*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Ristus! Kai sitä sitten viikonloppuna pitää testata! Sillon ois toi dpo 10, jolloin joillakin on jo näyttäny. Ja vaik ei mitään näyttäskään, ni ei tarttis vielä kirvestä kaivoon heitellä. Huhhuh! Taidan silti jättää nuo erityisherkät testit apteekin hyllyille, sillä en haluaisi kokea sitä kemiallisen raskauden pettymystä. Oloista ei meikän kohdalla oikeen osaa sanoa mitään. Tää on ollu niin järjetöntä hurlumheitä noitten hormoonien kanssa pillereitten jälkeen, että lasken normaaliksi kaiken, paitsi raajojen irtoomisen :LOL:

Kuusi vuotta oon odottanu tätä aikaa, ni nautiskelen tästä jännityksestä kovasti :) Vielä jaksaa olla onnellinen siitä, että saa edes yrittää, kun ei ole kovin pitkää yritysaikaa takana. Oon tiedonhaluisena lukenu hedelmöittymisestä ja kiinnittymisestä lähes kaiken, mitä oon käsiini saanu ja herrajjumala miten mahdottomalta se tuntuu!! Miljoonan asian pitää onnistua TÄYDELLISESTI, jotta raskaus saa alkunsa! Ja SILTI joku tuurihaukka ilman mitään suunnittelua katsoo mieheen päin ja POKS! On nää niiiiiin henkimaailman juttuja :O
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oltiin niin maan perkuleen pahalla tuulella (enkä yhtään tiedä miksi, näitä naisena olemisen ihanuuksia), ärisin miehelle ja koiraparalle. Ja ärsytin itseäni vaan lisää olemalla ärsyyntynyt. MUTTA kun pääsin mun murujen luo (=te), naureskelin/hymisin teidän juttuja ihan ääneen ja nyt on niin iloinen olo, että koirulin kanssa vaan kohti sadetta :) Tsemppiä kaikille! (meinas muuten tulla vierotusoireita, kun en päässytkään aamulla lukemaan teidän juttuja, hui!)
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81 ja Säihkiss
Ihana kuulla Marjee sinusta ja onnea sykkeestä! Hirmu monta viikkoa sinullakin jo kasassa, niin se aika menee nopeesti. Ihanaa että pahoinvointi alkaa helpottaa =) voi kun haluaisin jo sinne odottajien puolelle tuttujen seuraan! Tuntuu tosi kivalta, että sinäkin mietit mun ultrakäyntejä :heart:

Miri jee päästään jännäilemään sun testiä pian, ja samoin Handiksen. Oispa hienoa jos osuis ja uppoais heti ekalla, mun kaverilla kävi just niin että ihan on mahdollista =) mäkin oon muuten miettinyt, että raskauden alku on niin herkkä ja monimutkainen prosessi, että tuntuu älyttömältä että se ylipäätään voi onnistua, saatika että vahingossa ja suunnittelematta. Lisäksi harmittaa, että näillä sekundamuniksillani olen ylipäätään maksanut ehkäisystä vuositolkulla ja pelännyt joskus olevani raskaana kun menkkoja ei kuulu. Hah, nekin rahat olisi voinut säästää nykyisen tietämyksen valossa =)

Merope mä oikeasti töissä pikaisesti lukiessa mietin, että missähän Merope on kun ei oo tullut mitään aamupäiväkommenttia, niin kuin yleensä =D Että varo vaan, joku tarkkailee menojasi :LOL:

Yritys10 kiva kuulla ajatuksistasi. Ja siis samaa mieltähän minäkin olen, ei sillä lapsen hedelmöitystavalla oikeasti väliä ole, kunhan onnistuisi jollain tapaa! Jotenkin olin vaan tuudittautunut ajatukseen, että kyllä se tästä lääkkeillä onnistuu perinteisestikin, niin alkuun se ajatus IVF:stä toi lähinnä pettymyksen omaa kroppaa kohtaan. Että mun keho ei ehkä pystykään siihen, mihin naisen vartalo on tarkoitettu ja jos olisin syntynyt pari vuosikymmentä aiemmin niin omaa lasta ei vaan tulisi, piste. Onneksi on lääketiede!

