3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Hei noi mun kierron päivät on jossain päivityksessä menny sekasin. Tänään on vasta 22/33.

Kiva Mustikk4 että teillä on noin selvät sävelet hoidoissa ja uutta yritystä vaan kehiin! Oliko teillä itsestään selvää, että pregnyliä käytetään heti ekassa inssissä? Mulle ei siis sitä olla vielä suunniteltu ja vähän ihmettelen et miksei... Mulle myös sanottiin TYKSissä,että netistä ei kannata tilata ovulaatiotestejä, koska voivat näyttää mitä sattuu(n) Olin vähän ihmeissäni, mut lupasin ostaa apteekista :D
 
Hyvä kun sanoit Keinuilija, korjasin sen oikein. :) Oli joo ihan selvää, lääkäri antoi sillon reseptin, kun tehtiin aukiolotutkimus ja sovittiin ensimmäinen inssi. Ootkos sä saanut jo jotain lääkettä siihen oviksen tueksi? Anteeksi, kun en muista. Oon kyllä lukenut, että joskus inseminaatio tehdään ihan luonnolliseen kiertoonkin, ettei siihen aina yhdistetä ovulaation induktiota.
Kysyin lääkäriltä noista testeistä ja sanoi, että ovulaatiotesteissä taitaa määritellä hinta paljon sitä, onko hyvä testi vai ei, että ne halvimmat ei oo niin luotettavia. Niitä clearbluen hymynaama-testejä oon katsellut, kun niitä on kehuttu, mutta ne on kyllä aika kalliita, niin en oo raaskinut ostaa. Käskettiinkö sun testailla ovista? Mä tänään sitä mietin, että jos nyt vaan muistan, niin voisin testalla noilla testeillä mitä mulla on. Katsoa ihan huvikseni, että mitä ne näyttää. Mulla on nuo ovulaatiotestit näyttänyt aika epävarmoja tuloksia, niin en oo niihin oikein luottanut enkä oo jaksanut siksi testailla. Testasin nimittäin siis kerran yhdesta ja samasta pissasta kahdella eri merkkisellä tikulla ja toinen nätti melkein plussaa ja toinen aivan negaa. o_O(n) Että otappa niistä nyt sitten selvää. :LOL:
 
Hyvä kuulla et muitakin on joilla on kivulias ovulaatio...
Noista Ovulaatiotesteistä..oon huomannu et liuskat on epävarmoja, tai tulkinnan varaisia,mul digi näyttää plussaa kun liuskan viivat on tasapaksuja..liuskat on siis pregchek. Mut glearblue digit ainakin mulla on oireidenkin perusteella näyttäny oikein...ja niitä saa netistä halvemmalla kun apteekista...
Omanapa...nännit on kipeet..ja rinnat arat..miten lie elimistö sekaisin...nyt on dpo 4...:whistle:
 
Täällä menkat kärsitty, ja nyt sitten odotellaan että voi taas aloittaa ovistestailun.

Mulla ei ole oikein mitään ovisoireita, ei sen paremmin kipuja kuin limojakaan. Nyt on tosin parina päivänä ollut lieviä nippailuja vasemman munasarjan kieppeillä, mitähän sekin sitten meinaa... Vähän aikaista ovisoireille, jos viikon päästä pitäis olla.
 
Heippa kaikille! Minun surkea puhelin nakkelee mua sivulta toiselle oman mielen mukaan, jää varmasti viestejä välistä.
Lallastiina ei mullakaan mitään ihmeempiä ovis kipuja oo, himot ja lomat kyllä. Oviksem jälkeen päivittäin nipistelee alavatsaa menkkoihin asti, oon jo oppinut ettei se mulla tarkoitan raskaus oireita.

Käytiin yksityisellä gynellä ku haluttiin sperma näyte tarkistaa, aikaa varatessa sanoivat että pitää minut ensin ultrata ym. Ja sitte saa näyte lähetteen. Minusta se oli vähän rahastus meininkiä ku mut on kuitenkin jo tutkittu kattavasti aikaisemmin. Luojan kiitos oli ihana lääkäri joka meidän taustat kuultua lätkäsi suoraa nöyte lähetteen labraan ja sano että menkää vastauksen kans suoraan julkiselle. Pitäs meidän taustalla päästä heti ilman lääkärin lähetettä sisään, jos ei, niin käski soittaa vaan nii laittaa lähetteen. Koko käynti kesti ehkä 10 min. Eikä se lääkäri edes veloittanu meiltä mitään. Vaikka oltiin siis yksityisellä! Toivotteli hymyillen onnea matkaan. No, ens viikolla näytteen antoon ja saas nähdä miten käy.
 
15.3
.
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lallastiina..........34v......kp 8/29....................yk 6.........................luomu
Mustikk4............28v......kp 12/26-29............yk 16......,..........lz+b+pr+ins
Keinuilija............31v......kp 25/33.................yk 15........................luomu
Miu84................31v......kp 33/28............ya 11/2013...................luomu
Lillans................37v......kp 39/31.............yk2(13)........................luomu
Millimolli85.........30v......kp 43/25-28.........yk 10.........................terolut

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola

Taustalla:
Daniella, Lennis, Tilulilu, Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Sonara, Evangelina

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Sekopuoliselle unohdin kommentoida viimeksi, että se toivo on kyllä kummallinen kaveri, kun aina jostain putkahtaa kylään. :LOL::D Mutta ihan vakavissaan, ilman sitä, ei kai kukaan meistä jaksaisi jatkaa eteenpäin. ;) Hyvä, että voit jo paremmin! :)

Lallastiina oon itse miettinyt, että varmaan ne kaikki nippailut ja tuntemukset on ihan normaaleja missä tahansa vaiheessa kiertoa. Näin, kun itseään tarkkailee, sitä vaan kiinnittää kaikkeen huomiota enemmän. Semmoiseenkin mitä ei oo ennen ees noteerannut. ;)

Kuulostaapa kyllä munkin korvaan oudolta Evangelina että teidän piti mennä gynellekin. o_O Mutta onneks oli tosiaan hyvä ja asiallinen gyne ja toimi noin. (y)

Täällä on pistelyt pistelty, pregnylin pistin eilen illalla, se kirveli nyt enemmän kuin viimeksi. Mies katseli mun pistämistäni ja päivitteli vaan, että kaikkea sitä onkin valmis tekemään, että lapsen saisi. :LOL: Jännittää kyllä aika paljon tuo huominen inssi, että mikähän tuolla on sitten tilanne. :eek:
 
Mustikk4: noin mä itsekin ajattelen, mutta on se silti ärsyttävää. Tsemppiä inssiin!

Evangelina: Kiva lääkäri on kyllä tärkeä!
Mekin nyt varattiin aika uudelle gynelle kuun loppuun, jospa alkaisi selvitä tiputtelujen syy ja se miksei ole tärpännyt.

Mulle iski sen nielutulehduksen seurauksena ilmeisesti pisarapsoriasis :(. Koko keskivartalo edestä ja takaa sekä käsivarret ja reidet täynnä näppyjä, ja naamakin tuntuu epätasaiselta ja hilseilee. Onneksi ei ainakaan toistaiseksi kutia pahasti. Mulla oli sama muutama vuosi takaperin lievempänä, se lähti voiteella pikku hiljaa pois, mutta nyt tämä ilmestyi paljon nopeammin ja ärhäkämpänä. Odottelen nyt hetken, lähteekö itsestään rauhoittumaan ennen kuin menen lääkärille.

Kohta pitäis aloittaa taas tämän kierron tallettelutkin. Hypin innosta... joo en :rolleyes:. On tosi seksikäs olo tälleen näppyläisenä.
 
Niinhän se onkin ärsyttävää Lallastiina, kun sitten alkaa miettimään, että mitähän mikäkin nippailu oli ja oliko normaalia.

Inssi tehtiin tänään. Lääkäri sanoi, että miehen näyte oli huonompi mitä viimeksi, normaalin rajoissa kyllä silti. Johtofollikkelit oli kasvaneet lisää, toinen oli 18mm ja toinen 20mm, siellä ne oli aivan vierekkäin ja niiden vieressä oli kolmaskin, mutta lääkäri sanoi sen olevan litteän mallinen, kokoa ei sanonut. Limakalvo oli hyvin paksuuntunut, melkein 9mm oli nyt eli oli onneksi lääke tepsinyt. :) Katetrin laitto teki vähän ilkeää, tuntui sellaisena ikäänkuin paineena tai vihlaisuna, mutta muuten oli kivuton juttu.
Jos tästä kerrasta ei tärppää, niin viimeisessä inssissä letrozolin tilalla pistelen puregonia. Lääkäri sanoi sen olevan tehokkaampi lääke.
Pitkät (ja jännittävät) kaksi viikkoa taas edessä.

Miten piinapäiväläisillä menee? :)
 
Mustikk4 oi ku jännää Hui mä varmaan tulisin hulluksi jännityksestä sun tilanteessa, ku tietää ett siellä ne vauvan ainekset on sisuksissa

Lallastiina ei sais nauraa, mut kyllä hymyilytti tuo viimesin ei muutaku romanttinen kynttilä valaistus nii näyttää näy mihinkää, tai lyöt miehen rautoihin ja siteet silmille

Tänä aamuna vietiin siemenneste näyte labraan ja yllätys yllätys ( not ) labraan ei anna vastauksia suoraan asiakkaalle, edes lääkärin pyynnöstä. Joten soittoaika kuitenkin pitää varata yksityiselle. Ja koska sen firman postit kulkee toisen paikkakunnan kautta niin vastauksia saa odottaa sitte pari viikkoa ainakin. No mitäpä siitä, johan sitä vauvaa on molemmat tahoillaan Tahkonu jo useamman vuoden nii muutama viikko sinne tänne. Kp taitaa olla 22/27-29, mut ajoitus tais olla vähän pielessä tässä kierros miehen reissujen takia.
 
Heippa kaikille! Tulin kurkistamaan,miten täällä vauvapuuhat sujuu. Ikävää,ettei plussia ole näyttäytynyt kuin ovistesteissä
Joku kyseli kipeistä oviksista. Minä tunnen yleensä ovikset. Välillä on niin kipeä,ettei seksistä kärsi edes puhua. Gyne on myös todennut,että ovistuntemukset on oikeat. Joskus satuin oviksen jälkeen vastaanotolle ja ultrassa näkyi mennyt ovis.
Mustikk4, sulla on ihan hurjan jännät päivät. Ihan mahottomasti tsemppiä ja plussapuhureita
Lallastiinalla on kyllä inhottava vaiva nuo näppylät. Kammariin vaan ja peittoja heiluttamaan,kyllä sinä miehen silmissä seksikäs olet näpyillä tai ilman
Oliko teistä joku kokeillut Gelee royalia? Söittekö miehen kanssa molemmat? Epätoivoisena taas lueskelin nettiä ja näitä nyt aloin miettimään. Joskus söin macaa. Sehän hyvin antoi virtaa,mutta sain siitä armottomat vatsakrampit joten jätin pois. Tässä 35v kynnyksellä alkaa se tosiasia takomaan päänuppiin,että aika käy vähiin.
Toinen asia,mikä kirveltää sielua on että ex odottaa uuden vaimonsa kanssa lasta Meillähän aikoinaan lapsettomuuden syyksi diagnosoitiin miehen huonot siittiöt. Pikkuhiljaa tässä alkaa miettimään,että mitä vikaa sitä itsessä sitten onkaan,vaikka silloin ja nyt on gynet vakuuttaneet että kaikki kunnossa. Jotenkin en enää jaksa uskoa. Mutta mitä sitä voidaan enää tutkia? Aukiolotutkimusta ei ile tehty,koska olen kertaalleen raskaaksi tullut. Hormoonit toimii,menkat on kellontarkat,ovis tapahtuu. Kaikki on kuin oppikirjasta
Ehkä vielä tilaan ne Geleet
Mutta tsempiä hei taas kaikille. Olisiko se nyt sitten Mustikk4 joka pläjäyttäisi seuraavat plussat tiskiin ☺
 
Täällä tosiaan "piinaillaan".
En tiedä tässä kierrossa tarkkaa ovulaation ajankohtaa ja kiertokin voi heitellä mutta n. vko piinaa jäljellä.
En osaa oikein ajatella mitään, pää lyö nyt ihan tyhjää asian suhteen.

Mustikk4: Sinne toivotaan nyt kovasti plussaa ja isot tsempit piinailuun.
Iitukka81: Uskon että kirveltää. Tuntuu että on miljoona asiaa, jotka voi olla pielessä tai mennä pieleen raskautumisessa ja osaa ei edes voida selvittää.
Evangelina: Me odotettiin miehen tuloksia lähemmäs 4 vkoa luvatun 2 vkon sijasta. Olipahan piinaa.

Muille (y) Pitää juosta suihkuun, meinaa tulla kiire. Mukavaa päivää kaikille!
 
Mun haaveet vauvasta vuodelle 2016 lens nyt romukoppaan. Ovulaatio vissiin huomenna ja mies hevon kuusessa ja tulee vasta ensi viikonloppuna kotiin. Meidän on tarkoitus aloittaa yritys vasta muutaman kuukauden päästä, mutta tässä on nyt tapahtunut "vahinkoja" oikeaan aikaan viimeiset 3 kuukautta, ja aina on ollut toiveet korkealla ennen menkkojen alkua. No, tässä kuussa ei sitten tarviikaan jännitellä... :(
 
Maya123 <3 Ja tähän perään sellainen halaus/ymmärryshymiö.
Se on aina vähän ikävää, kun tulee niitä taukoja yritykseen, jos ei ole omasta valinnasta kiinni. Ensi kierrossa sitten taas!

Voi olla, ettei munkaan tarvitsisi jännitellä, kun oikeastaan kaikki viittaa siihen, että kuukautiset tulee.

Vuosi sitten en ajatellut, että tuleva on yhtä pms-kiukkua, väsymystä, kipua, kuvotusta, palelua, hikoilua, ruokahimoa, megamenkkoja, ovulaation kyttäystä, toistuvaa pettymystä ja gynellä ravausta :censored:
On tää naisen elämä joskus hankalaa ja lastakaan en saa tehtyä.

Tuohon päälle työt, opinnot, tehtävät, polikäynnit, stressi kivusta/sen vaikutuksesta töihin ja kaikkeen jne.
Tekis mieli vaan luovuttaa...ehkä onkin pakko jonkun asian suhteen...

Terveisin pms-hirviö :love::eek::)
 
20.3
.
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lallastiina..........34v......kp 13/29....................yk 6.........................luomu
Mustikk4............28v......kp 17/26-29............yk 16......,..........lz+b+pr+ins
Keinuilija............31v......kp 30/33.................yk 15........................luomu
Miu84................31v......kp 38/28............ya 11/2013...................luomu
Lillans................37v......kp 44/31.............yk2(13)........................luomu
Millimolli85.........30v......kp 48/25-28.........yk 10.........................terolut

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola

Taustalla:
Daniella, Lennis, Tilulilu, Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Sonara, Evangelina

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Evangelina, se viimeinen piinaviikko onkin kyllä aika kauheeta jännittämistä. Tämä ensimmäinen menee vielä aika kepeästi, mutta toisella viikolla testipäivän lähestyessä tuntuu, että on ihan vaikeeta edes keskittyä mihinkään, kun vaan jännittää sitä tulosta. :LOL:

Kiitos Iitukka81! :) Olis se kyl ihan mieletöntä päästä lisäämään oma nimi tonne plussanneiden listaan. Sitä mukaa, kun raskausuutisia tulee lähipiirissä kaiken aikaa lisää, niin musta tuntuu, että mä erkanen tästä joukosta koko ajan entistä enemmän. Se on kamalaa joutua katsomaan koko ajan vierestä, kun toiset saa sen mitä itse on monta vuotta jo halunnut ja itse joutuu vain tyytymään siihen "ehkä" tilaan. Onneksi nykyään on nää katkerat ajatukset vähemmän pinnalla, kun ollaan hoidoissa. Ennen hoitoja oli välillä tosi kamalaa, kun oli niin katkera kaikille raskaana oleville.
Mä olen varmaan alkanut kirjottelemaan täällä vasta sen jälkeen, kun sä olet kertonut teidän tilanteesta. Minkälainen yrityshistoria teillä on
takana? Oletteko olleet hoidoissa tai ajatelleet mennä niihin?
Mä oon syönyt purkillisen tuota gelee royalea, mutta siitä ei ollut meillä apua. Meillä sitä söin vain minä, ei mies, mutta jostain oon lukenut, että jotkut miehetkin ovat sitä ottaneet. Jotkuthan on sitä kyllä kehuneet, että kannattaahan se kokeilla niin ei ainakaan jää mietityttämään.

Sekopuoliselle kiitos ja tsemppiä piinailuihin sinnekin! :)

Maya123. Muistan hyvin noi ajatukset niiltä ajoilta, kun oltiin alkamassa yrittämään. Meillä kanssa kävi "vahinkoja" ennen varsinaista yritystä ja samalla tavalla jännitin ennen menkkoja. Kyllä ne toiveet väkistenkin nousee, kun pieni mahdollisuus plussaan on olemassa. Ei muuta kuin malttia sinne yrityksen odotukseen. :)
 
Moiiii ihanat pitkästä aikaa!

Oon lukenut tätä ryhmää säännöllisesti. Piti tsempata Mustikk4:a jo ekassa inssissä, mut se jäi :( Ajatuksissa oot kuitenkin ollut ja kävin heti sun 'testipäivänä' kyttäämässä tuloksia! Harmi, ettei ekasta tärpännyt, mut kuten itsekin tiesit, todennäköisyydet ei olekaan sille kovin suuret. Toivotaan tästä toisesta inssistä sitä plussaa! :love: Tosi hienoa kyllä, että teillä hoidot sai tuollaisen rakettilähdön! :LOL: Tekee psyykellekin hyvää, kun asiat etenee. Meillähän hoitojen ekat 8kk käytettiin vain 'lääkekokeiluihin', ennen ensimmäistäkään inssiä! Ja sitten melkein heti kun pistoshoidot alkoivat, alkoi myös tuloksia tulla. Oon ihan varma, että teilläkin vielä tärppää! :love: Piinaviikot käynnissä, täällä peukut ja isovarpaat pystyssä! (y)(y)

Tsemppiä ja jaksamista teille muillekin ihan hirmuisesti! Kyllä se vaan on jaksettava uskoa, että lopussa kiitos seisoo. :)

Täällä menossa 'jo' rv 17+2! Kaikki on ollut ultrissa mallikkaasti, molemmat pienokaiset kasvavat jopa vajaan viikon raskausviikkoja isompina ja keskenään tismalleen samaan tahtiin. Rakenneultra on tiedossa kolmen viikon päästä, se on ehkä se seuraava merkittävä etappi. Oon voinut fyysisesti koko ajan tosi hyvin, se ekan kolmanneksen raastava epävarmuuden tunnekin on onneksi enää muisto vain. Jälkikäteen ajateltuna se kaikki stressaaminen oli niiiiiin turhaa, mutta eihän sille mitään voinut. Vinkkinä teille - kun raskaudutte, yrittäkää tosissaan unohtaa kaikki kauhuskenaariot ja nauttia hetkestä! Järkevintä on murehtia sitten, kun siihen on oikeasti aihetta.

Plussia odotellen,
Tilulilu 17+2
 
Sekopuolinen miten te niin kauan jouduitte odottaa vastauksia? Kävittekö yksityisellä? Saa nähdä sekoittaako tuo pääsiäinen vielä enemmän aikatauluja.

Mustikk4 mulla on jotenkin semmonen fiilis että sä oot seuraava joka plussaa vieläköhän ehtis tälle vuodelle syntyä jos tärppi kävis?

Maya123 me kans alkuun mentiin melkein vuosi keskeytetyllä ja lipsuttiin aika usein ja meikä hulluna aina toivo että jospa. .. vaan eipä käyny tärppi.

Eipä tarttenu kovin jännäillä tässä kierrossa, menkat Alko yllättäen 3 pv etuajassa ja ennätys lyhyt kierto 25pv. Varmaan ne primaspanit nyt teki tän. Jos enemmän vielä alkaa kierrot lyhentyä nii pitää varmaan lopettaa ne ja toivoa vaan ettei tulis keskenmenoja jos nyt sattuu tärppäämään.
 
Evangelina: Yksityisellä käytiin ja näköjään ovat ulkoistaneet tutkimisen Fertinovalle (muulle paikkakunnalle). Eli luvattiin kyllä tulokset 2 vkossa mutta jostain syystä labrassakin kesti ja klinikka lähetti vastaukset postitse, kun saivat ne itse, joten sekin vei aikaa.

En ala suuresti nyt runoilemaan vaan kakistan vain nopeasti näppikseltäni, että plussa.
Tuntuu jotenkin oudolta kertoa, kun oma pää on ihan sekaisin, ja monilla ollut pettymyksiä.

Isot tsempit kaikille ja käsken plussaamaan.
Jos kaikki menee ok, niin ehkä tapaamme toisaalla, kuin tässä ketjussa.
 
Heipsan!

Mustikk4 kyseli jo edellisellä sivulla kuulumisia, niistä myöhemmin. Olen kyllä lukenut, mutta jostain syystä oli kovan työn takana kirjautua tänne :whistle:
Siellä taas jännäillään, toivottavasti tää olis nyt teijän kierto :love:

Keinuilijallakin on kivasti pyörähtänyt asia eteenpäin!

Sekopuoleinen Onnea plussasta!

Iitukka81 Mä söin Gelee Royalia jonkun aikaa, en toki raskautunut, mutta selkeästi vaikuttivat ainakin jollain lailla, koska kierto oli pidempi ja kuukautiset runsaammat... Jälkimmäinen ei ollut toki mukavaa, kierto piteni n.2 päivällä ja lyhyet 24pvän kierrot jäi tuolloin kokonaan pois... Tsemppiä!

Lallastiina Ja sit ei muutakun piinailemaan :)

Tilulilu Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia :)

Daniella Milloin teidän eka aika olikaan?

Tervetuloa uudet, kiva saada lisää porukkaa vaihtamaan kuulumisia (y)

Moni meistä onkin näköjään hoidoissa tai aloittelemassa niitä...

Omat kuulumiset sitten... Oltiin ensimmäisellä käynnillä laps .polilla ja ihan ensin täytyy sanoa, että vaikka julkisella oltiin, niin käynnistä jäi tosi hyvä mieli eikä ollut mitään liukuhihna/kiireen tuntua vaikka ajat olivat yli 30 min. myöhässä...
Meillähän lähtötilanne oli, että mieheltä löytyi muutama hassu siittiö toisessa testissä, hänellä kuitenkin nyt sitten kaikki labra-arvot "täydelliset", ei vikaa kromosomeissa tms. ja kivesten uä ei antanut mitään huolestuttavaa tulosta, päinvastoin kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa (paitsi ettei siimahäntiä ole :mad:). Lääkäri sanoi epäilevänsä, että kiveksissä olisi joku tukos ja siksi siittiöitä ei tule ulos. Mies sai lähetteen biopsiaan, jossa sitten asia lopullisesti selviää. Aikaa ei tiedä yhtään, lääkäri toivoi että saataisi tehtyä ennen kesää o_O Tällaiselle kaikkimullehetinyt- persoonalle kovin hankalaa taas vain odottaa...
Nooh, ainakin uutiset olivat niin positiivisia kuin tässä tilanteessa on mahdollista. Minulta otetaan vielä FSH ja AMH kokeet varmuudeksi, vähän jäi epäilyttämään näkyikö ultrassa jotain syytä ottaa kokeet, vaikkei siitä mainittukaan :unsure:

Että tälläiset kuulumiset, loppujen lopuksi kai ihan positiiviset, vaikka vähän jäi nuo lisäkokeet mietityttämään...

Kaikille hurjasti plussatuulia :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sekopuolinen
Mustikk4 kiva kun käyt kertomassa vähän miten hoidot kulkee ja mitä niihin liittyy, itsellä kun ne vasta tulossa. Hyvältä kuullostaa follikkelitkin ja onneksi on olemassa apuja limakalvon vahvistukseen, siitähän voi nyt hyvinkin tärpätä!

Meillä tuli pakkasta tupaan miehen simppa tutkimuksen muodossa.(n) Ei nyt toivotonta, mutta liikkuvuus niin paljon alentunut, että ei suurta mahkua luomusti varmaan raskautua. Noh, kolmisen viikkoa vielä ensikäyntiin odotusta ni selviää kuviot. Tässä on oviksetkin kynnyksellä, mutta nyt ei paljo tarvi jännitellä, en oo tikutellutkaan kun turha kai sitä. En tiedä sitten, jonkun verran googlettelin, mutta ilmeisesti paremmillakin siitiöiden liikkuvuudella tehty suoraan ICSI, että se vähän jännittää kuinka pitkät jonot niihin on, että kauanko kestää että päästään edes alkuun. Varmaan kaikesta stressistä johtuen viime menkatkin jäi melki välistä, jotenkin en nyt tunne omaa kroppaani lainkaan.

Plussatuulia kaikille ja kiitos lämpimästä vastaanotosta ryhmään :love:
 
Sekopuolinen hurjasti onnea!!! :love:
Multa oli näköjään jäänyt koonainen sivullinen viestejä lukematta ja paljon tapahtumia huomaamatta ennen viestin kirjoittamista (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Sekopuolinen

Yhteistyössä