikaa ilmassa ;)

Mustikk4 ja Lallastiina, toivotaan piinailun tuottavan tulosta!

Ja pahoittelut BlackCat uuteen kiertoon joutumisesta. :( Tulehan sit pian kertomaan testituloksista.

Ylihuomenna,ylihuomenna! Ootan lapsettomuuspolia enemmän kuin joulua! :LOL: Onhan se tavallaan omanlainen joululahja-mahdollisuus raskauteen.
Jos ei keksi raskausoireita niin sitten keksii ovisoireita kuten tällä kertaa täällä. Repäisykipua aivastaessa (jota kyllä oli viime kierrossakin), oisko vähän kosteemmat paikat (?) ja tuikkinu oikealla puolelle (ainaki 3 kertaa huomannut) :D Toivosta siis lähdetään ja ihmeitä tapahtuu.
Kohta voi sit keksiä niitä raskausoireita. :p
 
TILULILU onnea tuhannesti. Laita meille aamulla kuva. Oon niin onnellinen et onnisti viimein. Toivotaan viivan vahvistumista.
Mikäköhän kp täällä...19..kuviteltua? Rintojen kipua ja itkuista. Toivotaan et dpo3 koska sen jälkeen ollu hiljaista et jos ovis myöhemmin ku kp15 niin no change onnistua.
 
Tilulilu ihanaa!! Tsemppiä tuleviin päiviin ja toivotaan, et se on pysyvää ja vahvistuvaa (y). Nythän olisikin mahtavaa, et teillä olisi hyviä uutisia vanhemmille eikä enää tarvisi miettiä kertoako vai ei lapsettomuushoidoista :). Ja oot kyllä todellinen himotestaaja yöllisten testien kanssa :D.

BlackCat oli mustakin outoa, et mies joutuu itse hakemaan lähetteen. Siinä lääkärillä ollessa en edes tajunnut kysyä voiko sitä läheteasiaa hoitaa siinä miehen puolesta, vaan olin heti, et joo kyllä mies voi käydä itse. Monta mutkaa, mutta nyt on miehellekin aika varattu. Täällä tuo terveyskeskustoiminta on vaan niin alkeellista, mutta eipä siellä tule käytyä normaalisti.

Lennis uskon hyvin, et sun lääkäriaika on merkittävämpi kuin joulu tänä vuonna. Niin ratkaiseva, kun siitä alkaa vihdoin asioiden selvittäminen. Itsekin odotan malttamattomana omaani, vaikka aika saadaan vasta, kun perustestit on hoidettu pois alta.

Tää oli tällästä pikakommentointia tälle illalle. Vähän outoa, kun on eka kierto yli kahteen vuoteen, ettei oo raskauden mahdollisuutta tässä kierrossa, niin voin rauhassa (ja helpottuneena) venailla sit menkkoja, kun niiden aika tulee. Nyt kun sen tähän kirjoittaa, että 2 vuotta toivonut joka kuukausi, ettei menkat alkaisi, niin aika hurjalta ja epätoivoiselta se kuulostaa. Mut tsempit teille muille, kun piinailette viimeisiä päiviä!
 
Kiitos kaikille!! :love:

Oon aina kuvitellut itkeväni plussatestin äärellä, mut nyt kyllä oon vain niin epäuskoinen, että ei oo itkua tullut.

On nää mielen koukerot kyllä jännät. Iltapäivällä vielä ajattelin paniikissa, että tuolla kasvaa varmasti vähintään kolmoset kun näin aikaisilla päivillä tulee noin selvä viivaa! Nyt oon jo siinä vaiheessa ajatuksineni, et on toi viiva kyllä tosi vaalea ja raskaus ihan varmasti kemiallinen :D No mitä muuta näillä päivillä voi odottaa kuin haaleaa viivaa?!

No enivei, neuroottinen testaaja testasi vielä tuossa alkuillasta ja heti alkoi viivaa muodostumaan. Lopputulos oli kuitenkin haaleampi kuin se aamun toinen testi! (En muuten ymmärrä miten se aamun yhden tunnin pissi antoi vahvemman viivan kuin koko yön pidätetty :eek:) No eniveis, viiva haalentunut --> kemiallinen --> ei tästä tuu mitään jne... Miksei vois vaan nyt vähän iloita siitä, että ainakin hedelmöittyminen on tapahtunut! o_O ..ja verrata VAIN aamupissasta tehtyjä testejä keskenään.. No huomenaamulla testaillaan taas (y) Toivon niiiiiin että tää johtaisi pidemmällekin..

Tässä se aamun testi tunnin pidätyksestä. Päivän vahvin viiva siis. Ovistesti oli muuten myös plussa! Viivat oli tasavahvat. Siitä ei nyt kuvaa.

http://aijaa.com/YVyU9M
 
Kiitoskiitoskiitos :love::love: Ootte kaikki niin ihania! :)

Voi kun pääsis vielä nauttimaan olostaan.. Aamun testi samaa luokkaa eilisten kanssa. Siihen eiliseen 'tunnin superpissaan' uitettuun tikkuun verrattuna kyllä hailakampi :unsure: Mut jospa nyt yrittäis vertailla vain niitä aamun ekoja pissoja (You wish..). Olis ehkä luotettavampi tulos.

Miks pitää olla näin neuroottinen?! Oon nyt ihan varma kemiallisesta. o_O Pitkiä nää päivät tässä odotellessa..
 
Niin ja pahoittelut tosiaan BlackCatille menkoista ja MilliMollille odottelusta :( Ihanaa kun jaksoitte silti kannustaa, vaikka tiedän todella mitkä fiilikset tuossa vaiheessa on. :(

Ja muillekin jotka sitä plussaa siellä odottelee! Tällaisella palstalla ei varmasti oo koskaan sitä oikeaa hetkeä kertoa omasta plussastaan. Kun meitä on niin monta, niin aina joku on just Siinä Vaiheessa kiertoa, että se tuntuu pahalta..

Itekin huomasin jälkikäteen, että oma intoilunikaan eilen aamulla ei ihan parhaaseen saumaan osunut MilliMollin viestin perään.. :( Mut toivottavasti tästä pidempäänkin yrittäneet saa toivoa, että mahdollisuudet on! Tammikuussa tulee meillä 2v yritystä täyteen ja tää tosiaan oli ensimmäinen positiivinen testi. Kauan siinä voi mennä o_O

Tsemppiä kaikille ihan hirveästi!! Minä yritän vielä hengitellä pari päivää syvään (ja tehdä pari testiä), plussanneeksi en laske itseäni vielä.

:love:
 

Yhteistyössä