Bahama hieno juttu että olet pystynyt relaamaan! Se varmasti tekee hyvää niin päälle kuin kropallekin, ja saattaahan sekin tietty olla oire jostain mukavasta ;)

Hironea sulla on kuitenkin ymmärtääkseni niin säännöllinen kierto, että eiköhän se ovis ole tapahtunut tikuttamattakin. Hienosti olette päässeet hyödyntämäänkin, peukut on pystyssä täällä!

).( mä aloitin tikutuksen varmuudeks jo eilen, ja heti tänään unohdin pakata tikun laukkuun töihin ja sitten en pystynyt olemaan käymättä vessassa niin tiheästi et oisin voinut vielä kotiin päästyäni testata, täytyy siis nyt sinnitellä ja testata illemmalla. Mies on nyt ulkomailla ja meillä sataprosenttinen akkavalta kun minä ja koirat vahditaan taloa. Ihanaa, että ne ovat seurana :heart:

Tämä ketju on niin tosi aktiivinen ollut, että pitää oikeasti keskittyä että muistaa kommentoida kaikkea mitä on lukiessaan ajatellutkin, eli pahoittelut jos joku jäi! Loistavaa siis, että on paljon keskustelua, jatketaan samaan malliin :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Merope ja Miri81
Vitsit, ihanaa kun täällä on näin paljon keskustelua. Mä ihan innoissani luen kuulumisia. Tää on niin hyvä ryhmä, ihan kun oikee kaveriporukka vaikka kukaan ei tunnekaan toisiaan. Jos oikeessa elämässä kaverit ja ihmiset ois näin kiinnostuneita toisten elämässä ja aidosti tukena ala-ja ylämäissä, niin tää maailma ois niin paljon parempi paikka.
 
Iitukka puhuu viisaita :heart:

Kysymys foorumin käytöstä: jos painan "vastaa" toisen keskustelijan viestissä, niin näkyykö vastaus silti kaikille? Eli tuleeko vastaus ihan normisti tähän ketjun jatkoksi?
 
Oujee miten aktiivista täällä on, mahtavaa!

Kiitos mielettömästi lämpimistä tervetulotoivotuksista! Tuntuu heti että sain uutta voimaa ja tsemppiä, oikeesti. Ootte te ihania :heart:

kaisaek, olen pahoillani. Voimia sinne pettymyksen selätykseen ja muista että viimeistään ens viikolla sullakin on taas uusi tsemppi päällä ja toiveikkaat oviksen odotukset painaa päälle :hug:

Mirin ja Handiksen testailuja täälläkin jo odotellaan, jännä viikko tulossa!

Yritys10 oon sun kanssa tosi samoilla fiiliksillä. Kaikki edellytykset olis luovuttamiselle ja synkistelylle mut aina vaan sitä jostain löytää uudelleen ja uudelleen sen uskon ja toivon. Me todellakin ollaan vielä jonain päivänä äitejä ja omalta kohdaltani tiedän, että mulla kai pitää asiat mennä näin vaikeemman kautta, jotta osaan todella sitten arvostaa sitä mitä saan. Näin on mennyt monessa ja menee tässä vauvajutussakin. Ja ymmärrättehän etten tarkoita, etteivätkö ne arvostaisi, joilla tärppää nopeasti, en missään tapauksessa.

Ricardinalle rentoja oviksen tikutteluja ja romanttisia hetkiä kunhan mies kotiutuu ;)

Nyt tuli tämmöinen pikainen pyrähdys, anteeksi ettei kaikille tullut kommentteja. Ootte kullanarvoisia kaikki!
 
Perjantai 9.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

kaisaek............32v.........kp 3/25-28..........yk 4..........luomu
Säihkiss...........34v.........kp 8/28-30...........yk 19........lz
Tikru-78...........35v.........kp 11/28-31.........yk 3.........luomu
Ricardina..........30v.........kp 13/31-32.........yk 5..........lz
Merope............29v.........kp 15/n.30............yk 9........ kilppari
Hironea............35v.........kp 16/26..............yk 4..........luomu
Handis85..........29v.........kp 20/30..............yk 1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 20/28..............yk 12........luomu
Miri81..............33v.........kp 22/?................yk 2..........luomu
Yritys10...........30v.........kp 24/27..............yk 19........c
Pienestä kii.......31v.........kp 27/28..............yk 9..........luomu
Haave_ilija........33v.........kp 46/29..............yk 1..........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Miri81.........9........10.5?
Handis85.....5........18.5
Hironea.......3........20.5



