*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

2.12


Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lennis................30v......kp 5/25................yk 11..........luomu
Miu84................31v.......kp 7/28..............ya 11/2013......luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 7/27-34..............yk 6...........luomu
Tilulilu................34v.......kp 10/29..............yk 21..........mp+pr+l
Lallastiina..........34v.......kp 14/27................yk 2............luomu
Keinuilija............31v......kp 15/30-34..........yk 12..........luomu
BlackCat............29v......kp 15/24-28..........yk 17.........luomu
Mustikk4............28v......kp 17/26-29..........yk 12.........luomu
Millimolli85.........30v.......kp 22/25-28..........yk 7...........terolut
Kicumisu............31v......kp 22/25-26...........yk 4...........luomu
Infinity...............36v......kp 30/25-29...........yk 3...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Dodiih.. Inssi takana. Eilisessä ultrassa follikkeleita näkyikin jotain 8kpl! (Aiemmin kun vasen puoli oli piilossa, se menee mulla jotenkin suolen väliin piiloon) Lääkäri ihan pelästyi, kun niitä olikin niin paljon. Onneksi suurin osa oli liian pieniä, joten inssi ei estynyt niiden takia. Tänäänkin niitä oli reilusiti, kuulemma ainakin 4 potentiaalista. Kysyin sitte kuitenkin, että eikö se oo ongelma kun osa on niin isoja - 30mm ja 28mm. Myönsi sitten, että ne on kyllä todennäköisesti kystia kun kasvavat noin isoiksi enkä ovuloi niitä luomusti. Ovistestin ois pitäny näyttää plussaa jo pari päivää sitten noiden koon perusteella.. No, en tiiä. Vähän ristiriitaiset fiilikset. Inssi meni kaikinpuolin hyvin, en edes huomannut toimenpidettä ennenkuin se olikin jo ohi! Viimeeksi oli niin epämukavaa. Mut jotenkin nyt en vaan usko tähän.. oon epäillyt noita aiemminkin kystiksi kasvunopeuden perusteella :unsure: Pitäis olla positiivisella mielellä, I know! Yritän.. :rolleyes:

Sovittiin myös, että jos tulee negaa niin laittaa lähetteen julkiselle. Ehditään siinä 'kutsua' odotellessa tekemään ehkä yksi inssi, niin sanoi että siinä tapauksessa kun ois jo 4 inssiä takana, julkisella mennään luultavasti suoraan koeputkihedelmöitysjonoon.. Ok, sitähän minä halusin, mut kyllä se kuulosti jotenkin pahalta :( Tässä sitä ollaan!

Hienoa Mustikk4 et ensimmäinen etappi on nyt takanapäin! :) Ja että ekat verikokeet on jo todettu normaaleiksi. Niin sitä pikkuhiljaa asiat etenee, toivottavasti ette joudu kauaa odottelemaan lähetettä. (y) Onks sulla nyt yhtään parempi fiilis tän lapsiasian suhteen? Että auttoiko tuo käynti henkisellä puolella? Toivottavasti :love:

Joo Lallastiina, ei munkaan panelointihalut oo ihan tätä tasoa mitä tää projekti vaatii :eek: Ihan työstä käy välillä, vaikka hyvin on aina sujunutkin. Vähän oon miettinyt, että jos/kun tää projekti joskus on ohi, löytääkö enää sitä vanhaa kunnon halua sieltä jostain? Kun nyt on menty käytännössä vaan kalenterin halujen mukaan.. :D Sen näkee sitten! Mut joka toinen päivä on täälläkin tavoite tässä oviksen aikoihin. Sen pitäis kyllä riittää.
 
Tilulilu Pystyn vähän ehkä samaistumaan sun tunnelmiin kun itelläkin jotenkin tuli tänään sellanen surullinen olo kun tajusi, että tästä se lapsettomuushoitojen tie sitten alkoi.. Toisaalta halusin juuri tätä, saadaan ehkä apua ja joku ratkaisu asiaan, mutta samalla pahakin mieli kun sille tielle joudutaan :unsure:

Lallastiina Kyllä meillä ois varmaan paneloinnit loppuneet jo kokonaan jos joka YK oltais joka päivä nakuteltu parin viikon ajan :LOL: Tietty suhteita on erilaisia, mutta suosittelisin jokatoinen päivä ettei tosiaan ala ihan puulta maistumaan.. Toivotaan toki tärppiä pian, niin ette joudu siihen suohon kun sitä tehdään "väkisinkin" vain koska on The aika -kuusta :)

Minun napailut: Nyt on käyty siis lääkärissä ja ensi viikolla on mun verikokeet ja pissatestit, sekä miehen spermanäytteen anto.. Outoa vaan miten tuntuu olevan erilaisia käytäntöjä. Muistelisin, että Lenniksen ei tarvinnut käydä antamassa niitä ennen lapsettomuuslääkäriä, eikä Mustik4n viestissäkään mainittu spermatestiä...
 
BlackCat, mein ei tosiasn tarvinnut mennä verikokeisiin/antaa spermanäytettä (ainakaan toistaiseksi) kun on yksi luomu km taustalla ja vika selkeästi monirakkulaisissa munasarjoissa. Lisäksi lääkäri sattu olemaan entinen työkaveri,niin saattoi sekin vaikuttaa. Vaikka konsultoikin erikoissairaanhoitoa,kuten kuuluukin. Ja sieltähän oli suora tuomio- ei toivoakaan luomuna.
Saas nähdä muuttuuko tilanne kun mennään lapsettomuuspolille.
Tuntuu vaan et tää aika ei kulu yhtään eikä se 16pvä saavu koskaan! Odottavan aika on pitkä.

Taitaapi tässä kuussa tähdätyt makuuhuonepuuhat jäädä nollille,katsotaan ihan huvittamisen mukaan. Kp 6 ja edelleen tiputtelee,niin tuttua.
 
Huomenta

Viime aikoina en oo ehtinyt tulla kommentoimaan, kun on ollut niin kiirettä, mutta oon pikaisesti lukenut kuulumisia. Toisaalta ihan hyvä, kun on kiirettä, niin ei ehdi ajatella liikaa tulevaa lääkärikäyntiä, vaikka eilen mua alkoi jo jännnittää se ja siihen on velä kuitenkin viikko aikaa. Nyt pelkään ihan hirveästi mitä se lääkäri sanoo mun painosta, et onko vähänenkin ylipaino täällä meillä este hoidolle. Vähä sen suuntaista oon kuullut julkiselta :(. Mites teillä muilla meni sen osalta? Oliko kellään yhtään ylimääräistä tai sanottiinko siitä mitään?

Kuulosti hyvälle, et testei tehdään jo ennen varsinaista lapsettomuuslääkärikäyntiä, nopeuttaa varmaan sitten siellä niitä juttuja, kun ei tarvitse enää junnata niissä. Onko teille sanottu minkä verran menee aikaa ennen kuin saatte ajan lapsettomuuslääkärille? Mua pelottaa ihan hirveesti, jos meitä ei otetakaan sinne lapsettomuuspuolelle... Sit mä en enää pysty palstailemaan täällä, koska mulla ei oo enää mitään annettavaa tähän aiheeseen, kaikki on kokeiltu luomuna. Tää kierto passataan ihan täysin, koska mä en halua edes yrittää, kun ei siitä mitään tule kuitenkaan ja sitten taas elättelen turhia toiveita. Takki on aivan tyhjä.

Tilulilulle erityistsemppi & hali. Kova paikkka joutua kovempiin hoitoihin, mutta onhan niissä parempi onnistumisen mahdollisuus. Varmaan tulee ajatuksia, että kohti lopullista tuomiota menee, se on joko lapsi tai lapsettomuus.

Nää mun jutut pyörii tänään lapsettomuushoitojen ympärillä, mutta ne on nyt niin päällimmäisenä ajatuksissa, etten muutakaan osaa. Ootteko miettineet mihin asti jatkatte hoitoja? Lääkkkeelliset/IVF, kunnnallinen/yksityinen jne? Mulla on iso paino sanalla JOS meidåt huolitaan kunnalliselle, niin luultavasti käydään loppuun se tie ja jos sillä ei saada tulosta, niin sitten on mietittävä elämä uusiksi. Yksityiselle ei lähdetä jatkamaan, jos joudutaan käymään kunnallisella kaikki vaiheet ja ei onnistu. Viime päivinä olen tulllut tulokseen jos en ole raskaana parin vuoden sisällä, niin sitten 38 (hui kauhistus) alkaa jo kolkuttelemaan ja mä pidän sitä itselläni takarajana.
 
Eilen oli kp 31 / 25-29 ja sain lopulta sen testin hankittua. Olipa jännää tehdä testi ensimmäistä kertaa elämässään. Tuijotettiin miehen kanssa yhdessä sitä testiä, kun värit lähtivät muuttumaan siinä silmiemme edessä.
Testiin ilmestyi hyvin nopeasti kaksi erittäin vahvaa punaista viivaa, joten tuloksesta ei lie minkäänlaista epäselvyyttä :love:
OIo on yllättynyt, iloinen, hämmentynyt, onnellinen....
Toivotaan, että kaikki sujuu ongelmitta jatkossa!
Tulkaahan te muut pian perästä :)
 
Onnittelut Infinity! :)

Lallastiina, Blackcat sanoikin sen mitä mullakin oli mielessä. Mulle on myös gyne sanonut, että jokatoinen päivä riittää oviksen aikoihin. :)Samaa oon joskus ajatellut, kuin Tilulilukin, että jos joskus lapsi saadaan, niin millastakohan se seksi on sitten, kun sitä tehdään ihan vain puhtaasti harrastamisen ilosta. :LOL:

Ymmärrän teidän molempien ajatuksia Tilulilu ja Blackcat. Tuntuu, että tässä on ollut tosi ristiriitaset tunnelmat ihan koko yritysajan. Muiden raskausuutisista ja kaikesta. Ihan samaa ajattelin siellä lääkärin odotustilassa istuessa, että tässä sitä nyt ollaan, hakemassa lapsettomuustutkimuksiin lähetettä ja vaikeeta uskoa, että meille kävi näin ja miksi. Hyvä kun inssi meni kuiteskin hyvin Tilulilu. :)

Tilulilu, on mulla ollut vähän helpompi olla, kun asia on mennyt eteenpäin ja sille tehdään jotakin. Ei ole tavallaan enää meistä kiinni, eikä kukaan voi sanoa, että olisi vaan mun stressaamisesta kiinni, etten ole raskaaksi tullut. Mulla on välillä tullut tosi paha mieli siitä, että hoetaan sitä stressiä, ihan sellainen, että olisi mukamas minun vika tää koko juttu. :(
Nyt kun ajattelen, niin tässä kierrossa mulla on kyllä ollut ihan ihmeellisen hyvä mieli pitkästä aikaa. Ei oo tuntunut niin pahasti siltä, kun olis joku musta pilvi koko ajan pään päällä. :) Tosi kummallista!

Blackcat, veikkaan että mun miestä ei siks passitettu sinne simppanäytteeseen siksi, että se kävi siellä jo syksyllä yksityisellä. Kerrottiin sille lääkärille vaan, että se on tutkittu ja tulos oli normaali. Lääkäri sanoi, että siellä sairaalassa otetaan sitten tarkempia verikokeita jne.

Lennis ja Daniella, ymmärrän ihan täysin ettei oo huvittanut edes yrittää. Mulla oli ihan samat fiilikset silloin alkukierrosta ja siks me harrastettiinkin seksiä vaan just silloin, kun huvitti mitään päiviä kattomatta.

Daniella, multa vaan kysyttiin paino ja pituus ja lääkäri oli teksteihin kirjottanut, että normaalipainoinen olen. Toivotaan ettei nyt siihen kaadu hoitoihin pääsy teillä. Jos ylipainoa on kuitenkin vain vähän, niin luulisi ettei se olisi niin tarkkaa? Meidän lääkäri ei tiennyt yhtään millaiset jonot sinne hoitoihin on, kun kysyttiin.
Me ei olla miehen kanssa puhuttu miten pitkälle aiotaan mennä niissä hoidoissa. Itsekseni olen kyllä miettinyt, että varmaan ne kaikki kunnallisen tarjoavat hoidot halutaan kokeilla, mutta yksityiseen meillä ei taida kyllä olla varaa. Tiedä sitten kestääkö mulla pääkään pitempään enää yrittää sen jälkeen jos ne kunnallisen hoidot ei auta. Varmaan se piste täytyy johonkin kumminkin laittaa. Toivottavasti kukaan ei meistä ei joudu tämmöisiä miettimään! :(
Yritetään nyt jaksaa yksi asia kerrallaan eikä mennä asioiden edelle. :) Tsemppiä jaksamista paljon sulle Daniella!
 
Ainiin, mulla on taas ollut kovia mahakipuja viime päivinä. Ihan kuin olisi menkkakipuja! :eek: Muistan, että viime kierrossa mulla oli ihan samanlaista parina päivänä oviksen jälkeen, Kiinnostais kyllä tietää, että mistä nuo johtuu. o_O Onko kellään muulla ollut samanlaista?
Tänään herätessä oli rinnatkin kipeytyneet, nännit on ihan arat. Eli ilmeisesti tuolla jotain tapahtuu, vaikken raskaaksi suostu tulemaankaan. :LOL:
 
Danniella,riippuu hirveästi miten nopeasti pääsee kunnan jonoista. Voisi luulla että mitä isompi kunta,sitä pidemmät jonot. Mutta 3-6kk johon hoitotakuu rajautuu viimeistään on jonotusaika lapsettomuuspolille. Meillä aika tuli kolmen kuukauden päähän.

Hoidoista,ei olla vielä puhuttu sen vakavammin,mutta tässä vaiheessa kumpikin on sitä mieltä että kaikki kortit julkisella käytetään mitä saadaan. Toivotaan niillä tuloksia.
Painosta en osaa sanoa kuinka tarkkoja ovat. Tuskin pieni ylipaino haittaa.

Onnea Infinity! :barefoot: Melko varma olinkin sinne plussan tulemisesta,menet juuri niillä yrityskerroilla kun yleensä tärppää :giggle:

Mustik4n oireet kuulostaa hyville! En sitä kyl tiiä mistä johtuu :LOL:

Viikko pulkassa ja olen aivan rättiväsynyt. Mieskin lähti pikkujouluihin,joten yksin tätä perjantaita vietellään. Ihan outoa olla yksin kotona,kun on niin tottunut ettei toinen ole pitkään pois jos on jossakin. :LOL:
 
Onnea Infinity!!
Lallastiina meillä paneloidaan joka toinen päivä tiettyyn aikaan kuusta. Joka päivä mä en halua. Käy jo työstä.

Kaikille yleisesti stemppiä..
mustikk4
olen minäkin jostain lukenut karpalomehun jopa auttavan tulehdukseen. Ja onneksi se ei ole mun mielestä kovin pahaa edes. Kapseleitakin meinasin kokeilla tässä.

Omanapa...tiputtelu alkoi tänään kipujen kera uusi kierto siis huomenna alkaa. Kunhan vuoto alkaa kunnolla. Tässä kierrossa en ota ressiä. En laske tärppipäiviä. Seuraan valkovuodon laatua. Peittoa heilutetan kun siltä tuntuu...ottaa päähän jo asia..
 
