*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Jännät paikat ollu Hironealla! Mulla kans useampi koira kotona, ja ne osaa kyllä välillä aiheuttaa harmaita hiuksia.

Mulla loppu kans jännääminen. Ei tullut plussaa vaan tuli täti :(
Eli mulle voi päivittää KP1/28-31 Yk3 (kierron pituuteen myös päivitystä kun se on viime kierroissa päivällä lyhentynyt).

Ryvetään tämä päivä v***tuksessa kera ison suklaalevyn, ja sitten taas juonimaan ukko kullan kanssa uusia sotasuunnitelmia.

Muoks, lisäys tekstiin,
Bahama, olipa hyviä uutisia gynekäynniltä! :) varmaan helpottaa kun tietää että sen puoleen kaikki on kunnossa. Mä mietin, et voisin kans käydä gynellä tsekkauttamassa paikat, eikä odottaa kauhean pitkään, kun tuota ikääkin alkaa olla.
 
Viimeksi muokattu:
Bahama, jatka vaan kun kerran gynekin sanoi että ovis olis tulossa. Mä myös köyhdyin yli 200€ kun kävin tarkastuttaa. Aika kallis lasku mielenrauhasta. Huvittavinta, että kävin syksyllä hakemassa pillerireseptin, hinta oli 80€. Eli, kun tuli etuliite"lapsettomuus/hedelmällisyys"tutkimus niin hintaakin tuli heti reilu satku enemmän. Ja aivan samat ultraukset ym teki.
Onpa ikävää Tikru nuo menkat. Onneksi on suklaa ;) Se pelastaa paljon :) Käy ihmessä gynelöä, ainakin sieltä saa mielenrauhaa jos ei muuta.
 
Keskiviikko 30.4.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78..........35v..........kp 2/28-31...........yk3.........luomu
Ricardina..........30v.........kp 4/31-32...........yk5............lz
Merope............29v.........kp 6/n.30.............yk9......... kilppari
Hironea............35v.........kp 7/26...............yk4..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 11/28..............yk12........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 18/28..............yk9..........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 30/29-32.........yk2..........luomu
Haave_ilija........33v.........kp 37/29..............yk1..........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko, Jofa

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Bahama Mahtavaa miten hyviä uutisia gyneltä! :)

Tikrulle :hug:

Ricardina Mulla on kanssa ongelmia yleensä tosi paljon niska-hartia alueella. Tää istumatyö oikeastaan on täysin syyllinen siihen, toki tietysti kutominen ja muu kykkiminen ei mitenkään auta asiaa. Mä olen vielä useimmille kipulääkkeille herkkä eli en voi edes juuri syödä mitään nappeja. Koko talvi meni oikeastaan taistellessa niskojen ja pään kääntymättömyyden takia. Nyt sitten vihdoin ja viimein löytyi oikeanlainen hieroja joka löysi mun hartijoiden jämähtämiselle syyn: Vääränlainen purenta. Sain jumppaohjeita ja nyt on ollut paljon parempi pidemmän aikaa jo. Tuo niskakipu on yks viheliäimmistä vaivoista. Toivottavasti pian helpottaa!
 
Heippa! Olen tässä pari kuukautta tiivisti lukenut tätä ketjua ja elänyt vaiheissanne mukana :) Ollut niin mukava ketju, että uskaltauduin itsekin rekisteröitymään foorumille! Ikää minulla on 33 ja naimisiin mentiin helmikuussa 7 vuoden yhteiselon jälkeen. Siitä asti on ollut aktiivinen yritys päällä, mutta 6v. cerazettejen syömisen jälkeen kroppa ei ollut lainkaan valmis moiseen. Ensimmäinen kierto venahti päälle viidenkymmenen ja muutenkin läpikävin sellaista hormoonihelvattia että oksat pois ja pala latvaakin! Tuossa yyberkierrossa bongasin kuitenkin oviksen, joten ihan yrittämään kuitenkin päästiin, vaikkakin ilman tärppiä :) nyt olisi menossa kp16/? yk2 Jännäilemään pääsee siis jo reilun viikon päästä, sillä ovulaatio oli ilmeisesti tuossa edellispäivänä tai eilen ja "kaikkemme annettiin" :D

Lämpöiset onnittelut kaikille plussanneille ja hirmutsempit yrittäjille!
 
