Hui, onpas tänne tullut tekstiä lyhyessä ajassa. Menee jo ihan sekaisin kuka on kirjoitellut ja mitä
Twinflower kiva kuulla, että teillä on hommat pyörähtäneet käyntiin. Varmasti helpottavaa, kun tietää ainakin jotain tapahtuvan asian hyväksi. Toivottavasti pääsette etenemään vauhdilla asioissa ja kaiken kruunaisi se paras mahdollinen lopputulos!
Avonlealle pahoittelut negasta ja tädin ilmestymisestä. Minä myöskin kovasti toivon, että teillä kolmas kerta toden sanoo!
Pahoittelut
Hiisille menkoista
Muihin asioihin keskittyminen tekee välillä hyvää. Itsekin kovin olen yrittänyt miettiä mikä se toinen asia voisi olla ja miten siinä onnistuisi. Jotenkin vaan aina samat ajatukset pyörii päässä.
Toivottavasti luomukierto tuo
Ansarikukka teille tärpin. Pääasia, että harjoitukset on jälleen pyörähtäneet käyntiin
Kuivat kaudet on todella stressaavia, huoh!
Kiva kuulla
Syksy2010 ettei ole ollut kipuja. Kunpa ultrapäiväsi koittaisi pian ja saisi rauhoittavia uutisia, vaikka uskonkin että murehdit turhaan. Päivät tuntuu varmasti matelevan ultraa odotellessa.
Kirpukalle kiitos tervetulotoivotuksista. Se on tosiaan kumma juttu kuinka se hymynaama ovistestissä voikin niin kovasti ilahduttaa
Mulla ei ole testien mukaan vieläkään merkkiä oviksesta. Tuntuu viivat vaan haalenevan, kai. Höh. Jotenkin fiilis, että taitaa tulla megapitkä kierto tästäkin. Lyhyetkin on ärsyttäviä, mutta silloin sentään pääsee pian aina uuteen yritykseen eikä tarvitse ikuisuutta jännäillä. Pitkissä kierroissa ajatukset alkaa laukkaamaan aivan liian lujaa. Nyt masentaa kun ei edes ovista saa bongattua.
Toivottavasti sinäkin pääset pian epätoivon syövereistä pois ja elämä antaisi parastaan!
Milk@lle pahoittelut selkäkivuista. Miten työhöntulotarkastus sujui? Toivottavasti kivut ovat edes hiukan hellittäneet päivän edetessä.
mm-79 tervetuloa!!!
Uskon epätoivon välillä iskevän. Itsellekin se on tullut jo kovin tutuksi vaikka yritystä on ollut "vain" vajaa vuosi. Toivottavasti Väestöliiton lääkäri olisi oikeilla jäljillä ja tärpille olisi teillä juuri nyt hyvät mahkut. Pidetään peukkuja! :heart:
iiris_lorea , hienoa että olette päässeet jo melkein alkuun tutkimuksissa! Ajan varaaminen kai kuitenkin on lopulta yksi suurimmista askeleista. Meilläkin on juuri niin, että itse olisin halukas tutkimuksiin jo menemään, mutta miehelle asia tuntuu olevan erityisen vaikea. Olen myöskin tullut siihen tulokseen, että asiasta aiheutuu niin suuri kolhu miehen sisimpään, että tutkimukset pelottaa sen vuoksi. Vaikka itse uskonkin vian olevan enemmänkin minussa. Tavallaan ehkä jopa toivonkin niin, koska jotenkin koen että minun olisi asia helpompi käsitellä kuin miehen. Vaikka yhdessähän tässä projektissa ollaan. Enemmän asia kai naisen mieltä monesti askarruttaa juuri kiertojen, ovisten ja muun kyttäilyn vuoksi. Miehen ehkä helpompaa painaa asia taka-alalle. Miehet ovat ehkä hieman vieraalla maalla puhuttaessa menkoista yms
Mieheni monesti sanookin, ettei osaa pähkäilyihini oikein mitään sanoa, kun ei ole miehelle tuttuja juttuja.
Tsemppiä oikein paljon oviksen hyödyntämiseen
Essence tulehan sitten heti huomenna kertomaan mitä testi näytti. Voi kunpa se näyttäisi plussaa. Hassua kun itse jännittää muidenkin puolesta
Ymmärrän hyvin miksi testaat niin usein. Kun ei ihan tarkkaan tiedä missä kiertopäivässä mennään, niin jotenkin sitä ei malta olla testaamatta. Itsekin testasin varmaan miljoona kertaa viime kierrossa
Pahoittelut jos jonkun jutut jäi täysin huomiotta multa. Meni tässä viestitulvassa pää niin pyörälle