5.12.


Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Kicumisu............31v......kp 1/25.................yk 5...........luomu
Lennis................30v......kp 8/25................yk 11..........luomu
Miu84................31v.......kp 10/28..............ya 11/2013......luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 10/27-34..............yk 6...........luomu
Tilulilu................34v.......kp 13/29..............yk 21..........mp+pr+l+ins
Lallastiina..........34v.......kp 17/27................yk 2............luomu
Keinuilija............31v......kp 18/30-34..........yk 12..........luomu
BlackCat............30v......kp 18/24-28..........yk 17.........luomu
Mustikk4............28v......kp 20/26-29..........yk 12.........luomu
Millimolli85.........30v.......kp 25/25-28..........yk 7...........terolut

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
BlackCat: Dodiih, teilläkin prosessi lähtenyt liikkeelle! (y) Hyvä kun tulee kaikki tutkittua samantien. Ja onnittelut kolmekymppisistä! :D

Danniella: Todellakin just tuo pelottaa, et kohta ollaan sillä viimeisellä etapilla kohti vauvaa - tai sitten sitä lapsettomuutta! Ihan hirveetä :eek: En vaan halua uskoa tätä vieläkään..
En yhtään tiedä julkisen puolen painorajoista, mut ei kai ne pienestä ylipainosta voi motkottaa? o_O Tai no siis toki voi, mut tekiskö ne niin? En tiiä.. Toivottavasti ei :love: Hyvin se menee!
Me varmasti kokeillaan kaikki hoidot mitä julkisella meille tarjotaan. Yksityisellä ei oo tosiaan varaa noihin isompiin. Ainoa mistä en oo vielä varma, on lahjoitetut munasolut. En jotenkin vielä osaa kuvitella, että haluaisin 'jonkun muun' lapsen. Vaikka tietenkin se synnyttyään ois täysin oma! Mut vaatii vielä kypsyttelyä tuo aihe, pitää luopua haaveesta jossa lapsi perii mun mukavan ja herttaisen luonteen :D (sarkasmia) Sama juttu adoptiossa, en oo vielä ainakaan valmis sellaiseen ratkaisuun. Nooh, onneks noita ennen on vielä monta IVF/ICSI/PAS -mahdollisuutta!

Infinitylle onnea sinne! Toivottavasti kaikki menee hyvin :)(y)

Mustikk4 kiva kuulla, että voit jo paremmin :) Itsensä syyttely ei ainakaan edesauta olon paranemista, mut tokihan sitä väkisinkin aina miettii onko tehnyt jotain väärin.. Sinä et oo, muista se! :) Nythän paras tilanne ois ehkä se, että löytyis joku pikkuvika joka on helppo korjata! Ideaaliahan ois jos kaikki ois täysin bueno, mut henkisesti se on rankempaa kun ei voi käsittää miksi tässä sitten kestää näin kauan.. Molemmat peukut pystyssä teille! (y)
Mut jee, nännien kipeytyminen on mulla ainakin ovisoire! Tulee aina pari päivää sen jälkeen. Et kyllä sulla jotain siellä tapahtuu :)

Kicumisulle pahoittelut niistä himskatin menkoista :(

Omanapa. Pohdin tuossa, että kun tuo Pregnyl+inssi ajoitetaan mulla aina niiden isoimpien rakkuloiden koon mukaan (tietenkin, niinku kuuluukin), niin jos ne on aina niitä kystia niin ajoitushan on ihan pielessä! Ne pienemmät joissa mahdollisesti ois jotain sisälläkin, ei ehdi taas Pregnyliin mennessä kehittyä tarpeeksi isoiksi. Tätä tukee myös se, ettei ovistesteissä ehdi olla mitään eloa. Ajattelinki ens kerralla puhua lääkärille, et kannattaisko odottaa sitä ovisplussaa ja pistää vasta sitten se Pregnyl?! Vai onkohan siitä sitte haittaa, että ne kystat pääsee sitte vaan jatkamaan kasvuaan. Ehkä kipuja, mut ne kestän jos muuta ei oo odotettavissa. Nykin oli ovispäivänä aika tukalat oltavat alamahassa, tuntuu hurjaa painetta ja kiristystä aina liikkuessa jne. Eikä ihme jos siellä oli ~8 rakkulaa kooltaan 13-30mm. Mitenhän sitte niissä IVF:ssä kun rakkuloita kasvatellaan jotain 20kpl! :eek: No se on sen ajan murhe.

Muuten täällä aika neutraali olo. Pessimistinen ja hiukan masentunut, mut sitäkin vain ajoittain. Päätin kertoa vanhemmilleni tästä nyt heti ja se jotenkin ahdistaa niin kauan kunnes saan sen tehtyä. Mies vaan ei ollut asiasta yhtään samaa mieltä.. Pitää vielä miettiä. Mut jotenkin tuntuis helpommalta kun ne tietäisi :unsure:
 
Dumdidum.. :whistle:

Täällä ei mitään uutta tiedotettavaa. Eilen mietin, et jos ei olis vasta DPO2 niin olisin varma raskaudesta :D Mut koska tosiaan oli vasta DPO2, ei voi innostua mistään kivuista ja jomotuksista joita eilen vielä oli. Selkeästi jotain oviksen jälkimaininkeja. Tänään niitä on ollut jo huomattavasti vähemmän.. Tissit kipeät, mut niin ne oli viime kierrossakin johonki DPO8 asti.