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4
Jofa

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Nonii, nyt ois taas viikonloppua varten päivitelty listoja.

kaisaek :hug: Ajattele, että olet kierron lähempänä onnistumista. :)

Miri :popcorn: Vaikka tuntuu, että viikonloppu on taas hyvinkin täyteen ohjelmaa niin pakko on päästä kurkkaamaan jossain välissä kuulumiset ja testaukset. Niin ja tohon "vastaa"-nappi kysymykseen. En ossoo sannoo, mut kokeile! :D Saahaan selvyys muutkin. Mä epäilen, et näkyy samalla tavalla kun muutkin viestit kaikille, mut lajittelee viestipuussa sen vaan vastaukseksi kyseiseen viestiin ei ketjun ensimmäiseen viestiin. :)

Marjee Isosti onnea pienestä :heart: Ihana, että välillä tulet kertoilemaan kuulumisia.

Jonnis Sä kuulut kyllä kans ehottomasti treffiporukkaan!

Iitukka Olet ihan oikeassa! Mä kanssa muutamalla foorumilla olleena voin sanoa, että tää ketju on kyllä ehdottomasti se hyvänmielisin ja ystävällisin. Mä roikuin aika aktiivisesti edellisen yrityksen aikaan kans tällä palstalla ja silloisella kolmekymppisten ketjussa. Sekin oli kyllä mukava, ei riitoja tms. Mutta jotenkin silti tämän ketjun tsemppaukset ja positiivinen kannustus on ihan erilaista. Kyllä, kavereita tosiaan, ei vain nettituttuja.

Ricardina Ehkä hassusti sanottu, mut sä jotenkin toimit mun muusana :heart: Sun kuulumisia lueskellessa mä jotenkin alan myös kallistua noiden hoitojen puoleen. Alkuun jännitti ja mietti, että jos ei luomuna niin ei ollenkaan. Sun edistymistä seuratessa olen alkanut jopa hiljakseen odottaa, että tämä meidän asettama "takaraja" tulis täyteen ja pääsis tutkimuksiin. Sais selvyyttä itsekin asioista. Yritin jopa taas udella mieheltä, että kuin tiukkaan hän haluaa tästä kyseisestä takarajasta pitää kiinni. Ehkä jopa vähän suostutellakkin siitä luopumaan. Hän kuitenkin tuntuu olevan vielä omalla tahollaan kesken asian työstämisen kanssa ja tuntee jotenkin olonsa vähän epäonnistuneeksi jos ei luomuna onnistukaan. Ymmärrän sen, hänellä ei ole tällaista tukiryhmää takanaan kuin mulla :heart: Mun on vain annettava toiselle tarpeeksi aikaa sopeutua ajatukseen, kun tänne en sitä taida viitsiä houkutella! :D

Nyt vielä kun yritys ja säihkiss on lisänä kertomassa kokemuksia niin helpottaa tosi paljon omaakin sopeutumista asioihin, kun tuntuu että teidän kaikkien kautta saa tietoa miten asiat todellisuudessa sitten suurinpiirtein etenee.

Merope Mäkin olen niin tottunut, että sää olet mun kans heti aamutuimaan täällä kommenteeraamassa, että huomasin sun puuttuvan! :D Eli Ricardinan tavoin, mäkin ilmottaudun palstakyttääjäksi :kiss:

Sit ihan täysin offtopic mölinää!
Olin sit saada eilen somessa aikaan oikein kunnon naapuritappelun. Sain taas muistutuksen, että joskus olis parempi pitää tää suu supussa! :D Eräs naapureista valitti koirasta, joka käy heidän koiriaan kiusaamassa niiden pihalla. No meilläkin eräs koira käy välillä jahtaamassa hevosia tarhassa. Mitään sen suuremmin ajattelematta kommentoin, että onkohan lie samainen musta otus, joka kiusaa välillä meitäkin... En sitten muistanut, että meidän välissä asuu yks musta otus, josta joskus pentuaikaan saatiin vieras, mutta harmitton sellainen. Tämä välissä asuva otti sitten nokkiinsa, kun oletti meidän puhuvan hänen koirastaan! Kääk! se tunne, kun tajuaa, että voi perse! nyt ei menny niinku stromsöössä... Siinä sitten yrität selitellä, että ei teidän musta vaan se toinen musta... Taisin sitten kuitenkin saada tasoiteltua rypyt tiessä ja lopulta sitten heiteltiin jo hymiöitä ja pientä kevennys vitsiä... Huh! :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss ja Merope
Halituksen sulle Kaisaek :) Uusi kierto ja uusi mahdollisuus.
Hironea,on muuten jännä miten suolla somessa sitä saa äkkiä vihat niskaan :D vaikka ei tarkoittaisikaan mitään pahaa.Minä myös otin yhteen kaverini kanssa jokin aika sitten.Silloin kyllä sanat sinkoili.No nyt onneksi jo on unohdettu koko juttu.
 
:wave: ilmoittaudun aamukeskusteluun! Jee, normiaamu! Ja ihania stalkkaajia ;)

Jonniss todellakin kuuluu treffiporukkaan ja Marjee kans! Heh, mahdettaisko tunnistaa ketään!

Vettä sataa, mutta mieli on aurinkoinen! Ihana viikonloppu edessä, anoppilaan kyläilemään ja kummilapsen hoitoa! Ajatelkaa, hän on vasta kuusi viikkoinen!
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss ja Hironea
Moikka kaikille pitkästä aikaa! :wave: Tulin kertoilemaan kuulumisia, kun teidän edistymistänne kuitenkin seuraan (minäkin;)).

Poistuin tukijoukoista (olette sellaisia!) 13.4., kun tärppäsi ekassa yrityskierrossa. Jatko ei mennytkään ihan niin kuin Strömsöössä. Varhaisultrassa löytyi viikoilla 6+5 sikiöpussi ja ruskuaispussi, muttei niiden sisältöä. Gyne epäili tuulimunaksi. Lisäksi näkyi suuri, tumma kaikualue jota epäili vereksi. Veikkasi vahvasti, että keskenmeno seuraa. Ruskea tahnamainen vuoto alkoihin melkein heti ja sitten yhden päivän hanat auki veriklönttivuoto. Inhorealismia, tiedän.

Nyt olisi viikko 8+1, jos olisi. Rinnat vain kasvavat, samoin mahan turvotus huikeaa. Aknea kasvoissa ja rinnassa. Olen poissa kotipaikkakunnalla työharjoittelussa, joten soittelin neuvolaan saadakseni viisaita sanoja: Menen verikokeeseen kotiuduttuani 20.05. ja mikäli HCG on laskenut tarpeeksi, that's that ja eikun uutta yritystä. Mikäli ei, lähettävät minut gynelle ultraan tsekkauttamaan, mikä siellä kohdussa vielä kummittelee.

Tähän puoleentoista kuukauteen on mahtunut sellainen tunneskaala, että huh. Nyt vain väsyttää ja mieli alakuloinen. Positiivista jos hakee, niin lupaavaa on se, että onnistuimme ekalla yrittämällä.

Olen lueskellut paljon kaksplussaa, keskenmeno ym. palstoja. Tuntuu ihmeelliseltä, että ylipäätään voi saada terveen lapsen maailmaan. Samaan aikaan faceen ilmestyy kavereiden yllätysvauvojen mittoja ja kuvia.

Mietin, hyppäisinkö takaisin teidän kelkkaan. Kuten yllä kirjoittelitte, missään ei ole tälläistä henkeä ja lämpöä kuin täällä. Tunnutte aidoilta, ajattelevilta ja aikuisilta ihmisiltä:heart: ...vai keskittyisinkö johonkin ihan muuhun välillä... äsh, kuitenkin luen illat pitkät palstaa, mutta katotaan! ;)

Halusin vaan tulla kertomaan että Hannu Hanhet ovat harvassa, ja että haikaraa kaivataan edelleen :)
 
Mataharille hurjasti voimia raskaaseen aikaan. Kaikkein ikävintä on epätietoisuus, toivon että asiat selviää pian :hug:

Hironealle positiivista mieltä sen suhteen, että kyllähän teilläkin onneksi on todennäköisempää, että tärppää vielä ennen kuin ehditte lähteä tutkimuksiin. Ja tokihan sitä voi oman mielenrauhan vuoksi gynellä käydä ultrassa tietyssä vaiheessa kiertoa niin siinä näkyy onko limakalvo ok ja ovulaatio tapahtumassa/tapahtunut ilman että kyse on vielä sen kummemmista lapsettomuustutkimuksista. Ja jos ei ole ollut sukupuolitauteja tai muita tulehduksia niin todennäköisemmin tuubat on auki kuin tukossa, joten senkään suhteen ei kannata kauhukuvia itselleen rakentaa :) Ja parempi on tosiaan antaa miehen kypsytellä asiaa rauhassa. Niin meilläkin meni. Mies kypsyi tutkimuksille hitaammin mutta lopulta se olikin sitten hän joka ehdotti, että pitäisiköhän nyt alkaa selvittää missä mättää. Silloin taidettiin elää suunnilleen yrityskiertoa 13-14.

Ricardinalle on pitänyt sanomani, että oon lukenut tosi paljon letrozoli-tietoa ja tutkimuksia ym. ja sullahan on tosi hyvät mahikset sillä saada tulosta, kun et kerran normaalisti ovuloi ilman lääkitystä. Tutkimuksissa on siis osoitettu, että ovuloimattomien naisten raskausluvut letrozolilla on paremmat kuin niillä (meillä) jotka ovuloi ilman lääkkeitäkin. Ulkolaisilta sivuilta löytyy muuten paljon paremmin tietoa näistä jutuista kuin suomalaisilta. Googleen kun laittaa letrozol/Femara success stories tms. niin johan löytyy iltalukemista :D Mä pyrin keskittymään aina noihin onnistumisiin eli mieluummin luen niitä kokemuksia joissa raskaus on alkanut niin pysyy omakin mieli pirteänä.

Nyt toivottelen ihanaa rakkaudentäyteistä viikonloppua ja ovuloiville erityisen helliä hetkiä! :heart:
 
Ihanaa viikonloppua muruset!!

Olen juuri lähdössä töistä viikonlopun viettoon ja oli pakko tulla pikaisesti vielä tänne toivottamaan teille kaikille ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua. Jos jotkut meistä on töissä, niin työniloa ja positiivista mieltä!

Kuulin juuri radiosta, että huomenna vietetään lapsettomien päivää (21 vuotta jo vietetty ja vasta nyt kuulen tästä radiosta).

Matahari: paljon halauksia ja voimia teille :hug: Niin väärin mitä olette joutuneet nyt kokemaan. Ikävä, ettet pääse aikaisemmin verikokeeseen/lääkärille :ashamed: Paljon tsemppiä ja oli tilanne mikä tahansa, niin tule vain tänne palstalle takaisin. Me kaikki varmasti haluamme tukea ja olla tsempparina tulevassa.

Merope: Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!!! :D

Ihana Bahama! :kiss: Minäkin toivoisin niin, että me jokaikinen raskauduttaisiin. En malta odottaa!!! Allekirjoittaneen odottavan aika kun on kirjaimellisesti ollut liian pitkä! :whistle:

Hironea: I feel you!! Menin tällä viikolla soittamaan ystävällisesti kaupungille kun ovat meidän asuinalueella katkoneet puita teiden varsilta ja ne ovat jääneet tökerösti sojottamaan ja ovat vaarallisia. Kysyin nätisti, että aiotaanko oksille ja kaatuneille puille tehdä mitään. Sain langan päässä menkkaoireisen äijän, joka oli niin pahalla päällä, että siitä oli asiakaspalvelu kaukana. Yritin sitten aikani nätisti selittää mitä ajan takaa , kunnes oli pakko kylläkin sanoa ärjylle suorat sanat kun en enää jaksanut kuunnella... Puhelun jälkeen tuli kyllä fiilis, etten enää uskalla mistään sanoa mitään :D

kaisaek: Pahoittelut tädin tulosta.:hug: Nyt vaan jätät edellisen kierron taakse, ja keräät positiiviset fiilikset taas uuteen kiertoon. Ajattele, että huomenna on jo kp3 ja maanantaina kp5 ja jo ollaankin taas uudessa kierrossa jännäämässä!

ON: Jätin tässä kierrossa luget ottamatta, koska edellisissä kolmessa kierrossa jotenkin puuduin niiden lykkimiseen tuonne alakertaan aamuin, illoin. Oli sellainen olo, ettei yrittämistä voinut mitenkään olla ajattelematta kun luget valuu aamusta iltaan reisille.. Huvittavaa, mutta niin totta :D Luget pyysin itse clomien rinnalle, koska epäilivät keltarauhasen vajaatoimintaa.

Nyt eilen illalla tuli housuihin vähän rusehtavaa tuhrua ja nyt tänään sama homma. Plaaahhh... Luget piti tuhrun poissa ja nyt ilman niitä sama vanha menkkoja ennen tuleva tuhrukaverini palasi... No ei auta muu kuin odottaa niitä menkkoja ja tsempata itseni tuohon 19.5. koittavaan uuteen lääkäritapaamiseen, jossa suunnitellaan uusia hoitoja...
 
Voi matahari, eihän siinä nyt noin pitänyt käydä :hug: lämmin tsemppihali täältä, toivottavasti kohtu tyhjenee itsekseen, hcg laskee ja saat selvyyden pian. Olet tietenkin lämpimästi tervetullut takaisin tänne, mutta ymmärrän täysin jos tarvitset pienen aikalisän. Täällä me kuitenkin ollaan, ajatukset tällä hetkellä varmasti monella sun luona!

Merope onnea ovisplussasta! Ihanaa perjantai-iltaa teille :heart:

Hironea mä ääneen nauroin muusa-jutulle :D enkös muistakin oikein, kun mun mielikuvan mukaan teillä oli yritystä jo ennen tän kevään kiertoja? Kuinka pitkään silloin yritittekään? Tietty jos ne yhteenlasketut yk:t alkaa kertyä, niin tsekkaus mun mielestä kannattaa, mutta toki vasta kun mieskin on siihen valmis. Meillä oli siinä mielessä helppo päätös hoitoihin lähdöstä, kun mun kierrot on olleet pitkät ja epäsäännölliset käytännössä aina, niin sanoin miehelle jo ennen yrityksen alkuakaan että sitten kun lapsi on tervetullut, niin mun tarttee mennä lääkäriin käytännössä heti. Hän on meistä se tasaisempi ja muutenkin coolimpi, tuumasi vaan et "joo, ei siinä sit mitään" =)

Säihkiss ihana kuulla, ja mä olen itsekin ymmärtänyt samoin noista ovulaatioinduktioista, että raskautumistodennäköisyys nousee luonnostaan ovuloimattomilla lähes normaalisti ovuloivien tasolle. Siksi mua ihmetyttikin aluksi tuo, että yritetään vaan neljä kiertoa, kun normaalisti ovuloivilla puolikin vuotta on ihan normaali yritysaika.

Yritys10 voihan tuhru! :( onneksi sulla on kuitenkin seuraava lääkäriaika tulossa pian, ja saattaahan se olla kiinnittymisvuotoakin. Peukut pystyssä!

kaisaek tsemppiä uuteen kiertoon, eka viikko on se synkin :hug:

off-topic herätti sellaisia ajatuksia, että mä taisin olla itse tällä viikolla se raivopää töissä... :kieh: en lähde tässä ihan yksityiskohtia työstäni avaamaan, mutta se vaatii yhteistyötä toisen alan yrityksen kanssa. Siellä oli ilmeisesti tapahtunut jokin kommunikaatiokatkos, heidän osuutensa työstä jäi tekemättä ja syy vieritettiin minun niskoilleni lähetykseen kiinnitetyssä, tylysti muotoillussa post-it lapulle kirjoitetussa viestissä. Asiaa selvittäessäni meinasin menna puhelinlinjasta läpi, niin paljon kiehutti tuo syytetyksi joutuminen kun samalla jouduin asiakkaalle tilannetta selittämään ja järjestämään aikatauluja uudestaan. Lopulta tilanne selvisi, mutta luulen että nimeni kuullessaan puhelimeen vastannut poikaparka jatkossa siirtää puhelun jollekin muulle.. Oikein hävetti jälkeenpäin että tulistuin niin, pyysin sitten lopulta uudessa puhelussa anteeksikin.

Ihanaa viikonloppua kaikille! Ai niin, ne mun ovistikut näyttää vieläkin niin haaleeta et tuskin plussaa pärähtää vielä huomennakaan, jes!
 
Helou!! Ihanaa että sataa kunnolla!! Tää on ollu allergiselle ihan järkyttävä kevät. Pystyn ekaa kertaa viikkoon hengittämään kunnolla! Naapurit on kattelleet ku mielipuolista, kun tää eukko on riemust kiljuen istuttanu kesäkukkia kaatosateessa hullun kiilto silmissä :LOL:

Tää on ihan mahtavaa, että meillä täällä on niin kirjavat taustat, mutta kuitenikn kaikilla jotain samaa meininkiä. Kaipaus on kaikilla kova, ja kaikki kuitenkin aikuisia, jotka tavalla tai toisella osaa todella arvostaa ja jopa kunnioittaa lapsen saamista. On se jotenkin niin mystinen ja uskomaton asia se raskautuminen!

Kaikille oikein mukavaa viikonloppua, ja erityisesti Meropelle oikein lempeää iltaa :heart:

ON: täällä on tää päivä puskettu semmosessa pms raivossa, että en oikeen millään usko siihen tärppiin. Tuossa viime, eli ekassa kierrossa oli näihin aikoihin sama juttu. Mikä kumma siinä on, että jos vähän munasolua irtoaa, niin ihmisestä tulee raivohullu godzilla?!? Mul ei oo ikinä ennen pillerien aikana ollu tämmöstä, ja mä oon kyllä niin mielipuoli ollu nyt näissä pms touhuissa, että mieskin on vähän kauhuissaan :D Viimeks paiskoin ovia ja heittelin tavaroita, ja lähin karmit kaulassa autonkummit kiljuen pariks tuntii menemään, ku olin vakaasti sitä mieltä, et mies oli mua verisesti loukannu. Pidin pari päivää mykkistä ja sit mies uskaltautu kysymään, et onko kaikki hyvin. Totesin että mua painaa se parin päivän takainen. Mies oli ihan että mitä siin oikeen tapahtu? Mä sit totesin, miten olin niin mieleni pahottanu ku hän mua loukkas, johon sain vastaukseks tyrmistyneen tuijotuksen. Mies oli nauranu jollekki mun kertomalle jutulle, josta mä sit olin tulkinnu, että se halveksuu mua. Naurut oli aika makeat ku väärinkäsitys selvis :LOL:

Tutkimattomia ovat hormoonipäisten naisten touhut :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Matahari :hug: Paljon voimia ja jaksamista :heart: Olet rohkea kun tulit kertomaan asiasta. Toivon Sinulle pikaista toipumista!

ON: Hirvittää tuo testaaminen niin että meinaa järki lähteä. Siirretään jännäpäivä 11.5. eli huomiselle...
 
Rohkeutta testaukseen, Miri81! Peukut pystyssä täällä. Toi on niin jännää aikaa.. Itsellä menee niin, et niin kauan kun toivo plussasta elää, en uskalla testata mut heti kun menkkaoireet tulee niin testaan, kai siksi että saan "varmuuden" heittää kirveen kaivoon. Vaikka voihan menkkaoireet olla raskausoireitakin, mutta ainakin toistaiseksi ovat olleet ihan sitä itseään. Toivotaan että saat plussan!

Mä en saanut o-plussaa vieläkään, ihan hailakan haamun vasta eli tuskin ehtii vahvistua plussaksi asti huomennakaan. Yleensä on vähän vahvempi jo päivää ennen plussaa, nimittäin. Tämä menisi sitten juuri niinkuin laskin, että mies ehtisi kotiutua ajoissa. Lääkäri tosin sanoi että jos alkuviikosta ei kuulu, niin soittele niin kurkataan uudestaan. Tämä siksi että johtofolli ei ollut kuin muutaman millin isompi kuin muut PCO-helmet, että jos ei lähtenytkään kasvamaan. Tiistaihin asti ajattelin plussaa odotella.

Hyvää viikonloppua murut!
 

Yhteistyössä