Tervetuloa Miri! Bahama, hyvä kun tuli tikutuksista jotain selkoa kuitenkin. Nyt odotellaan peukut pystyssä :)Ricardina, toivotaan että saat jumit helpottamaan :) ikävä vaiva.
Nyt te pidätte mua kyllä varmaan ihan pöhkönä, mutta kerronpa kuitenkin. Kun en osaa oikein muillekaan kertoa. Onko täällä ketään uskovaista muuten? Mä olen varmaan semmonen sekasikiö. Olen siis kasvanut uskovaisessa perheessä ja rukoilen vielä nykyäänkin. Eli uskon kyllä jumalaan. Aina en ehkä elä ihan oppien mukaan. Mutta siis, eilen oli taas semmoinen aallonpohja olo. Itkua tihrusti nukkumaan mennessä. Yhtäkkiä tuli silmien eteen temppeli jonka katto alkoi kirkastumaan. Samalla kuulin oman ääneni, mutta en pystynyt vaikuttamaan puheeseen. Viesti meni jotenkin niin, että älä sure Jumala tietää sinun surusi ja tulee auttamaan sinua. Sinulla on vahva ruumis ja Jumala kyllä auttaa sinua kunhan maltat odottaa. Jumala tietää, mitä sinä tahdot eniten ja Jumala tulee sen sinulle antamaan. Elät vain Jumalan opetusten mukaan. En nyt tarkkaan muista, mutta jotenkin näin se meni. Sitten siinä mietin, että ei tuo ole Jumalan ääni, niin ääni sanoi että ei se ole Jumala vaan sinun suojelusenkeli. Tämä ei siis ollut unta, olin täysin hereillä. Olen siis todellakin tulossa ihan pöhköksi tai sitten ihan oikeasti se suojelusenkeli tuli helpottamaan elämää.
Että tämmöistä heviä settiä sunnuntaiaamuun :D
 
Miri81 tervetuloa :wave: toivotaan että tärppää heti tästä kierrosta etkä jää tänne "jumiin". Ketju on tosiaan ihana, mutta yritetään tytöt siirtää se kokonaisuudessaan tuonne odottajien puolelle!

Iitukka aiemmin tuossa ihmetteli että ei toteudu ihan tuo luonnollinen kiertokulku meidän porukassa kun niin vähän tulee plussia.. Mulla on tässä alkukierrossa ollut samoja mietteitä, niitä piinailijoita oli taas niin monta että vaikea uskoa ettei kukaan plussannut. Iitukan uutisia tulin tänä aamuna innolla lukemaan, mutta ilmeisesti huonolta näyttää kun aallonpohjia on koluttu...? Hieno juttu kuitenkin, että sait taas uutta toivoa. Itse en oikeastaan usko Jumalaan, ainakaan siinä muodossa mitä Raamatussa kerrotaan. Mies on ateisti, ja meillä oli siviilivihkiminen, mutta minulle on ehkä olemassa jokin korkeampi voima. Saatan esimerkiksi tiukassa paikassa ajatella, että "anna tämän nyt onnistua", mutta en kyllä osaa määritellä, kenelle toiveeni osoitan. Toisaalta uskon vahvasti tieteeseen, että luomiskertomukset yms ovat minun mielessäni pelkkää legendaa. Vaikea asia, enkä missään tapauksessa halua ajatuksillani ketään loukata!

Bahama tsemppiä piinailuun, toivotaan että sä pääsisit nostamaan meidän raskautumistilastoja jo tästä kierrosta! Ja samalla Tikrulle pahoittelut, ensi kierrosta sitten, me kaikki!

