Nonii, nyt ois taas viikonloppua varten päivitelty listoja.
kaisaek :hug: Ajattele, että olet kierron lähempänä onnistumista.
Miri opcorn: Vaikka tuntuu, että viikonloppu on taas hyvinkin täyteen ohjelmaa niin pakko on päästä kurkkaamaan jossain välissä kuulumiset ja testaukset. Niin ja tohon "vastaa"-nappi kysymykseen. En ossoo sannoo, mut kokeile!
Saahaan selvyys muutkin. Mä epäilen, et näkyy samalla tavalla kun muutkin viestit kaikille, mut lajittelee viestipuussa sen vaan vastaukseksi kyseiseen viestiin ei ketjun ensimmäiseen viestiin.
Marjee Isosti onnea pienestä :heart: Ihana, että välillä tulet kertoilemaan kuulumisia.
Jonnis Sä kuulut kyllä kans ehottomasti treffiporukkaan!
Iitukka Olet ihan oikeassa! Mä kanssa muutamalla foorumilla olleena voin sanoa, että tää ketju on kyllä ehdottomasti se hyvänmielisin ja ystävällisin. Mä roikuin aika aktiivisesti edellisen yrityksen aikaan kans tällä palstalla ja silloisella kolmekymppisten ketjussa. Sekin oli kyllä mukava, ei riitoja tms. Mutta jotenkin silti tämän ketjun tsemppaukset ja positiivinen kannustus on ihan erilaista. Kyllä, kavereita tosiaan, ei vain nettituttuja.
Ricardina Ehkä hassusti sanottu, mut sä jotenkin toimit mun muusana :heart: Sun kuulumisia lueskellessa mä jotenkin alan myös kallistua noiden hoitojen puoleen. Alkuun jännitti ja mietti, että jos ei luomuna niin ei ollenkaan. Sun edistymistä seuratessa olen alkanut jopa hiljakseen odottaa, että tämä meidän asettama "takaraja" tulis täyteen ja pääsis tutkimuksiin. Sais selvyyttä itsekin asioista. Yritin jopa taas udella mieheltä, että kuin tiukkaan hän haluaa tästä kyseisestä takarajasta pitää kiinni. Ehkä jopa vähän suostutellakkin siitä luopumaan. Hän kuitenkin tuntuu olevan vielä omalla tahollaan kesken asian työstämisen kanssa ja tuntee jotenkin olonsa vähän epäonnistuneeksi jos ei luomuna onnistukaan. Ymmärrän sen, hänellä ei ole tällaista tukiryhmää takanaan kuin mulla :heart: Mun on vain annettava toiselle tarpeeksi aikaa sopeutua ajatukseen, kun tänne en sitä taida viitsiä houkutella!
Nyt vielä kun
yritys ja
säihkiss on lisänä kertomassa kokemuksia niin helpottaa tosi paljon omaakin sopeutumista asioihin, kun tuntuu että teidän kaikkien kautta saa tietoa miten asiat todellisuudessa sitten suurinpiirtein etenee.
Merope Mäkin olen niin tottunut, että sää olet mun kans heti aamutuimaan täällä kommenteeraamassa, että huomasin sun puuttuvan!
Eli Ricardinan tavoin, mäkin ilmottaudun palstakyttääjäksi :kiss:
Sit ihan täysin offtopic mölinää!
Olin sit saada eilen somessa aikaan oikein kunnon naapuritappelun. Sain taas muistutuksen, että joskus olis parempi pitää tää suu supussa!
Eräs naapureista valitti koirasta, joka käy heidän koiriaan kiusaamassa niiden pihalla. No meilläkin eräs koira käy välillä jahtaamassa hevosia tarhassa. Mitään sen suuremmin ajattelematta kommentoin, että onkohan lie samainen musta otus, joka kiusaa välillä meitäkin... En sitten muistanut, että meidän välissä asuu yks musta otus, josta joskus pentuaikaan saatiin vieras, mutta harmitton sellainen. Tämä välissä asuva otti sitten nokkiinsa, kun oletti meidän puhuvan hänen koirastaan! Kääk! se tunne, kun tajuaa, että voi perse! nyt ei menny niinku stromsöössä... Siinä sitten yrität selitellä, että ei teidän musta vaan se toinen musta... Taisin sitten kuitenkin saada tasoiteltua rypyt tiessä ja lopulta sitten heiteltiin jo hymiöitä ja pientä kevennys vitsiä... Huh!