*3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

hömmm
oisko kiva, jos yksi vaan päivittäisi listaa? kuten dana teki tuonne etusivulle (nyt varmasti mahansa kanssa vähän kiireinen). Rekkautuneena sitä pääsee aina muuttelemaan, kun vaan kirjoitteluun osallistuvat ilmoittavat muutoksistaan. Jos jokainen vuorollaan tekee koko listan uusiksi, sivut täyttyvät vain niistä.

Ei millään pahalla, minähän en asiaan mitenkään kuulu kun täällä vaan taustailen. Mukavampi olisi kuitenkin lukea kuulumisia eikä pelkkiä listoja :ashamed:
Hyvää ja aurinkoista kevättä kaikille tasapuolisesti! :wave:
 
Perjantaita naiset!

Kiva, että pidätte listaa ajan tasalla, mutta tuo hömmin pointti on kyllä ihan hyvä. Meitä on täällä niin paljon, että kun uusia tulee jatkuvasti, tuntuvat sivut helposti täyttyvän päivityksistä...kun sitten vielä iloisien uutisienkin vuoksi päivityksiä tulee...

Tuota Danan ekalla sivulla olevaa listaa voi kaiketi päivittää vain Dana itse (korjatkaa jos olen väärässä), mutta voisiko tähän sivulle 32 tulla uusi päivitettävä lista? Eli voisitko sinä Hannele rekisteröityneenä muokata aina tuota samaa tämän sivun listaa (ainakin toistaiseksi)? Voitaisi sitten aina käydä tältä sivulta 32 kurkkaamassa tuorein tilanne. Jos siis vaan suinkin ehdit/jaksat/viitsit.. Se olisi hienoa.

Vai onko teillä muilla parempia ideoita? Vai huhuillaanko Danaa apuun päivittämään tota etusivun listaa...? Hänhän tosin vaikuttaa jo nyt tuolla raskautuneiden kolmekymppisten pinossa, joten ymmärrän hyvin, että tämän pinon päivitys ei enää tavallaan "kuulu" hänelle.

Dana toisaalta ainakin osaisi neuvoa, miten toi saman viestin päivitys tehdään...

Kerrankin jotain muuta pohdittavaa kuin oman navan alue ja erilaiset tuntemukset...heh. Nämä tietokonelogistiset ongelmat eivät kyllä ole suoraan sanottuna mun vahvinta aluettani. :p

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Terv. harmailija-meri

P.S. Itse en ainakaan toistaiseksi halua rekisteröityä, joten siksi en itse voi tuota päivitystä hoitaa. Sori siis, että vaan täällä neuvoskelen, mutten itse toimi.. :ashamed:
 
Hmmm... Enpä tullut ajatelleeksi, että se on yksi ja sama lista, jota on päivitelty... Hieman se on vaikeaa aina viestien viidakosta etsiä, joten eka sivu on loogisesti hyvä paikka. Luulen, että Danaa asialla tuskin kannattaa pidemmän päälle vaivata...

Itseä lähinnä askarrutti, että lista on pitkä kuin nälkävuosi ja useimmista en ole ikinä kuullutkaan. Kuinkahan moni täällä näitä viestejä vain käy lukemassa osallistumatta keskusteluun... Olisi mukava kuulla teistä, jotka ette ole osallistuneet pitkään aikaan keskusteluihin, ketä olette... Syksyllähän tämä ketju varsinaisesti alkoi. Itse tulin mukaan vasta alkuvuodesta. Huhuu... kuka siellä???

:attn:

Mulla ei ole vieläkään tullut vahvaa viivaa ovulaatiotestiin... (kp 16 menossa -- olettaisin tämän kierron olevan 23-25). Haamu on nyt tullut kahtena päivänä. Lämmöt ovat olleet useimmiten 36,3C, muutamana päivänä on heittänyt 36,6C (liekö stressin ja huonosti nukuttujen öiden jälkimainingeissa). Olo on kuitenkin suhteellisen rauhallinen, kun tietää, että pian saan asiantuntija-apua pulmaan, kun gyne on muutaman viikon päästä. Jännä seurata tikuttamalla ovuloinko ollenkaan näissä lyhyissä kierroissa... Olen kyllä melko pettynyt, jos joka toinen kierto on ilman ovulaatiota. Tikkuja kuluu melkoisesti (vaikka säästöohjeen mukaan olen jokaisen leikannut kahtia)-- kohta pitää tilata lisää, kun en ihan luota niihin 60asteenpesun läpikäyneisiin... Vai pitäisiköhän hommata se Donna-sylkitesti...<br><br>
 

Jos/kun toi etusivun päivitys ei onnistu, (eikä sivun 32 päivitys saa kannatusta...), yksi mahis olisi perustaa jälleen uusi pino (**3-kymppiset ensikertalaiset toukokuussa 2007** tms.), jonka avaa uusi rekisteröitynyt päivittäjä (saatais aktiivinen lista etusivulle!). Hannele?? Piinaanko sua nyt liikaa? Olet vaan kivan aktiivinen täällä ja rekisteröitynyt...

Katellaan vielä tovi. Muiltakin mielipiteitä toivotaan. Kertokaa te konkarit Dana ja muut, kun käytte täällä...

Eli yhdyn Hannelen huhuiluun: huhuu!
:wave:
 
Voin aloittaa uuden pinon. Ajattelin, että tulostaisin tuon listan ja kävisin läpi kaikki, jotka ovat tässä nykyisessä pinossa osallistuneet keskusteluun. Muut jättäisin sitten pois siitä uudesta pinosta elleivät he ilmoittaudu edelleen olevansa läsnä. Mitä mieltä olette?

Täällä on edelleen pelkkä haamu ovulaatiotikussa (kolmas päivä)... Mietin, että enhän mä viime kierrossakaan saanut kuin haamun, vaikka ovulaatiokipuja kyllä oli tuttuun tapaan... Onkohan mun systeemit ihan sekaisin... Voisikohan mulla olla joku hormonivaje? Jatkan vielä tikuttamista pari päivää kunnes haamu katoaa tai vahvistuu...
 
pötkylä nopsaan
Huomenta Kaikille,

Mä ainakin kannatan tota uuden pinon perustamista, niin saadaan listat sun muut päivitettyä ja on totta että listalla on paljon nimiä, joista mäkään en ole kuullut joko ollenkaan tai vain silloin kun kaverit ovat tulleet mukaan pinoon. Kai sitä listaa voisi rankata ihan tylysti, jos sieltä tippuu joku sellainen pois joka mukana haluaa olla, niin varmasti osaa ilmaista halunsa?

omaan napaan ei kuulu mitään ihmeitä, ilman oireita raskaus ei tunnut mitenkään todelliselta. Rinnat ovat vähän tavallista aremmat, mutta muuten elämä kulkee omia polkujaan...
 

Yhteistyössä