*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Huh mitä oireita sulle tullut Lennis niistä lääkkeistä!

Daniella, hyvä säkin soitit ja varasit ajan. (y) Me saatiin aika jo ensi viikolle. :eek: Meitä onkin nyt useampi täällä samassa tilanteessa, melkein meinasin kirjottaa, että kiva, kun ollaan samassa veneessä ja voidaan täällä kertoa miten asiat etenee, kun täähän on kaikkea muuta, kuin kivaa. Mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Toivotaan että mahdollisimman monella kävisi nyt vielä se ihme ja pääsisi välttämään koko tutkimukset. :)
Samaa mietin minäkin vähän väliä, mitä Keinuilija, että kävikö meille todella näin. Ja miksi just meille. Tuntuu välillä ihan kamalalta ajatella, että yhtä hyvin voisin minäkin olla nyt raskaana, kuten mun useampi tänä vuonna raskautunut kaveri. Olisi vähän toisenlaista nyt tämä elämä.
Pahoitin mieleni facebookissa kaverin päivityksestäkin. Joku joulu päivitys, joka alkoi jotenkin niin, että tämä paljasti olevan nyt 5+2 ja kuinka tuli vähän yllätyksenä, mutta ihanaa on ja lopussa sitten luki, että siinä laskettiin viikkoja jouluun! Tällä naisella on useampi lapsi ja mietinpähän vaan, että tuskin on kovin vaikeaa ollut lasten saaminen, kun viitsii tuollaisia päivitellä. Ei ainakaan mua naurattanut yhtään!

Kiitos Tilulilu listan ahkerasta päivittelystä, oon ollut vähän laiskalla tuulella nyt. Varmaan johtuu kierron vaiheestakin tämä.

Poistin muuten Ovian puhelimesta ja päätin etten enää lataa sitä takaisin. Nyt tuntuu just siltä, etten jaksa välittää mitään mistään tärppipäivistä ja harrastetaan seksiä just silloin, kun huvittaa.
 
Tilulilu, Primolut toimii vähän kuten Terolut,mutta Teroja käytetään menkkojen aikaan saamiseksi ja Primolutia taas vuotohäiriöihin eli niiden poispitämiseksi. Soitin eilen e-neuvolaan. Eihän siellä mitään lääkäriä ole ennen tiistaita. Joten syön nyt kuurin loppuun. Primoja siis syödään samalla tavalla eli kp15-25 jonka jälkee tulee menkat.
Olo siedettävä,ei tee kyllä mitään ylimääräistä syödä,jottei tulis huonompi olo. Ja aamut on hyviä,ennen kuin otan lääkkeen.
Miltäs näytti aamun testi Tilulilulla? :)

Mustikk4,hienoa jos voitte ottaa seksin suhteen rennosti! Ei kai sillä ovialla muuta väliä ole kun tietää mitkä on ne normaalit oireet ennen menkkoja ja millon ne menkat alkaa. Ilman "aikatauluja" on varmasti helpompaa :giggle:

Testaushimo nosti päätään aamulla ja päätin testata yhden negan :poop: No aikasilla päivillähän tässä vielä ollaan.
Uutena oireena tullut vaan repäisykipuja munasarjoihin kun aivastaa/yskäsee tai edes venyttelee.
Raskauteen ei vaan jaksa uskoa,vaikka se ajatus vilahtaakin alitajunnassa.
 
PikkuPöllö: Ihana muuten tuo sun kuva (avatariksi sitä kai kutsutaan) :love: Tykkään pöllöistä! :rolleyes:
Toivon ettei menkat ala vielä tänään, koska muuten huomenna pitäis aloittaa taas se Menopur eikä mulla oo reseptiä! :eek: En älynnyt sitä etukäteen pyytää, kun viime kierrossakin menkat alkoi vasta jotain 5 päivää Lugen lopettamisen jälkeen. Nyt alkaa siis niiden läpi. Epäilenkin, et nyt on niinku oikeasti tapahtunut ovulaatio kun menkat alkaa ns. ajallaan. Edellisessä kierrossa se valtava rakkula, joka kasvoi liian nopeasti, oli varmasti vain joku kysta ja menkat tulikin vasta myöhemmin, niinku käsittääkseni ovuloimattomissa kierroissa. Täähän on sit mun ihan omaa pohdintaa, ei perustu faktoihin :D Lääkäri varmasti pyörittelisi vain silmiään :whistle:
Mut tuhrua tulee kyllä jo niin paljon (ja negatesti tehty aamulla, DPO14, tietenkin), et eiköhän ne viimeistään huomenna ala. Kiva ois kyllä mennä samassa rytmissä sun kanssa :) Mut eipä vielä sitä pohdita, jos sulla ei vielä menkat osoita alkamisen merkkejä! (y)

