Hei vaan! Ja
voihan supistus teille jotka niiden kanssa jo tuskailette! *Koputan puuta* Itsellä ei ole (kai) niitä vielä ollut, en kyllä ole edes tiedä miltä ne tuntuu, edelleenkään. Terkka lohdutti että kyllä ne kuulemma sitten tunnistan
Liitoskivut on vissiin mulle nyt saapuneet, tuikkii häpyluuta iltaisin?
Nemoselle tsemppiä, työpaikkakiusaaminen on ikävää
Aikuiset ihmiset, häpeäisivät.
Nelli, minäkin herään yöllä nälkään, rasittavaa! Oon ostanut nyt juotavia jugurtteja, ne siirtää suurimman nälän aamuun
Ja soijaa pukkaa täälläkin. Välillä viluttaa ja kohta hiki.. Hehe.
Mullakin pomppasi yksi arvo
sokerirasituksessa, siis seurantaan joudun.. Huoh. Kammoan verta ja pistpja, mitenhän selviän.. :O Arvot oli 4,3/10,3/6,2.
Hg oli 132 ja verenpaine 121/72. Kaikki muuten hyvin ni piti sitte tuon yhden arvon nousta. Damn. Painoa tullut 6 kiloa nyt.. jospa ei alkaisi noustakaan nopempaa tahtia.
Vaunutkin ostettiin, Emmaljungan Edge duot lähti mukaan. Ja minä kun vannoin etten Emmaljungia osta, mutta olivat hyvät minulle ja miehelle, korkeutta oli sopivasti ja muutenkin natsasi ja jälleenmyyntiarvoa tuntui olevan niin kaupat tuli sitten varsin nopsaan.
Iitua pitää kompata, minäkin oon sellanen raivosiisti ollu aina, nyt pitää todeta että ei pysty jaksa eikä kykene enää kuurailee paikkoja niin paljoa! Ikävä tunne alavatsalla saa menemään ennemmin sohvalle kuin putsailemaan kaappeja.
Mulla tekisi niiin mieli tilata tuo BB:n sitteri, ja haikailisin myös
Stokken kehdon perään. Onko kellään siitä kokemuksia?
Nyt töiden pariin, toivokasta torstaita kaikille!