).( me oltiin mökillä (myöskin lapsettoman) ystäväpariskunnan kanssa pitkä viikonloppu ja oli kyllä kylmästä säästä huolimatta ihana reissu. Saunottiin, syötiin ja juotiin ja mulla oli sellainen olo, että ei tämä nyt niin kamalaa ole, vaikken olekaan raskaana. Ehkä meidänkin vuoro tulee, mutta siihen asti voisin yhtä hyvin nauttia elämästä enkä vaan maanisesti laskea kiertopäiviä. Todennäköisesti tämä olotila kestää maksimissaan tämän "välikierron", mutta ihan hyvältä se tuntui hetkellisestikin. Lisäksi mies on tosi innokas seksin suhteen, ja sekin on ollut kivaa kun yleensä mä teen meillä aloitteen.

Tästä kierrosta vielä, että folliultra on jo tiistaina, mies tosiaan reissussa 5 päivää alkavan viikon loppupuolelta ja ovista toivotaan vasta sitä seuraavan viikon alkuun eli kp16 =>. Päätin, että jos tähän kiertoon lääkäri ehdottaa pistoksia, niin en ota. Ne ovat niin kalliita, etten viitsi haaskata rahoja kiertoon, jossa hyvin mahdollisesti istun yksin kotona oviksen aikana. Säästetään vaikka tuleviin hoitoihin sitten.

Ihanaa sunnuntaita kaikille, ja onnea Jofa!
 
Viimeksi muokattu:
Ricardina, mikä on nykyään se raja että saa lääkkeet ilmaiseksi. Eli mietin sitä, et jos tarjoaa pistoksia niin toisaalta voisi olla hyväkin ottaa niin tulee nopeammin katto täyteen. Nyt kun on vasta puolessa välissä vuotta niin ehtii hyvinkin tulla raja vastaan ja saisitte ilmaiset lääkkeet. Toivotaan, että ovis osuisi hyvään saumaan eikä miehen reissu sotkisi :)
Niin mä olen tämmöinen pessimisti ja surin valmiiksi alkavia menkkoja ja kaikkea muutakin samoilla itkuilla :D menkat ei ole vielä alkanut pitäisi oviksen mukaan alkaa illalla. Ei ihan hirmuisesti ole mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen, ehkä enemmän sinne menkkoihin kuitenkin.
 
Onnea kaikille plussanneille!

Olen tassa lueskellu palstaa viikon verran ja voisin liittya mukaan. Oon 32v, parisuhteessa ollu 7v ja tammikuussa jatettiin pillerit pois.Eka pienokainen olis kovasti toivottu. Mulla on taa nappaimisto ei suomalaista mallia et kirjaimia puuttuu mut toivottavasti on luettavaa tekstia :)

Nyt on yk3 menossa ja kp 25/25-28. Varovaisen toiveikas oon ollu tassa ku ollu mahan nippailua ja olo ei tunnu silta et menkat ois alkamassa. Sit maha on ihan kauheen turvoksissa mut en tiia johtuisko vitamiinivalmisteesta mita aloin syomaan 10pv sitten. No ei auta ku odotella :) kolme negatiivista testia oon lylla jo ehtiny tekeen :D
eli mut vois lisailla listalle

kaisaek...32v....kp25/25-28.....yk3.....luomu

ma en noista dpo:sta ymmarra enka oo viela mitaan ovulaatiotesteja kayttany,ollaan menty sillein et hommaillaan varuilta joka toinen paiva menkkojen loputtua ja sit joka paiva ku oletettu ovis lahestyy. Mies on onneks taysilla mukana ja ollaan koettu et viela toistaseks ovulaation tikuttaminen tois stressia ku yritysta ei oo viela takana just mitaan. Luonteeltani oon niita kaikkimullehetinyt- ihmisia et toiveet on kylla aina katossa ja toistaseks pettymyksia vaan tullu. Mut eikohan meidankin aika joskus tule.
 