Ja joo. Toisenlaiset äidit. Katselen sitä tässä negan kunniaksi heti aamusta. Vois ehkä sanoa, että käännän veistä haavassa :unsure: Tästä puuttuu enää se suklaa! (Kohta kauppaan) Mut yllättävän rauhallinen fiilis mulla kyllä on, vaikka toivo on tässä kierrossa jo menetetty.

Mustikk4: Ovian poisto (y) Se on kyllä toisaalta vähän turhaa sen täyttäminen, kun on jo niin kauan noita oireita yms. kyttäillyt niin muistaa ne jo ulkoa. Oviasta voisinki luopua, mut sitä WomanLogia haluan kyllä täyttää, että voin seurailla kuinka pitkiä kierrot on olleet, milloin on ollu ovulaatio yms. Se on enemmänki sellainen kuukautiskalenteri mulle :)

Eikä haittaa listanpäivittelyhiljaisuus :) Olihan mullakin tuossa jo 4 päivän viive. Kukin vuorollaan, aina kun intoa löytyy. Ei paineita! Eiköhän mullakin kohta se radiohiljaisuus taas ala.. :unsure:

Olipa 'hauska' joulunodotusvitsi kaverillasi tosiaan :poop: Harvinaisen huumorintajuttomaksi sitä itsensä tuntee tässä elämäntilanteessa o_O

Yritetään elää niin, ettei mietitä "miksi meille kävi näin", toisilla tässä vaan kestää kauemmin. Kuinka ihanalta se lopputulos sitten tuntuukaan ja on varmasti ollut tämän vaiva ja odottamisen arvoista! :love: (Tiedän kyllä, ettei sitä vaan millään malttaisi odottaa ja nämä puheet ovat vain sananhelinää! Mutta yritetään :) Mulla on tällä hetkellä taas niin seesteinen olo, että pystyn suoltamaan tällaista ällöpositiivista soopaa.)
 
No mutta Lennis!! Repäisykivuthan on tosi hyvä merkki!! (y)(y) Uskon, että se raskausepäily kummittelee siellä taka-alalla, vaikkei sitä ees haluais ajatella. Niinhän se vaan menee :unsure: Mut kun kaikki on mahdollista, jännäily jatkukoon.. :love:

Kiitos Primolut-infosta. Aika kurjaa kyllä, jos oireet on noin kovat ja niitä pitää syödä se kaks viikkoo :confused: Mut loppusuora häämöttää.. :)
 
No missä ne tän ketjun plussat taas on?! o_O

Tänään tulee kaveri käymään. Se on jo aika viimesillään raskaudessa. Ei olla nähty pitkään aikaan. Jotenkin raastaa valmiiks. :( Se on ollut kovin kiinnostunut mein hoidoista,siis toki kiva et joku kyselee,mut ei vaan jaksas nyt jauhaa niistä :confused:

Eilen huomasin liivejä pois ottaessa,että tissithän on kipeet! :LOL: Vaude kun alkaa tulla näitä raskausoireita! Syytän tästäkin kyllä lääkkeitä ja varmaan raskaus tulee vasta siinä kierrossa kun ei oo mitään oireita. Tää tissikipu ei kuulu miulla normaaleihin kierron oireisiin. Ennen menkkoja ei oo yleensä mitään muuta kuin ne vatsakrampit. Vielä 5 päivää menkkoihin, nautitaan nyt tästä vapaudesta :giggle:
 
Vautsi Lennis, sullahan alkaa olla just ne oireet joita itse aina kyttäilen ja toivon!! :LOL:(y) Toihan kuulostaa jo niiiin lupaavalta, olisin sun tilanteessa ihan täpinöissäni!! :D (Ehkä sinäkin salaa oot, ei tartte myöntää ;)) Toivottavasti ei johdu lääkkeistä nuo tissikivut sun muut. Peukkujapeukkuja.. (y)

Navanympärys: Täällä vaan odotetaan sitä hanojen aukeamista sillai kunnolla.. Tuhruttaa ihan tosi reippaasti, mut en vielä menkoiksi kutsuisi. Kivut on jo löytänyt paikalle, et tän päivän aikana varmasti aukeaa..
Mut hitsi, alkaa nyt sitte tänään tai ylihuomenna, niin ovis on tietenki taas just niillä main kun mies on ensin 2 päivää työmatkalla ja sen jälkeen itse oon yhden päivän toisella paikkakunnalla :eek: Joku kyselikin muuten jossain vaiheessa, niin joo, kolmas inssi ois tarkotus tehdä tässä alkavassa kierrossa. Itse haluaisin sen ainakin mahd. nopeasti alta pois, et pääsis siihen perhanan julkisen jonoon o_O Mut enivei, hiukan vaikee suorittaa mitään inseminaatiota kun jompi kumpi osapuoli on niinä päivinä jossain muualla :D Noh, we'll see..
 
22.11.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lallastiina..........34v......kp 4/27................yk 2............luomu
Keinuilija............31v......kp 5/30-34..........yk 12..........luomu
BlackCat............29v......kp 5/24-28..........yk 16.........luomu
Mustikk4............28v......kp 7/26-29..........yk 12.........luomu
Millimolli85.......30v......kp 12/25-28..........yk 7...........terolut
Kicumisu............31v......kp 13/25-26...........yk 4...........luomu
Lennis................30v......kp 20/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 20/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 25/27..............ya 11/2013....luomu
Tilulilu...............34v......kp 28/29..............yk 20..........mp+pr+l
PikkuPöllö..........32v......kp 31/27..............yk 5...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Lennis, varmasti toivo on herännyt eri tavalla, kun on ne lääkkeet nyt olleet käytössä ja on paremmat mahkut onnistua. Olishan se ihan huippua, kun ei tarvisi mihkään hoitoihin mennä! :)
En nyt tiedä, osaanko tässä mitenkään rennosti ottaa enää mitään. :DMutta lähinnä tuolla oviankin poistolla ajattelin sitä, ettei tulisi sieltä kytättyä niitä tärppipäiviä ja kiertopäiviä ja menneiden kuukausien oireita jne. jos nyt pystyis edes vähän rennommin ottamaan tän homman.. Tuskin, mutta yritetään. :LOL:
Mulla toi Ovia on myös ollut semmoisena kuukautiskalenterina, niinkun sullakin Tilulilu. Nyt kirjotin sieltä menkat vaan ylös kalenteriin.
Kurja jos teillä menee nyt aikataulut silleen huonosti Tilulilu tässä kuussa. Varmaan harmittaa. :unsure:
Ja oot ihan oikeassa, eihän se auta mitään, vaikka kuinka sitä märehtii, että miksi me. Tuollaiset seesteiset vaiheet on muuten ihania. :LOL:(y)
 
Juu Tilulilu bongasin googlesta kuvan ja sehän oli kuin PikkuPöllö :D

On: Mitään ei näy eikä kuulu... Oliko niin et jos ei ovis tule niin sillon venyy kuukautiskierto? En usko edelleenkään raskauteen. Eilinen aamun testi täys nega tänään en testannu. Aamulla taas. Miten ne OneStepit edes näyttää? Niitä normia 25 ei niitä 10. Apteekin omalla aiemmat plussat tullu.
Pahaa oloa sillain vähän oli tänään mut meni ohi ja sit närä mut sekin meni ohi. Saatto olla ku en ollu syöny niin pahaolo ja hapot nousi ylös.
Ootellaan o_O
 
Nyt on seesteinen olo, menkat lopuillaan (tosi lyhyet& niukat, normista poikkeavat - mut en ole raskaana jos joku yrittää sitä ehdotella) ja en edes jaksa murehtia tulevasta oviksesta :). Se lääkäriaika sai tietyllä tapaa rentoutuneeksi, vaikka voihan siellä tulla seinä vastaan painon takia. Punnitseekohan ne siellä? Yritän tehdä viime hetken sotasuunnitelmaa :devil:, jos ehtisin pudottaa muutaman kilon ja sit jos ei punnita, niin sanoisin vielä pari kiloa alakanttiin, vaikkei se hurjasti auta. Aika säälittävää vai mitä?

PikkuPöllö testasitko ovista vai päättelitkö mutulla? Et jos sun ovis olikin myöhemmin? Uutta testiä vaan kehiin huomenna, jos ei menkkoja kuulu (y).

Tilulilu kuulostaapa haastavalta tuo aikataulutus! Onko teillä "hoitopaikka" kuitenkin kotikaupungissa ettei tarvitse kauemmas lähteä? Omalla kohdalla pelottaa, että jos hoitoja edessä (yhtään minläänlaisia) niin meidän kunnallisessa hoidossa ei tapahdu mitään konkreettista, vaan sitten joutuu kauemmas. Samalla lailla yksityisetkin on niin kaukana, ettei niihinkään kesken työpäivän lähdetä käymään... Isossa kaupungissa olisi helpompaa, kun kaikki jutut olisi lähellä. Toivottavasti saatte inssin sovittua kaikkien aikatauluongelmien keskellä (y), niin sitten olisi nekin pois alta, sun sanoja lainaten.

Lennis lupaavia oireita (y). Jään odottelemaan sun testailutuloksia. Toivottavasti kaverin näkeminen meni hyvissä tunnelmissa. Täällä kaikki ymmärtää, ettei ole välttämättä helppoa nähdä toisen onnea, jota niin toivoo myös itselleen.

Mä olen näköjään tänään ihan (y)(y)(y) -tunnelmissa. Ehkä tää lääkäriinmenopäätös sai mut toistaiseksi hyvälle tuulelle ja lähestyvä joulu :love:. Ootteko te muut yhtään jouluihmisiä? Mä oon löytänyt viime vuosina uudelleen itsestäni jouluihmisen, mikä oli kadoksissa vuosia. Ihanaa :love:.
 
Danniella No se nyt oli se nega nega nega, riitaa 2päivää eikä testejä, yks testi taas nega ja sit en jaksanu... Ei ollu yhtään tuntemuksia et en usko et olis tullu. Toki siinä oli ne 2päivää jotain kp 14-15kieppeillä joita en testannu. Mulla vaan on aina niin kauhean kipeä maha eikä ollu mitään eikä limojakaan...
Huomenna taas uus testi sit.
Lennis miten meni kylästelijän kanssa?
 
Mustikk4 No olipa hauska toi sun kaverin Facebookki päivitys, tai not (n)!!! Toivottavasti Ovian poisto auttaa saamaan rennompaa fiilistä!

Daniella Ei ole tarkoitus pahoittaa sun mieltä, mutta sait kyllä nauramaan noilla paino- mietinnöillä ja huijauksilla :D Oon ite miettinyt aika samanlaisia, että jos ei punnita sanon painon pienemmäksi ettei siitä tule niin paljon sanomista :ROFLMAO: Ehkä tosiaan hieman epätoivoista, mutta minkäs teet...
Pidän itseäni kyllä aikajouluihmisenä, tai siis tykkään joulusta ja kaikesta siihen liittyvästä.

Lennis Sullahan vaikuttaa oikein hyviltä oireilta! Toivottavasti kaverisi käynti meni hyvin :)

Tilulilu Kova että olet seesteisessä olotilassa ja luot positiivista henkeä tänne :) Sitä tarvitaan kun välillä kaikki ollaan niin murheissa ja mieli maassa. No voihan kökkö jos teillä menee ensi kierto ohi, peukut pystyssä ettei hanat aukea sitten ihan vielä...
Ai se on jo YK 17 :eek: Kääks!

Pikkupöllö En osaa sanoa niistä one stepeistä, en ole käyttänyt niitä ikinä...

ON: Joku seesteinen vaihe täälläkin menossa, osansa tekee varmaan se että menkat loppui ja nyt alkaakin kierron kivoin vaihe (y)
Osaatteko sanoa mitä siellä ensikäynnillä tehdään? Onko miehen kannattavaa olla mukana? Mulle sanottiin että olisi suotavaa, mutta ei pakollista. Meillä on se tilanne, että mies pääsee jos on ihan pakko mutta periaatteessa järkeiltiin, että koska käyntejä saattaa tässä tulla useampia kuitenkin ja töistä pitää olla pois, joten ensikäynti ei varmaan ole se "tärkein"... Ollaanko nyt ihan hakusessa tän ajatuksen kanssa o_O?
 
Viimeksi muokattu:
BlackCat ihan huumorilla otan nää painojutut täällä :D.
Onko sulla jo aika lapsettomuuslääkärille, siis sinnekö oot jo menossa? Mä meen ens kuussa vasta sinne "tavalliselle" lääkärille, että saan lähetteen eteenpäin. Sinne mä oon menossa yksin ja jos päästään lapsettomuuslääkärille asti, niin sinne raahaan miehen mukaan. Aika haastavaa saada molempien aikataulut sopimaan, joten en viitsi turhaan ottaa mukaan vielä tälle käynnille.

PikkuPöllö no voi hitsiläinen, sitten ei auta kuin odotella (ja tehä r-testejä). Mun onkin nykyään pakko nähä ovisplussa, että osaan ennustaa menkat, koska hermot ei pitäisi muuten (olisin ollut jo hermoraunio 2 vuotta putkeen).
 
Daniella Tää on se ihan eka tk lääkäri perhesuunnittelun puolelta... Eli mäkin voin hyvillä mielin mennä yksin :geek: Hyvä että pystyt ottaa huumorilla painojutut, sama täällä, mieluummin nauraa ku itkee (y) Oli kuitenkin pakko sanoo ettet loukkaannu kun jollekin ne on yhtä arkoja paikkoja kun nää lapsettomuusasiatkin ja kun ei täällä tahdo ketään loukata...
 
PikkuPöllö,ihan jees meni kaverin kanssa. Tuli ne hoidotkin puheeksi,mutta ei sen kummemmin. Oli kiva kuitenkin nähdä :)

Danniella ja BlackCat, meillä ainakin ultrasi antiikin aikaisella vehkeellä munasarjat. Sit jos ois menty normikaavan mukaan ni ois määrännyt spermanäytteen mieheltä ja verikokeet minulta. Mut niitä ei nyt ainakaan vielä oteta,koska syy on monirakkulaisuus. Helpottava käynti kaikin puolin :giggle:
Ja yksin minäkin siellä kävin juttelemassa,ei miestä kaivattu :LOL:

Siis Ovia herjaa taas minulle. Tee testi 3 päivän päästä. Siis vaikka menkat alkamassa vasta 5 päivän päästä! :cool:
Varmaan Oviankin mielestä nää oireet niin hauskoja :D Tai sit koko sovellus seonnut!
 
Testi klo 4 aamulla nega. Alkaa jo v*****aan ku kuitenki alkaa niin alkas jo....mietin jo sitä apteekin omaa mut ei kait nuo ihan blankoja olis jos jotain olis. Muistaakseen eka plussan tein kp33 ao:lla. Eiköhän tää kohta ala vuotaan..:mad: Ja joo Danniella hermoja raastavaa. Normisti tunnen oviksen ja uskon etten enään testaile sitä..seki vaan ärsyttää.
 
PikkuPöllö,harmi että testi ei näyttänyt mitään ja kp:t menee kuitenkin yli. Ärsyttävää varmasti,koska menkkojen loistaminen poissaolollaan nostaa toiveita.

Täällä kans aamulla tehty puhdas nega. Ja se vaikutti siihen,että se pienikin toive plussasta hävisi. Testaan varmuudeksi ylihuomenna ennen risteilyä,en kyllä ees odota kahta viivaa.
Jotenkin ois kamalaa,jos nyt raskautuisi ennen hoitoja,pelko keskenmenosta ja hoitojonon hännille tippumisesta jäytäisi. Vaikka ois se luomuplussa kiva yllätys.
 
Pahoittelut negoista, PikkuPöllö ja Lennis.

Mulla oli ihan omituisia menkkajomotuksia jo nyt ihan alkuviikosta, vaikka ei pitäis kyllä ku aikaisintaan perjantaina alkaa, jos on alkaakseen. Ja juilii yhä tuonne oikean munasarjan tietämille, ihan kuin ovulaation aikoihin. En ymmärrä en.

Tässä meinaa pientä stressiä lykätä, kun mies on jo vetämässä jarrua, jos ei tässä kierrossa tärppää, kun hän ei haluaisi ihan loppuvuodesta syntyvää lasta, että lapsella olisi paremmat eväät elämään kouluun menovaiheessa. Minusta tulee vähän liian pitkä tauko tähän yritykselle, jos nyt jo aletaan himmailla, kun sitten voisi jatkaa vasta joskus huhti-toukokuulla yritystä. Minä olen yrittänyt selittää, että ei niitä lapsia niin vaan tehdä ja voi viedä aikaa (jota meillä ei ole enää haaskata!), mutta ei vaan jotenkin tunnu sisäistävän sitä. Pitänee vaan keskustella lisää, jos ei käy niin hyvin, että asia ratkeaa itsekseen piakoin. On vähän neuvoton olo.
 
Infinity, silloin kun mekin alettiin yrittämään niin mies toivoi ihan samaa, et olisi kivempi jos syntyisi alkuvuodesta, mutta se oli silloin alussa vaan, kun hän niitä mietti. On varmaan itsekin ajan myötä tajunnut, että se on aivan yks ja sama, milloin se vauva syntyy- kunhan syntyy! :LOL: Kyllä minäkin silloin mietin alkuvuodesta, et kuinka kivaa olis saada jouluvauva. :love: Varsinkin nyt, kun ollaan yritetty niin kauan, niin ei sitä osaa enää edes tollasia ajatella. Välillä jotkut jo lapsia saaneet puhelee sitäkin, kuinka ei enää ikinä halua olla kesähelteillä viimesillään raskaana, kun se on kuulemma hirveetä. :cautious::cautious::cautious: Ennen vielä ymmärsin noita puheita, mutta enää en, kun itse ei nykyään uskalla mitään muuta toivoa, kun että se lapsi tulisi edes joskus ja aivan sama vaikka olis kuinka hirveet helteet! :D Mutta siis juu, epäilisin, että ehkä sunkin miehellä menee noi ajatukset vielä ohi? :)

Tuntuu et miehet ei muutenkaan aina ymmärrä sitä, ettei lapsia aina vaan tehdä ja voi käydä niin, että menee aikaa ennen kuin tärppää. Lapsettomuudesta kuitenkin aika vähän puhutaan ja varmaan vielä vähemmän miesten kesken. Tietysti tavallisempaahan se on, että se plussa sieltä tulee, eikä mitään ongelmia tule, mutta onhan se hyvä tietää, että toisinkin voi käydä. Me ollaan paljon näistä jutuista miehen kanssa puhuttu ja hän sanoi mulle usein silloin yrityksen alkuaikoina, että hän ei ymmärrä, mitä väliä sillä on, syntyykö se lapsi vuoden päästä vai kahden vuoden päästä (kun pelkäsin jo silloin alussa, et entä jos menee pitkään ennen kuin tärppää). Mutta siinä olikin se, että hän ei ymmärtänyt missä sfääreissä mun vauvakuumeeni oli ja halusin (ja haluan) sen lapsen nyt ja heti enkä jaksaisi odottaa. :LOL:

PikkuPöllö, kurjaa kun kierto tollein venyy. Toivottavasti menkat nyt alkais pian jos ovat alkaakseen! Lennikselle kanssa pahoittelut negasta. :( Yritä nauttia risteilystä silti!
 
Viimeksi muokattu:
Vissiin kp33..panttasin pissaa 4tuntia ja NEGA, päiväpissa. Aamulla sit jos tekis uuden. Voi että ottaa päähän. Tänään ollu pahaolo ja aloin jo toivoa ja sit tuli tuo nega. Alkaa oikeasti ottaan aika rankasti kupoliin :mad:Eipä mulla muuta asiaa ku niin vaan äryttää (n) Mitä hittoa tää on???
 
Pikkupöllö toi on kyllä karmeeta. Vois nyt tulla se plussa tai alkaa vuoto. :eek:
Infinity mun mies oli tuota mieltä myös kun aloitettiin Yrittäminen. Mut nyt ei ole mitään maininnut et pitäis jotenkin olla tarkempi tai käyttää ehkäsyä. On ehkä jo tajunnut mun kuumeen määräni ja ei sano mitään...:LOL:

ja sit yksi kysymys teille jo pitempään yrittäneille. Onko teillä ollut virtsatieinfektioita? Ja jos on miten ootte pitäneet poissa. Kun toi aktiivinen makuuhuone elämä voi niitä aiheuttaa.:geek: Mulla alkoi tänään voimakkaat oireet. Pissin mukana tulee verta. Ja ihan sietämätön kirvely. Ei hätiä tämä on ihan normia,koulutukseni puolesta tiedän tämän olevan vaaratonta kunnes nousee korkea kuume. ..Ja en edes muista milloin viimeksi on ollut. Onneksi antibiootti jo hieman helpottanu oireita. o_O
ensin oli hiiva ja nyt tää...ja tiedän että viiden päivän päästä on taas hiiva oireet. Näin antibiootti toimii.....
 
Ovia on täälläkin menettänyt hohtoaan. Tuntuu et välillä vaan todistan sen avulla miehelle et se on kyllä saanut runsaasti rakkautta vaikka muuta joskus väittää :D
Ehkä se ei ollut sen sovelluksen tarkoitus?

Infinity mä oon kans joskus miettiny jotain ajoitus juttuja mut siitä on jo aikaa. Nyt ei vois vähempää kiinnostaa vuodenajat :D
Tulkoon heti kun vaan tulee, se on paras aika...se heti siis...

Lennis pahoittelut negasta, mutta vietä silti kiva reissu!

Oletko pikkupöllö koittanu digiä? Ne ny ainakin antas kunnon tuomion suuntaan tai toiseen.

Kaikki muut on näemmä ottanu askeleen ja varannut lääkäriajan. Jos mä vielä nää menkat odotan, jos sit olis tarpeeka masentunut soittaakseen.

Nega tuli täälläkin aamulla, joten kai täs nyt siis taas kerran odotellaan et hanat aukeaa :(
Ei siinä, en mä oikeen jaksa uskoa ihmeisiin.
 
Nega tänäkin aamuna, mutta risteily odottaa! :LOL:

Inhottavia oireita Kicumisu, toivottavasti antibiootti auttaa pian!
En oo koskaan sairastanut (edes lapsena) vti:tä. Tuntuu et jotkut on vaan taipuvaisempia sille.

Miu84, leuka pystyyn ja puhelin käteen :LOL: Toivottavasti niitä menkkoja ei nyt enää tuliskaan ;)
 
Mä täällä taustalla käyn lueskelemassa, vaikkein kauheesti erikseen osaa kommentoida.
Oviasta en ole kuullutkaan, mikäs sovellus se on? Womanlogia olenkin käyttänyt jo jonkin aikaa menkkakalenterina.

Menkat tuli tosiaan neljä päivää myöhässä, oli ehkä vähän kipeämmät ja pidemmät kuin yleensä. Mulla on yleensä sellaiset salamamenkat, yks-puoltoista päivää tosi runsasta vuotoa ja kipua, yks vähäistä vuotoa ja sit loppuu melkein kuin seinään. Tällä kertaa vuoto jakautui tasaisemmin n. kolmelle päivälle ja kipuja oli kahtena päivänä, vuodon joukossa jokunen (yöks) muutaman sentin tumma riekale, ja muutaman kertaa sattui aika ilkeesti vaikka olin ottanut särkylääkettä vain pari tuntia aiemmin...
En tiedä voisko reilun kuukauden ottamani Maca-kapselit vaikuttaa menkkoihin tällä tavalla... Mutta eikös Macan väitetä pikemminkin helpottavan menkkoja ja vaikuttavan positiivisesti hedelmällisyyteen?

Nyt olen lipittänyt karseaa greippimehua ja pitäis aloittaa tämän kierron paneloinnit (on kyllä hauska sana!)...
 
25.11.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Tilulilu...............34v.........kp 3/29..............yk 21..........mp+pr+l
Lallastiina..........34v......kp 7/27................yk 2............luomu
Keinuilija............31v......kp 8/30-34..........yk 12..........luomu
BlackCat............29v......kp 8/24-28..........yk 17.........luomu
Mustikk4............28v......kp 10/26-29..........yk 12.........luomu
Millimolli85.......30v......kp 15/25-28..........yk 7...........terolut
Kicumisu............31v......kp 16/25-26...........yk 4...........luomu
Lennis................30v......kp 23/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 23/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 28/27..............ya 11/2013....luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 34/27..............yk 5...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 

Yhteistyössä