Enkä kertonut vanhemmilleni :( Jotenkin kun nukkui yön yli ja pahin masennus hellitti, tuli taas olo etten halua aiheuttaa heille turhaa murhetta. JOS vaikka tässä kierrossa tärppäiskin o_O Huh, jossain vaiheessa se on kyllä tehtävä.. mut jatkan harkintaa. :rolleyes:

Mitä teille muille kuuluu? :) Millimolli85 on jo ylittänyt kiertopäivänsä, mikä tilanne siellä? Mustik4lla tuntemuksia? :)
 
7.12.


Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Kicumisu............31v......kp 3/25.................yk 5...........luomu
Lennis................30v......kp 10/25................yk 11..........luomu
Miu84................31v.......kp 12/28..............ya 11/2013......luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 12/27-34..............yk 6...........luomu
Tilulilu................34v.......kp 15/29..............yk 21..........mp+pr+l+ins
Lallastiina..........34v.......kp 19/27................yk 2............luomu
Keinuilija............31v......kp 20/30-34..........yk 12..........luomu
BlackCat............30v......kp 20/24-28..........yk 17.........luomu
Mustikk4............28v......kp 22/26-29..........yk 12.........luomu
Millimolli85.........30v.......kp 27/25-28..........yk 7...........terolut

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Kicumisulle pahoittelut uudesta kierrosta ja kaikille tsemppiä yritykseen, olipa luomu tai hoidot! Toivotaan, että jollekin tulisi joululahjaksi plussa (y). Kiitos vertaistuesta panelointien suhteen :D

Täällä kp 20/27, viimeiset paneloinnit oli viime keskiviikkona, nyt mietin että lopetettiinko liian aikaisin kun tuli "mitta täyteen"... Oviksen ajankohdasta ei ole hajuakaan, mutta lämmöt on nyt satunnaisissa mittauksissa olleet vähän korkeammalla alkukiertoon verrattuna, eli kaipa se tapahtunut on, joskus viime viikolla varmaan. Mitään oireita ei ole, viime kierrossahan oli vaikka ja mitä, että nyt sitten jännätään viikon verran seuraaviin menkkoihin asti...

Joulun aika on vähän kinkkistä. Mennään sukuloimaan, olis laivan buffettia tiedossa ym... Että miten selitän alkoholittomuuden aterioilla, ja JOS tuliskin plussa ennen reissua, niin pitääkö sitten buffetissa jättää ne kaikki ihanat graavi- ja kylmäsavukalat samantien syömättä... Meillä siis ei perhe tiedä yrityksestä, olen vuosikaudet julistanut että multa ei ole odotettavissa muita kuin karvaisia lapsenlapsia :whistle:.
 
Tilulilu, eikö niitä kystia ja folleja siis erota toisistaan ultralla? Sori jos on nyt tyhmä kysymys, mutta en oikein tiiä noista kystista mitään. Oon kanssa jostain blogista lukenut, että ne rakkulathan saattaa kasvaa tosi isoiksi sit, kun niitä kasvatellaan niissä "järeemmissä" hoidoissa, joku kirjotti joskus, että ihan käveleminenkin voi tehdä tukalaa. Kuinkahan sillon pystyy edes töissä käymään, jos on semmonen olo?:eek:
Etköhän vielä joku päivä saa kerrottua sun vanhemmille. :)
 
Täällä on testattu tänään tyylipuhdas nega. :cry: Sorruin ostamaan testit, kun oon menossa huomenna akupunktioon. Onko kellään kokemusta? Huomenna piti vastata testata, mutta tein toisen niistä jo nyt. Päätin kokeilla nyt vielä tuota akupunktiota ihan viimesenä korttina ennen tutkimuksiin menoa. En tiiä onko siinä mitään järkeä, kun en oikein enää mihinkään vippaskonsteihin meidän kohdalla usko, mutta ehkä se voi johonkin muuhun vaivaan vaikka auttaakin jos ei raskaaksi tuloon. Ajattelin siksi siis testata, että jos nyt vaikka oliskin tärpänny, niin olisi voinut sille sit huomenna sanoa, että testi näyttikin plussaa. Toiveajattelua. :rolleyes::LOL: Rinnatkaan ei ole enää kipeät. Eli menkkoja odotellessa. :poop:

Onko Blackcat käynyt viellä siellä vyöhyketerapiassa? Mä kävin siellä varmaankin 4-5 kertaa kesällä ja syksyllä.

Noh, sitten iloisempaan asiaan. Meille on tullut jo kutsu ensikäynnille, se on helmikuun alussa! :eek::) Olin ihan varautunut, että voisi mennä pidemmälle aika.
 
