3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Voi että piinamiina. Pahoitteluni. :(

Lillans, kiitos ja onnea matkaan sinulle! Keskeytys on ihan kamalaa ja nyt mulla on sormet ja varpaat ristissä että mahdollinen seuraava raskaus menisi hyvin ja saisi ihan sen vaavin syliin. :X3:
 
Täällä kp1, yk 10. alkuun. Taas on vaan tyhjä olo ja keräillään innostusta uuteen yritykseen :)
 
9.4
.
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto


Sonara...............36v......kp 2/28-29................yk 10.......................luomu
Lallastiina..........34v......kp 3/26-31................yk 7.........................luomu
Piinamiina..........34v......kp 4/28......................yk 2.........................luomu
Särki...................31v......kp 12/?......................yk1..........................luomu
Mustikk4............28v......kp 14/26-29.............yk 17......,........pu+pr+ins+l
Keinuilija............31v......kp 20/33...................yk 16......................lz+ins
Piinamiina..........34v......kp 35/28...................yk 1........................luomu
Miu84................31v.......kp 58/28............ya 11/2013....................luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola

Taustalla:
Daniella, Lennis, Tilulilu, Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Millimolli85

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1
Sekopuolinen...........................................22.3
Lillans.................37v..........yk2(13)...............3.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Viimeksi muokattu:
Voi kurja, täällä alkoi monella uusi kierto. :( Lillansille toivottelen onnea. :) Näin on vain jaksettava uskoa ja toivoa, että meidän kaikkien aika vielä koittaa. :)

Meille tehtiin eilen viimeinen inssi ja nyt sitten taas odotellaan. :coffee::whistle: Ultrassa näkyi molemmilla puolilla johtofollikkelit, mutta epäili, että toinen niistä voisi olla viime kierrosta muodostunut nesteen täyttämä rakkula. o_O Jos googlea oikein ymmärsin, niin ilmeisesti sitten kysta? Ovulaatio oli tapahtumassa, näki toisesta rakkulasta sen. Tänään aloitin lutinukset ja kahden viikon päästä saa taas testailla.
 
Anteeksi jo etukäteen,tulee hyvin omanapainen kysymys. Mut missä mun menkat!?! Viimeiset 4 kiertoa ollut kierrot 25päivää. Yleensä 25-28. Ja oikein kuin oppikirjasta. Ovis on 2 viikkoa ennen menkkoja jne...Kaikki oikein kellontarkasti. Nyt on kp 29,eikä näy ei kuulu. Selän takia olen joutunut syömään Pronaxeni,voisiko johtua siitä. Ovista yritin bongailla mutta en saanut ja sitten loppuivat tikut. Raskaaksikaan en tästä kierrosta ole voinut tulla,jos ei sitten pyhästä hengestä,hiljaista ollut siis sillä rintamalla.
Alkaako ne nyt sitten,vaihdevuodet?!? Eih,ei ei ei!!
 
Pakko oli tulla kurkkaamaan miten täällä teillä menee. Ilokseni kaks plussa miun jälkeen, onnea kovasti heille (y)
Itsellä menossa rv. 15+3. Oon ollu aika hiljaa kun mieli ollu jotenki masis alkuraskauden ja ollu myös kova väsy. Nyt kuitenki hyvillä mielin. Parit neuvolat käyty ja viimeks kuultiin sydänäänet. Nt-ultrassa kaikki oli hyvin :) Rakenneultra rv21.
Mustik4lle kovasti onnea että inssi olis nyt onnistunu (y) Olet jo niin kauan odottanut et nyt olis sun aika.
 
Onko tikutuseksperttejä linjoilla? Itse joskus tikuttanut ja on ollut hankalaa saada viivaa tikkuun ja esim. ennen viime raskautta sain vain kahtena päivänä vaaleat viivat oviksen aikoihin. Nyt taas oli semivahva viiva kp8, sitten tyhjää ja taas hailakat viivat kp12 ja 13. Musta vähän tuntuu että oli limojakin silloin kp8 ja myös tänä aamuna (kp14). Onko tässä kaksi ovista :)LOL:) vai jotain muuta? Aiemmin ovis ollut ilmeisesti vähän myöhemmin kun kierrot olleet 30-35 päivää mutta ehkä tuo keskeytys on vaikuttanut asiaan?

Ollaan paneloitu aika paljon mutta nyt mies yhtäkkiä haluaa odottaa perjantain perinnöllisyyslääkärin aikaa ennen uutta yritystä (long story...) ja oon ihan varma että missataan nyt se ovis. :confused:
 
Onko tikutuseksperttejä linjoilla? Itse joskus tikuttanut ja on ollut hankalaa saada viivaa tikkuun ja esim. ennen viime raskautta sain vain kahtena päivänä vaaleat viivat oviksen aikoihin. Nyt taas oli semivahva viiva kp8, sitten tyhjää ja taas hailakat viivat kp12 ja 13. Musta vähän tuntuu että oli limojakin silloin kp8 ja myös tänä aamuna (kp14). Onko tässä kaksi ovista :)LOL:) vai jotain muuta? Aiemmin ovis ollut ilmeisesti vähän myöhemmin kun kierrot olleet 30-35 päivää mutta ehkä tuo keskeytys on vaikuttanut asiaan?

Ollaan paneloitu aika paljon mutta nyt mies yhtäkkiä haluaa odottaa perjantain perinnöllisyyslääkärin aikaa ennen uutta yritystä (long story...) ja oon ihan varma että missataan nyt se ovis. :confused:
En osaa sanoa kahteen ovikseen mitään, mutta pidän peukkuja tärpille. (y)

Milloin siulla siis oli km?
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
En osaa sanoa kahteen ovikseen mitään, mutta pidän peukkuja tärpille. (y)

Milloin siulla siis oli km?
Kiitti piinamiina. Mulle piti tehdä geneettinen keskeytys viikolla 18 kun ei sikiöstä ollu eläjäksi :( Tästä on kulunut nyt vähän päälle kahdeksan viikkoa. Menkkoja odottelin kuutisen viikkoa ja onneksi tulivat suht normaaliin aikaan eikä esim. 12 viikon jälkeen! Eilen taas oli ihan valkoinen tikku ja tänään kp15 vähän väriä. On kyllä suht kostea olo (anteeksi!) että ehkä se ovis on vasta tulossa jos on tullakseen. Ärsyttää kun ei tiedä mistään mitään! o_O

Nyt lisää plussia tähänkin ketjuun! :X3:
 
Hei kaikki. Onko kellään Täälä palstalla koti-inssistä tietoo ja jos on voisitteko pliis jakaa sen minun kanssani tossa koti-inssi 2016 sivulla olisi kiva tietää teidänkin kokemus kun itselläni takana ensimmäinen koti inssi.
 
Mustikk4: Millainen olo? Jännitän täällä teiän puolesta.

Särki: Tuliko jo enemmän väriä? Mie iloitsen täällä, kun sain ovulaatiotestiin vähän väriä! Kp on vasta 8/28, mutta urakoidaan jo, jotta plussa varmasti saataisiin. :rolleyes:
 
13.4
.
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto


Sonara...............36v......kp 6/28-29................yk 10.......................luomu
Lallastiina..........34v......kp 7/26-31................yk 7.........................luomu
Piinamiina..........34v......kp 8/28......................yk 2.........................luomu
Särki...................31v......kp 16/?......................yk1..........................luomu
Mustikk4............28v......kp 18/26-29.............yk 17......,........pu+pr+ins+l
Keinuilija............31v......kp 24/33...................yk 16........................lz+ins

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola

Taustalla:
Daniella, Lennis, Tilulilu, Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Millimolli85, Miu84

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1
Sekopuolinen...........................................22.3
Lillans.................37v..........yk2(13)...............3.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Iitukka81, välillähän kierrot vaan voi heittää. Mulla oli viime kesänä niin, että oli kerran kierto 31 päivää ja oli tosi ärsyttävää, kun ehti toiveet jo heräämään raskaudesta, kun aiemmin ei oo niin pitkää kiertoa ollut. Pari ystävääkin oli jo ihan varmoja silloin, että olis tärpännyt, mutta niin vaan menkat alkoi. Toivotaan ettei sulla ala. :)

Kiitos PikkuPöllö! Sanos muuta, kyllä se olis nyt jo aika tulla se listanpäivittäjän plussa. :LOL::giggle: Kyllä se niin helpottavaa olis, jos näillä insseillä päästäisiin, eikä tarvisi ivf-hoitoihin mennä. Henkisesti oon kyllä alkanut niihin valmistautumaan. Mies oli mukana inssissä ja kyllä me ihan sillä mielellä sieltä lähdettiin, että mahtaakohan nytkään onnistua. Mieskin sanoi ajatelleensa, että varmaan on uudet hoidot edessä, vaikka se ei oo tähän asti mitään ton suuntasia puhunut. No, kyllä tuolla jokin pieni toivo kaikesta huolimatta kytee. Toivon, että noi lutinukset auttaisi. :) Sulle hyvää odotusaikaa ja nauti raskaudesta. :love:

Mä en osaa Särkeä auttaa noissa oviksen tikutteluissa. Oon tosi vähän tikutellut, joskus sain samasta pissasta melkein plussan ja sitten kun testasin samalla toisen valmistajan tikulla siitä samasta pissasta, niin ei tullut edes haamun haamua. Sen jälkeen en oo juuri tikutellut. Kuulemma ne Clearbluen hymynaamatestit on parempia, kun niissä ei tarvii arpoa niitä viivojen vahvuuksia. ;) Ne on vähän kalliimpia vaan, siks ei oo mun tullu ostettua.

Piinamiina, eipä täällä oikeestaan mitään uutta. :LOL: Mä en oikeen uskalla luottaa enää mihinkään oireisiin tai tuntemuksiin, kun niin monet kerrat on vuotoon päättyny. Oon miettinytkin, että sitten kun ja jos joskus tuun raskaaksi, niin onkohan ne raskausoireet niin selviä, että ei ole epäilystäkään, vai onko sitten yhtään mitään selkeetä. :LOL:

Nyt kyllä ymmärrän puheet näistä lutinusten sottaamisesta. Kaikenaikaa valuu sitä lääkemössöä ja pikkuhousunsuojaa saa yhtenään käydä vaihtamassa ja välillä ei sekään riitä. Kuulemma nämä lutinukset ei edes sottaa niin paljoa mitä luget, että ei vissiin pitäisi valittaa. :LOL: Nämä lutinuksetkin voi kuulemma aiheuttaa raskausoireita, että täytyy pitää mielessä sekin.

Päivittelin muuten listan ja huomasin että Piinamiinan rivi oli jäänyt sinne kahteen kertaan viime päivityksessä, oon vissiin vähän ajatuksissani päivitellyt viimeksi. :ROFLMAO: Toivottavasti kaikilla on rivit oikein. Miu84, siirsin sut taustailijoihin, kun kiertopäivät oli jo niin pitkällä.
 
Mustik4lle edelleen peukut pystyssä. Onhan se hyvä että inssi ei ole se viimeinen vaihtoehto, mutta olishan se hienoa jos nyt tärppäisi!

Noi tikut on kyllä jänniä. Aloin jo miettiä josko tälläkin kerralla kävisi niin että saisin vain vaaleita viivoja tai sit en mitään, mutta tänään tuli aika mahtavat ovislimat (sori!) ja illalla tikkuunkin alkoi ilmestyä väriä. Onhan tuo vieläkin suht vaalea mutta veikkaan että huomenna tummuu jos on tummuakseen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Mie en ymmärrä noita ovistestejä. Viime kuussa onnistuin bongaamaan apteekin ovistesteillä kaks haaleaa viivaa, siis heti kun aloitin testaamisen ja sen jälkeen pelkkää valkoista. Pari viikkoa tuon jälkeen sain varman plussan hcg-verikokeesta. Ja haaleat viivathan tarkoittaa negatiivista testiä, vaikka ovulaatio selkeästi oli kuitenkin tapahtunut.
 
Hopsansaa. Se on kuitenkin tiistaina lähdettävä Naistenklinikalle hormonipolille. Vaikka luonto saattaakin hoitaa hommansa, niin pitää plan B:tä jo ruveta valmistelemaan. Toivotaan että tärppäisi pian - IVF:ään siirrytään sit ehkä kesän jälkeen, jos ei onnistumista luomuna sitä ennen tule. Tuntuu vaan aika rajulta hypätä suoraan rankimpiin hoitomuotoihin, mut minkäs teet. Endo on paska tauti.

Onpa taas ajatukset niin omassa navassa ettei mitään tolkkua.
 
Mulla on noilla One Stepin liuskoilla nyt kahdessa testikierrossa tullut ihan selvä plussa oviksen aikaan - negana viiva on ihan tosi hailu ja sitten vahvenee nopeasti ennen plussaa (jos on aamupäivällä tavallista vahvempi, niin illalla teen uuden ja on jo plussa). Plussaa näyttää n. vuorokauden ajan ja sitten taas palaa ihan haamuksi. Nyt pitäiskin kohta taas aloittaa tikutus, jätän kyllä vähän myöhemmäksi tällä kertaa kun aiemmin aloittelin ihan liian aikaisin tuhlaamaan tikkuja.
 
Mulla sama kuin Lallastiinalla että eka noita hailuja ja sit nopeasti tummuu. Tänään testasin töissä lounastauolla ja oli vielä tosi vaalea mutta nyt kotona viiden aikaan iski plussan. Huom. Olen megainnoissani tästä kun en ole aiemmin ovisplussaa saanut. Viime (ainoassa ja huonosti päättyneessä) raskaudessa sain ovulaation aikaan just ja just jotain vaaleaa ja nytkin olen varmaan kohta viikon saanut noita hailuja ja jee, nyt vihdoin on kunnon viivat. :)

Piinamiinalle tsemppiä! Oletko jo saanut hoitoja endoon? Toivottavasti löytyy hoitomuoto joka toimii!
 
Noniin, meidän ensikäynti lapsettomuuspolilla on takana ja hyvä mieli jäi käynnistä. Olivat siellä niin hyvin aikataulussa, että hädin tuskin saatiin pyllyjä penkkiin kun jo mentiin huoneesta toiseen. Esitiedot katottiin ja lääkäri totesi ettei nyt merkittävän huonoa simppalaatukaan ole, joten pidemmällä yrittämisellä voisi luomustikin tärpätä, mutta mun ikä tietysti tekee sen että aikaa on vähemmän kattella ja ihmetellä ja ollaan kuitenkin ajoitetusti yritetty lasta eikä ole osunut.
Ultrattiin ja sisätutkimus tehtiin, kaikki näytti hyvältä kp 7 mukaiselta, limis oli jo 6mm ja kaikki liikku ihan vapaasti. Sitten ruvettiin kattomaan jatkosuunnitelmaa niin kysyin lääkäriltä, että mikä on mahdollisuus että tuubat olis tukossa. Sano että ajattelee kaiken perusteella, että ne kyllä auki on, mutta jos haluan niin voidaan sekin tutkia. Hetken päästä kysy, että mitä oon siitä aukiolotutkimuksesta mieltä ja kun sanoin sen haluavani ni tehtiinkin se siinä sitte samantien! Noin vaan ja sekin oli tutkittu! Auki oli tuubat, sattu ihan helkutisti, mutta oon tyytyväinen että siihenkin saatiin varmuus (y)
Nyt sitten suunnitelmana tehdä seuraavaan kiertoon inseminaatio. Eka alkukierrosa kp2-4 verikokeisiin, sitte kp5 alkaen alan pistämään Bemfolaa ja sitte ultrataan. Irrotus tehdään kuulemma Pregnylillä. Meniköhän noi ny oikein :whistle: Sitte katotaan kuinka miehen simpat selviää pesusta ja jos ne siitä hyvin selviää ni voidaan kokeilla eka se kolme inssiä, mut jos ei pesun jälkeen oo riittävästi liikkuvaa ainesta ni sitte suoraan ivf jonoon. Näillä mennään, ihan toiveikkaana eteenpäin:)

Onnea Särki ovisplussasta!

Mites Mustikk4, koska sun testipäivä??
 
Mulla sama kuin Lallastiinalla että eka noita hailuja ja sit nopeasti tummuu. Tänään testasin töissä lounastauolla ja oli vielä tosi vaalea mutta nyt kotona viiden aikaan iski plussan. Huom. Olen megainnoissani tästä kun en ole aiemmin ovisplussaa saanut. Viime (ainoassa ja huonosti päättyneessä) raskaudessa sain ovulaation aikaan just ja just jotain vaaleaa ja nytkin olen varmaan kohta viikon saanut noita hailuja ja jee, nyt vihdoin on kunnon viivat. :)

Piinamiinalle tsemppiä! Oletko jo saanut hoitoja endoon? Toivottavasti löytyy hoitomuoto joka toimii!
On tätä leikattu pariin otteeseen, suolta on otettu pois, on lääkitty tauottomalla pillerien syömisellä ja piikitetty keinotekoinen menopaussi. Tää raskaus + imetys ois nyt viimenen järkevä hoitomuoto. Kipulääke on mun kaveri...


Sonara, missä kävitte? Meillä on tuo edessä tiistaina ja vielä on vähän sairaala- ja poliklinikkakammoa parin vuoden takaisesta kanta-asiakkuudesta.
 

Yhteistyössä