Iitukka uu miten jännää! Voisit nostaa meidät kaikki masennuksesta plussaamalla näin heti toukokuun alkuun =) lääkeomavastuu ei ainakaan Luveriksista kerry, kun eivät ole kela-korvattavia.. Täytyy kysyä, onko muut vastaavat korvattavia ja jos ovat, pyytää sellaista jos piikityksiin täytyy taas mennä. En ollut tuota tullut ajatelleeksikaan, ja jos tässä IVF-hoitoihin asti joudutaan niin se alkaa tosiaan olla merkityksellistä. Tätä miettiessäni alkoi taas v*tuttaa, että miten se voi olla näin vaikeaa ja kallistakin kun muut pamahtavat paksuksi tyyliin yhden yön jutuista. Ensi viikolla tulee puoli vuotta kuparikierukan poistosta. Ei paljon mitään siis vielä, mutta jossain luki että 3-kymppinen ensiyrittäjä raskautuu keskimäärin 6kk kuluessa. Todella yllättävää, että keskiarvon yli mennään..

Kaikesta huolimatta, tervetuloa kaisaek, toivottavasti pääset plussanneisiin jo parin päivän päästä =)
 
Viimeksi muokattu:
Mukava saada Kaisaekkin mukaan :) toivotaan lyhyttä visiittiä ;)
Ricardina, minulla on siis edellisestä liitosta kokemukset noista ivf ja icsi ja pas hoidoista, niin muistan että rajat pauikkui melkein heti hoitojen alettua. Eli saatiin nopeesti ilmaiset lääkkeet, silloin raja oli jotain 600euron kieppeillä. Kannattaa kysäistä, muutenhan ne tulevat älyttömän kalliiksi.
Mä myös laskin, että silloin aikoinaan raskaus alkoi 6kk yrittämisestä ja todellakin siitä yhdestä kerrasta ja vieläpä niillä miehen huonoilla simpoilla. Mutta nyt tuntuu olevan niin tahmeaa. Onhan tässä ikääkin tullut reippaasti lisää.
Ja joo,en ole testannut, kun tuntuu että kyllä ne menkat tekee tuloaan :(
 
Maanantai 5.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78...........35v.........kp 7/28-31...........yk3.........luomu
Ricardina..........30v.........kp 9/31-32...........yk5............lz
Merope............29v.........kp 11/n.30............yk9........ kilppari
Hironea............35v.........kp 12/26..............yk4..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 16/28..............yk12........luomu
Miri81..............33v.........kp 18/?................yk2..........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 23/28..............yk9..........luomu
kaisaek............32v.........kp 25/25-28..........yk3..........luomu
Tikru-78...........35v.........kp 35/29-32.........yk2..........luomu
Haave_ilija........33v.........kp 42/29..............yk1..........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Yritys10, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Hiphei ihanaiset! Nyt olis taas lista laiteltu ajantasalle. Tarkastelkaa omat lukemanne taasen.

Tervetuloa Miri81 ja kaisaek! Toivottavasti pääsette pian pois ;)

Iitukka Minäkään en ole minkään sortin uskovainen, mutta toisaalta olen jopa hiukan kateellinen sinulle. Tiedän tuttavapiiristä, että uskova oikeasti saa henkisesti todella paljon tukea ja apua uskostaan. Ihana jos sulla on tuommoinen suojelusenkeli joka tulee tukemaan ja antaa uskoa ja voimaa yrittämiseen. Ota kaikki apu ja tuki vastaan mitä saat. Itse toivoisin, että saisin samanlaista mielenrauhoitusta. :hug:

ON: Huh mikä loppuviikko... Ihan kuin tuossa koiran kanssa säheltämisessä ei olis ollut tarpeeksi. Anoppi soitti Vappuna, että appiukko on viety ambulanssilla sairaalaan. No ryntäsin sitten hänen tuekseen ja istuttiin sairaalassa potilaan luona.

Nyt täysin selittämättömästi hälle nousi aivan hurja kuume. Oli saanut ihan horkkakohtauksia. Mieheni oli töissä koko vapun, joten minä sitten istuin anopin seurana sairaalassa. Mun kävi niin sääliksi, kun vara-äippä tuntui niin eksyneeltä. Vaadin ja ruinasin hänet meille joka ilta istumaan iltaa. Ajatuskin siitä, että toinen murehtii yksin kotonaan teki niin pahaa, että yritin hemmotella toista kaikin keinoin. Grillailtiin, saunottiin ja parannettiin maailmaa ihan vain kahden. Sain kuulla ihania juttuja miehen lapsuuden hölmöilyistä jne. :D Mä olen aina pitänny tommossia "istujaisia" ihan tv hömppänä, mutta ensimmäistä kertaa voin sanoa kokeneeni semmoisen.

Lääkärit ei meinanneet saada selville mikä appiukko parkaa vaivaa. Ehdittiin siis istua sairaalassa parisen päivää ennenkuin diagnoosi selvisi kokeista: sikainfluenssa. Toki varmistumisen jälkeen ukkoparka pidettiin eristyksissä ja meidänkin piti pitää hengityssuojaimia yms. hänen huoneessaan. Me kyllä istuttiin hänen seurassaan jo kaksi päivää ilman suojaimia eli eiköhän se ole tarttunut jos on tarttuakseen. Meistä kellään ei ole kyllä mitään oireita, joten taisi vastustuskyky riittää torjumaan pöpöt.

Mutta ettei tässä nyt olis koiran ja ukkoparan sairastamisen sekä anopin viihdyttämisen lisäksi tylsää niin ukko-potilas päätti lähteä livohkaan sairaalasta! Hän sairastaa aivoinfarktin jälkeistä frontaalisen aivolohkon rappeumaa sekä parkinsonin tautia. Me moneen otteeseen muistutettiin hoitajille, että äijän-käppyrällä on taipumuksia lähteä vieraassa paikassa vaeltelemaan ja hoitajat lupasivat pitää häntä tiukasti silmällä. Yöllä kuitenkin oli sitten päässyt livahtamaan hoitajien ohi ja useamman tunnin harhailun jälkeen oli joku baarista palaava pariskunta löytänyt hänet sairaalan liepeiltä sairaalan vaatteet päällä harhailemasta ja palauttivat takaisin osastolle. Kyllä olo oli niin kiukkuinen ja pahoillaan anopin puolesta. Tiedän, että hoitajilla on muutakin tekemistä kuin vahtia potilaita... mutta mutta kun se sattuu lähimmäiselle niin kiukku oli ihan mieletön kun kuulin tästä.

Mulla olis laskujen mukaan ovis ihan ovella. Tikuttamaan en ole yksinkertaisesti ehtinyt kaiken tapahtuman keskellä ja eilen iski oikein kunnon limat. Viime kierrossa en bongannut limoja, joten nyt olis taas lupaavampaa. Eilen illalla totaalisen rättiväsyneenä kaikesta tapahtumista melkein suutuin, kun mies vaan ruinasi ja ruinasi. Kovin yritti selitellä, että talletettaisi edes kerran varmuuden vuoksi ettei vain mene ovis ohi. Oma olo oli lähinnä, että tule kilometrinkin lähemmäs niin hommaan haulikon... Mies kuitenkin sai lepyteltyä :heart:

Huomenna aamulla yritän muistaa tikuttaa... tosin voi olla jo myöhäistä, mutta kokeillaan.
 
No huhhuh Hironea! Ei kyllä voi sun elämää tylsäksi moittia. Ei tietysti kyllä ihan tuollaisia tapahtumia toivoisikaan. Toivotaaan että appiukko paranee ettekä te ole saaneet tartuntoja.
Minä testasin aivan blankon testin aamulla,kun ei menkkoja kuulunut ja oireetkin oli tipotiessään. Yleensä jo yöllä on alkanut kouristelut. Ei ole oikein menkkaoireita vieläkään,joten tässä mietin että onko nyt kroppa jotenkin stressitilassa. Kun ikinä ei ole menkat myöhässä ja muutenkin toimii kroppa kuin kello,että mikä se nyt vaivaa. Eli edelleen menkkoja odotellessa....
 
Hei 3-kymppiset kuumeilijat! :)

Olen tällä palstalla aiemmin ollut mukana, mutta tuossa tammikuussa jättydyin sivuun kun aloitin lääkityksen lapsettomuuteen ja ajattelin saavani mukavaa vertaistukea toisesta keskusteluporukasta (aikaa kun ei ollut kirjoitella kahdella palstalla :$). Jostain syystä tuo palsta ei ole ollut niin vuorovaikutteinen ja mukava kuin tämä, joten nyt luikinkin tänne häntä koipien välissä takaisin josko voisin tulla teidän turinoihin taas mukaan!? :)

minut voisi lisätä tiedoin:
Yritys10.......30 v.....20/27........yk 19........c
 
Iitukka: Minäkään en ole uskovainen, mutta kyllä ajatuksissani pyyntöjä lähettelen/tsemppiä haen "jostain". Mutta en sitä määrittele uskovaiseksi. Aika hurja tuo sinun kokemus, mahtoi olla lohdullista!

Hironea: Siis huhhuh miten sua nyt elämä pyörittää! Tämän täytyy olla jokin testi, jonka läpäistyäsi olet valmis äitiyteen ja siis tulet pian pissimään kaksi viivaa :) Mutta ihana, että tulet anoppisi kanssa noin hyvin toimeen! Olet kultainen!

Yritys10: Tervetuloa takaisin! Mä en sua muistakaan, joten olet varmaan jo aiemmin karannut tältä palstalta, siis ennen kuin minä tänne tungin. Mutta siinä olet kyllä oikeassa, että tämä on paras ketju. On tullut maisteltua tuota ruohoa aidan toiselta puolelta ja joka puolen naapureilta, mutta kyllä tämä on se oma. Tosi asiallista keskustelua ja uskomattoman avoimia ihmisiä. Aina saa tukea ja ihanaa höpöttelyäkin välillä!

Ricardina: Kuulostipa teidän mökkireissu ihanalta! Ja itsellä välillä kans noita tuntemuksia, että "elämä on ihan ihanaa ilman sitä vauvaakin". Mutta on se toisaalta huijausta itselleni ainakin, kyllä se vauvatoive siellä vaan taustalla silti kytee. Vaikka yrittääkin nauttia vapaudesta..

on: täällä kp11 ja alkaa ovis lähenemään. Viikonlopun hoidin kuukauden ikäistä vauvelia, eikä se kyllä todellakaan poistanut vauvakuumetta. Niin sulatti sydämen kun sain moooonta isoa hymyä kun olin edellisen yön ollut syöttövuorossa. Sitten tietenkin näin kaverin, joka oli kolmannella kuulla ja vatsa jo kivasti näkyi..

Itsellä ei ovistuntemuksia vielä ole, eikä pitäisikään olla. Sellaisessa seesteisessä tilassa mennään. Lääkäri sanoi, että vuoden yrittäminen on tosiaan aivan normaalia, joten sekin jotenkin helpotti tätä.. Mutta kyllä silti aika tuntuu pitkältä. Mies on ollut ihana. Tukee ja tekee itsekin kaikkensa, jotta onnistuisimme. Olemme miettineet millaiset ristiäiset/nimiäiset pitäisimme ja ketkä olisi kummeja. Ihana haaveilla! Nyt kuulkaa laitetaan kanssasisaret paljon plussia kehiin, että päästään tosiaan tällä porukalla naureskelemaan huonoa oloa/väsymystä/jne. Me tuskin valitettais. Ihan oikeasti varmaan naureskeltais, että tätäkö me toivottiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss ja Hironea
Jestas Hironea!!! Melkonen meno ja meininki! Toivon sinne kaikkea hyvää <3 Ihan mahtavaa että olit noin konkreettisena apuna anopille! Mulla on kans ollu siunaus saada ihan maailman paras anoppi, ja toivon, että mäkin osaisin tosipaikan tullen olla yhtä hyvänä tukena.

Teretulemast Yritys10! Olkoon visiittisi lyhyt mutta tuloksellinen :)
Ja samat tervetulotoivotteet Handis85:lle myös :)
 
Viimeksi muokattu:
Vautsi, kiva saada uusia ja uusvanhoja ketjuun mukaan! Tervetuloa Handis85 ja hei taas Yritys10, minä kyllä muistan sinut! Kiva kun tulit, mä olen kanssa sitä mieltä et tää on se ykkösketju, jonka ihmiset tuntuu tutuimmilta ja joiden kuulumisia miettii, jos ei palstalle pariin päivään ehdi. Toivottavasti pääsette molemmat pian plussanneisiin!

Hironea huh miten elämä sua heittelee! Melkoinen sankari olit kyllä anopille, ja toivotaan että appiukko tervehtyy pian. Olen myös kateellinen "vara-äidistä", minunkin anoppini on kyllä ihan kiva, mutta... Ei vaan olla ihan samalla aaltopituudella.

Merope ihana kuulla sinustakin, ja erityisesti siitä, että mies on ollut kultainen =) tuki on tosi tärkeetä kyllä, ja keventää tätä hommaa kun toinen on mukana kestämässä toivon ja pettymyksetkin. Oon kyllä samaa mieltä siitä, että ilo "vapaudesta" oli vain hetkellinen, mutta ne pienetkin hetket tuntuu kyllä kivalta =)

Iitukka höh blankotestille! Mitkä fiilikset nyt, luuletko että vois vielä muuttua? Toivoahan on, kun menkat ei oo vielä paljoa myöhässä.. Sormet ristissä täällä!

).( huomenna ultra, alkaapi jänskätä.. Toivon, että olisi yks tai kaks sellaista selvää johtofollia, mut saisivat olla niin pieniä että irtoisivat vasta viikon päästä. Tai sit täytyy toivoa, että miehellä ois ihan supersimpat ja tän alkuviikon talletukset riittäisi. Toki keskiviikkoiltana ainakin pupuillaan, mut on tässä ikäänkuin varastoon oltu niin aktiivisia ettei varmaan ikänä, aika jees :D

muoks: Tikru on jäänyt listalle tuplana
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 6.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Tikru-78...........35v.........kp 8/28-31...........yk3.........luomu
Ricardina..........30v.........kp 10/31-32..........yk5............lz
Merope............29v.........kp 12/n.30............yk9........ kilppari
Hironea............35v.........kp 13/26..............yk4..........luomu
Handis85..........29v.........kp.17/30..............yk1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 17/28..............yk12........luomu
Miri81..............33v.........kp 19/?................yk2..........luomu
Yritys10...........30 v........kp 21/27..............yk 19........c
Pienestä kii.......31v.........kp 24/28..............yk9..........luomu
kaisaek............32v.........kp 26/25-28..........yk3..........luomu
Haave_ilija........33v.........kp 43/29..............yk1..........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4
Jofa

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Tervetuloa Handis ja eritoten yritys10. Toivottavasti toinen kerta todensanoo ja pääset hyvin pikaisesti pois ;)

Vaikka Tikru on kuin ihana niin korjasin nyt tuon aikaansaamani jakomielisen listailun. :)

Äh! eilinen tallettelu jäi sitten kokonaan, kun sammahdin jo hyvissä ajoin sohvalle. Mies ei sitten ollut raaskinut herätellä kun olin niin kamalan väsynyt. Heräsin sitten yöllä kömpimään sänkyyn. Pah! tänään pakko korjata tilanne. Oviksen tikutus nyt jäi tässä kierrossa, mutta näillä mennään nyt tää kierto.
 

Yhteistyössä