Mustikk4: Kiva että kutsu tuli jo! :) Odottavan aika on piiiiiitkä, joten hyvä että aika on noinkin nopeasti. Ehdit kokeilla sitä akupunktiotakin ehkä jopa pariin kertaan ennen sitä! Jos siitä akupunktiosta ei muuta hyötyä oo, niin ainakin se varmasti ihanalla tavalla rentouttaa.. En oo koskaan ollut, mut voisin kuvitella sen tuntuvan tosi rentouttavalta :)

Ja rinnathan ehtii vielä kipeytymään uudestaan, eiks niin? :) Älä luovuta vielä.. :love:

..toisin kuin minä, joka oon näin DPO5 jo ihan varma epäonnistumisesta. Kun missään ei tunnu miltään jne. Vanha tuttu jaarittelu täällä taas menossa, mutkun mikään ei tunnu erilaiselta kuin ennen, niin miksi lopputulos ois eri?! Niinpä.. :LOL:

Ja joo, kystia ja follikkeleita ei kuulemma erota ultrassa toisistaan. Ehkä se koko ja kasvunopeus kertoo jotain, mut ulkonäkö ei. Kystahan on tavallaan niinku tyhjä follikkeli. (Tavallaan, en oo ammattilainen) Ja ne 'täydet' follikkelit taas sisältää munasolun, joka ei erotu ultrassa - on säälittävän pieni. Että arpapelillä mennään! Tää nyt vaan oli tässä syksyllä jo neljäs kierto, jossa muistan että on ihmetelty follikkelin isoa kokoa ja nopeaa kasvuvauhtia. Eiköhän nyt alkais jo olemaan selvää, että ne on kystia eikä niitä perhanan follikkeleita.. :mad: Mutjoo, vähän tuntuu, että yks kysta ois tonne vasemmalle jäänyt pullistelemaan. Aina ponnistaessa tuntuu sellasta painetta, just niinku silloin tukalana ovispäivänä. Mene pois, menemenemene! :unsure:

Lallastiina tuttu tunne tuo, että miettii lopetettiinko panelointiprojekti liian aikaisin! Vaikka tietäisikin tarkas ovisajankohdan, miettii sitä silti, että jos ois vielä tarvinnut sen yhden viimisen kerran silloin ja silloin.. :) Loputon kierre. Pitäis vaan paneloida kierrot alusta loppuun :D Mut kuten todettua, liian rankkaa olis! :LOL:

Oon myös Lallastiinan tavoin herkutellut ajatuksella, että jos tästä kierrosta plussa tulee, niin miten selviän joulusta?! Meillä ei sentään (valitettavasti) oo tiedossa laivan buffettia, mut kuten sanoit, kyllä tuo sukulaisten huijaaminenkin on jo ihan oma projektinsa. Minä kun vielä yleensä nautin viiniä aina kun siihen tarjoutuu mahdollisuus.. (n)
Minä muuten jotenkin epäilin, et vanhemmat osaaa avistaa tän meidän yrityksen. Mut nyt kuulin kautta rantain äitini ruikuttavan tutuilleen, kuinka hän ei tule koskaan saamaan lapsenlapsia jne.. On siis lienee luopunut toivosta ;) Siks ehkä haluaisin kertoakin heille tästä, etteivät ois niin epätoivoisia. Et jos tästä plussa tulee, niin melkein on ehkä kerrottava uutinen jo jouluaattona! Se ois helpoin tapa, vaikka aikaista olisikin :) Mut varmasti mieluista uutinen molempien vanhemmille.. :love:

Mustik4n kanssa taidettiin joskus alkusyksystä miettiä, kuinka oli vielä pari kuukautta aikaa saada se jouluyllätys aikaiseksi? Että vois antaa ultrakuvan joululahjaksi tms. No se ultrakuvamahdollisuus on kyllä jo mennyt, mut jos edes sen plussan sais.. o_O Peukkuja meille kaikille joilla on vielä mahdollisuus ennen joulua! (y) Ja muillekin tietty!
 
Mä kirjotin maanantaina vähintäänkin romaanin ja kun lähetin niin mun puhelin vaan pyöritti ja pyöritti sivua varmaan 20 min ja kun menin pois sivulta oli tekstikin kadonnut kuin se kuuluisa pieru sinne autiomaahan :mad: En vaan jaksanut enää siinä ketutuksessa kirjoittaa uudelleen ja se sitten jäi...

Tilulilu Joo ultrakuvat joululahjana voi unohtaa, mutta ehkä jos pääsis edes vihjaamaan :love: Ymmärrän noita kertomispohdintoja, kun itse olen kans alkanut miettimään kertoisko.. Miehelle en kylläkään ole tästä vielä maininnut, ehkä asiassa pitää kuulla häntäkin ;) Nopeasti oma mieli on muuttunut kun alkusyksystä muistaakseni tänne kirjoitin etten aio vanhemmille yrityksestä kertoa. Uskon että hoitoihin lähtö on se syy miksi jollain tavalla tahtoisikin kertoa mikä tilanne on, toisaalta en haluaisi myöskään aiheuttaa heille murhetta asian kanssa.. Hankala juttu kaiken kaikkiaan. Toivotaan, että nyt plussataan niin ei tartte asiaa enää pohtia!
Tälleen loistavana kotilääkärinä (heh) voisin kyllä uskaltautua kanssasi samoille linjoille noista kystista. Jos ei tuloksia tule ja kasvu on periaatteessa liian nopeaa..

Mustikk4 Kävin aika monta kertaa vyöhyketerapiassa, mutta nyt on jäänyt. Oli siitä kyllä mielestäni muuta hyötyä, muttei kyllä vauvaa meille saanut aikaan. Akupunktiokin kiinnostaa, kerro kun olet käynyt että millaista oli ja onko kovinkin erilainen olo jälkeenpäin kuin vyöhyketerapiassa..
Jos ne testit vielä siitä muuttuisi plussaksi, tätä julistan taas pian itsellenkin, eli niin kauan kun kuukautisia ei näy on toivoa :) Ja aika nopeesti saitte ajan, jee kuulostaa hyvältä omankin odotuksen kannalta!!

Lallastiina Usein sitä tosiaan itsekin miettii olisiko sittenkin vielä pitänyt lisää, mutta eiköhän se normi touhuilu suht oikeaan aikaan riitä kun kuitenkin yksikin kerta oikeesti riittää ja ne siittiöt elää jopa sen viisi päivää (y)
Mä oon aina pohtinut, että jos tulee kinkkinen tilanne juomisen suhteen alkuraskaudesta (jos käy nyt niin ihanasti että joskus raskautuu), niin vetoan johonkin antibioottikuuriin jossa ei saa käyttää alkoholia. Pitää toki vielä tarkemmin tutkia mihin vaivaan sellaisia lääkkeitä määrätään ettei mene uskottavuus selitykseltä :D Noi kalat ja äyriäiset ois kyllä mullekin kompastuskivi kun niitä rakastan ja syön normaalisti just buffeteissa pääsääntösesti vain niitä...

Daniella Eivät mulle ainakaan painosta sanoneet mitään tuolla perus sairaanhoidon puolella. Helpotti kyllä kun oli mullakin pelkona, että siihen tarttuvat vaikkei sitä painoa nyt niiiiin paljon ylimääräistä ole.. Ja tottakai teidän otetaan asiakkaiksi, älä siitä huoli :)
Hoitoja mennään varmasti nuo kunnallisen puolen kaikki tarjolla olevat läpi, jos se sen vaatii. Yksityiselle siirtymisestä tai adoptiosta en osaa sanoa, tuntuvat (onneksi) vielä sen vertaa kaukaisilta jutuilta..

Lennis Voi :poop: jos sulla on tiputtelua taas pitkälle kiertoon..

Onnea Infinitylle :love:

Kicumisulle taasen pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta (n)

Oma napa Vatsaa turvottaa ja rinnat tosi kipeät, mutta kerrankin en hypi seinille asian vuoksi.. Näin on ollut ennenkin ja silti ne menkat on tulleet. Täytyy myöntää, että silti pieni joskojosko- ajatusleikki päässä pyörii :whistle: Ja pian taas romahdetaan pilvilinnoista :confused:
 
Viimeksi muokattu:
BlackCat: Heh, kovinkin tuttua tuo tekstin katoaminen! :D Vaikkei siinä kyllä mitään hauskaa ole. :unsure: Ennen tätä sivuston päivitystä mulle kävi sitä aika usein, silloin kirjoitinkin viestin aina ensin johonkin tekstiohjelmaan ja kopioin sen sitte tänne. Siinä rytäkässähän kävi kerran niin, että painoin pari päivää myöhemmin sitä liitä-näppäintä kaverin ja mun messenger-keskustelussa ja ovispohdinnat lävähti sinne :ROFLMAO: Onneks en ehtiny painaa lähetä o_O Nuo kopioinnit säilyy näköjään siellä ns. leikepöydällä loputtomiin.. :D

Melkoista tajunnanvirtaa taas, mut tuli vaan tuokin episodi mieleen!

Ja joo, pitäis sitä kai miehenkin mielipidettä kuunnella näissä vanhemmille kertomisasioissa :unsure: Tiesin, ettei tuo mun mies halua kertoa. Se ei kertoisi vanhemmilleen mitään, ei edes flunssaansa! Itse taas oon tottunut kertomaan lähes kaiken.. Silto jotenkin yllätyin, kun mun kertomispäätös sai täystyrmäyksen. Mulle kun se ois ollu ihan luonnollista. Jaajaa, pitää taas miettiä.. Mut ihan just niinku sanoit, ajattelin itsekin alunperin et jos/kun hoitoihin joutuu, niin kerrotaan. Nyt taas nuo pohdinnat, etten haluais huolestuttaa. Ja tällä hetkellä ajatus, että jos/kun joutuu noihin 'jatkohoitoihin' niin sitte.. Suap nähhä :)

Mut vaikeita juttuja nää. Eihän tää projekti tavallaan kuulu kenellekään muulle, mut.. Niin. Luulen, että suurin osa vanhemmista haluaisi tietää jos lapsensa ois tällaisessa tilanteessa. (Ja minä haluaisin, että vanhempani tietäisivät..)

Mut kyllä - nyt raivolla jouluplussaa kohti vaan! (y)(y)

..sain just kuulla, että 'joudutaan' ehkä tapaamaan se raskautunut pariskunta jonka uutista viime viikolla itkin. En halua. Varsinkin kun se tapaaminen ajoittuu just mun testipäivän jälkeiselle päivälle, ts. luultavasti kp 1:een... Mun on jotenkin luistettava tuosta tilanteesta o_O

BlackCatin oireita ja testejä odotellessa :)(y)
 
10.12.


Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Kicumisu............31v......kp 6/25.................yk 5...........luomu
Lennis................30v......kp 13/25................yk 11..........luomu
Miu84................31v.......kp 15/28..............ya 11/2013......luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 15/27-34..............yk 6...........luomu
Tilulilu................34v.......kp 18/29..............yk 21..........mp+pr+l+ins
Lallastiina..........34v.......kp 22/27................yk 2............luomu
Keinuilija............31v......kp 23/30-34..........yk 12..........luomu
BlackCat............30v......kp 23/24-28..........yk 17.........luomu
Mustikk4............28v......kp 25/26-29..........yk 12.........luomu
Millimolli85.........30v.......kp 30/25-28..........yk 7...........terolut

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Tilulilu, se on kyllä aina niin hauskaa, miten täällä jaksaa valaa muihin sitä uskoo, että älä vielä menetä toivoo ja voi vielä hyvin testit muuttua, mutta sitten melkein jo seuraavalla rivillä sitä surkuttelee omaa kohtaloaan, että huonosti tässä varmasti taas käy, vaikkei ikinä voi tietää miten käy. :LOL::D
Mutta juu, olin ihan ihmeissäni, kun näin kuoren sairaalasta postin joukossa, ajattelin et ehkä sieltä tulee vaan postia, että lähete on tullut jne. Mut siellä olikin se aika jo. Nyt on kyllä ollut parempi mielikin, kun saatiin aika ja voi vaan odottaa sitä. :) Oot ihan oikeessa, että hyvin ehdin käydä siellä akupunktiossa varmaan toisenkin kerran vielä ennen sitä helmikuuta.
Kurjaa jos ne nyt onkin sit sulla ollut kystia vaan ja kun niitä ei näe kumpia ne on. :( Että joutuu tuollein hakuammuntana tekemään, no sitten ainakin niissä "rankemmissa" hoidossa varmaan selviä kumpia ne on ollut? Silloinhan varmaan saattaa lääkityksetkin sulla muuttua, jos niihin siirrytte?
Sinuna jättäisin välistä sen ystävän tapaamisen, juuri jollain tekosyyllä. Ei sun tarvitse niitä nähdä ja itseäs kiusata, jos ajatuskin tuntuu pahalta. :) Tapaat sitten vaikka myöhemmin, kun oot siihen valmis.

Blackcat, voi ei se harmittaa aina ihan sairaasti, jos tolleen pitkät tekstit häviää, just kun on saanut kirjotettua!
Toivonmukaan tekin saisitte kutsun pian, kyllä sekin jo mulla vähän helpotti oloa, kun oli se lähetekin tehty. Toivotaan, että sullakin! Ellei sitten se jouluplussa yllätä vielä. :love:
Tuo Akupunktio oli kyllä mielenkiintonen. Se näki mun kielestä, että mulla on ruokavalio ollut pitkään huono ja antoi siihen ohjeita. Kyllähän mä nyt suht järkeviä syön, että ihan perus kotiruokaa, toki tulee välillä herkuteltua ja haettua noutoruokaa, mutta vihanneksia ja kasviksia syön liian vähän ja välillä muutenkin tulee syötyä mihin aikoihin sattuu ja ateriavälit saattaa venyä. :rolleyes: Se kehotti mua nyt noudattaan noita ruokavalio-ohjeita ja sit seuraavalla kerralla se alkaa hoitaa ns.lapsettomuutta. Nyt se laittoi niitä neuloja, mutta en tiedä mihin pisteisiin. Varasin nyt uuden ajan tammikuulle. En varmaankaan sit hoitojen aikana siellä aio käydä, mutta käyn nyt ainakin tuon seuraavan kerran. :) Tuolla akupunktiossa varmaan täytyis käydä useamman kerran, että siitä saa kunnolla avun.

Omaanapaa, testasin tänä aamunakin negan. Ihan siitä syystä oli pakko testata uudestaan, koska oksensin kaksi kertaa aamulla. o_O Mulla on ennenkin ollut aamuisin huonoa oloa, että ei tää mitään uutta ole mulle, eikä tosiaankaan välttämättä raskauteen viittaa. Itkuherkkäkin oon ollut viime päivinä, että kyllä tässä nyt oikein oireilla koetellaan! :LOL:

Toivotaan tosiaankin, että se jouluplussa vielä jonkun meistä yllättäisi! :love:
 
Ajattelin täältä taas jotain tietoa laittaa kun en oo jaksanu muutaku lukea teidän viestejä. Nakuttelut on hoidetti kp7,9,12,13,14,15...tietenki se pilaan menee tuon kp 11takia ku 2päivää väliä tuli. En ehdi jouluksi plussaa saamaan mitenkään mut toivon et te jotka kerkeätte saisitte nyt plussia.
joskus ei jaksa edes kirjoittaa ku tulee vaan niin pahamieli kun on niin kauhea lapsen kaipuu..silti jaksan lukea teidän juttuja. Tsemppiä nyt meille et tää olis se kuukausi meille. Tehdään nyt niitä loppuvuoden lapsia sit :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä