Hei ihanat naiset!
Saisikos tämäkin taustailija palata hattu kourassa takaisin listoille..? Suurimman osan kanssa ei olla tuttuja mutta viime vuoden ajan täällä siis aktiivisesti kirjoittelin ja loppuvuodesta tuntui, että on pakko ottaa etäisyyttä tähän palstaelämään mutta nyt hoitojen alettua huomaan, että vertaistuki olis enemmän kuin tarpeellista. Olen harkinnut liittymistä noihin lapsettomuus/-hoito -ketjuihin mutta enhän mä niihin osaa mennä kun tämä on kuitenkin se "kotiketju"
Taustasta sen verran, että meillä on uusperhe eli miehellä on kaksi lasta edellisestä liitosta ja yhteisen vaavin yritys on aloitettu syksyllä 2012. Tämän vuoden alusta hakeuduttiin julkiselle puolelle tutkimuksiin. Tai alkututkimukset (miehen osuus sekä mun papa ja parit labrat) tehtiin yksityisellä mutta sen jälkeen oon ollut enemmän kuin tyytyväinen julkisen puolen palveluun. Käytetään nyt maksettuja veroeuroja hyväksi kun ei juuri tähän mennessä ole ollut tarvetta... Odottelua ei ole ollut oikeastaan missään vaiheessa vaan aika ensikäynnille tuli kuukauden sisään ja siitä heti kierronkartoitus aukiolotutkimuksineen ja seuraavasta kierrosta söinkin jo letrozoleja.
Mitään muuta ongelmaa ei meistä ole löydetty kuin se, että kohdun limakalvo on ollut melko ohut, mitä oon niukkojen menkkojen takia epäillytkin. Letrozolit auttoivat heti ekalla kierrolla siihenkin joten mitään estettä ei pitäisi enää olla etteikö voisi vauva tulla. Oon jaksanut olla ihan super-positiivinen sen suhteen, että vielä jonain päivänä olen äiti mutta täytyy myöntää, että varsinkin näiden lääkkeiden mukanaan tuomina masis-hetkinä usko alkaa olla koetuksella. Luojan kiitos letrozoli häviää kropasta nopeasti ja haittavaikutukset sen mukana
Oon ihan varma siitä, että tilastollisen todennäköisyyden takia tästä ketjusta alkaa pian ropista plussia kun viime aikoina on ollut hiljaisempaa. Kyllähän meidän ikäiset vielä keskimäärin kuitenkin tosiaan raskautuu kohtuullisen hyvin. Onko teillä muuten, jotka olette jo tutkimuksiin lähteneet, otettu
AMH-arvo eli siis se munasarjojen "reservistä" kertova arvo? Mulla otettiin ja lääkäri ihanasti totesi, että rouva voi vaikka torille lähteä munasoluja myymään, niin paljon niitä vielä on jäljellä
Kunpa niistä yksi kasvaisi vauvaksi asti..
Ricardina, meillä myös neljän letro-kierron jälkeen lähdetään miettimään rankempia hoitoja eli kesän yli menen näillä ja elokuussa sitten totuuden hetket käsillä. Ekalla kierrolla muuten kasvoi kaksi isoa follia, 18 ja 24 mm ja oli kyllä elämäni ovulaatio
Nyt menossa kakkoskierto.
Yritys10, kiva kun tulit takaisin, se oli oikeastaan yksi sysäys mullekin palata tänne. Voi kunpa tää viimeinen clomikierto toisi toivotun tuloksen eikä tarvisi miettiä jatkoja. Pidän sulle extrapaljon peukkuja!
Iitukka, ihanaa kun saat toivoa uskosta. Mulla on vähän samantapaisia kokemuksia vaikka en varsinaisesti uskossa olekaan. Tai ehkä jonkinlainen enkeliuskovainen olen ja kyllä täytyy sanoa, että monia lohduttavia asioita olen sen kautta kokenut.
Nyt tulee jo sen pituinen romaani, että pitäisiköhän lopettaa
Olen siis lukenut teitä lähes joka päivä tässä talven ja kevään aikana ja tuntuu että tunnen teidät jo hyvin mutta tutustutaan tässä nyt lisää molemmin puolin. Ja juu, minä myös mietin palstakavereiden kuulumisia usein. Myös niiden jo synnyttäneiden, joiden kanssa tultiin tutuiksi aiemmin (
Milk@ jos luet tätä niin erityisesti sun kuulumisia kaipailen :heart
Jos vielä tämän hyvin paljon omaa napaa sisältäneen viestin jälkeen suostutte ottamaan mut listoille niin rimpsu olisi tällainen (olen pahoillani kun padilla en saa väriä)
Säihkiss......34v.......kp 6/28-30.......yk 19.......lz
Positiivisia ajatuksia kaikille, onnea ovisten hyödyntämiseen ja kärsivällisyyttä piinapäiviin! :wave: