Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin miekin. Paitsi siun puolesta tosi onnellinen. Nauti onnestasi ihan koko matka synnärille asti!Voi ei. Olen tosi pahoillani.![]()
Onko tikutuseksperttejä linjoilla? Itse joskus tikuttanut ja on ollut hankalaa saada viivaa tikkuun ja esim. ennen viime raskautta sain vain kahtena päivänä vaaleat viivat oviksen aikoihin. Nyt taas oli semivahva viiva kp8, sitten tyhjää ja taas hailakat viivat kp12 ja 13. Musta vähän tuntuu että oli limojakin silloin kp8 ja myös tänä aamuna (kp14). Onko tässä kaksi ovistaLOL
vai jotain muuta? Aiemmin ovis ollut ilmeisesti vähän myöhemmin kun kierrot olleet 30-35 päivää mutta ehkä tuo keskeytys on vaikuttanut asiaan?
Ollaan paneloitu aika paljon mutta nyt mies yhtäkkiä haluaa odottaa perjantain perinnöllisyyslääkärin aikaa ennen uutta yritystä (long story...) ja oon ihan varma että missataan nyt se ovis.![]()
Kiitti piinamiina. Mulle piti tehdä geneettinen keskeytys viikolla 18 kun ei sikiöstä ollu eläjäksiEn osaa sanoa kahteen ovikseen mitään, mutta pidän peukkuja tärpille.
Milloin siulla siis oli km?
On tätä leikattu pariin otteeseen, suolta on otettu pois, on lääkitty tauottomalla pillerien syömisellä ja piikitetty keinotekoinen menopaussi. Tää raskaus + imetys ois nyt viimenen järkevä hoitomuoto. Kipulääke on mun kaveri...Mulla sama kuin Lallastiinalla että eka noita hailuja ja sit nopeasti tummuu. Tänään testasin töissä lounastauolla ja oli vielä tosi vaalea mutta nyt kotona viiden aikaan iski plussan. Huom. Olen megainnoissani tästä kun en ole aiemmin ovisplussaa saanut. Viime (ainoassa ja huonosti päättyneessä) raskaudessa sain ovulaation aikaan just ja just jotain vaaleaa ja nytkin olen varmaan kohta viikon saanut noita hailuja ja jee, nyt vihdoin on kunnon viivat.
Piinamiinalle tsemppiä! Oletko jo saanut hoitoja endoon? Toivottavasti löytyy hoitomuoto joka toimii!